Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 30.12.2019 10:55
Netrish tog Valkars rastløse hånd i sin egen, og gav den et lille klem, mens hun lagde hoved en anelse på skrå. Der var tydeligvis noget der nagede ham som han ikke sagde, og hvad end det var ønskede hun ikke det skulle slå rod, når det nok blot var endnu en misforståelse.

Netrish slog øjnene lidt op i overraskelse. "Teleportere? Det havde jeg slet ikke tænkt på!" indrømmede hun. Den slags ydelser var ikke noget hun nogensinde havde overvejet at have råd til i sit liv. Men Valkar var selvfølgelig en mand med andre midler end hende, og hun havde set ham bruge den slags før.
Hendes tommelfinger gled ind og gnuppede hans håndflade en smule, huskende det sår det havde givet ham. "Jeg havde ærligt ikke tænkt at nå til Opalslottet som en mulighed. Min plan havde været at blive her i byen, hvor jeg i det mindste kunne være tættere på dig, og lade Lauranas temple stå for fødselen" fortalte hun roligt. Det var heller ikke at hun ikke stolede på folkene under Valkar, for de havde allerede hjulpet hende igennem en fødsel i god behold. Prioriteterne var blot anderledes denne gang. Hun viste ikke om hendes hjerte kunne bærer at miste barnet denne gang.
You got what everybody gets. You got a lifetime.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 30.12.2019 23:14
Valkar tog en dyb indånding, tydeligt beroliget af hendes kærtegn. Det havde måske været en kende at gå for langt at antage at han var ved at blive valgt fra atter engang, nok havde han haft umådeligt dårligt held med kvinde og hans børn, men det var på ingen måde fair at antage at Netrish ville gøre det samme, blot fordi hun havde nævnt skoven.

Et spille smil dukkede frem på hans læber som overraskelsen stod malet på hendes ansigt, det var ikke ofte at han blev teleporteret rundt men i tilfælde som dette var der ingen pris for høj for hendes sikkerhed og velvære. Valkar nikkede kort "Jeg forstår de er trods alt dygtige, men ellers mener jeg at fødsler er en del af hvad Leanders præsteskab står for" anderkendte han.
Valkar sukkede kort og gav hendes hånd et klem, der var nok bedst at han fik forklaret hvad der gik ham på "Jeg er ked af min reaktion før, den sidste gang jeg så en kvinde der var med mit barn valgte at forlade mig og ønskede at nægte mig at være en del af børnenes liv, det undskylde ikke for at jeg et øjeblik troede at du ønskede at blive i skoven mere end at være sammen om barnet med mig" blidt kærtegnede han hendes mave "Men jeg ser hvor fjollet den tanker var og jeg undskylder at have tænkt den, hvor end du vælger at være vil jeg gøre mit ypperligste for at være ved din side når tiden er"

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 31.12.2019 12:35
Netrish blinkede og rystede opgivende på hoved af sig selv "Leander, naturligvis!" rettede hun sig selv med et lille smil "Jeg ved ikke hvad jeg tænkte der" klukkede hun. Hvoromend Netrish var undervist i alle guderne og deres underguder, viste hun naturligt meget om Kile og hendes følge. Alligevel var det en pinlig fejl at lave, for en forkynder af nogen gud. Heldigvis havde hun lavet den i godt selskab.

Som Valkar fortalte, lyttede Netrish opmærksomt og åbent, og da han var færdig, var det forståelse der prægede hendes blik. "Der er ikke noget at sige til du er ængstlig så.. Men jeg lover dig det er ubegundet her" hun gav hans hånd et klem "Jeg ville aldrig søge at holde vores barn fra dig.. tværtimod.." hun mødte hans blik, hendes eget fast "Jeg ved du kan give det et bedre liv end jeg nogensinde ville kunne tilbyde" ordrene skar i hendes hjerte, men hun viste de var sande.

Hendes pligt til guderne gav ikke et barn en god opvækst, og et liv i skovens skygge, som halv-elver, trods alt Elisors kærlighed, ville være en værre skæbne end den hun selv havde haft blandt menneskerne. Skønt hun ikke begrad sin opvækst, så hun også tydeligt hvor udskildt hun havde været i den.
"Jeg ønsker du skal være der når vores barn kommer til verden, hvis vi på nogen måde kan få det til at lade sig gøre" forsikrede hun ham "Og jeg vil ikke tage det til skoven, for andet end besøg. Jeg ved min skæbne ligger andetsteds" tilføjede hun med en somber mine, og et lille suk.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.01.2020 20:18
Valkar smilede stadigt varmt over hendes fortalelse, for hvor morsom den end måtte virke var det nok næppe første gang at nogen havde lavet den, og det ville sikkert heller ikke blive den sidste gang det skete. "Tænk ikke ilde over det, den slags sker og dine tanker må have været mange om meget" klukkede han som svar.

Skyggen der før havde lagt sig over hans blik forsvandt som hun forsikrede ham om at hans frygt var ubegrundet, et lille smil dukkede atter frem på hans læber men det blegnede for undren der stod malet i hans ansigt. "Tvært imod? Hvad mener du? Jeg ville aldrig kunne gøre op for en moders kærlighed?" lød det undrende og forvirret. "Hvad er det der gør at det lyder som at vores vejes skildes?" for i hans tanker var barnet et de ville være sammen om.

Smilet gryede atter hos Valkar som hun delte sit ønske "Jamen lad det være så! Sig blot hvor du ønsker det skal være og jeg skal lade det ske" lød det sikkert som hans stemme kunne flytte bjerge. 
Han gav hendes hånd et stille klem "Din skæbne ligger hvor du sætter dine fødder, og så berejste de er tvivler jeg på at de ønsker at kun blive et sted" lød det med et forsigtigt smil.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 19.01.2020 21:42
Netrish lagde hoved en smule på skrå, men et sagte smil så stadig over hendes læber. "En moders kærlighed kan erstattes lige så lidt som en faders kan. Men et sikkert hjem, tre måltider om dagen, og en uddannelse.. det er ting jeg aldrig ville kunne sikre vores barn" sukkede hun, og lagde en hånd mod Valkars kind "Jeg ønsker ikke at være adskilt, men.." hun sænkede blikket en smule mod sin mave "Når min pligt til Kile trækker mig væk, vil jeg hellere vores barn er sikkert hos dig, end hos mig på vejen" indrømmede hun. Ganske vel havde Lurrien klaret sig, og var vokset op til at blive en sund og rask ung mand, men det havde ikke været uden Netrish selv havde ofret flere måltider end hun kunne tælle.

Valkars selvsikre stemme bragte Netrish ro, og hendes smil voksede en anelse. "Jeg ved det er selvisk af mig, men.. jeg ønsker at få det her, i Dianthos, hvor det kan få gudernes velsignelse" svarede hun. Hun sukkede en smule "Jeg frygter du har vækket en forfærdelig grådighed i mig Valkar! Før var jeg tilfreds med intet, men nu higer jeg efter alt" hun nussede hans kind blidt "Jeg ønsker at have dig i mit liv, men jeg kan ej heller slippe den familie jeg har fundet" hun flyttede sin hånd til sin mave "Eller den familie vi er ved at starte".

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 29.01.2020 20:34
Den undren der havde vist sig hos Valkar, manede Netrish væk med hendes forklaring. Han kunne ikke andet end læne sig ind mod hendes hånd, strække øjeblikket en smule længere. "Jeg forstår..." svarede han først sagte. Nok var der visdom og velvilje i hendes ord, han burde varmes ved tanken om den tiltro hun gav ham, mere end nogen anden kvinde han kunne huske havde. Alligevel føltes tanken som vinters kys.
"Vores barn vil være sikkert og aldrig mangle noget så længe jeg formår at tage et åndedræt, men jeg vil gøre mit for at du altid har et hjem at tage til, om det er her, i Azurien eller hos din familie" svor han, og varmen vendte tilbage til hans stemme og holding. Ord havde magt, på godt og ondt.

Valkars smil voksede i takt med hendes, blidt plantede et kys på hendes pande. "Min kære, jeg tror blot at dit hjerte er vågnet fra sin søvn og ønsker at gøre opmærksom på sig selv" klukkede han varmt, det frydede ham at se at hende ønske ting for sig selv, selvom det gjorde det besværligt for ham lige nu. "Vi har tiden på vores side, vi skal nok løse det, men vigtigst er det at sikre os at sted hvor vi kan have vores barn når tiden kommer" Det føltes som glæden voksede for hver gang de nævnte at det var deres barn, hele hans væsen emmede af begejstring. 

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 03.02.2020 21:41
Netrishs smil svigtede ikke, som hendes tommel blidt nussede Valkars kind. "Det ved jeg" sagde hun med sikker stemme. Hun viste hun aldrig skulle mangle et hjem igen. Aldrig mere skulle hun vandre, ensomt og målløst. Hun ville altid have en destination at vandre mod, og en favn at vende tilbage til.

Med et strøg over Valkars kind, lov Netrish sin hånd falde igen. Hendes glæde spirrede ved tanken om at have ham ved sin side når barnet kom, denne gang i en fælles lykkes stund, og ikke i hendes værste time.
Netrish smil var en varm kontrast mod kulden omkring dem "Det kan du have ret i..." medgav hun roligt.

"Hvor længe har vi Valkar? I aften mener jeg" spurgte hun så, som stilheden havde lagt sig en smule mellem dem, de med presserende spørgsmål besvaret. Hun viste han var en travl mand, og han var nok næppe kommet til ballet uden det var med hensigt at opnå et eller andet. Men måske var hans mål blot en festlig aften ude, en de ville kunne nyde sammen.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 09.02.2020 20:57
Valkars smil lyste stadig som hånden faldt, men Netrish hånd skulle ikke være ensom længe før Valkar holdt om dem. Den var varmere end han havde ventet, men det var sket så meget siden han sidst havde set hende med barn.
Det var svært at tro at det møde ville have bragt ham så megen lykke, dog ikke uden sine egne problemer, men det skulle nok være det værd, det var han sikker på.
"Jeg havde allerede planer om at få mig et hjem her i byen, vi kan tage ud og se på nogle steder når du har tid? Åh og hvis du har lyst" For nok ønskede han at hjem til hans behov, men at dele et med Netrish ville være mere end hvad han havde turde håbe på.

"Så længe du ønsker mit selskab" svarede han varmt, blidt kærtegnende hendes kind. Han havde ikke noget specielt han skulle til ballet, som baron var det forventet at han blev set til forskellige begivenheder, men ærligt talt betød hun mere for ham end hans titel. "Kan jeg byde frøkenen på en dans?" spurgte han med et buk, at lave noget hyggeligt med Netrish ville han aldrig takke nej til.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 13.02.2020 12:21
Netrishs øjenbryn løftede sig, og overraskelsen var tydelig i hendes udtryk, som Valkar snakkede om et hjem i byen. "Ja, gerne. Selvom jeg ikke tror jeg har meget at tilføje til den slags, men jeg skal gerne gøre dig selskab" sagde hun med en lille klukken. At det var Valkars ønske det skulle være deres hjem, skulle nok gå op for hende før eller senere. Det ville bestemt være bedre, end hvis hun skulle bo blandt Kiles forkyndere i templet.

Netrish smilede, og lagde sin kind mod Valkars hånd. "Jeg ønsker den resten af aftenen i det tilfælde" krævede hun med et drillende blik. Kærligt gled hendes hånd ned langs hans arm, til hun ledte den ud, og hun lod sin egen arm folde omkring den. "Med glæde. Men jeg tænker at trække det indenfor? Skønt du varmer mit hjerte, kan det kun holde vejret på afstand så længe" klukkede hun. Desuden var danse ikke meget uden musik, og den var der markant mere af indenfor.

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 19.02.2020 22:17
Hendes overraskelse bragte endnu et varmt smil til hans læber "Du kan hjælpe mere end du forventer" klukkede han varmt, det tydede på at hun nok ikke havde fanget hans hensigt, men det skulle nok komme så meget var han sikker på. 
At vide hun ville have et hjem at vende hjem til i Dianthos, var som en sten løftet fra hans hjerte. Det at det ikke ville være hendes gudindes tempel gjorde det kun bedre, hun fortjente mere ro end hun var villig til at give sig selv.

Valkas smil strålede, nogengange var han ganske simpel, at blive valgt af den man elsker kunne ej andet end bringe ham glæde. "Min tid er til din rådighed" lød det med et hint af et buk. Kulden havde efterhånden indhentet varmen fra deres genforening, hvor meget end de ønskede at ignorer den. "Lad os endelig! De spiller nok snart noget levende" klukkede han og roligt begyndte at fører hende end mod ballets varme festsal.

Valkar har forladt tråden.

Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 21.02.2020 21:23
Netrish klukkede muntert, og tog Valkars arm som de forlod den vinterkolde balkon, til fordel for det noget varmere indenfor. Det var utroligt, Netrish havde ikke opdaget hvor kold hun egentligt var blevet, før de var gået indenfor igen!

Selvom Netrish sjældent sagde nej til en dans, havde hendes evner aldrig rakt til meget. Men det var anderledes nu. Efter hendes tid i Elverly, under sin faders kyndige vejledning, var hun faktisk gået hen og blevet helt elegant! Nok havde deres udvalg været primært elvisk, men Elisor havde da kunne et par af menneskehoffets foretrukne, og ellers kunnet stykke det sammen, ud fra Netrishs hukommelse og beskrivelser.
Hun var nervøs, men tanken om at kunne overraske og imponerer Valkar, brændte langt stærkere.

Netrish har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 7