Hun lod ham hjælpe sig tilbage ned at ligge med en grimasse, og lige som han nævnte healeren, bankede det let på døren, som blev skubbet helt åben. Sjáanda trådte ind i rummet med en lille olielampe, hun satte på den firkantede kiste, der stod for foden af den lille seng.
"Jeg hørte jeres stemmer," forklarede hun blidt og så på Storm. "Du ligner en, der allerede var på vej ud til mig. Har du selv fået sovet endnu? Hvis ikke, så læg dig lidt."
Hun trådte hen til Zirra og satte sig på sengekanten. "Du mangler stadig en del hvile. Jeg har healet dine indre skader - blødninger og nerveskader - og jeg har snart et opkog klar til de ydre. Du havde en del chakraskader fra hvadend magi, der er blevet brugt imod dig - noget elektrisk eller vandbaseret, er mit bud? - så du vil måske opleve at føle dig lidt mere drænet på magi de næste par dage. Men det kommer tilbage."
Zirra nikkede bare og forsøgte at holde fokus. Hun vidste ikke så meget om nerveskader, men det lød til, Storm havde fundet den rigtige healer til hende, og at en, der kun fokuserede på ydre skader måske ikke ville have kunnet hjælpe hende helt lige så godt.
Sjáanda forklarede lidt om opkoget, hun havde gang i - primært til Storm, virkede det til, så Zirra lod sine øjne glide halvt i igen. Hun var så uendeligt træt. Ikke så tørstig mere i det mindste. Sjáandas stemme var dejligt søvndyssende...
Healerkvinden fortalte Storm om sine planer, mens patienten faldt halvt i søvn ved siden af dem. Hun ville smøre opkoget på de åbne sår og rifter, hun havde, og lægge omslag omkring natten igennem. Det ville skubbe helingsprocessen igang og forhåbentlig fjerne det meste hævelse også, så Zirra kunne begynde at bruge sine lemmer rigtigt igen. Derfra ville det mest være de blå mærker og lidt ledsmerter, hun skulle udholde indtil hun var frisk nok til at tage til Dianthos og finde sig en healer, der gjorde sig i den slags. Sjáanda ville bedøve Zirra i nat igen, så hun kunne sove uden at røre for meget på sig, og derefter ville hun ikke give mere, for så skulle de igang med at havde hende på benene og sikre sig, at hun fik bevæget sig lidt.

Krystallandet