Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 13.02.2023 07:57
Lily var sikker på sig selv og sine egne evner, hun var sikker på at hun sagtens ville kunne styre gården, med hjælp fra de medarbejdere hun ville have tæt på sig.
Hun var vokset op på gården, tæt på hendes far og havde hele livet igennem, set hvordan han havde båret sig ad og uden tvivl lært meget af ham.
Hun så sig selv som en bestemt kvinde, men det hele afhang af fremtiden og de spørgsmål som der ville komme til hende og de svare ville hunne ikke kunne komme med nu. 
Det var en beslutning som hun måtte tage senere.

Hun grinede kort af ham og hvor frygteligt han fandt den idé. Hun kunne sagtens forstå ham, for hun havde selv stået i samme situation da hun valgte at tage til Dianthos og ændre sit liv.
Til en start havde det været voldsomt og grænseoverskridende at stå i den by, men langsomt var det hele kommet til hende, men det tog jo år.
"Nå, det synes du ikke?" Grinede hun drillende, 

"Det er jo selvfølgelig noget andet end det her, uden tvivl" I forhold til Medanien og dens ro, var næsten alting larmende og voldsomt, "Men det vender du dig til Severin, min lejlighed ligger tæt på det øverste bilag, og der er mindre larmende end de andre steder" Det havde også været vigtigt for hende, når man kom herfra, ikke at bo et sted hvor folk ville larme for meget 
Severin

Severin

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 198 cm

Hobbit 13.03.2023 16:46
Severin rystede ivrigt på hovedet. Puha nej, det ville være en frygtelig oplevelse at stå helt alene i byen og ikke ane om han skulle gå frem eller tilbage. I sådanne øjeblikke, var han klar til at sværge aldrig at forlade sin gård! "Helst ikke, tak" lo han med hende, og kunne skam godt se morskaben i sin egen usikkerhed og utryghed. Det ville selvfølgelig ikke være sådan! Lily skulle nok sørge for at han ikke blev væk fra sig selv eller hende for den sags skyld.

"Jeg tror ikke jeg vender mig til det. Men nok til at jeg ikke vil gå fuldstændig til" svarede han med latter i stemmen. Larm og mange mennesker huede ham ikke, og det vidste hun. Men han troede også på hende, når hun sagde at hendes hjem var mere roligt og ikke påvirket så meget af byens larm. Det ville aldrig være noget han ønskede at bo i, men sådan var alle selvfølgelig forskellige. "Du er glad for at være der, ikk?" det var vel det vigtigste, at Lily var glad for sit liv, sin lejlighed og livet i storbyen. Hvor lidt han end forstod det.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 14.03.2023 08:56
De to kunne altid drille og stikke lidt til hinanden. Severin var et fantastisk menneske, og hun vidste godt at han befandt sig bedst i de trykke omgivelser på gården, hvor han havde sit liv. Han havde ingen grund til at besøge andre byer, i hvert fald ikke før nu, hvor Lily var flyttet og hun længe gerne ville have vist ham byen, så at han indvilligede i at komme på besøg glædede hende mere, end han nok anede.
Hun ville aldrig gøre alvor af sine ord, og lade ham i stikken, så han skulle gå alene eller være alene i en by, som uden tvivl ville gøre ham utryg på flere måder.

"Det behøver du heller ikke. Jeg er glad for at du bare vil besøge mig. Jeg beholder dig ikke mod din vijle" Grineee hun varmt og kiggede over på ham, og smagte lidt af teen.
Det havde selv virket voldsomt for hende, da hun først var flyttet dertil, så selvfølgelig ville han ligge mærke til alle lydene, men hun var sikker på at han nok skulle finde til rette, når han kom ned til hende.
"Jo. Meget" Svarede hun kort, "Jeg har fundet fantastiske venner, et godt job og der sker så meget dernede, så man sjældent keder sig" Lo hun kort igen. Det var måske også derfor at hun godt kunne frygte at vende hjem, for gården virkede så ensom.
Severin

Severin

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 198 cm

Hobbit 17.03.2023 18:22
Det var i hvert fald ikke nogen hemmelighed at Severin var bedst tilpas i det velkendte, og når der ikke skete for mange forandringer på en gang. Det havde været nogle hårde år, hvor hans søstre alle var flyttet, til han havde mistet sine forældre og stod med gården alene. Heldigvis var alle gode til at aflægge ungkarlen et besøg med jævne mellemrum, således der aldrig blev ensomt at være derude.
Men, det betød trods alt ikke at han var komplet uvillig til at flytte sig fra de trygge omgivelser, for at opleve lidt. Han skulle blot have en håndsudrækning og så måtte man for gudernes skyld ikke slippe hans hånd igen!

"Nej, det ved jeg" lod han varmhjertet tilbage. Nej, han var ikke spor bange for at Lily ville holde ham mod sin vilje! Måske udfordre ham lidt i forhold til hvor han følte sig mest komfortabel, men det var vel heller ingen skade til!
"Det er vigtigt! man skal være tilpas i sit liv!" holdte han stærkt på med varme i stemmen. "Ser du andre her fra egnen?" ja ud over ham selv og sin familie. Folk kom og gik jo ofte - Han vidste faktisk ikke hvor mange bekendte hun havde tilbage i Medanien.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 18.03.2023 07:43
Hun vidste at Severin havde været igennem meget, og at besøge ham føltes vigtigt og rigtigt. Hun elskede ham, som sin egen bror. Han var et fantastisk menneske, og at han nu stod med gården mere eller mindre alene, det var jo en stor opgave for ham. På et tidspunkt ville måske blive samme situation for hende, men så ville hun måske have en ven i ham, som kunne hjælpe ham på bedste vis. 
Hun burde besøge ham noget oftere, selvom rejsen fra Medanien og til Dianthos var lang og på hest var det krævende. Hun havde ikke så stor til tro til portaler og hun kunne bedre lide at opleve naturen, så hest havde altid været hendes måde at rejse på. Men at han var gået med til at tage med Dianthos var skønt, det glædede hun sig til. Hun vidste at hun skulle holde ham i hånden, og det ville hun gøre.

Hun kunne ikke lade være med at grine, nej selvfølgelig ville hun ikke gøre noget som han ikke ønskede. Men det vidste han jo. Udfordringer ville der selvfølgelig komme mange af, blot det at han skulle til Dianthos var den første store udfordring og derefter ville der komme flere og flere. Hun havde en idé om hvad de skulle opleve og hvad hun ville vise ham, men forhåbentligt ville han nyde det. 
"Selvfølgelig skal man det, Severin" Svarede hun med et smil, "Ikke som sådan. Jeg har været til sommerfester rundt omkring på gårderne, men ellers ikke. Hvad med dig selv? Kommer der gæster af og til?" 
Severin

Severin

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 198 cm

Hobbit 18.03.2023 17:01
Gamle venskaber var stærke, og jo flere år de havde bag sig, des bedre syntes det også at holde. De to var ikke uadskillelige og næppe hinanden nærmest, men de var tætte på en måde der bandt i barndommens legende sind og havde givet dem noget bedre.
Severin havde flere søstre, og at sætte Lily i samme kategori var ikke svært - ikke så meget de havde haft med hinanden at gøre og hvordan det lykkes dem at holde et venskab over den afstand og tid de var adskilt.
Det var som tiden stod stille og der kunne være gået år fra de havde set hinanden, og de tog stadig tråden om som var det blot ugen før. Det var betryggende at vide man havde sådan et menneske i sit liv.

"Oh ja, især lige efter jeg overtog. Det var et stort arbejde enkelt mand." svarede han og kiggede med et smil ned i te kruset. "Det sker også med jævne mellemrum at mine søstre aflevere ungerne sammen med deres legekammerater. Det bringer dejligt med liv" lo han muntert. Han var ikke sikker på at han selv fik børn - specielt nu han var så genert på området - men børn, ja folk, var altid velkommen på gården. Der kom handlende, der kom naboer, og han tog lige så gerne ud til dem som de kunne komme her.
Det var et specielt sammenhold bønderne imellem. Der var altid en hjælpende hånd at finde.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 20.03.2023 07:56
Hun vidste at han havde været meget igennem, så det var dejligt at se at han var så smilende og glad, og ikke mindst holdt humøret oppe og klarede gården som han skulle. 
Det var ikke fair det der havde hende hans familie, så hun kunne ikke have andet en respekt for ham og hans søskende. Severin og Lily havde altid haft et stærkt bånd, og hun så ham på flere måder som sin egen bror. De havde brugt meget tid sammen, da de var små og de kendte området så godt som deres egen bukselomme.
"Det er klart, at du har haft meget at se til og det har været hårdt arbejde, at få alt op at køre ene mand" Lily vidste hvor mange ansatte hendes far havde, og det virkede stadigvæk meget hårdt.
Hun kom med et lille grin over fortællingen om hans søskende, det var rart at vide at de stadigvæk besøgt deres barndomshjem og deres bror, og Severin var jo en person som man gerne ville besøge og bruge tid med. Lily var sikker på at Severin var utrolig god til børn. Han var altid glad og smiledende, og hans varme hjerte var stort.
"Det er jo dejligt for dig at få sådan et selskab, men også for dem at vide at de har et sted hvor børnene kan lege og at der altid er en person som gider at holde øje med dem. Du er virkelig prisværdig, Severin" Roste hun ham med et varmt smil.
Severin

Severin

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 198 cm

Hobbit 21.03.2023 17:34
Severin trak lidt på skulderen, fortsat med et varmt og roligt smil på læben. "Der var ikke så meget tilbage efter tørken desværre, men det begynder at komme!" Der var mange gårde der var blevet lagt øde hen som tørre kviste af ren støv, efter tørken havde hindret dem i at få nogen former for afgrøder til at gro. Det var her Severin priste sig lykkelig for at han altid havde et forråd. Desuden, det var hans barndomshjem. Hans far havde drevet området, og det havde Severin så sandelig tænkt sig at fortsætte med så længe han var i live. "Frugttræerne får nok blomst i år. Det bliver spændende!" ikke dem alle - det tog altid så lang tid med frugttræer. Det galt om at være tålmodig.

Rødmen vendte tilbage i de fyldige kinder og Severin pillede lidt ved sit krus. Han var altid glad for at få komplimenter - hvem var ikke det? Men åh hvor vidste han aldrig hvor han skulle gøre af sig selv. "Det er virkelig sødt sagt, Lily. Jeg synes nu ellers bare jeg er ganske normal" kom der forlegent fra ham, som han puffede tallerkenen med småkager lidt tættere på Lily, indbydende til at hun skulle tage noget mere.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 22.03.2023 08:42
Ja, tørken som havde revet hele landet rundt og og lagt alt hvad der hed afgrøder ned, havde også påvirket hendes egen faders gård og der var intet vin kommet det år. Ikke noget nyt i hvert fald. Det havde været frygteligt at opleve, for han havde være ualmindeligt ude af sig selv og næsten en person som man ikke ønskede at være nær. Hun forstod det godt, for det var hans levevej og det havde været ødelagt. Men hendes fader var sjældent en person som led, på nogen måder.
"Nej, det er klart. Det var en frygtelig tid" Bare ved tanken gøs hun i sin krop, for hun ønskede ikke at det skulle ske igen. Det havde været nogle frygtelige år med alle de plager.
"Så kan du godt regne med at jeg kommer forbi til sommer. Alle ved at dine frugter er fantastiske" Grindede hun rosende. De var fantastiske, de frugter og Lily skulle nok komme på besøg.

Hun kendte sin barndoms ven, bedre end så mange andre og hun vidste at han ikke altid var så god til  komplimenter, men han fortjente det og han var meget mere end bare normal, "Du er meget mere, Severin" Kom det varmt fra hende. "Men hvad tænker du med din rejse? Skal vi vente til sommer, eller har du for travlt der?"
Severin

Severin

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 198 cm

Hobbit 22.03.2023 20:38
Trods prøvelserne og landets ulykke der havde hærget det for den mere almene befolkning, havde Severin holdt sig ved godt mod. Det havde været hårdt at se sine medmennesker lide, velvidende at det lige så nemt kunne blive en selv der stod uden føde, skulle plagerne fortsætte med at have deres tag i landet. Nej, det var ikke en tid han huskede tilbage på med munterhed. Det havde været hårdt, trist og umenneskelige tider, som for alt i verden ikke måtte komme igen!

Severins latter fyldte rummet igen og han nikkede. "Jeg skal nok sørge for at sende brev så du når det til de aller første er modne!" Det ville først blive til efteråret at træernes frugter var tilfredsstillende til at blive plukket. Tricket var nemlig at være tålmodig. Så blev de bedst.
"Hmm.. Ja foråret, sommeren og efteråret er der jeg har mest at lave. Foråret og sommeren mest, da både afgrøder og dyr vågner op fra vinterdvale. Lidt ligesom os andre" Han var da ikke sky for at indrømme at han nogen gange havde taget en time ekstra på øjet i vinterhalvåret! "Så det skal vidst være snart" grinte han lidt usikkert og fumlede lidt med krusset igen på ny.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 23.03.2023 12:42
Hun kunne ikke lade være med at komme med et lille grin, som han gjorde det samme over hendes ivrighed efter at smage frugterne. De var bestemt de bedste på egnen, og det var noget man ikke måtte snyde sig selv fra at opleve. "Det lyder godt, Severin" Den rolige latter forsatte, "Måske skal du sende det på forhånd nu, eftersom at det alligevel tager noget tid at komme herned?" Rejsen fra Dianthos til Medanien var alligevel lang, og for at brevet kunne komme frem og hun kunne komme herned, så ville der gå et par måneder. Det var en sjov tanke, og det morede hende, med ideen om at sende et brev om frugterne.

Lily vidste at der altid var travlt på alle årstiderne, for der var meget der skulle gøres klar. Når frugterne ikke hang, så skulle der gøres klar til dette. Der skulle plantes nye træer og nye afgrøder. Hun kendte det hele fra hendes faders gård, hvor de var igennem samme mølle. "Jeg ved at der hele tiden er travlt på gården, Severin. Den skal selvfølgelig også passes." Hun smilede over hans lille bemærkning over at han også sov lidt længere, når vinteren kom. Det fandt hun også sig selv gøre - også om sommeren dog. "Hvad med at tage med, når jeg tager tilbage igen så?" Det ville vel passe bedre.
Severin

Severin

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 198 cm

Hobbit 25.03.2023 14:16
Severin grinte fortsat og kløede sig lidt på hagen. "Nåh ja, jamen så må jeg hellere få sendt det nu!" brevet skulle lige frem, præcis som Lily sagde, og så var der planlægning af rejse og så selve rejsen. Måske det bare var bedre de aftalte nu, hvornår det cirka ville være den rette tid at dukke op igen. Det ville ikke være det samme at han bare sendte nogle af de modne frugter til hende - for den leveringstid var også nok til at tage det gode ud af selv de bedste frugter.

"Jeg tror godt mine søstres mænd ville kigge efter dyrerne og her i starten, hvis jeg nu spørger pænt" selvfølgelig ville de hjælpe - de havde selvfølgelig også deres eget at se til, men tre mand til at udføre en mands arbejde, det burde der nok kunne findes tid til!
"Det er godt nok pludseligt - men det er da den bedste mulighed" svarede han med et varmt smil på læben. Der var jo heller ingen der sagde han skulle blive i Dianthos i flere måneder! Det var han ikke engang sikker på at han kunne holde til!
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 26.03.2023 12:13
"Ja?" Kom det roligt fra hende, med et smil, "De er altid så hjælpsomme, dine søstre og deres familie" Hun ville gerne have et tættere forhold med hendes egen bror, men det var det slet ikke kommet til og det var længe siden at hun havde talt med ham eller set ham. Det var ikke fordi at hun havde rakt ud til ham med hendes breve, men han havde aldrig vendt retur.

Lily vidste godt at det nok ville være pludseligt at tage Severin med nu, og hun ville selvfølgelig ikke trække ham ud i noget, hvor han ikke havde sig selv med. Det vidste han forhåbentligt godt. "Vi kan sagtens finde et tidspunkt senere på året, Severin" Svarede hun varmt og kiggede over på ham. "Er det ikke meget at sætte i gang, så hurtigt?" Hun tvivlede ikke på at hendes søstres mænd ville kigge efter gården og dyrerne, men hun vidste samtidig at Severin var lidt af et vane menneske, og derfor var denne beslutning hurtig taget. 
Severin

Severin

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 198 cm

Hobbit 19.04.2023 18:40
Det havde været underligt da Severins søstre en efter en var flyttet ud for at starte deres egen familie. Til sidst efterladende Severin alene på gården, til at tage sig af den og skabe sit liv der. Severin havde altid ønsket at forblive på landet og især her - så det generede ham ikke. Men at gå fra fuld liv til ene mand, var en omvæltning. Derfor sørgede hans familie også for at komme forbi tit og ofte! "Vi har jo kun hinanden" lo han varmt. Heldigvis havde de ikke glemt deres lillebror, som deres eget travle liv tog til.

Den store mand havde flettet sine fingre og lod dem hvile på bordet, som tomlen gned lidt nervøst op af hans egen hud. Han var et vanemenneske og det var forvirrende for ham at skulle forlade det hele så pludseligt. "Joh, men der er lang tid til vinter, hvor jeg har det meste af min tid" der skulle han ikke pløje eller så, eller plukke frugter. Der var stille om vinteren, når naturen gik i dvale.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 27.04.2023 16:35
Der var noget prisværdigt over den familie, som Severin var en del af. Man kunne ikke andet end at se op til dem, og den måde de havde hinandens rygge på, det var altid noget som Lily havde beundret. "Det er sandt. Man må holde sig tæt til dem man har omkring sig" Hendes egen familie kunne heller ikke prale af at være nogen stor en af slagsen, og når hun så sjældent talte med hendes bror eller mor, så gjorde det den jo kun ekstra lille. "Havde de andre ingen interesse i at overtage gården, efter jeres forældre?" Det var jo Severin som var endt med den, men det virkede også som om at det altid havde været ham som havde haft den største interesse i det.

Hun vidste godt at det var at smide ham ud på gyngende hav, ved at forslå om det skulle være nu. Det sidste hun ville var at gøre ham usikker i hans valg, for hun vidste hvordan han fungere og hvilket vane menneske han var, og at forlade gården var et stort spring for en mand som ham. Hun sendte ham et varmt smil, "Der er heller ingen grund til hast, Severin" Kom det roligt fra hende, "Vi gør det til vinter, hvor du har mere tid og vi kan planlægge det bedre" Der var ingen grund til at gøre andet.
Severin

Severin

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 198 cm

Hobbit 06.05.2023 12:35
Severin smilte og trak lidt på skulderen. ”Jo, det havde de vel i sin forstand, men de blev alle gift inden mor og far døde, og havde dermed fået opbygget deres eget hjem og omkringliggende jord til gård. Det faldte bare mest naturligt at jeg overtog da jeg stadig boede hjemme” de ville altid være velkommen, og skulle der ske noget i deres liv der gjorde at de stod i problemer, jamen så var huset stort nok til at de alle kunne komme tilbage ind igen. Plads var en mindre detalje når det galt om at hjælpe sin familie.

En lettelse faldte over den store brede mands skuldre og det varme smil fik også en mere rolig udstråling. ”Tak – det er ikke fordi jeg ikke vil, det ved du. Det er bare.. så langt væk synes jeg” konstaterede han ærligt. Dianthos virkede så stor og majestætisk for en simpel bonde som Severin. Han havde trods alt aldrig forladt Medanien og de frodige marker omgivet af velduftende frugttræer. Det her var hans hjem. Men, man skulle nogen gange også ud på det dybe vand og opleve verdenen udenfor. Til en grænse selvfølgelig.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 08.05.2023 09:05
Det var sandt. Lily var måske ikke helt inde i hans søskende, som hun var med ham, men hans ord gav mening, de var jo også ældre end ham, og at de havde opbygget et liv, inden forældrenes bortkomst gav mening. "Selvfølgelig, det giver mening" Severin havde et stærkt hjerte til gården her, og han elskede den, det var der ingen tvivl om.
"Men det virker jo også til at passe dig ret godt, at det var dig der endte op med gården" Kom det smilende fra hende. Hun var hvert fald sikker på at hans forældre, ville være stolte af det som han gjorde på gården. 
Han var en meget arbejdsom mand, det var der ingen tvivl om. Men han fortjente også at finde lykken i en kvinde, som kunne være ved hans side. 

Lily vidste godt at det var meget at forlange af ham, bare sådan at tage afsted, så det ville hun aldrig gøre uden at vide sig sikker på havde det ville give ham. 
"Det ved jeg, Severin. Det var heller ikke i orden at presse dig ud i sådan en tur. Vi må planlægge det, og så kan vi se til efteråret, om det er noget du har lyst til" Hun ville dog elske at vise ham hendes nye liv, fordi det betød meget.
Severin

Severin

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 198 cm

Hobbit 27.05.2023 15:28
Severin smilte og nikkede til hendes ord. ”Jeg vidste nok ikke rigtig, hvad jeg skulle gøre uden den” det havde altid været hans drøm og i sin faders sidste år, var det også mest Severin der drev det hele. Det begyndte at blive meget som frugttræerne for alvor fik fat, og vinrankerne også arbejdede derud ad. Jo, han havde så rigeligt at se til, men han glædede sig også til at komme i gang hver morgen og hygge sig med det. Det var til gengæld hårdt at bo alene herude når man altid havde været vant til livet omkring, men hans søstre var gode til at besøge. Det hjalp.

Det tænker jeg nok jeg har! Jeg skal se hvordan det går dig derinde. Det er vel ikke mere end rimeligt” grinede han og gjorde det bestemt ikke op på den måde! Lily var ikke en pligt, og det blev hun da ved guderne aldrig. Hun var hans ven og han ville hjertens gerne se hvordan hendes liv var blevet og hvor godt det gik hende. Det fortjente hun også at han var villig til. Hun havde lige så megen ret til stolt at vise frem af sit liv, som han havde af sit.
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 162 cm

Nao 30.05.2023 12:03
Der var ingen person som passede bedre til at skulle tage over og tage sig af gården end Severin. Hun vidste at han altid havde drømt, om at overtage gården. Han var stolt af det familien og han selv havde opnået ved jorden og ved gården, og det kunne hun sagtens forstå. Hun kendte følelsen fra sin far. "Det forstår jeg godt. Jeg er glad for at du har fundet glæden i gården, Severin" Lily håbede dog inderligt at han ville komme sig over sin generthed, så han kunne finde en kone som han kunne skabe en familie med. At have en kone sådan et sted, og ikke mindst børn, var hun sikker på ville gøre ham glad og tilfreds med livet.

"Selvfølgelig skal du det!" Der var ikke noget hun hellere ville end at få ham på besøg hos hende. Lade ham opleve den nye verden som hun nu var en del af. Hun vidste godt at han ville være skræmt over den, over hvor hurtigt tingene kunne gå. Hun var blevet ramt af det samme dengang. 
Det de havde var et trygt venskab, men hun accepterede også hvis han ikke ville komme op, for han var vanefyldt og det at skulle tage et stort skridt, var stort. "Men det haster heller ikke mere, end at vi sagtens kan vente på det, kære" 
Severin

Severin

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 29 år

Højde / 198 cm

Hobbit 18.06.2023 13:39
Ikke at der havde været ret meget ved gården efter at tørken havde hærget i hele landet. Det var lige før det ikke havde været det værd at få sat nye frugttræer, urter og opbygning af markerne igen. Selv dyrene var der tyndet ud i. Men på det punkt, var Severin en stædig mand! Han kunne bygge gården op igen fra ingenting og til et pragteksemplar. Det vidste han.

Det ved jeg. Men, min søster siger altid at man skal udfordres lidt engang imellem. Desuden, hvis du har valgt at have dit liv der, kan jeg kun stole på at det ikke er helt galt” lo han varmt med et af sine store bredde smil på læben. Lily var langt bedre til det nye end ham, men hun var ikke dum! Der måtte være noget godt ved det nye når hun søgte det, også selvom Severin ikke forstod det. ”Det er jo heller ikke fordi jeg aldrig kommer hjem igen!” for det gjorde han! Han ville ikke blive i hovedstaden. Det lå ikke til ham, og det vidste de begge, men han ville gerne se hendes liv. Det gjorde venner! Man lyttede og oplevede verden sammen, om end for en stund.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13