"Jeg ville ønske at han ville komme tilbage... Jeg savner ham" Dain sukkede lidt igen, og lod de lyserøde øjne glide op på Jontar. I det mindste havde han vel altid sine mange søskende, fætre og kusiner. Generelt var der mange som han kunne bruge tid sammen med. Hvis det ikke var den ene søster, var det en bror, og selv hvis det ikke var det, så var der kusiner og fætre. Et lille smil voksede på hans ansigt, som han kort lod sig nyde tanken om at have så mange søskende og fætre samt kusiner.
Da Jontar nævnte krydderier og virkede til at drille ham, puffede Dain til ham, før han krydsede armene. Stædigt stod han med ret ryg, og gav et bekræftende nik med hovedet. Han skulle bruge nogle krydderier, men det skulle ikke være hvad som helst, nej han var udkig efter noget anderledes, og noget han bestemt kunne få tjenestefolkene til at bruge"Lad os komme derhen, vi kan ikke bare blive hængende her hele dagen" grinede han som han satte kursen hen imod boden. Han var sikker på, at Jontar fulgte med"Og jeg kan altid godt pille en appelsin!!"råbte han alt for stædigt og bestemt med et skævt smil.

~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?
Krystallandet