Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 29.05.2019 11:52
Angsten var begyndt at sætte sine spor i hende. Elmiras krop rystede og hun vidste slet ikke hvor hun skulle fokusere sine kræfter hende. Hvorfor var hun også endt i denne samtale? Kunne han ikke bare have fanget en anden end hende. Hendes vejrtrækning var blevet yderst tung og langsom, det føltes næsten som om hun kunne besvime hvornår det skulle være. Særligt hvis dette fortsatte, skulle hun bare opgive og fortælle ham det. Måske han ville lade hende gå så?
Det lød næsten som om at han var ved at opgive. Måske hun havde en chance for at slippe alligevel? Der var håb og man kunne fornemme det i hendes øjne, som hun åndede lettet op, da han slap hende eller i hvert fald gav hende lidt mere plads, så hun ikke behøvede presse sig imod træet længere.

"Lov mig det.." lød det lettere bestemt fra hende. Hun tvivlede på, at hun ville kunne klare endnu et møde med ham, særligt hvis han ville trænge sig på, som nu. "Legenderne har beskrevet os som Memoria... Men i virkeligheden er jeg blot tid i en fysisk krop." Fortsatte hun, som hun ikke slap hans blik på noget tidspunkt. Dertil valgte hun at vende ryggen til ham, som hun flyttede let på håret, så han kunne se mærket i hendes nakke. Et mærke, som var i konstant bevægelse. Et tegn på at tiden flød almindeligt og uforstyrret. Hun åndede ud og kiggede sig over skulderen for at se hans reaktion.

//Jeg er vild med tråden!
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 29.05.2019 22:46
Langt om længe gav denne kvinde efter for hans søgen efter hvad hun var, han lyttede virkelig intenst til hendes ord, hvor efter han tyggede lidt på hendes ord “ spændende så den krop du har nu har du kun på lånt tid, eller hvordan skal jeg forstå det, “ sagde han undrende, han havde aldrig hørt om sådan noget, og da hun vende sig om for at vise hendes mærke, gjord det bare endnu mere at han faktisk fandt hende interesant, måske var det ikke du hun ville have, men det var tilfældet nu og sådan havde det været fra første blik af han så hende.

Hvis denne kvinde kun var til låns så kunne han ikke bare slippe hende, og gad vide om hun kende til menneskers liv “ hvor meget ved du så om menneskes race hvis man må spørger,” Jonathan vidste intet om hende eller hendes race, havde hun overhovedet haft en mand i sit liv, kysset en og mere intimt, som sagt vidste han ingen ting

/// aww me to
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 29.05.2019 23:49
Måske hun skulle have røbet sandheden for længe siden, det lod i hvert fald til at distrahere ham fra det, han havde lagt op til at begynde med. Elmira tog en rolig indånding, som hun slappede mere af i kroppen og tog duften af naturen ind, ganske kort, før at hun atter vendte blikket imod ham. Der var flere spørgsmål, men var det egentlig ikke hendes tur? Uanset hvad, så følte hun lidt at hun var nød til at besvare spørgsmålene for ikke at komme i problemer igen. "Når min tid her er forbi, vil min krop visne og død kun for at blive ét med et træ i landet, til evig minde for min efterfølger" forklarede hun mere dybdegående. Det var svært at forklare, men hun forsøgte at gøre det så simpelt som overhovedet muligt.

"Jeg er blot en tilskuer til jeres liv, så vidt muligt skal jeg holde mig ude af jeres skæbne. Jeg har betragtet landet i årtusinder, set civilisationer gro og falme.. så jeg ved lidt af hvert, men har ikke prøvet så meget på egen krop endnu" forklaring blev en anelse længere end hun havde regnet med, men forhåbentlig kunne han følge med. Ellers ville han vel ikke have spurgt. Elmira lod håret faldet tilbage, så det dækkede over hendes nakke og mærket. Derefter vendte hun sig mod ham igen. "Kan jeg gå nu?" Spurgte hun med et høfligt smil, som hun trådte lidt væk fra træet for ikke at føle sig fanget igen. Tænk at hun overhovedet spurgte om lov..
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 30.05.2019 10:53
Mange ord kunne beskrives når man kiggede på denne kvinde, og Jonathan vil være mere ind dum hvis han lod hende smutte, for der var stor chance for de nok aldrig stødte på hinanden igen, han lyttede til hendes forklaring og blev overrasket men alligevel var det meget interesant, han nikkede forstående “ jeg ser så du er her på lånt, kommer du så i en ny krop eller hvordan og vil du kunne huske noget fra tidligere “ spurgte han med et undre blik, hvor efter han virkelig tænkte på det næste han havde tænkt sig at spørger hende om, kunne det virkelig være hun intet havde prøvet rent intimt, han smilede lidt som hun spurgte om hun måtte gå, ønskede denne kvinde virkelig at smutte, “ hmm ja må du hvis du vil lade mig kysse dig” sagde han med et undre blik, og meget afventende for det var måske ikke sådan han gjord, at spørger om at få, normalt fik han bare eller tog sig bare, men ikke med denne kvinde han havde en form for respekt for hende alligevel på en eller anden måde, hendes unikhed var så unik og det fangede ham virkelig meget.

Om de aldrig sås igen efter dette måde, var på en måde synd for hende ifølge ham, og derfor ville han heller gør hendes aften uforglemmelig, sådan hun havde noget nyt og tag med på sin rejse, for at dræbe hende ville ikke være hendes skæbne og lige nu var det heller ikke hans at gør det, Jonathans skæbne var at dræbe men med hende følte han at det var en helt anden hvorfor vidste han ikke.
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 30.05.2019 12:04
Sjældent havde hun mødt det samme væsen igen, hvilket var noget som Elmira værdsatte mere end noget andet lige nu. Det betød at hun blot skulle igennem dette møde og så skete det forhåbentlig aldrig igen. Alligevel var hun nervøs og en anelse panisk over at være tvunget til at forklare sig. Ville han bruge det til noget? Kunne hun ende som et offer for en anden? Elmira rystede let på hovedet, mest af sig selv, der var ingen grund til at tage det så langt.. det var bare hendes fantasi. "Når min tid er slut her, så kommer jeg ikke tilbage igen." Fastslog hun med et lettere bedrøvet udtryk i øjnene, for hun ønskede ikke at forlade landet. Heldigvis for hende, havde hun tiden med sig.. hendes forgænger havde tilbragt frygtelig mange år på jorden, før han fik hvile i selv samme skov, som de store i nu.

Svaret kom en anelse bag på hende. Rent instinktivt bed hun sig i underlæben og kiggede ned i jorden. Kysse en fremmed og så en mand? Hun gøs let ved tanken. Måske det var den nemmeste vej ud? "Okay.." hendes stemme rystede svagt, men hun var fast besluttet på, at det måtte være nok, så havde han fået noget og så kunne hun gå. Egentlig havde hun aldrig kysset med en mand før.. en enkelt kvinde var det blevet til, men der havde hun følt sig mere tryg ved situationen.
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 30.05.2019 16:22
Skulle der virkelig ikke mere til at få et kys, men hun måtte stole på at han lod hende gå bagefter siden hun sagde ja, men ville han også det?, en ting var sikkert Jonathan var nød til at tænke sig om, enten skulle han skuffe hende bag efter eller så
Skulle han holde hans ord, problemet lå i hende i sidste ende at slippe hende vil være dumt, men tænkt hvis hun ville have mere efter det kys, det var også en tanke han gik med men hvad var chance, for når alt kom til alt ville hun vel bare helst smutte.

Jonathan nikkede hvor efter han gik hen imod hende, han lagde hans hånd på hendes skulder, hvor efter han skubbede hende blidt hen til træet, sådan hun kom til at stå op af træet “ skal nok være blid “ sagde han roligt med et smil på læben, inden han lagde hans hænder blidt på hendes kind, hvor efter han kyssede hende blidt på munden.

At kysse denne kvinde var noget helt for sig selv, ikke så meget at det var en kvinde men den form for kvinde hun var.
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 30.05.2019 16:55
Lige nu skulle Elmira bare finde en vej ud af situationen og detlød lidt som om, at hun måtte gå, hvis først hun delte et kys med ham. Hun forstod endnu ikke helt formålet med kys og den form for nærkontakt, så man kunne stadig godt fornemme på hende, at hun var nervøs for hvordan det skulle gøres. Og i det hele taget om hun kunne gøre det. Generelt var hun bare lidt mere tilbageholdende end så mange andre. Jonathan virkede mere ivrig efter kys og kontakt, så hvorfor han ikke havde fundet en anden til at gøre kål på sine lyster, undrede hende.

Elmira spændte let i kroppen, da han kom tættere på. Snart mærkede hun træet imod sin ryg igen, hvortil hun sukkede lettere overrasket, men faktisk valgte at holde blikket på ham. Hvad nu? "Tak" lød det oprigtigt fra hende. Mere kunne hun vel ikke forlange? Og snart var der ikke flere ord, hun kunne ytre, før at deres læber mødtes i hvad der skulle være et kys. Denne gang føltes det dog helt anderledes, måske fordi hun ikke følte det samme, som sidst. Elmira vidste ikke hvor længe kysset skulle vare, men efter lidt tid pressede hun sine læber imod hans, for der var vel tale om et gensidig kys, for at han ville være tilfreds. Armene havde hun dog placeret imod træet, fingrene gravede sig langsomt ind i barken, som forsøgte hun at holde fast.

Kysset blev afbrudt pludseligt, da hun formåede at skære sig på træet og derved udbrød et svagt "Av" som hun trak hånden til sig og studerede den sølv agtige væske, der var hendes blod. For en stund glemte hun ham og det kys de havde delt.
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 30.05.2019 17:46
Overraskende nok overholdt hun kysset som aftalt, selvom han godt havde regnet med at hun ville for hun ville gerne væk fra ham, som han skulle til at gøre kysset mere intenst stoppede hun kysset, han kiggede på hende som han hørte hendes av, han kiggede på hendes hånd som han så hendes blod ikke var rødt, men en sølv farve hans blik vandrede op på hende, inden det igen blev rettet på hendes finger, han tog hendes hånd op til sig og kiggede på den, hvor efter han kiggede på hende igen “ er du okay “ blev der sagt roligt inden han slap grebet om den.

Om hun smuttede nu eller hvad hun gjord var op til hende, Jonathan havde fået det kys han ville selvom han gerne ville have mere, men det havde han på fornemmelsen at ikke skete, hun var en helt anden i forhold til ham, og selvom han syntes hun bare skulle udforsker sin lånte krop på Jonathan, kom det nok ikke til ske desværre.

Jonathan bakkede en smule tilbage sådan hun kunne få lidt plads fra ham, han så en sten få skridt fra dem hvor han gik hen og satte sig på.
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 30.05.2019 18:10
Det var lidt som om såret på hendes finger tog mere fokus end hvad det burde. Hun havde i hvert fald glemt alt om det kys, de havde delt. Omend hun stadig kunne smage ham på sine læber, som hun bed sig i underlæben og forsøgte at tørre blodet væk. Blodet lignede sand i flydende form, men hun vidste egentlig ikke hvorfor det så sådan ud. Måske fordi hun ikke var som alle andre.. fokus blev atter vendt mod ham, da han tog hendes hånd. Hun gav ikke udtryk for meget smerte, men kiggede bare på ham. "Tror det var chokket" undskyldte hun lettere svagt, som hun muligvis havde ødelagt kysset. Der gik dog ikke længe før blodet størknede og hun vendte retur til det, der lige var sket.

At han valgte at sætte sig på en sten et stykke fra hende, fik hende til at lægge hovedet en anelse på skrå. "Var det så dårligt?" Spurgte hun med et let smil på læben. Hun førte stille en finger op til sin underlæbe, som forsøgte hun at få en fornemmelse af, hvordan kysset havde følt imod hendes læber. Stille bevægede hun sig hen til ham igen. "Skal du tilbage til din træning nu?" Det var lidt som om intet var hændt, hun var lige så snaksalig som tidligere. "Må jeg stadig stille nogle spørgsmål?" Hun var blevet en anelse nysgerrig, siden han lod til at insistere på det mere intime. Noget hun ikke kendte meget til..
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 30.05.2019 19:29
Han fulgte hende stadig med hans blik, og han var lidt overrasket over hun ikke var smuttet men nærmere søgte hen til Jonathan, han smilede lidt til hendes kommentar omkring kysset om det var så dårligt, han rystede på hovedet kort “ nej overhovedet ikke de befinder dig i en god krop “ smilte han lidt, han skulle lige til at spørger om noget men så spurgte hun ham om måtte stille et spørgsmål til ham, Jonathan gad godt at have kysset mere på hende, men han vidste ikke helt hvordan hun havde det med det hele.

Jonathan blev siddende på stenen og kiggede på hende “ nej træning blir en anden eller senere, men ja må du altid “ sagde han med et smil på læben.

Måske hun havde tænkt sig at blive nu efter kysset, måske hun i virkeligheden var nysgerrig efter mere, nogle tanker han var nød til at lade være med at tænke på, Jonathan var på en eller anden måde ikke sig selv i hendes selvskab.
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 30.05.2019 20:06
Det føltes underligt, at Elmira ønskede at sikre sig, at kysset ikke havde været helt malplaceret, men noget fortalte hende, at det var det rigtige at gøre. Som om det var forkert at skilles efter et kys? Måske hendes sanser spillede hende et puds, hun havde i hvert fald glemt alt om tid og sted. Fokus hvilede underligt nok kun på ham, som var hun i en slags trance. "De lader til at være yderst betaget af min krop" hun lod forvirret, som i at hun ikke helt forstod interessen for sin egen krop. Alle væsner havde en krop, så hvorfor rose hendes så meget? Der var tydeligvis noget, hun endnu ikke forstod, når det kom til at se kroppen, som andet end hvad det var. Kød og blod?

Elmira nikkede til hans ord, så ville hendes spørgsmål ikke forstyrre ham. Dog lod hun blikket vandre lidt, som vidste hun ikke, hvordan hun skulle formulere sig. "Hvorfor er De så interesseret i min krop? Alle væsner har en krop her i landet, min skulle gerne afspejle en helt almindelig krop." Hvad var almindeligt egentlig? "Det forvirrer mig lidt, at De taler om lyst, intime affære og kys, som var det noget særligt" fortsatte hun uden rigtigt at stille et spørgsmål mere. "Kan De forklare mig hvorfor det er noget særligt?" Endelig kom hun frem til spørgsmålet, som hun langsomt trak tæerne sammen i græsset. De bare tæer gjorde det også nemmere at flygte. I hvert fald for hende.
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 30.05.2019 21:50
Det gik lidt op for ham at hun måske nok ikke havde prøvet det samme som ham, eller nærmere oplevet det samme som ham på dem gode måde, han smilede lidt til hendes ord og spørgsmål, og der var mange måder at forklare tingene på overfor hende “ deres krop hmm, det er svært at forklar fortil dig en blomst, deres krop for mig er som en blomst der springer ud, hvor for dem er din krop blot en blomst “ sagde han roligt det var virkelig svært at forklare sådan man forstod det men han håbede hun forstod lidt.

Det sidste spørgsmål gjord næsten at han var sikker på hun ikke havde haft så meget intime affære “ hvorfor forklare det når jeg kan vise dig det “ sagde han roligt hvor efter han rejste sig op og gik hen til hende, og stillede sig helt tæt på hende “ jeg ved godt vi lige har mødt, men stol på mig vil dig intet ondt, og prøv at mærk efter i din krop nu hvad du føler “ sagde han inden han tog fat om livet på hende og kyssede hende igen men lidt mere intenst denne gang, og slap kysset efter 4-5 sekunder.
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 30.05.2019 22:03
Måske det var en anelse underligt, at stille en fremmed mand disse spørgsmål, men han virkede til at være villig til at besvare dem uden at dømme hende for det. Elmira var jo ikke bekendt med landets skikke også selvom hun havde betragtet det i flere årtusinder, så var det jo langt fra det samme, at skulle opleve det på egen krop. Hun havde jo aldrig troet, at hun skulle være en del af dette land, men med muligheden, så ville det være dumt ikke at blive klogere på denne form for lyst, ikke sandt? Elmira havde også tænkt sig at lære noget på ved sit ophold her i landet, så hun var lidt nød til det. Hun lagde stille hovedet på skrå. "Så De ser noget særligt, hvor det for mig er ganske almindeligt?" forsøgte hun med et lettere nervøst smil på læben. Gav det mening?

Hun havde ingen erfaring med det emne, som de var igang med at tale om. Så hun vidste faktisk ikke rigtigt, hvad hun gik ind til ved at spørge om det. Elmira rynkede let på brynene, da han sagde, at han kunne vise hende det. Hun tog en dyb indånding, da han atter rejste sig op og kom hen til hende. Blikket mødtes med hans. Måske hun godt kunne tage den med ro i nærheden af ham? Hun nikkede forsigtigt. "Mit hjerte hamre derud af.." kommenterede hun lettere nervøst, som hun havde lyst til at folde hænderne sammen og kravle væk, men hun blev, hvortil hun endte med at møde hans læber igen. Denne gang føltes kysset anderledes sammenlignet med det fra tidligere. Hendes vejrtrækning var tung, som hun endte med at kysse tilbage i det sidste sekund, før det blev brudt. Blikket røg hurtigt mod jorden, som hun lagde en hånd over sit bryst. Hendes brystkasse hævede sig mere end tidligere, hvilket gjorde hende nervøs, var der noget galt?
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 31.05.2019 23:35
Han lyttede til hendes ord ” ja jeg ser noget smukt “ sagde han roligt og smilte kort inden han igen lyttede til denne kvinde, dit hjerte hamre fordi din krop enten blir nervøs over det eller fordi den kan lide det og vil have mere “ sagde han kækt med et blink i øjet, det var næsten at stå med en jomfru som aldrig havde prøvet noget før.

Jonathan kunne fornemme han ville mere ind blot dette “ okay en ny ting der måske også vil påvirke din krop, ikke sikkert men måske sker der noget, nu her når jeg kysser dig stikker jeg min tunge frem, også skal du med din massage min tunge med din,” sagde han bestemt, altså ærligt vidste han ikke hvad hun vidste og kunne, men gik den så gik den.

Han tog et skridt imod hende igen hvor efter han holde hende på siden af kinder med hans hænder, hvor efter han kyssede hende igen på den samme måde som føre, dog stak han tungen frem imod hendes.

// det for sjovt det her ;)
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 01.06.2019 20:21
Når Elmira tænkte på noget smukt, så måtte det var naturen omkring dem, men hun havde lidt på fornemmelsen af, at det ikke var den samme form for 'smuk', hvis man altså kunne sige det. Det lød dog stadig en anelse underligt i hendes hoved, som hun ikke helt kunne forstå det. Dog lyttede hun ivrigt efter hans forklaring, som hun stille lagde en hånd mod sit bryst for at mærke, hvordan hjertet gik amok, men også langsomt var begyndt at tage den med ro igen. "Tror ikke helt jeg ved hvordan det føles, hvis det er fordi jeg kan lide det" indrømmede hun blankt. Elmira vidste godt hvad det betød, når først hun var nervøs eller følte sig trængt op i en krog, men havde det virkelig været en rar følelse?

Jonathan var ivrig efter at tage det hele skridtet videre, men Elmira kunne ikke helt se, hvad tungen skulle blandes ind i det for. Det lød ærlig talt en anelse mærkeligt, hvilket også var grunden til at hun endte med at rynke en anelse på brynene. Talte han nu sandt eller forsøgte han at bilde hende noget ind? "Det lyder altså mærkeligt.. Men vi kan godt prøve.. Jeg lover dog intet" forklarede hun med en vis usikkerhed i stemme, som hun var en anelse nervøs over forslaget og om hun nu også skulle prøve det.

Endnu en gang kom han tæt på hende, men hun følte ikke det var nødvendigt at trække sig helt, som hun dog holdt blikket imod hans. Blot så hun kunne fornemme på hans øjne, om han var ude på at gøre hende skade eller ej. Da hun først mærkede tungen, gav det et mindre sæt i hende og hun var klar på at trække sig, men så valgte hun at lukke øjnene og i stedet møde hans tunge med hendes. Elmira's vejrtrækning var blevet dyb og langsom, som hun ikke helt vidste, hvad hun skulle gøre af sig selv.

//Stakkels pigebarn x3
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 03.06.2019 23:45
Det var virkelig en mærkelig følelse dette øjeblik, at stå med en kvinde der ikke var klar over noget, var første gang for Jonathan at det var sket, normalt flåede kvinder bare tøjet af ham, men med hende her var det nyt det hele, han slap snavet efter nogle sekunder og gik et enkelt skridt tilbage, hvor efter han kiggede på hende “ er du okay?, hvordan føles det ?” sagde han med et smil på læben, hvor efter han så på afventede på hende.

Kunne man virkelig være heldig at denne kvinde måske kunne lide det, eller fik lyst til mere eller måske bare blev lidt mere end hun havde tænkt sig, for Jonathan var faktisk vild med denne kvinde, den måde hun levede sit liv på hendes unikhed, hun var meget speciel faktisk hvis man spurgte ham.

Men på en eller anden måde ønskede Jonathan mere fra denne kvinde, men det var bare virkelig svært at ønske det fra en kvinde der intet vidste eller kunne, hun var en lukket bog
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 04.06.2019 19:34
Elmiras puls var oppe og køre, hun anede ikke hvordan hun skulle kontrollere det og samtidig var hun virkelig nervøs for at gøre noget forkert. Forventede han måske en reaktion fra hende eller hvad var meningen med det her? Skulle hun længes efter mere eller var det nok at møde hans læber i et kys? Hun gjorde sig selv mere forvirret, men Jonathans spørgsmål fik hende til at vende tilbage efter at have blinket med øjnene et par gange. "Øh.." lød det lettere forvirret, før hun tænkte over hans spørgsmål. Hun skyndte sig at nikke med fingerspidserne mod sine læber blot for at fortælle ham, at der intet var i vejen. Derefter dukkede et mere behageligt glimt frem i hendes øjne. "En smule underligt" indrømmede hun stille. "..men bestemt ikke dårligt" skyndte hun sig at tilføje, så han ikke troede at hun var utaknemmelig for det han havde gjort.

Hun flyttede nervøst på sin fod, som hun kiggede ned i jorden igen.. forventede han mon mere af hende? Hun var fuldkommen malplaceret lige nu og vidste faktisk ikke hvad han forventede af hende. Måske hun bare skulle spørge? "Vil du have mig til at gøre noget?" spurgte hun en anelse uskyldigt. Måske det var almindeligt at manden gjorde noget og kvinden noget andet bagefter?
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 08.06.2019 18:06
Det hele var så mærkeligt med denne kvinde, hun vidste i tet om kærlighed og følelser intet, han kiggede på hende og han havde mest af alt bare lyst til at springe på hende, men det var ikke som nemt for hun følte intet for ham, og for ham var det altid bedst hvis tingene var gengældt, selvfølgelig havde han fået lidt ud af denne aften med hende.

Da hun spurgte om der var noget hun kunne gør, smilte han lidt blot og kiggede på hende, at hun spurgte var meget sødt men når alt kom til alt skulle man ike spørger men blot gør hvad man vil, men det vidste hun selvfølgelig ikke normalt gør man blot hvad man har lyst til, så det er der du mærker efter i dig selv hvad du har lyst til, “ sagde han roligt inden han tog et skridt tættere imod hende, hvor efter han hev hende ind til sig hvor efter han roligt kørte hans hånd fra hendes kind af og ned over halsen og videre ned til front, han kiggede på hende og smilede “ hvad vil du ha “ sagde han roligt
Elmira Claíre

Elmira Claíre

Arkitekt, Tidens vogter

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 386 år

Højde / 170 cm

Black Phoenix 12.06.2019 08:07
Kærlighed var muligvis ikke et begreb, som Elmira havde stiftet særlig meget bekendtskab med, men det skyldes nok at de fleste mænd, som havde vist interesse for hende, kun havde været interesseret i én ting.. En enkelt kvinde havde udvist samme interesse, men på en hel anden måde, langt mere behagelig og forførende, dog havde Elmira ikke fået den store chance for at udforske de følelser, før deres veje skilles og nu vidste hun ikke længere, hvordan hun skulle finde hende. Altså var hun røget tilbage i sine sædvanlige vaner i naturen og hjemme. Mødet med manden her var dog også anderledes. Hun havde ikke følt sig tryg, men det var så småt begyndt at hjælpe på det. Til en vis grad.

De slanke fingre vandrede fortsat over hendes læber, som de grønne øjne søgte svarene på hendes spørgsmål i hans blik. Var der mere han forventede af hende eller var kysset nok? For betød det noget særligt for ham eller var der ikke mere i det? Elmira lod blikket falde mod jorden, som han forklarede sig og derved gav udtryk for at hun selv skulle mærke efter. Hvordan ville hun vide, hvordan det føltes? "Og hvis jeg ikke ved, hvad jeg har lyst til?" spurgte hun en anelse forvirret og nervøs. Måske hun stadig blot var tiden i en fysisk krop, uden nogen mulighed for at forstå sig på væsnernes føleser. Et gisp forlod hendes læber, da han valgte at trække hende ind til sig og de nu atter stod helt tæt. Helt automatisk fik hun lagt en hånd imod hans brystkasse, som en slags barriere imellem dem. De grønne øjne gled op imod hans øjne. Hun gøs let over hans berøring, som hun svagt lagde hovedet til den ene side og sukkede lavt. Der var en svag farve at spore i hendes kinder, som hun ikke kæmpede helt så meget imod, som sidst.
Jonathan nightwood

Jonathan nightwood

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 85 år

Højde / 187 cm

KraveKage 13.06.2019 23:20
Denne kvinde var som sagt unik på hendes helt egen måde, og det vidste hun alligevel ikke hun var, hun var ikke som andre kvinder og slet ikke som de kvinder Jonathan havde været sammen med, han smilte til hende og kiggede lidt fjernt inden han vendte blikket på hende igen “ hvis du ikke ved hvad du vil eller føler, så kan jeg ikke hjælpe dig sø meget, for du er nød til at mærke efter i den krop du har fået tildelt, ser du når jeg kysser dig er det som om blomster springer ud, du ved smuk og skønt og dejligt, det er en følelse du gir mig “ sagde han roligt og alle de ord han sagde var kun i venligelige toner.

Jonathan havde virkelig lyst til at tag det næste skridt med denne kvinde, og han var en person der var ligefrem og ligepå “ jeg har lyst til at dele mim seng med dig “ var lederne der kom ud af hans mund, Jonathan ville ikke give slip på denne kvinde, og han vil faktisk mene at hvis hun blot ikke havde en krop der var til låns, var hun en kvinde lige noget for ham.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12