Ved Vandkanten, nær nogle klipper.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 03.08.2008 22:31
Han nikker let.
"Okay. Jeg gjorde det.. før.., fordi jeg havde lyst. Jeg har fået hvad jeg ville have nu, såh..," siger han bare.
Han vrider sig ud fra hans greb, vender så ryggen til ham og går lidt væk fra ham.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 03.08.2008 22:37
"som du vil" griner han, og retter let på sit går, der er blevet ret så uglet og fyldt med sand, han sikre sig sværdet sidder ordenligt fast på hans ryg, børster så sit tøj lidt af, før han begynder at gå væk
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 03.08.2008 22:45
Han skæver lidt til Felix, da han er på vej væk. Han rejser sig så op. Han kaster et kort blik på Freyja, smiler så skævt, før han bare fortsætter mod Felix. Han stiller sig ind foran ham, lægger hurtigt en arm om ham og tager fat om sværdets skaft(?). Han ser ham i øjnene og smiler svagt, lettere drillende.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 03.08.2008 22:52
han skæver til Freya men gider ikke gøre noget ved hun ligger der "Stop det!" råber han og tager hurtigt fat i haurus arm (?)
"rør du det... dør du!"
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 03.08.2008 22:57
Han griner lavt. Han går så lidt væk fra ham og lægger hænderne i lommerne.
"Gør det. Stik sværdet igennem mig. Jeg er allerede død," siger han bare. Han lægger hovedet let på skrå.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 03.08.2008 23:09
Felix skæver til Freya.. "hmm.. lysets kriger" mumler han og vender ryggen til Hauru.. og går hen imod Freya.. Han trækker sit sværd, og ser ond på hende "du virker bange? det er vel fordi lysetsdronning er så svag.. Alle ved mørkets lord vil vinde" siger han irriteret,og ser bare på hende
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 03.08.2008 23:14
Han vender hurtigt blikket mod Freyja, efter hendes lille 'udbrud'. Han smiler svagt.
Han betragter hende kort, før han vender blikket mod Felix igen. Han lægger armene over kors.
"Neehj, hvor.. Hyggeligt..," mumler han bare. Han går lidt væk fra dem begge. Han vil helst ikke blandes ind i dether. Han har intet med godt og ondt at gøre alligevel.
Han står bare og betragter de to, med et lille lumsk smil.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 03.08.2008 23:22
han begynder at grine højt sf det freja siger "der tager du fejl lille ven" siger han ondt, han har dog ikke i sinde at kæmpe... han er for træt til alt det hurlumhej..
"nårh.. jeg tror jeg smutter før jeg dør helt af grin" griner han og sætter sværdet tilbage, og vender sig væk fra Freya og hauru og begynder at gå derfra
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 03.08.2008 23:24
Han ser på Freyja. Han griner lavt, ryster så svagt på hovedet.
"Freyja, Freyja, Freyja. Du kan ikke undgå at se mig til hverdag. Har du tænkt dig at flygte hver gang du får øje på mig?" spørger han bare.
Han ser mod Felix.
"Tror du ikke bare det er fordi du ikke tør slås mod en pige?" spørger han kort og smiler stort.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 03.08.2008 23:27
han vender sig mod Hauru "så holder vi kæft!" råber han, og sender et irriteret blik til freya og forsvinder derfra

//sorry.. skal af ses
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 03.08.2008 23:34
Han hæver let det ene øjenbryn.
"Du snakker til mig nu," siger han bare. Han smiler skævt.
"Ja, jeg har forbindelse til dem. Men jeg er ikke en af dem. Desuden har jeg også forbindelse til dig. Indtil videre," siger han roligt.
Han tænker egentlig ikke over, at han ikke må snakke med Freyja. Han gør det alligevel. Og så tror han heller ikke hverken Freyja eller ham selv kan overholde den regel.

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.08.2008 23:37
Jate kommer gående langs vandkanten med et fraværende blik ud over vandet.
Han er i lettere dårligt humør efter en lang dag på markedspladsen, hvor han har forsøgt at sælge magiske amuletter. Dog har han næsten ingenting solgt og værre blev det, da en tidligere køber dukkede op og klagede over at den (falske) amulet han havde købt, ikke virkede. Jate blev derfor udpeget som svindler og måtte hastigt forlade markedspladsen.
Han sukker lidt og sparker til sandet, der hvirvler op om hans støvleklædte fødder. Han kommer snart i problemer, hvis han ikke får tjent nogle flere penge, for han er begyndt at blive rimelig fattig.
Opslugt af alle disse tanker, som han er, bemærker han endnu ikke de andre tilstedeværende.
// Jate

http://i3.photobucket.com/albums/y82/Ametyst/Jate.jpg
(tegningen er lavet af mig selv)
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 03.08.2008 23:45
"Hvorfor? Jeg har ingen grund til at holde mig fra dig! Det var dig selv der valgte at blive Lysets Kriger. Ergo er det også dig selv der vælger ikke, at være i nærheden af mig.. Selvom du godt vil," siger han kort. Han smiler svagt. Han sætter sig ned på hug og læner sig lidt ind over hende.
"Hvem skulle stoppe mig?" spørger han roligt og smiler svagt lumsk. Han lægger godt mærke til Jate, dog ser han ikke på ham. Han holder fast blikket på Freyja.

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 03.08.2008 23:54
Lyden af stemmer får ham til at blive nærværende igen.
Det tager ham et øjeblik at opfatte situationen - Freyja, hvis stemme han genkender med det samme, ligger i sandet. Han kan ikke bedømme om hun er såret, udmattet eller hvad, men han bliver bange for, at der er sket hende noget.
Han bemærker også fyren, der sætter sig på hug ved hende, og Freyjas snerren om at han ikke må røre hende. (I det mindste er det bevis for, at der er liv i Freyja)
Han rynker panden en smule og går hastigt der hen.
".. Det kunne jeg for eksempel gøre," siger han som svar på Haurus ord. Han bryder sig ganske vidst ikke om at blande sig - ihvertfald ikke hvis det kunne blive til skade for ham selv, men han bryder sig bestemt heller ikke om at denne mand skal gøre Freyja noget imens hun er forsvarsløs.
Om ikke andet kan han vel tage Freyja og stikke af, hvis der skulle blive problemer. Han er faktisk ganske god til at løbe.
// Jate

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 04.08.2008 00:05
Han vender hurtigt blikket mod Jate. Hans smil forsvinder hurtigt igen. Han siger ikke noget, men ser bare på ham. Så tager han sig til maven og gisper kort.
"Det gjorde ondt, Freyja...," siger han lavt. Han rejser sig op og betragter Freyja som gemmer sig hos Jate.
"Hvad får dig til at tro, at du vil kunne beskytte hende for mig?" spørger han Jate, med hovedet lagt let på skrå, armene over kors, og et lettere overlegent smil bredt over læberne.

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 04.08.2008 00:12
Han skæver kort til Freyja og føler sig faktisk godt tilpas, da han ser hende sparke Hauru i maven. I det mindste lader hun ikke til at være såret eller noget..
Han vender igen opmærksomheden mod Hauru og betragter ham et øjeblik. Godt nok er de nogenlunde samme højde, men Hauru er noget mere muskuløs en Jate. Udover det, har Jate heller ikke nogen våben på sig, han er elendig til at kæmpe - faktisk er han umådelig slap.
"Det tvivler jeg faktisk på, at jeg kan," siger han med et svagt smil. ".. men nu er det heller ikke fordi Freyja ikke kan forsvare sig selv."
// Jate

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 04.08.2008 00:24
Han betragter Jate lidt, med et skævt smil og et let hævet øjenbryn.
"Godt. Så lad vær' med at prøve. Det ender galt," siger han kort. Han smiler svagt, før han ser på Freyja.
"Er du sikker på det?" spørger han, henvendt til Jate. Dog holder han blikket på Freyja.
"For det er jeg ikke," siger han bare. Han betragter lidt hvad Freyja gør.
"Freyja, er du sikker på at han kan håndtere sådan en?" spørger han smilende og skæver mod Jate. Han hviler hænderne i lommerne.
"Jeg fatter ikke du gider prøve," siger han roligt og ryster svagt på hovedet.

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 04.08.2008 00:27
Han sender Freyja et taknemmeligt smil og tager imod buen. I en hurtig bevægelse lægger han en pil på strengen og sigter prøvende mod Hauru.
Han svarer ikke på Haurus bemærkning men skæver igen til Freyja. "Ville det ikke være en bedre idé at stikke af?" mumler han lavt. Han ville helst ikke have, at der sker noget .. med nogen af dem.
// Jate

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 04.08.2008 00:36
Han ser lidt på Jate, da han sigter mod ham med pilen. Han smiler skævt, da han hører hvad han siger, - han har en bedre hørelse end de fleste.
"Flygte? Ih, jo. Det er lige det vi.. Eller, i skal gøre. Jeg er også helt vildt farlig," mumler han bare. Han håber mest af alt de ikke hørte det. Men det skulle altså lige ud.
"Hvorfor flygte? Jeg har ikke gjort noget," siger han kort, denne gang lidt højere.

Jaton Avaron

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Krystal 04.08.2008 00:42
"Du virkede nu heller ikke ligefrem som om, du ikke vil gøre noget," siger han og ser på Hauru med et mistænksomt blik.
Lad os vente et øjeblik .. I samme øjeblik han prøver på noget, så flygter vi, tænker han - et øjeblik havde han helt glemt, at Freyja kunne læse tanker. Det havde måske være nemmere, hvis han bare havde tænkt sit foreslag om at flygte.
Freyja .. hvor kender du i det hele taget den fyr fra? tænker han og kaster et kort blik på hende.
Han knuger om buen, som dog er sænket nu, og vender igen blikket mod Hauru.
// Jate

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 13