Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.05.2007 19:49
,,hvis du er så sulten så drik af søen..." siger hun roligt og skæver mod ryuzaki.
,,og du ville?"

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia

Iceria

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Iceria 09.05.2007 19:51
"Mrrmmh.. Det er ikke varmt.."

Mumler hun og træder væk fra træet, hen imod dem. Hun lidt fra den ene til den anden.
Mmrmmh.. Hvem skal jeg smage på?! Tænker vampyren, halvforvirret.
"Death and pain are just det cost of fun.."

grafik fundet på photobucket, redigeret af mig.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.05.2007 19:53
skæver svagt til ryuzaki.
han svarede ikke.
,, mig skal du ikke tage... mit blod er koldt i forvejen" siger hun som en hentydning til at hun selv er vampyr.

Gina Trevborn

Iceria

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Iceria 09.05.2007 19:55
"Mrrrmh.."

Lyder det bare fra hende.
Måske kan jeg finde nogen i kroen..

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.05.2007 19:56
hun smiler svagt og nikker bare ved icerias tanker.
derefter kigger hun lidt imod ryuzaki igen.
,, du sagde aldrig hvem du var"

Gina Trevborn

Iceria

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Iceria 09.05.2007 19:58
Hun strækker sig bare og vender om uden et ord..
Kort efter forsvinder vampyren igen.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.05.2007 20:00
hun kigger igen lidt vagtsomt på ryuzaki.
,, mistænksomt" mumler hun og ligger forsigtigt en tot hår bag året.

Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.05.2007 20:04
,,synes du ikke det er lidt mistænksomt at en person du aldrig har mødt introducere dem selv ved hjælp af et bogstav? det synes jeg i hvert fald" siger hun med et svagt skævt smil og fundere lidt over om han mon på en eller anden måde har en evne til at blokere empatikkere.

Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.05.2007 20:08
,,minder om hvem?" spørger hun forsigtigt og undersøgende og ignorere hans spørgsmål om navn... igen

Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.05.2007 20:11
hun ligger i en let bevægelse armene over kors.
,, hvad?"

Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.05.2007 20:16
hun himler let med øjnene og ryster bare svagt på hovedet.
,, fint glem det... jeg kan da være ligeglad" siger hun roligt og tager sin sølvdolk frem for at begynder at skære forsigtigt i et af træerne med spidsen.

Gina Trevborn

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.05.2007 20:30
hun kigger lidt efter ryuzaki og ligger forsigtigt sin sølvdolk på plads før hun selv går.

Gina Trevborn

Josephine Sidse

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Sidse 13.05.2007 17:06
Hun sidder ved bredden af søen og har samlet benene op under sig. Hun hviler hovedet på knæene..

Billedet er fra D.A og er redigeret af mig[/size]

Josephine Sidse

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Sidse 13.05.2007 17:10
Jose begynder at nynne en rolig sang og vippe lidt fra side til side.
Hun ser ned i vandet.
Josephine føler sig lille og alene og sidder i sine egne tanker.

Josephine Sidse

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Sidse 13.05.2007 17:15
Hun rejser sig og tager hætten af hovedet. Hun ser rundt efter andre.
Men sukker da hun ikke for øje på nogen. Hun forsvinder ud af skoevn.

// OUT

Thade Sefarels

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kiqann 21.09.2007 20:46
Thade kommer gående. Han stiller sig lige foran søen, Blodsøen. Han kigger ned i den, han ser sig selv som blodrød og med små bølger i ansigtet, ikke mørk mere og ikke såp glat mere. Han løfter hovedet og kigger på sine hænder. Nej, stadig mørke, intet forandret. Han sætter dem på sit ansigt og føler... nej, stadig de samme rene linjer og de samme markerede kindben og kæbe. Næsen meget yndefuld og øjnene, der spejder stærkt og stolt ud i mørket. Han skal jo helst ikke blive angrebet. Nææ, tværtimod... og så kan han jo bare kæmpe sig fra det, altid!
Han kigger igen ned i blodsøen, men ikke så tæt så han ser sit spejlbilled. Stirrer bare på det blodrøde vand, hvor de store magtfulde træer skygger et par steder, spejler sig flot i vandet.
"Blodrøde vand, svar mig..." hvisker han og håber på svar. Han vidste godt at den ikke ville svare, men han prøvede alligevel, "Er jeg tiltrækkende nok? Er jeg magtfuld nok? Kan jeg slå enhver? ... Svar mig venligst, Blodrøde sø". Han smilede over søen der begyndte at stråle noget mere, men det betød sikkert intet. Smilet smørrede sig alligevel frem på hans læber. Uglen kom flyvende og satte sig stille og roligt, ja næsten lydløst, på hans skulder.
mørkelver, 180cm høj, 17 år.
Thade Dolob Liguty Rakdenss Geveren Sefarels..

Han kan kvæle folk ved hjælp af tanken og forvandle sig til en ørn.
Sneuglen er en trøst.. han købte den da han mistede Putin.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.09.2007 20:57
Nogle lette skridt lød, og Samira kom gående. Hendes kjole fulgte hendes yndefulde beægelser som den nu skal, og hendes hår fik et helt specielt skær i nærheden af søen. Hun stod og betragtede elveren lidt, og da han talte fik hun en fin idé til at svare. Hun gik lydløst over ved hans side, så lidt på vandet der gav hende en speciel farve. ,,De er meget tiltrækkende" sagde hun med sin fine nærmest syngende stemme. Det gav et lille eko da det løb over søen "tiltrækkende..rækkende" Hun kom med et flirtende smil og satte sig på en sten der stod nær søen. Hendes hår faldt fint ned af hendes ryg da hun satte sig, og hendes øjne funklede lillae i skæret fra søen.
Hun lod forsigtigt nogle fingre røre vandet og kiggede en smule lokkende på ham.

vidunderlige tegning er af Alwyn: D

Thade Sefarels

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kiqann 21.09.2007 21:08
Han hører en stemme: "De er meget tiltrækkende". Han kan tydeligt høre at den ikke kommer fra søen, da den kun kommer fra det ene øre. Han drejer rundt og ser den yderst smukke krystalisianer flirte med øjnene og sætte sig på den passende store sten. Det røde skær fra vandet fik hende til at se endnu smukkere ud og gav både hende og ham et rødt skær. Men da han havde en mørk hud lignende blå, fik det hans hud til at blive lilla og det hvide hår blev til en sart lyserød. Han gik hen til hende med mandige skridt og hans lår og brede skuldre blottede sig og det knasede blidt under hans fødder.
"Jamen godaften, min gode frøken," sagde han, bukkede og smilede til hende, "De er langt ude i Mørkets Skov... Hvad laver De dog herude?". Han kiggede på hende og uglen begyndte at kradse lidt i hans hår, for at få hans opmærkesomhed, men han reagerede ikke.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.09.2007 21:14
Hun nikkede høfligt tilbage som svar på hans hilsen,,Godaften min gode herre". Hun smilede fortsat hemmelighedsfuldt og forførende til ham, og hendes øjne lyse stadig i skæret fra søen. Hun vidste enlig ikke helt hvad hun lavede herude.. hun vandrede bare rundt som sædvanlig.
,,Jeg er her af ingen grund" siger hun en smule hemmelighedsfuldt, og sender ham et stort smil.
,,Hvad laver de selv herude?" spurgte hun en smule kækt, mens hun lænede sig lidt tilbage på den store sten.

vidunderlige tegning er af Alwyn: D

Thade Sefarels

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kiqann 21.09.2007 21:26
Han gennemskuer hendes hemmelighedsfulde øjne og smiler let. Han går tættere på hende og tænker på hvorfor han egentlig var herude. Han kigger ned i jorden og derefter op på Samira igen.
"For at tænke nogle tanker igennem og... Jah, alt det sædvanelige man plejer at lave ude i en mørk skov med en sø af blod ved siden af sig" siger han og ved at han gør Samira lidt bange, ikke meget bare lidt. Hans kappe hænger flot ned over hans flotte, stærke krop skønt hans alder kun er 17 år. Hans modenhed er altid noget Drake har misundt tænke han og smilede.
"Lad Dem ikke lokke for meget af søen, man siger at der lurer mordere herude, der lægger døde lig i søen," siger han og kigged advarende, men beskyttende på hende, "Jeg ville anbefale Dem, til en anden gang, ikke at strejfe herud på egen hånd". Han bukker elegant foran hende og trækker kappen fornemt ud.
"Mit navn er Sefarels... Thade Dolob Liguty Rakdenss Geveren Sefarels, Jeg er fra den berømte Sefarels-slægt" siger han og forventer et svar med, at hun kender navnet. Kigger på hende med stolte og flirtende øjne.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 12