Ved mange træer og én stor lysning midt i det hele

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 15:08
Forbløffelsen lyser i hans øjne, da hun ikke svarer og træder nogle skridt tilbage. En smule forvirret over, om det er ham, som er skyld i denne reaktion eller måske en, der står bag ham, ser han sig over skulderen. "Eh?,, rømmer han sig og ser tilbage på Chinaza med et er-det-mig-du-mener blik. Måske er hun bare forsigtig, tænker han.
Valentin slår med tungen og smiler sødt, medens han ligger hovedet på skrå, "Hej!,, forsøger han igen, med en krystalklar tone, som snakker man til en døv.
"Har du mistet tungen?,,
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 15:12
Hun ser et øjeblik vurderende på ham og rødmer svagt over sig selv.
"Goddag ... Tilgiv mig min reaktion, jeg..." Hun afbryder sig selv og bidder si kort i underlæben. Hun er tydeligt beklemt over at have troet det værste om ham fra starten. Hun, der ellers bryster sig af altid at give folk en ærlig chance.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 15:29
Valentin griner ad hende, da hun forsøger at forklare sig. Det er nu ikke for at være uforskammet, men han kan ikke dy sig.
"Du skal ikke undskylde, der er jo ikke sket noget,, afbryder han hende, og smiler. Dey, blændende hvide smil står helt i kontrast til det fyldige røde hår, der indrammer hans kønne ansigt, med de fine, nærmest feminine træk.
"Hvad er det? rødmer du?,, spørger han drillende, da hendes kinder blusser op og får en frisk lyserød farve.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 15:32
Hun slår hastigt blikket ned, rødmer endnu mere og forsøger at vende ansigtet bort. Hun ved ikke om han bare driller, eller om der er noget hånende over det.
Hvad er der med mig? Det er som om, at jeg ser alt det onde i folk efter, jeg er vendt tilbage ... Hvad er der med mig? nærmest skænder un på sig selv i tankerne. Hun der altid havde troet på godheden selv i djævlen ... Hvordan kunne hun tænke sådan om en komplet fremmed?
"D-det gør jeg vist desværre en del," stammer hun og holder stadig blikket stift rettet ned.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 15:50
De klare smaragdgrønne øjne betragter hende nøje. Hver bevægelse, hvert et ord bliver grundigt overvejet og målt i forhold til hendes forgængne.
Valentin rækker en hånd frem, "Jeg hedder Valentin,, præsenterer han sig selv med et grin og ser afventende på hende. Den fine hånd og bløde hud indikerer, at de aldrig er blevet brugt til at grave, båre, slåse eller udfører nogen som helst form for hårdt arbejde. Det er en kunstners hænder.

Valentin kan ikke tage øjnene fra hende. Det er som om, at hun har tryllebundet ham til sig. Han kan ikke lade være med at beundre hendes skønhed, og desværre ligger han ikke skjul på det heller.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 15:56
Hun smiler og er lidt roligere, da hun rækker sin hånd frem. Den er silkeblød, og hendes hvide hud afslører, hvor meget indendørs, hun har holdt sig det sidste år. Hendes håndtryk er fast uden dog at være hårdt. Bare en indikation af hendes interesse i at opbygge et forhold.
"Mit navn er Chinaza," siger hun roligt og en del mere selvsikkert end hun hidtil har været.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 16:11
"Chinaza? er det i orden, at jeg kalder dig Chi?,, Valentin smiler sødt til hende, et så bedårende smil, som ingen kan stå for. Han slipper hendes hånd og falder ned og side. Han forsøger at glatte det uregerlige hår, men til ingen verdens nytte, hans hår stritter stadig som kvistene i en fuglerede.
"Hvad laver du herude?,, spørger han højtideligt og leger med et lok af hans hår.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 16:16
Hun nikker accepterende med et stille smil og ser på ham, mens han sætter sig. Hun tøver, med sætter sig så selv ned. I skrædderstilling. Hun glatter omhyggeligt resterne af skørtet ud over sine ben og fødder, som var den så smuk og hel, som den engang havde været det. Nu var den mørkeblå farve falmet, og det, der engang havde været søvl, var sort af skidt. Hun selv stod i kraftig kontrast til kjolen; nyvasket - på nær tæerne - og med sit lange, velplejede hår omhyggeligt samlet bag hendes ryg, som det hang og bølgede ned ad med en klædelig skødesløshed. I dette øjeblik, på dette sted, var hun sin elverslægt meget nær.
"Jeg bor her," sagde hun, som om hun overvejede, om det nu også var her, hun boede.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 16:28
Valentin smider sig ned i det bløde græs. Der er stadig en smule lyst, men den nedgående sol, har malet skoven i stærke ildfarver. Han har egentlig ikke nogen anelse om hvad tid det er. Når man vandre i skoven og løber rundt i sin ræveskikkelse, mister man hurtigt tidsfornemmelsen, for i skovbunden er alting ens.

Med blikket rettet mod den mørke himmel, og med sin hånd strittende i vejret, siger han næsten lydløst, "Bor her? Er det ikke lidt langt væk fra alting? Det forklarer nok også deres tøj,, Valentin tegner cirkler i luften med en pegefinger.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 16:33
Mørket generer hende ikke. I de mange ensome år var mørket en af hendes bedste venner, og hun hilser natten velkommen med hele sit sind.
"Det er netop meningen med at bo her," siger hun stille og sukker. "Jeg har nu ikke boet her så længe ... Det er nogle dage siden, jeg vendte tilbage fra min ørkenvandring ... og før den boede jeg i en klippehule et sted nordpå ... Så som du kan høre, så kan jeg lide at være ensom." Der er dog noget i hendes stemme der temmeligt stærkt fortæller, hun er knapt så tilfreds med det, som hun forsøger at bilde ham ind. Hun nævner ikke sin kjole. Hun er i forveen godt træt af den, men hun har ingen penge til en ny. Desuden; hvad skal man med nyt tøj, når man alligevel bare går og gemmer sig udendørs året rundt?

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 16:47
"Der er da ingen, der kan lide at være ensom,, Chinaza har pludselig fået et udtryk i øjnene, som Valentin absolut ikke bryder sig om. Han nægter at lade den ellers så hygelige stemning mellem dem gå til grunde, "Det er da for kedeligt at være alene, så har man ingen at snakke med om sine problemer, ingen at dele sine tanker. Det er helt klart også usundt," Valentin hviler på sine albuer og nikker bestemt, som om han er ekspert i det og har sat sig ind i stoffet, "pludselig begynder man bare at snakke til sig selv, og så ved man, at man for alvor behøver en at snakke med,, Valentin puster et tot hår væk fra sin pande og ligger sig ned igen, med armene bag hovedet, "Det er da sandeligt godt, at jeg kom til din undsætning Chi, hvem ved hvad der ville være sket med dig,, Han får sigs elv til at lyde som om, at han er hendes helt og griner selv over det.

"Men hvad søger du? Altså siden du har været ude og rejse så mange steder? Og hvorfor kom du tilbage?,,
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 16:58
Hun kom sådan til at le over hans ord, selvom de er let bebrejdende. Han havde bare så sød en måde at få det frem på, tænkte hun til hans forsvar.
Først ved hans sidste par spørgsmål, forsvinder hendes milde latter, og et øjeblik får hun et jaget udtryk i øjnene, men slår blikket ned, før han får læst grunden; hendes flugt.
Et øjeblik overvejer hun at fortælle ham sandheden, men hun afbryder tankesættet temmelig hurtigt: Hun kender ham slet ikke!
"Jeg forsøger blot at finde mig selv i en rodet verden ... Det er en form for pilgrimsrejse, jeg var på, og da jeg havde opnået den ro, jeg var ude efter, vendte jeg tilbage." Det er ikke helt løgn. En stor del af det passer; hun forsøgte at finde sig selv, og hele episoden endte som en pilgrimsrejse ind i hendes sind. Det endte endda også med, hun fandt den ro, hun havde ledt efter, men den ro havde intet med noget af det, hun havde nævnt, at gøre. Hun følte nok en gang skyggerne danse i baghovedet, og hun kæmpede for at skubbe dem tilbage i deres aflukke, mens hun på ydersiden af kroppen ikke viste nogen af dise kampe eller tanker. Hun smilede blot svagt, som om hun virkelig havde fundet en fuldkommen ro.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 17:13
"Ro?,, Valentin sætter sig op med et smil. Et særligt glimt i hans øjne afslører, at hun har fanget hans opmærksomhed, og derved også hans umættelige nysgerrighed. Uden at tage notis af Chinazas forsøg på at holde ham udenfor, kravler han tættere på hende og stirrer betaget på den sorthåret skønhed. "Hvorfor har du ikke ro? Er der nogen efter dig?," han gisper og kniber øjnene sammen. Langsomt rykker han tættere på hende med et mistroisk blik. Da hans ansigt er lige ude for hendes, bryder han stilheden, "Du har vel ikke dræbt nogen?,,
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 17:27
Hun bryder sig ikke om, han kommer så tæt på, men hun bliver siddende som en stenstøtte med nedslagent blik. Da han spørger om nogen er efter hende, trækker det svagt i hendes øjenbryn, men hun får hurtigt sin maske på plads igen. Desuden får hun andet at tænke på, da han stiller sit sidste spørgsmål, og hendes blik bliver hastigt løftet, så de rolige, grå øjne møder hans grønne.
"Dræbt nogen?" hvisker hun stift. Tankerne glider tilbage i tiden. Tilbage til en tidlig barndom. En glaskuppel, et forsøg, en lille pige uden kontrol over sine kræfter. Til eksplosionen. Hun måtte have dræbt nogen, før hun og Ngozi vaklede væk derfra ... Hun tvinger sine tanker tilbage til nuet.
"Nej," svarer hun fast, og man kan se i hendes øjne, hun mener det, "Jeg har ikke dræbt nogen!" Hun bliver tavs igen.
Sådan som du opførte dig for lidt siden, er der så noget at sige til hans spørgsmål? tænker hun bittert og uden at tænke på, at manglen på besvarelsen af hans andre spørgsmål, nok kun vil pirre hans åbenlyse nysgerrighed. Hun vrider fingrene en smule nervøst.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 17:39
Valentin stirrer i en tid efter hendes svar på hende, som forventer han, at hun pludselig vil bryde sammen og fortælle ham alt. Men han er bare ikke sikker på, hvad alt skulle være. For han har ingen idé om, hvad det er som hun holder skjult for ham, men ved bare, at der er et eller andet hun undgår at fortælle ham.
Valentin sukker og trækker på skuldrene, "Nåhja, det kunne være," han sender hende et blik over skulderen, og ser hende an fra top til tå, "Du ligner nu heller ikke en, der kunne finde på at slå nogen ihjel. Du ligner bare en, der har været oppe og slås,, siger han ærligt og sætter sig ned ved siden af hende og klapper hende kammeratligt på skulderen. "Men du har fundet roen?,, spørger han og ser ned på hendes hænder, som hun vrider.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 17:46
Hun følger hans blik mod sine hænder. Hun ved, det vil lyde latterligt, hvis hun siger ja, og hun kan i forvejen mærke på ham, han ikke er helt tilfreds med hendes meddelsomhed. Hun bidder sig let i læben.
"Måske ikke helt så meget, som jeg gerne ville ... Mest når jeg er alene ... Og jeg har ikke været oppe at slås; kjolen er bare meget gammel," svarer hun stille. Hun synker noget og ser stjålent på ham. Han virker så ung og upåvirket af alting, og selvom hendes hjerte brænder for at betro sig til en eller anden, så vil hun ikke risikere at ødelægge hans uskyld med en historie som hendes ... Så måtte hun hellere virke som en halvskør person, der vandrede rundt og snakkede med træerne, eller hvad han nu havde sagt om det at være ensom.

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 16.08.2009 18:30
hastigt igennem underskoven, spæner en blå skikkelse med begge ben på nakken..
"Letivá, Letivá, Letivá, LETIVÁ!" hvæser han lavt og gentagende for sig selv.. et sprog som for andres ører må virke meget fremmed.

Hans ansigt vendes gentagende gange hen over skulderen, og får hurtigt skimtet de 3, rimeligt store, sorte ulve..
Men dette skulle han ikke have gjort.. hans blik afledes jo, og han snubler over en rod i underskoven.
med et forskrækket udbrud, falder han så lang han er ned på maven på den lidt fugtige skovbund.. men skønt alt luft slåes ud af lungerne på ham, er han hurtigt på benene igen og spæner videre..
Langt om længe får han øje på et træ, der vil være tilpads let for ham hurtigt at kravle op i.. - ulve klatre jo slet ikke alligevel!

Han spæner tværs over lysningens milde enggræs, hen til det store træ som han hastigt løber nogle skridt op ad (Chinaza- du ved ligesom jeg gjorde af træet derhjemme hos mor og far xDD) og sætter af næsten 2 meter oppe ad stammen, så hans hænder lige akurart kan gribe fat i en tyk, solig gren, som han så haler sig op på, klamre sig til den med et forskræmt, og dog rasende blik.
"savlende køtere! Jeg er ikke jeres frokost!" hvæser han rasende, så de sorte hårlokker står om ørerne på ham.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 18:37
Ved lyden af hastige trin gennem underskoven farer Chinaza på benene. Hun stirrer ud i halvmørket med ørerne spidset (haha god joke ikke? xD) og med knyttede næver.
Hun ser det blå lyn og hører så ulvene. Da Duzzel er henne ved træet, løber hun hen mod dem uden tanke på Valentin eller sig selv. Hun holder hænderne op til munden og udstødte en efterligning af ulvenes hyl. De spidsede ører og så mod hende, og hun hylede igen.
Med en snerren satte de af hen mod hende. Hun vendte sig og begyndte at løbe væk fra de tre med ulvene i hælene. Hun gjorde sig klar til at blive "gennemsigtig" hvad øjeblik, det skulle være (hendes magiske evne for at gå gennem ting).

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 18:39
Valentin skal til at kommentere på det Chinaza har sagt, da Duzzel kommer galoperende forbi i faretruende fart. I vantro følger han Duzzels flugt op i træet og han blinker et par gange med øjnene, som tror han ikke på det hans øjne ser. Flere gange åbner han munden for at sige noget, men intet kommer ud. Det er som om talens brug har forladt ham.
På en eller anden måde lykkes det ham at finde sin stemme igen og han ser op på Duzzel.
"Hej!,, udbryder han lystigt, som et uskyldigt, over glad barn, der ikke er helt klar over, hvad det er, der sker omkring ham.

Det er først da han hører en knurren, at han spotter de tre stygge ulve, der løber hen mod dem med fråde om munden. Forskrækket forvandler Valentin sig til en ræv og knurre truende af ulvene.

Duzzel

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Cassa 16.08.2009 19:11
Duzzel ligger forpustet og klamre sig til grenen.. typisk osse!
Han betragter hvordan ulvene nu knurrende går mod Chinaza..
De virker fjendtlige, og ser både sultne og angrebslystne ud!

Duzzel holder vejret - hvordan skal det her nu ende ud?

Han får sig sat op på grenen, så han sidder ordenligt, og kravler så helt ind til stammen, hvor han så kravler op på grenen ovenover.. den så tykkere ud, eftersom det er selve stammen som der splitter sig i 3 retninger..
Med de blå øjne, holder han øje med optøjeret
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , jack
Lige nu: 2 | I dag: 13