James
Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider
Mira havde så evig ret i det hun sagde! Der måtte være en løsning, en løsning var der altid på alt ting, det havde han altid sagt til sig selv. Det handlede vel bare om hvad der ville ske når de fandt en løsning, eller rettere når han fandt en løsning. Han var dog sikker på at Mira ville gøre alt for at finde en løsning på problemet også.
"Det er virkelig sødt af dig at hjælpe sådan en som mig." sagde han og kiggede lidt ned af sig selv. Han var jo ikke den der havde verden fuld af penge, og han var bestemt ikke en der bedte om hjælp. Men her var der en som rent faktisk ville bryde sig om ham, og som vil hjælpe ham lige meget hvad. Det virkede i hvert fald sådan til det. Kunne han gå væk fra det, og bare kigge væk fra en hjælp han ikke engang selv havde bedt om?
Han lyttede til hendes ord og tænkte sig lidt om. Hvad vidste han faktisk om varulve? Ingen ting, det var hvad han vidste!
"Ingen ting faktisk. Jeg anede ikke engang der var varulve i dette land. Jeg har ikke været så social aktiv de sidste 20 år til at vide hvad der egentlig er i landet og til at finde ud af så meget." han kiggede lidt ned i jorden, han anede ikke engang hvad han skulle sige ellers. Det var ikke lige frem fordi han anede noget om noget, men han vidste bare at dette her var for godt til at være sandt.
"Måske ved jeg mindre end jeg burde. Jeg har ikke engang fået hjælp til at forstå dette her." han kiggede lidt ned i jorden og så op på Mira igen. Han lagde armene over kors igen og bed sig i læben.
Mira havde ret, det ville ikke være et liv hver at leve. Men det var måske det eneste han kunne komme til at kende. Et suk kom frem på hans læber og han sagde stille.
"Jeg ved det godt. Men det er måske det eneste svar på dette her. Indtil jeg finder ud af at kontrollere dette her, hvis det kan kontrolleres...." han kiggede lidt op på Mira med triste øjne og han havde mest af alt lyst til at græde. Men han vidste også godt at det ville han ikke komme nogen vegne med, og han var ikke så glad for at vise følelser i forvejen.