Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 09.03.2009 20:04
"Ah.." han grinte lidt..
Eclipse smilte skævt..

"Hmn.. " Han tog sin faders hånd..
-"Så.. lad os gå lidt videre og sådan.. " han trak ham med sig..

Eclipse smilte svagt..
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 09.03.2009 20:13
Elizeph skævede mod Eclipse da han tog hans hånd.
".. Eclipse.. ikke håndholdning tak." sagde han en smule afdæmpet, og tog sin hånd til sig igen.. mørket var efterhånden begyndt at falde på.
"vi kan tage hen på markedspladsen?" foreslog han
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 09.03.2009 20:21
"Ja.. lad os det.." han nikkede let..
Eclipse blev dog noget fornærmet over at han ikke kunne få lov at holde ham i hånden..

"Hmff.. fint så.." han havde Ib i snoren.. og de begyndte at gå mod Markedspladsen..

//slut
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab

Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.03.2009 21:37
Venus kommer vandrerne ned ad hovedgaden. Hun har gået her i et godt stykke tid og kigget. Ikke fordi der er så meget at kigge på, men fordi hun ikke har andet at lave lige nu. Hun er ikke træt nok tl at finde et sted at tilbringe natten, og hun har ikke penge til at spise i kroen. Hun havde allerede været et par gange nede ved havet, og hun ville helst ikke befinde sig et sted, hvor der intet lys var. Altså var det her det perfekte sted at gå og dagdrømme.
Et springsvands lette plasken fanger hende opmærksomhed. Hmm... Man kunne vel godt holde en lille pause? Faktisk var hendes fødder lidt ømme af den lange gåtur på de hårde brosten, så springvandet dukkede op i rette tid. Venus sætter sig på kanten og lader drømmende sine fingerspidser danse rundt nede i det kolde vand.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 15.03.2009 21:47
achillius kommer flyvene langsomt og kontrol styrene hen af hovedgaden
han svæver elegant uden om de mennesker der er på gaden denne dag
han ser sig meget til hver side da der en nogle spændene ting at se på
han ser et øjebilk frem og ser et sprinvand længere fremme.
han stopper hurtigt op og lander på benene og går stille hen imod vandfaldet da han synes at have set den person der er henne ad ved
vandfaldet han ser skråt op til venstre og et skævt smil kommer frem
på hans læber og han begynder småt at gå der hen imod
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.03.2009 21:57
Folk på gaden flytter sig lidt chokerede, selvom Achillius ikke ville være fløjet ind i dem alligevel. Det sære påstyr fanger Venus opmærksomhed. Hånden kommer op ad vandet og støtter på kandten af springvandet, mens Venus vender sig for at se. Hun får øje på Achillius en let genkendelig skikkelse, men hun har ikke set ham i lang tid. Hun bliver åbenbart genkendt, for han kommer over til hende. Hun smiler bare muntert som hun plejer og nikker til ham.
"Godaften."
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 15.03.2009 22:07
han smiler lidt til hende "jamen godaften " han synes
han har set denne kønne person før hun har rødt hår.
han synes at han har set hende før.
"du må meget undskyld men jeg kan ikke rigtig huske hvad du hedder
elller hvor jeg har set dig henne men dit kønne hår og ansigt siger mig
noget." han ser lidt smilene på hende uden rigtig at gør noget andet ind
at gå hen og sætte sig på kanten af vandfaldet og kigger
betragtene på hende
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.03.2009 22:13
Hun bliver lidt skuffet, men det holder ikke så længe. "Mit navn er Venus. Det er Achillius, ikke?" svarer hun venligt og tilføjer det sidste, fordi hun selv er blevet lidt i tvivl. Den bevingede herre har som sagt et let genkendeligt udseende, men navnet er noget andet. Hun ser lidt rundt på folkene, der passerer forbi. De lader til at være faldet ned og har glemt alt den ret store 'fugl' der før forstyrede indkøbsfreden.
Hendes blik vendes tilbage til Achillius med et afventende udtryk.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 15.03.2009 22:18
et smil breder sig på hans læber da hun siger hans navn
"jo.. det er det." han smiler lidt til hende " venus arhh.."
han ser på hende med et smil han er lidt pinlig over han ikke
kan huske hende da han åbenbart godt kan huske at han havde
kysset hende
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.03.2009 22:24
Hendes smiler bliver lidt varmere. Så var hun ikke helt glemt. Hun sidder lidt uden at sige noget, men den lettere akavaede tavshed bliver for meget for hende.
"Så ehm... Hvad har du gået og lavet? Det er noget længe siden, jeg har set dig sidst..." spørger hun høfligt. Et klassisk spørgsmål, der 99,9 % af gangene, det er blevet stillet, er blevet brugt til at starte en samtale. Ofte er den der stiller spørgsmålet mere interesseret i, at tavsheden bliver brudt, end i, hvad den anden har at svare. Men Venus, nysgærrig som hun er, er faktisk interesseret. Selv har hun ikke så meget at fortælle, men måske kunne man få startet en interesant samtale denne vej rundt.
Pantilus Achillius

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 15.03.2009 22:31
han smiler lidt han har allermest bare lyst til at fortælle hende at
han har synes hun var en meget smuk person som han følte
sig tiltrukket af men nu må han lige tag sig sammen
"øh tja jeg har været sådan lidt rundt hist og pist og
mødt nogle gamle bekendte " han smiler lidt " hva med dig hva
har du laver på det sidste" siger han afventene
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 15.03.2009 22:40
Her kan hun ikke holde en fnisen inde. "Pokkers, lige det spørgsmål, jeg frygtede mest," svarer hun muntert. "Jeg har såmend også bare været rundt og møde bekendtskaber, nogle gamle, nogle nye. Nårh ja, jeg har mistet mit job. Ikke at det gør så meget egentlig. Forretningen lukkede, så der var ikke så meget at gøre. Men det er et stykke tid siden nu..." Hendes læber krummer sig sammen i en eftertænksom mine. Har jeg mere at fortælle? Et halvt sekund senere kommer hun til den konklusion, at det har hun ikke.
Tavshed igen. Hendes nysgærrighed presser på for at få hende til at åbne munden og spørge til Achillius kvindelige bekendtskaber. Noget som, så vidt Venus da husker, Achillius har en del af. Det var i hvert fald det indtryk, hun fik. Ikke noget der overraskede hende. Han var jo en behagelig person at være sammen med.
Hun gaber. hmm vandreture kan være ret sløvende... Måske skulle man finde et sted at overnatte? Hun rejser sig. "Jeg vil tage afsted. Det har været en lang dag... Men jeg håber vi mødes igen snart," afslutter hun og letter fra jorden og er væk.

//out
Arjini Furatimo

Arjini Furatimo

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 10 år

Højde / 150 cm

Arjini 18.03.2009 19:44
Arjini kom forsigtigt gående ned langs gaden. Alle boderne var lukkede af nu, for der var ingen handlende tilbage. Hun så sig lidt omkring, sky, men nysgerrig. Omkring hendes nakke lå Josie, hendes kæleilder, og varmede. Hendes hætte var trukket op, men den var så løs, at der var masser af plads til det magelige dyr.
”Nu er vi der snart.” Mumlede hun for sig selv.
Josie bevægende lidt på sig, så det kildede på Arjini. De havde været på opdagelse i et andet kvarter, og nu var de begge blevet tørstige, så Arjini havde besluttet sig for at lægge vejen om forbi springvandet.
Pludselig bevægede Josie sig igen, og hun gik ud fra, at dyret strakte sig, for hun kunne mærke de små kløer ridse hende let ved halsen.
”Josie! Pas lige lidt på!” Sagde hun lavmælt, lettere irettesættende.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2009 19:57
Ikke langt fra spingvandet befinder der sig en bod, der ikke helt har lukket endnu. Det lader til at en stædig kunde er skyld i det, for hun sår og snakker med ejeren, der ikke ligefrem ser ikke ud til at være i god humør. Når man kommer nærmere, kan man høre, at tonefaldet heller ikke ligefrem er høfligt. Faktisk er de begge ret højrøstede.
"Jeg solge dig den hest for bare en uge siden og se lige den forfatning, den er i! Hvordan kan du behandle dine fyr på den måde, hvis det forsætter, vil jeg have min hest igen," siger Diandra meget bestemt.
"Naturli-!" ejeren af de tre ret så uselt udseende heste, der står bundet til en stolpe, stopper bradt. Han havde ingen intensioner om at føje den dame, men nu havde han være lige ved det. Diandras evner har åbenbart en indvirkning på ham, men ikke nok. "Nej, hør nu! For det første har du fået din betaling og handlen er afsluttet. For det andet skal du ikke blande dig i, hvordan jeg driver min forretning!" Diandra orker ikke længere at diskutere, så hun afslutter: "Det er bliver dyrt for dig..." og vender om på helen, noget hidsigt mumlende. Hun stopper ved springvandet og sætter sig med et bump ned på kanten. I sit lille vredesudbrud har hun ikke lagt mærke til Arjinis tilstedeværelse.
Arjini Furatimo

Arjini Furatimo

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 10 år

Højde / 150 cm

Arjini 18.03.2009 20:06
Arjini går forsigtigt hen mod springvandet, hvor hun ikke ser at Diandra sidder ned ved springvandet.
”Josie nu er vi ved springvandet, men vi må nok hellere skynde os” hvisker Arjini lavmælt.
Da hun ser pigen, tier hun og kigger nysgerrigt på pigen.
”godaften” siger hun venligt, og lader Josie drikke lidt vand.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2009 20:14
Diandras ansigtudtryk indbyder ikke ligefrem til samtale. Hun ser sammenbidt ud og stirrer ud i luften. Den gudsforladte, skævøjede nar! Hvis lovene ellers tillod, ville jeg kvæle ham, det lille krapyl!! Hun sukker irriteret og vil stirre videre, men da nogen tæt på siger noget, ser hun i stedet i retning af stemmen og får øje på en lille pige... Eller lille og lille. Hun var godt nok ikke så høj, men hun måtte vil være en 14-15 år. Diandra fremtvinger et lettere kunstigt og sammenbidt smil, men man fanger da hensigen med det. "Godaften," svarer hun også venligt nok, men sadig med en undertone af ophidselse. Hvor hun dog hadede, folk der ikke behandlede deres dyr ordentligt.
Arjini Furatimo

Arjini Furatimo

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 10 år

Højde / 150 cm

Arjini 18.03.2009 20:35
Arjini bliver lidt forskrækket da hun ser pigens ansigts udtryk.. Josie begynder at nusse op af nakken på Arjini, hun kommer til at smile, men hun fniser ikke.
”josie” siger Arjini blidt. Hun begynder at kæle lidt for ilderen. Arjini kommer til at stirre på pigen, men hun forsøger at lade være.. hendes mor har sagt det er uhøfligt.

Josie hopper ned fra Arjini’s nakke, og piler op til vandet, hvor hun begynder at drikke af det.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2009 20:55
Hendes blik formildnes en smule, mens hun føljer ilderen med øjnene hen til vandet. "Yndigt dyr... Må man spørge, hvordan du har fået det?" Hun lyder og ser noget mere venlig ud nu, men det betyder dog ikke, at hendes tanker fuldstændigt har sluppet hestehandleren, der nu va på vej hjem ad gaden med sine dyr - Diandra opfatter sadig den ene som hendes. Jeg kan jo ikke gå til byvagterne... de har intet at skulle have sagt længere, tænker hun trist, Jeg kan vel fortælle dem, jeg selv har handlet med, at de ikke skal handle med ham. Hendes humør daler minut for minut. Dagen var startet ud med et skænderi med en kropige, fordi hun havde været uforskammet overfor en krogæst. Ikke at fyren ikke havd fortjent det, for det havde han, men som krovært skulle hun sørge for at gæsterne kom igen. Så fik hun en ny og noget balstyrisk hest ind, som hun skulle ridde til. Ryggen var stadig øm efter styrtene. Så var der hestehandleren, og nu er hende tanker drejet ind på Mørkets Lords overtagelse af Krystallandet. Noget hun havde ment var umuligt.
Hun ser forsat på ilderen, der lystigt drikker af det kølige vand, mens hun afventer svar fra pigen.
Arjini Furatimo

Arjini Furatimo

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 10 år

Højde / 150 cm

Arjini 18.03.2009 21:10
”Det… må du vel godt?” Siger Arjini og blinker et par gange med øjnene. Hun havde ikke forventet, at dyret ville interessere hende. De fleste var lidt… forbeholdne over det, fordi de enten mente det var et skadedyr eller et rovdyr, der ville gøre dem ondt. Bare tanken får hende til at smile. Som et så lille dyr kunne gøre dem noget alvorligt!
”Jeg har fået Josie af min mor!” Han lyser op i et stort smil og stryger kærligt en blød hånd ned over den lyse pels. Josie reagerer på kærtegnet ved at løfte hovedet, stille sig på bagben og lægge de små poter på hendes udstrakte hånd. Hun smiler glad til dyret og løfter det forsigtigt op til brystet, hvorfra Josie selv klatrer op på skulderen og kigger nysgerrigt på Diandra. Josie pludrer med sin spinkle stemme, og Arjini reagerer ved at række hånden op og klø den under hagen. Josie snakken minder hende om, at de var på vej hjem. Det var lidt sent, og hun ville helst ikke bekymre hendes mor mere end nødvendigt.
”Det var hyggeligt at møde dig. Jeg håber du får en fortsat god aften.” Hun nejer forsigtigt for ikke at genere Josie alt for meget, hvorefter hun smiler venligt til Diandra, drejer om på hælen og fortsætter hjem mod sin moders hus.

//Out.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.03.2009 21:41
Hun nikker og ser på det lille dyr, der piler tilbage til sin ejer. Hun er af samme overbevisning som Arjini. Hvordan skulle det lille væsen kunne gøre hende noget? Desuden er hun i det hle tage ret glad for dyr. Hun nikker igen med et mellemvenligt smil, da pigen siger hende farvel. Hun sidder lidt tilbage. En fortsat god aften? den er startet skidt... og jeg tvivler på, den bliver bedre, tænker hun mens hendes smil viger plads for et noget mere alvorligt ansigtudtryk. Hun måtte vel se at komme tilbage til kroen nu, ikke? Hun ryster lidt på hovedet. Tag dig dog sammen, tudeprinsesse. De der vil aldrig fungere. Hun ranker ryggen, rejser sig og går mod kroen.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12