Aliana
Beta for Manuel's flok ulve
Aliana kunne ikke lade vær med at smile til ham. Hvis der var noget der kunne gøre hende rolig, så var det hans ord. Godt nok var hun rolig i forvejen, men han gjorde bare alt det rigtige ved hende.
”Og hvis jeg ville væk fra flokken, hvad ville du så gøre?” hun havde ingen intention om at forlade flokken, men tænk hvis hun en dag fandt en anden og ville starte noget andet. Manuel havde for længst droppet hende på godt og ondt, og han ville ikke have hende tilbage. Fjolle rundt med hende ja, men så var der virkelig heller ikke mere end det.
Tanken havde ikke engang strejfet hende at vende flokken ryggen, men Manuel ville nok finde sig en mage på et tidspunkt, og hun var ikke sikker på hun ville kunne klare det i længden. Manuel var hendes svaghed og hendes lyspunkt i livet.
En fnisen kom fra hende. Så skør Manuel var, men han havde ganske ret, det bedste udsyn var dækket af vandet. Forsigtigt lod hun sin ånd glide ned langs hans brystkasse og ned mod hans underliv. Hun stoppede op for cm under vandet overflade og kiggede ham dybt i øjnene. Skulle hun gå videre eller skulle hun stoppe? Det var faktisk hans valg.
Dog ville han ikke have at hun skulle gå nogen steder, og alligevel kunne hun ikke lade vær med at smile. Hun havde Manuel hvor hun ville have ham. Her hos hende, stående i vandet helt alene og uden nogen form for indblanding. Med hånden der stadig dækkede hendes brystparti kiggede hun ham dybt i øjnene. Hun skulle ikke gemme sig, men det var stadig en fortid hun ikke var stolt af. Stille blev hendes arm fjernet fra brystpartiet og hun lagde den om bag Manuels nakke og begyndte at nusse ham med den i stedet for. Hendes anden hånd holdte hun stille nederst på mans mave, lige inden hans pik.
”Jeg vil til en hver tid gemme mig hvis jeg kan” hun fjernede ikke blikket fra hans øjne et eneste gang Selvom han havde lovet at det kun var dem der var her kunne man aldrig vide sig sikker. Det var et offentligt rum, godt nok forventede hun ikke at der kom nogen, men Manuel havde talt og hun fulgte hans ord. Hun nikkede lidt for sig selv, med størst forsigtighed lænede hun sig ind imod ham og gav ham et lidenskabligt kys på munden. Måske var det for meget og måske var det for lidt. Hånden ved hans underliv rykkede sig lidt længere ned imod hans pik. Skulle hun tage fat i den, eller skulle hun lade vær? Hvad ville Manuel, og hvad kom der ud af dette ud over god sex?