Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 00:02
Alexander kunne ikke lade være med at grine, hvis man bare arbejdede rigtigt med denne kvinde var det bestemt muligt at hygge sig, og hun var nu egentlig ikke så slem, på mange måder mindede de lidt om hinanden, selvom det da var klart at de var meget forskelligt på grund af de meget forskellige opvækst, men et eller andet sted så var de enige, og det hjalp dog.
"Katah jeg kunne lidt forstå på det hele at du er i den mildere evne i den familie? så jeg tror jeg springer over, jeg er stadig kun ved at lære at opholde mig sammen med dig"
Sagde han og grinede endnu mere, han lagde sine arme på kanten således at det meste af hans torso var over vandet, han kiggede hen imod katah og smilede.
"Jeg er enig, den slags soldater og så usle tyveknægte der angriber hæderligere krigere, de skal dræbes skånelsesløs"
Sagde han hårdt
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 07.01.2011 00:21
Katah måtte rejse sig, hvis hun ikke skulle falde i søvn måtte hun op og stå, hvilket også gav hende mulighed for at se på Alexanders blottede overkrop, og som sagt, så var hun vokset op uden hæmninger, så det var rimelig tydeligt hvad hun stod og gloede på. Til sidst trak hun på skuldrene "Nah, sammenlignet med min bror er jeg en fårekylling!" knurrede hun så, hvis Tarrak havde været i nærheden havde hun aldrig indrømmet det, de to sloges så knogler brækkede og blodet sprang, Katah havde ikke tal på hvor mange hun måtte gå til Shamanen for at få rettet brud og hvad der var værre, men Tarrak havde også evnen til at transformere sig 100% til metal, og så havde han den der forbandede pisk, når han var transformeret var han stammens næststærkeste mand, hvilket man ikke kunne hamle op med. "Men jeg er en af stammens stærkeste kvinder!" sagde hun så og sendte ham et skævt smil, Katah var blevet udfordret af en af de andre kvinder for få måneder siden, fordi hun havde været for flabet, og havde fornærmet Inori's slægt. Men en duen i norden var ikke hvilken som helst duel, den var til døden, med mindre modstanderen tiggede og bad om sit liv, hvilket var æreskrænkende, og det var præcis hvad Inori havde gjort. Katah smilede ved tanken, hun havde vundet duellen og taget afsted kort efter som den rebel hun nu engang var.

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 00:29
Alexander kunne ikke undgå at smile idet hun stirrede kraftigt på hans krop, dog var han sikker på at hun ville begynde at grine, han var trodsalt ikke vanvittig stor, dog besad hans lille krop en god muskulatur, og det var tydeligt at se at han var meget veltrænet, der var ikke noget ekstra og unødvendigt fedt, han havde bestemt fået det ud af sin krop som han kunne, for nu ihvertfald, det var også derfor at han nu gik efter blot at opretholde sin krops statur, men derimod skærpe specielt sine evner og sin sværdkunskab, han smilede endnu engang til hende.
"Tja din bror er uden tvivl en dygtig kæmper, ser de forresten noget de kan li?"
Sagde han og grinede en smule og forventede at hun straks ville angribe ham på en eller anden måde, højst sandsynligt verbals, og han gjorde ligesom sig selv klar til at svare igen, det kunne godt være at de lige så stille var begyndt at enes, men derfor var han stadig rimelig rapkæftet og havde bestemt tænkt sig at svare igen hvis hun endnu engang valgte at forulempe ham.
"De er ihvertfald væsentlig stærkere end samtlige kvinder jeg har mødt, ihvertfald når det kommer til ren råstyrke, andet kan jeg ikke rigtig sige om dig, ud over det min evne har tilladt mig at læse"
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 07.01.2011 00:45
Katah lænede sig op ad et træ, ikke langt fra bredden, Katahs muskulatur var tydelig, hun var en meget muskuløs kvinde, men det var på ingen måde grimt, da kendes kvindelige former var intakte, på trods af at man kunne ane mave, lår og lægmuskler, og desuden var hendes arme ikke nogle tændstikker.
Hun rynkede dog undrende panden mod ham, han var pludselig begyndt at kalde hende 'de' hvilket undrede hende, men hun tænkte ike videre over det, det kunne være ren vane. "Hvis du smider resten af klunset fårekylling, så skal jeg fortælle dig om jeg kan lide hvad jeg ser!" grinede hun så, og blinkede til ham. Ganske vidst var Schwarts veltrænet i øjnene på en sygbo, men for Katah var han el lille splint, på den anden side var det lettere at slappe af i hans selskab, i Kartork skulle man sove med det eneøje åbent, for ikke at vågne til en grim overraskelse i form af en 220 cm høj gut der var parat til at slæbe en ud i budskadset.
Katah rømmede sig, og stampede lidt i jorden med den ene fod "Tro mig, for at overleve mere end en time i Norden kræver det en jernvilje du ikke drømmer om!" sagde hun så, denne gang ikke pralende, Katah havde set meget i sit liv, hun havde ædt sine klanmedlemmer af ren og skær sult, og taget piskeslag, endten for vanære, dovenskab, eller andet der ikke passede de andre.

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 00:54
Alexander kiggede på hende, hun var væsentlig større end ham, det var der ingen tvivl om, og hundes muskulatur var da bestemt også imponerende, og han kunne ikke undgå at tænke på hvad han ville være i stand til hvis han havde hendes muskulatur, men det var jo ren og skær ønsketænkning han havde den størrelse han nu havde og indtil videre havde han da også fået en masse ud af den, så han overlevede jo nok, desuden ville der altid være en i eller anden i verden der var stærkere end en selv.
Det gav et sæt i Alexander at hun direkte bad ham smide resten af tøjet, og han tog lige et par sekunder for at finde ud af om det en spøg af en art? han konkluderede dog at hun jo ikke ligefrem var typen der jokede omkring, hans underliv var stadig under vandet, og fik med lethen hevet resten af sin beklædning af og smed dem op på breden hvorefter han smilede til hende.
"mener du sådan her?"
Sagde han og grinede en smule, mest af sig selv egentlig, han var interesseret i denne dame, nu havde han jo heller aldrig nogensinde delt seng med en kvinde der var halvt så meget kvinde som hende, bogstaveligt talt.
"Det tvivler jeg ikke på"
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 07.01.2011 01:18
Katah grinede lidt ad ham da han smed resten af sit tøj, ikke hånligt på nogen måde, det var de færreste sydboer der havde ladet sig gå så langt, især for en type som Katah. Et to rolige skridt var hun henne ved breden, hvor hun kiggede vurderende på Alexander "Ja, det er hvad jeg mener!" sagde hun så, og sendte ham et kækt smil "Og taget temperaturen i betragtning, så kan jeg lide hvad jeg ser!" sagde hun så og hævede øjenbynene mod ham i et kæk attitude.
Mørket var efterhånden faldet totalt, Katah slap ikke Schwartz med blikket, gad vide om han seriøst havde tænkt sig at overnatte udendørs, de fleste sydboer krøb som regl i skjul på diverse kroer eller andre sovesteder, måske var han lidt mere påklædt end de fleste andre herfra. "Så.." brummede hun så "hvad syntes du så om hvad du ser?" lo hun ned mod knægten, mange mænd følte sig intimiderede af den store kvinde, men Alex lod til at tage det i stiv arm. For Katah var sexualitet det mest naturlige, hvor det for de fleste uden for stammen var noget man ikke snakkede så meget om, og næsten frygtede grundet graviditet. Den slags tænkte Katorks kvinder ikke på, da de blev steriliserede ved første menstruation og overlevede de til de blev 30 var de værdige til at føde Karthorks børn, Katah var endnu kun 20, så hun havde intet at tænke på

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 01:25
Alexander gjorde sig klar til at forsvare sig selv da hun grinte, men tog sig selv i det, han blev overrasket det var på ingen måde et hånende grin, og da hun nærmere sig smilede han til hende som kun han kunne, et smil der tit havde dækket over en meget mørkere personlighed end man umiddelbart skulle tro, men denne gang var det oprigtigt, det var et smil der fik de fleste piger til at dåne efter ham, men han var sikker på at det slet ikke var så simpelt med Katah, hun havde sikkert helt andre værdier i en mand, han rødmede da også en smule idet hun åbenbart var fuldt ud tilfreds med hans krop, tja hele denne situation var jo akavet i sig selv, hun var en halvmeter højere end ham, en kende intimiderende, og det fik ham til at undre over hvordan det rent faktisk ville komme til at foregå, men det var sat igang og han fortrød intet overhovedet.
"Jeg må indrømme at jeg da er en smule intimideret ved tanken om en kvinde der er så meget større end mig, men samtidigt ufattelig interesseret og nysgerrig, og jeg kan bestemt lide hvad jeg ser"
Sagde han og grinede en smule, det eneste der dog undrede ham var om hun ville age kontrollen? det virkede jo trodsalt som det mest realistiske, og smarte, Alexander ville jo på ingen måde kunne kontrollere damen, men det kunne jo også indbyde til noget nyt og friskt
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 07.01.2011 01:48
[Warning!!! Sexuelle scener indgår!!!]

Katah var nødt til at slå en latter op over, at han fandt hende intimiderende, men hun havde ikke rigtigt forventet andet. Pludselig stoppede hun dog med et grine, og fik et væsentligt mere alvorligt udtryk i ansigtet. "Nårh jamen, så lad os da se hvor nysgerrig du er om et par timer!" sagde hun med et slesk smil, før hun grab ham ved vingebenet, og pressede hans nøgne ryg op ad et stort træ, "Har du planer i morgen?" spurgte hun så, dog uden at vise større interesse for emnet, "For det kan godt blive et problem!" afsluttede hun så med det lille kølige smil, Katah havde før haft sex med mænd fra syd, og flere af dem måtte ofte søge lægehjælp, eller om ikke andet ligge brak dagene efter, Katah var en dominant kvinde på alle måder.
Derefter kastede hun Alex i jorden, han var ikke tungere end hun let kunne smide rundt med ham, før hun bøjede sig over ham og pressede underarmen imod hans strube i en kvælende bevægelse, dog med et ualmindeligt forførende blik, før hun med den anden arm flåede den lille smule tøj hun nu engang selv havde på og fik Alex til at trænge ind i hende, før hun slap grebet om hans hals så han kunne trække vejret igen. Derefter greb hun fat om hans begge arme som hun pressde imod jorden mens hun red ham så brutalt, at han nok ville begynde at bekymre sig om hvornår hans hofte ville gå af led, det lod dog ikke til at påvirke kvinden, som bøjede sig ind over ham og bed ham i halsen til hun kunne mærke huden give efter, og det søde blod strømmede ind på hendes tunge

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 02:12
Det gav lidt et sæt i Alexander idet hun trak ham op fra vandet og pressede hans krop imod træet, ja det gik så hurtigt at han ikke engang nåede at svare hende før han nu stod med hende tæt imod sig, og han kunne ikke lade være med at smile.
"Tja Katah, hvis det er tror jeg at jeg har fri i en hel uge"
sagde han med et lettere sleskt grin og trak sig lidt tættere på for at kysse hende, men inden dette skete blev han slynget kraftigt imod jorden, det gjorde en anelse ondt, og han havde prøvet meget værre, det var faktisk uhyre frækt i hans øjne at det for en gangs skyld var ham der blev domineret, nu håbede han bare at hun ikke ville slå ham halvt ihjel, for han havde ingen kontrol tilbage og ingen måde at genvinde den på.
Han mærkede hvordan han ikke kunne få luft men så det forførende smil og han mærkede derpå sig selv trænge op i hende og hev efter været idet hun gav slip for ham, men det føltes fantastisk, han mærkede hvor meget stærkere hun var idet hun slog hans arme imod jorden og red ham brutalt som han aldrig havde prøvet før, og han kunne ikke lade være med at stønne kraftigere end nogensinde før, det var lige på grænsen mellem at det gjorde for ondt, og at det var alt for godt, det var nærmest helt perfekt, og han mærkede nærmest ikke da hun bed hul på hans hals.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 07.01.2011 02:28
[WARNING!!! Indeholder sexuelle og makabre scener!!!!]

Katah sendte han endnu et kækt smil, en dråbe af hans eget blod havde løbet ud af hendes mundvie, og fortsat ned over halsen hvor den mere eller mindre forsvandt mellem de mange røde tattoveringer. Han lod til at nyde det, hvilket faktisk overraskede hende, de fleste mænd der havde været på Alexanders stadie havde pevet som en tævet køter, men det havde aldrig påvirket Katah, når først hun havde kløerne i dem, stoppede hun ikke før hun selv var tilfredsstillet.
Katah strammede grebet om Alexanders arme, så blå mærker næsten var uundgåeligt, før hun lagde hans arme over hans hoved, så hans krop var mere eller mindre strakt ud, før hun med et metalspænde skar en flænge fra hendes kraveben og ned mellem brysterne, hvor blod stille rislede ud over Schwarts strakte krop. Hun klemte lårene umådeligt hårdt fast om hans hofter, så han ikke rigtigt havde mulighed for at flytte sig det mindste, mens hun fortsatte med stille suk og gisp der tydeligvis indikerede at Alex ikke var den eneste der nød det. Mens hun holdt hans arme fast med den ene hånd, hvilede hun med den anden sin vægt imod Schwarts blodindsmurte bryst, for at begrænse hans vejrtrækning med ca. 50 %

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 02:37
Alexander mærkede hendes greb stramme og vidste udmærket godt at han ville have nogle lede blå mærker op til flere steder på sin krop når katah var færdig med ham, men det gjorde nu ikke noget, efter hans mening skulle man prøve forskellige ting, og indtil videre var det overhovedet ikke slemt at blive domineret af Katah, det gav dog noget af et sæt idet han mærkede den varme følelse af Katah's blod som løb ned ad hans krop, og han vidste at man ihvertfald ikke kunne bakke ud nu, så det var bare med at få det aller bedste ud af det, og det var tydeligt på hende at hun også nød det, hvilket glædede Alexander, ja han gjorde det faktisk til sin egen personlige mission at give hende en orgasme, bare for at kunne drille hende næste dag, sådan var deres "forhold" eller hvad man nu engang skulle kalde det.
Han mærkede hendes hofter stramme og vidste at han ikke kunne rykke sig en tomme, derefter lagde hun sin kropsvægt oven på ham, og han mærkede hvordan det var blevet væsentligt hårdere at trække vejret, men det var kun blevet hårdere og gjorde faktisk hele seancen mere fræk og spændende.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 07.01.2011 02:55
[WARNING!!! Indeholder sexuelle og makabre scener!!!!]

Katah smilede overlegent mens hun fortsat red ham hårdere og hårdere for at opnå maximal nydelse, både for hende og Alexander. Hun lod en hånd glide ned over Schwarts blosindsmurte brystkasse, var der noget der tændte Katah var det, hvis der var blod indvolveret i akten, når hun var sammen med mændene fra norden var det som oftest en magtkamp uden lige, hvor man let fik et par på hovedet, blev kvalt halvt til døde, tortureret eller det der var værre, dog forventede hun slet ikke dette af Alexander da han ikke havde så meget at skulle have sagt under dette samleje, og for den sags skyld ikke havde kræfterne til det.
Efter et godt stykke tid slap hun hans brystkasse, så han igen kunne trække vejret optimalt, det var ikke så reelt at det var manden der dejsede om midt inder akten, til gengæld rev hun ham ned over brystet, hvilket efterlod 4 lange blodige rifter ned over hans bryst og mave. Efter noget der vel mindede om en time, gav hun til sidst efter med et højt gisp, efterfulgt af total sitren, hvor alle muskler i hele hendes krop spændte. Hun endte ham et kækt smil, ganske bevidst om, at han var kommet få øjeblikke før hende selv.

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 03:03
Alexander trak vejret tungt, det var det vildeste sex han nogensinde havde oplevet, han havde dog heller aldrig været i så mange smerter før efter sex, eller det var nærmere at hans krop generelt var meget meget meget øm, og de lange sår på hans torso sveg en smule, men hovedmæssigt havde han det godt, det irriterede ham dog en anelse at det var ham som var kommet først, men han havde fået hende til også at komme så det var trodsalt en mindre sejr for ham, han anede dog ikke hvad han skulle gøre det, han var vant til at man efter sex nussede i en halv times tid, eller ja mere, men det var nok ikke lige den slags katah var til kunne han forestille sig.
Men det ville virke for akavet hvis han bare lå stille, så han begyndte blidt at lade sine hænder kærtegne hendes krop.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 07.01.2011 03:17
Katah stoppede brat op idét han gjorde tegn til at ville nusse hende, derefter sendte hun ham et kækt smil "Nå Alex, det har jeg oplevet værre!" grinede hun så, og rejste sig fra ham, inden hun gik hen til vandfaldet som brusede op i en tyk gus, inden hun koppede ned i vandet, og vaskede sig fra det klistrede blod. Hun var faktisk ualmindeligt træt, men hun vidste dog ikke hvor meget man kunne stole på Alex.
Efter at have skyllet sig gik hun op og lagde sig ved bålet, hvor hendes våben lå. I Katahs verden fik man ikke en speciel status fordi hun havde haft sex med dem, men hun skubbede dem heller ikke væk, sex var en ting der var naturligt, og et behov man skulle have stillet. "Så du er slet ikke den stille mus du udgiver sig for!" konstanterede hun, mens hun fulgte ham med blikket

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.01.2011 03:22
Han kiggede en smule mistroisk på hende? havde oplevet værre, men nu havde han jo været sammen med katah det meste af dagen og han følte at han lige så stille var begyndt at kunne læse hende, og hun gav ikke komplimenter, dette var nok det tætteste han nogensinde ville komme på en rigtig kompliment, så han tog imod den med åbne arme.
"Tjae det var ihvertfaldt nyt"
sagde han med en grinende og glad stemme, dog kunne man tydeligt høre udmattelsen i hans stemme, han fulgte hendes eksempel og gik hen for at vaske alt blodet af sig, han gik derefter hen i sin taske og fandt et par tæpper frem, han lagde sig ned ved siden af Katah og tog tæpperne over sig.
"Man skal vel aldrig bedømme en bog på dens omslag, vil du have et tæppe?"
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 07.01.2011 03:30
Katah grinede lidt af det han sagde, den hånlige undertone var dog væk fra hendes stemme, og en smule oprigtig glæde var faktisk til at se i de stålgrå øjne, selvom Katah aldrig selv ville indrømme det, hun knyttede sig aldrig til personer, udover Tarrak, hendes bror. "Nah, jeg tænkte nok jeres skøger hernede helst holder sig til den sikre sengehalm!" grinede hun så, og skævede mistroisk til tæppet han rakte ud imod hende, men tog til sidst imod det med et nik. Hun havde oplevet engang at blive angrebet i sin søde søvn, hvor tæppet næsten havde mydet hende, ved at hun var viklet totalt ind i det og siden havde hun ikke rigtigt sovet med andet end sit tøj.
Hun gav et stort gab fra sig og strakte sig så igen, det ville ikke undre hende hvis hun kom til at falde dybt i søvn, uanset hvo stor en trussel Alex var kunne hun bare godt bruge en god nats søvn, og tæppets varme, og bålets knitren gjorde det ikke mindre komfortabelt

Lillesøster til Tarrak

Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 20.11.2012 19:57
Fra toppen af vandfaldet kunne man se direkte ned til bunden af den søen Achillius havde placeret sig på toppen af vandfaldet, han stod og stirede ned på bunden oppe fra toppen af, han kunne mærke hvordan vandet var blivet koldt, og hvordan vinteren stille nærmede sig.

Han satte sig ved en sten og kiggede ud over den flotte udsigt som man kunne se oppe fra vandfaldet, dettte sted havde altid været et sted for ham, der var ikke rigtig nogen menner der var masser plads at flyve på, men af en eller anden grund manglede han noget, men hvad det var kunne han ikke rigtig finde ud af. hans tanker gik meget frem og tilbage på alle de mange mennesker han havde mødt igennem tiderne, både de gode og de onde mennesker, men mest af alt alle de piger han nok havde knust hjerterne på.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.11.2012 20:37
Kathy Zet havde brugt lang tid ude på havet, siden sidst hun var på land. Det var nu kun tre dage siden hun gik på land. Før det, var hun ude på vandet i en tid, som i hvert fald var over et år. Måske endda to? Hun havde da kun været på land i et kort stykke tid, for at hente forsyninger. Mandskabet havde hun også fået udskiftet gennem tiden. Nogen måtte hun dræbe, da de viste at være forædere.

Hun havde set sig tid til, at vandre rundt lige hvor det passede hende. Det var resulteret i, at hun var endt her ved vandfaldet, siddende på jorden med den ene arm lagt over sit ene knæ, hvis ben var trukket lidt ind til hendes krop. Hendes stilling var meget afslappet.
Hun var særdeles letpåklædt. Barmen var større end en normal kvindes og hun skjulte den aldeles ikke. Hun havde en kappe omkring sig, men inden under den, havde hun også en bar mave, da hun kun bar en top, og et par lange lavtaljede læderbukser.
Her var stille. Alt hvad hun kunne høre var vandfaldet, men det var jo i sig selv også højt nok.
Hun tog sin anden hånd, som blot indtil da, havde støttet en anelse til jorden, og placerede den over vandfladen. Vanddråber samlede sig op over vandets overflade og fandt sammen parvis, og samlede sig så på midten - lige under hendes håndflade.
Vandmængden begyndte nu at forme sig, men splittedes nu op i flere og dannede sig til skikkelser. Skikkelserne lavede til sammen noget i form for et cirkus show. Det var ikke noget stort, men dog var det alligevel en smule underholdning for den rødhårede pirat.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 20.11.2012 20:54
Der var en god vind oppe på toppen af vandfaldet en meget kold vind men ikke noget som påvirket Achillius en lille vind som blæste hans hår fra den ene også til den anden side irriteret ham lidt, han fjere fra hans vinge blæste ud over vandfaldet, og svævede langsomt ned imod bunden af vandfaldet. han rejste sig op og rettede ryggen lidt han tog få skridt tilbage inden han i et afsæt hoppede ud over vandfaldet og styrtede direkte efter hans fjere.
han er lige ved at få fat i den der han ser den rådehåret skønhed, han bliver et øjeblik ufokuseret, men når så endelig at gribe fjeren inden han 1 meter før han rammer vandet slår hans lyse hvide vinger ud, og flyver direkte op i luften, trykket af vind fra hans vinger gør at vandet sprøjtes op på bredden og ca en meter ind over land.
han stopper op 5 meter oppe i luften og ser ned på personen som næsten havde kostede ham en dukkert. han smiler kort inden han flyver ned og lander få meter fra Kathy zet. han slår hans vinger ind og står blot og ser over på hende, han så nemlig ikke om hun fik vand på sig.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.11.2012 21:03
Kathy skimter en hurtig faldende bevægelse mod vandets overfalde. Hun skuler lidt til siden, og hendes vandshow falder med det samme.
Det var så sandelig ikke helt så varmt på en aften som denne. Mørket var også ved at have grebet godt fat i omgivelserne omkring dem. Den hvide skikkelse skilte sig dog alligevel tydeligt ud af den ellers halv dunkle aften.
De store vingeslag forårsagede en større mængde vand, komme væltende ud til alle sider, dette indkluderede også den side som Kathy sad på. Dog, med sine gode evner inde for vandet, viftede hun let med sin hånd, og lod vandbølgen vende retning og plaske direkte ned i vandfaldets flod igen.
Hun rettede lidt på sig, i sin siddende stilling og så bestemt mod skikkelsen som havde kommet styrtdykkende. Tydeligvis, en engel?? Hun havde aldrig set en før, men lignede det ikke sådan en? Hun åbnede sin mund let. Munden var fyldig og rød og stod særdeles godt til hendes røde hår.
Hun havde trods alt tilbragt størstedelen af hendes liv på havet, så hun havde hverken været meget i luften eller på landet for den sags skyld, så ingen kunne vel bebrejde hende for aldrig at have set en engel?
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13