Oisin kunne ikke lade være med at le hjerteligt. Han kunne forestille sig hvor rastløs og indelåst Winchell ville føle sig, hvis han var blevet påtvunget en kyskheds-ed. Han ville aldrig selv gøre det mod Winchell. Winchell var en liderlig mand, men han gjorde ingen fortræd. Godt nok var det noget andet andre sagde, men de mente ofte også at fri sex var en utugt. Oisin ville aldrig forstå den slags folk. Det var folk som blot nød hinandens selvskab og nærvær. De gjorde intet andet, end blot at opleve nydelse med et andet individ.
"Det gjorde jeg, og hun var meget ivrig. Næsten lidt overgearet. Jeg har aldrig følt mig så meget som et objekt i en andens persons nydelse. Fri være med det. Sket er sket."
Oisin bar ingen nag overfor kvinden. Hun havde været frustreret, og en satyr håndværker havde tydeligvis været en af de mere alternative personer hun kunne finde, for at trodse sine forældre med deres korrekte holdninger.
Oisin måtte drikke for sin antagelse af Winchell. Han havde regnet med at han nok skulle drikke igen, men det kunne have været en morsom historie hvis den havde været sand. Men Oisin drak gerne.
Oisin nåede knap nok at synke sin tår, inden han begyndte at le helt ustyrligt. Han kunne mærke som tårerne begyndte at trille ned af kinderne. I et solidt minut skraldgrinede han, og han kunne mærke som hans mavemuskler var spændt helt op, og de begyndte at smerte. Han kunne ikke stoppe latteren, og han prøvede at tørre tårerne væk fra ansigtet, men han blev bare ved med at grine.
Endelig nåede han til et punkt hvor han kunne få nogle dybe vejrtrækninger ind, og få nogenlunde kontrol over sin latter.
"Det har jeg ikke," formåede Oisin at klemme ind mellem nogle af sine nu mindre latterperioder.
"Jeg kommer nok heller ikke til det. Jeg ved... jeg ved ikke om du har lagt mærke til det, men jeg kommer ikke så godt ud af det med min egen slags."
Oisin smålo stadig, men det var knap så voldsomt som lige før.
"Årh, jeg har ondt i maven nu," lo Oisin og gned sine ømme mavemuskler.
Oisin tog sig en tår af sin hundesnude, men så var den allerede tom.
"Jeg skal have en genopfyldning. Først skal jeg lige ud og lette min blære, men så skal jeg have en hundesnude mere. Skal du også have en til?"
Oisin ventede på Winchells svar, inden han sprang ned af stolen og skulle til at gå, men han stod og svajede lidt. Han var blevet mere fuld, end han havde regnet med mens han havde siddet ned. Men han skulle bare lige have balancen, inden han med fornyet kraft gik ud for at få lettet sin blære.