Iblandt de utallige ruiner..

Carolina Floros

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 08.12.2011 22:17
Faktisk ved et tilfælde vender Carolina sig om mod den hvidhårede kvinde, og det er ikke ligefrem fordi, hun bliver mere tryg ved hele situationen. Normalt er hun overhovedet ikke skræmt af sig, men lige det her.. det her, kan hun overhovedet ikke lide. Selvom Carolina ikke kan læse kvinden, på samme måde, som hun lige er blevet læst, er hun en god menneskekender og noget siger hende, at man overhovedet ikke skal provokere denne kvinde. End ikke tale med hende.
Hun fjerner en klistret lok hår fra sit ansigt, inden hun ser ud mod horisonten - men hun har dog hele tiden den hvidhårede i øjenkrogen.
Carolina Floros

Be kind to me, or treat me mean
I'll make the most of it, I'm an extraordinary machine
Miyako Tsimshian

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 08.12.2011 22:23
Hun vender sig helt mod den fremmede og begynder at gå hen mod hende. Hun har ingen beskyttelse på, mod vinden og regnen, så hendes krop er nærmest helt blå. "Kan jeg hjælpe Dem med noget Frk. Floros? Hun ligger hovedet på skrå og afventer et svar.
Carolina Floros

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 08.12.2011 22:36
Da den fremmede begynder at gå mod hende, lader det ikke til, at Carolina bemærker den fremmede - selvom hun selvfølgelig gør. Hun fjerner igen det våde, klistrede hår fra sit ansigt og vender sig mod den hvidhårede, da hun taler til hende.
Hun hæver kort, overrasket, øjenbrynet, da det lader til, at kvinden kender hendes navn. Hun ryster derefter kort på hovedet og trækker tæppet tættere omkring sig.
"Nej, ellers tak, jeg klarer mig udemærket." svarer hun da og tvinger et af sine små, skæve smil frem.
Carolina Floros

Miyako Tsimshian

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 08.12.2011 22:44
Kuhani stopper op ikk mere end et par meter fra hende.
"Sig mig Frk. Hvad laver en der er så bange, ude på sådan et sted, i sådan et vejr på sådan et tidspunkt?" Hun kender allerede svaret, men hun hader at spille på den evne altid og foretrækker at have samtaler, om hun ved tingende eller ej.
Carolina Floros

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 08.12.2011 22:58
Carolina er egentlig ikke vild med at skulle fortælle om sin baggrund og den måde, hun er faret vild på - men hun kommer alligevel frem til, at på nuværende tidspunkt er det en god idé at holde sig på god fod med kvinden. Hun ved fra gadelivet, at det ikke er alle mennesker, der har de bedste intentioner, selvom det kan virke sådan - det gør, at hun først mistænker og hvis mistanken ikke har nogen grobund, er det først der, hun begynder at interessere sig for den anden person.
Samtidig synes hun også, det kan virke ynkeligt, at hun fortæller om, hvordan hun ikke har noget sted at bo og bare strejfer lidt rundt, men på den anden side - kan hun blive mere ynkelig end nu? Det må blive sandheden, men hun beslutter sig for at undlade nogle ting - ganske uvidende om, at den hvidhårede alligevel ved alt.
"Jeg bor bare sådan lidt hist og her, så jeg strejfer bare rundt," svarer hun da og vælger ikke at kommentere på, at kvinden godt ved, hun er skræmt.
Carolina Floros

Miyako Tsimshian

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 08.12.2011 23:56
Hun kigger den unge kvinde i øjnene og ryster på hovedet.
"Stakkets Carolina... Søger De melidenhed fra en fremmede?" Hendes bik blivere borende og næsten uudholdelig at kigge på, mens hun står og læser hendes fortid. "Så alene." Siger hun hånende og rækker ud after hende. "De er skabt til at være for Dem selv barn. Var det ikk tegn nok at De måtte forlade Deres familie? Var det absolut nødvendigt at afprøve det på den unge Topaz?" Hendes blik vil føles brændende og Carolina vil højstsansynligt føle sige nøgen, helt ind til benene.
Carolina Floros

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 09.12.2011 00:19
Carolina træder automatisk et skridt tilbage og ser forbløffet på kvinden. Hvad er det, der sker? Det er virkelig en ubehagelig følelse, og en følelse af, at det pludselig bliver endnu mere koldt breder sig i hendes krop. Hun er et kort øjeblik så forbløffet over, at kvinden ved alt om hende, at hun glemmer alt om kvindens fornærmelser og spydigheder.
Det kommer dog hurtigt. Hun glemmer omgivelserne omkring sig og kan kun fokusere på, hvor vred hun bliver - hvad fanden bilder hun sig egentlig ind? Impulsivt - og uden at tænke over sine tidligere egne formaninger om, at kvinden kan være farlig - skubber hun ud efter kvinden; ikke kraftigt på nogen måde, men mere for at tage endnu mere afstand til hende.
"Jeg søger absolut ingen medlidenhed, og overhovedet ikke fra Dem! De startede med at spørge mig - men hvorfor spørger, nu når De udemærket åbenbart kender til, hvad der er sket for mig?" siger hun ophidset med hævet stemme.
Carolina Floros

Miyako Tsimshian

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 09.12.2011 00:26
Hun griber fat om den unge kvindes hænder, i det at hun skupper ud efter hende. Med en hurtig bevægelse trækker hun Carolina ind til sig, som hun stå med ryggen mod Kuhanis mave. Den unge kvinde vil ikk kunne komme fri fra hendes græb. "Nååårh hvor sødt, det er den anden lille missekat som tror den er farlig." Kuhani har ikk været i krystallandet længe, men hun er allerede blevet vild med det.
Carolina Floros

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 09.12.2011 00:39
Med et gisp falder hun i den hvidhåredes greb. Carolina prøver desperat at tvinge kvindens hænder fra hinanden - men det er som om, at det ikke rigtigt hjælper - og i en endnu større desperation, viser hun sine kattegener og begynder at kradse ud mod kvindens arme, mens hun hvæser.
"Slip mig," kan man svagt høre hende sige mellem hvæsene. Det irriterer hende, at hun havde ret i sine antagelser; og at hun ikke reagerede på dem, ved at stikke halen mellem benene med det samme.
Carolina Floros

Miyako Tsimshian

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 09.12.2011 00:53
Carolina's "angreb" røre ikk Kuhani. Hendes mørke evner, danner en form for usynlig rustning om hele hendes krop.
"Hvorfor skulle jeg slippe Dem? Det er måske kun dem fra denne verden som må more sig?" Kuhani tager fat om halsen på hende, men højre hånd og holder hende ud foran sig i en strakt arm. Ved hjælp af hendes mørke evner, er det så let som en leg. Hun stirre Caroline lige ind i øjnene og smiler.
"Nu hvor jeg ved at min forræderiske søster ikk er her, så kan jeg lige så godt lege lidt med Dem." Med den venstre hånd danner hun en sort massiv boble, med 500 meter i diameter, som omringer dem. Hun kaster Carolina fra sig og sætter hænderne i siden.
"Nu ved De hvad min hensigt med Dem er, vis mig hvad De kan missekat." Hun håner den unge kvinde med hver detalje hun kan finde.
Carolina Floros

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 09.12.2011 01:13
Carolina falder, da hun bliver 'smidt', men hun er hurtigt oppe på benene igen på trods af, at 'kastet' med hende ikke ligefrem var blidt. Hun træder et stykke tilbage og overvejer situationen - der ER virkelig ikke meget, hun kan gøre - både fysisk og magisk er den hvidhårede hende langt overlegen. Hun bider sig i læben og ser på kvinden igen - hun vil prøve at tale sig fra situationen..
"Er det virkelig ikke over Deres værdighed at slå på én, der er så underlegen? De ville overhovedet ikke få nogen ordentlig modstand - og det tror jeg udemærket godt, De ved. Men det er måske det sjove? Sikke en primitiv måde at have det sjovt på," siger hun så, mens hun igen træder tilbage.
Hun har faktisk ikke rigtigt noget at byde ind med - hendes katteevne er den eneste, hun ejer, og end ikke den er til nogen stor nytte i kamp.
Carolina Floros

Miyako Tsimshian

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 09.12.2011 01:22
Hun griner af hendes førsøg på at overtale hende til at lade hende gå.
"Jeg er udemæket klar over hvad De er i stand til, men min morskab kommer ikk af at slås, min morskab kommer af at river dig fra hinanden, til atomer."
Rundt om hendes krop bliver en sort skygge tydelig.
"Lad os se hvor hurtig du er."
Ud af skyggen kommer der 3 dæmoniske hunde, som står og gør, så savlen sprøter ud af munden på dem. Kuhani nikker en enkelt gang og den ene hund sætter i løb mod katte pigen.
Carolina Floros

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 09.12.2011 01:44
Carolina skal lige til at sige noget om, hvor sygt et menneske - eller er det et menneske? - kvinden er, men da hunden løber i mod hende, springer hun op og fremefter og lander på hug længere fremme, så hunden løber ind i boblen, der omgiver dem og forsvinder.
Hun bider sig i læben, bliver siddende på hug med hænderne fremme som støtte, mens hun holder øje med de to resterende hunde og den hvidhårede kvinde.
Carolina Floros

Miyako Tsimshian

Miyako Tsimshian

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2548 år

Højde / 168 cm

Chibi 09.12.2011 01:56
Kuhani stammer fra en adelig dæmon familie og kender ikk til at fejle. Normalt ville hun have ladet en 4. komme til verdenen, men hun nøjes med at send de to næste af sted. Meningen med at sende disse dæmoniske hunde bliver sendt, er at hun lære sin modstanders virkelige kræfter at kende. Hun ved måske hvilke evner folk har og hvor stærke de er trænet, men hvor gode de i virkeligheden er, det ved hun ikk før hun har set dem i brug.
De to hunde piler mod den forskræmte katte pige, men forsvinder et par meter fra hende.
"Du er heldig i dag killing. Jeg har travlt og du keder mig. " Hun hæver en advarende finger mod Carolina. "Men bed til at du ikk møder mig igen. Ta ta." Hun åbner hånden i afsked og forsvinder i en sort skygge. Den sorte boble som holder Carolina fanget, springer og sætter hende fri.

// Out.
Carolina Floros

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 09.12.2011 02:01
Selvom hun faktisk er skræmt fra vid og sans over det, der lige er sket, kan Carolina ikke lade være med at smile en lille smule. Det var jo ikke ligefrem fordi, hun besejrede kvinden, men det føles alligevel som en lille sejr. En sejr i at overleve.
Smilet stivner dog, da hendes virkelige og irrationelle frygt for havet dukker op igen - og tanken om, at kvinden nu alligevel skulle komme igen, er også særdeles uhyggelig, så hun løber af sted, væk fra ruinerne og havet.
Carolina Floros

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , jack, Echo, Mong, Tatti
Lige nu: 5 | I dag: 11