The dry air is not good for my skin

Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 07.11.2016 13:35
Det var mere og mere normalt at Sasha' far bad hende komme med ned til byen, trods smerterne i hendes krop. Hendes far så dog også undskyldende ud, for hvis han kunne bestemme, så ville han ikke gøre noget der voldede hende problemer eller smerter, men han havde behov for hende. Og Sasha som var fars datter kunne ikke sige nej, men den tørre luft gjorde intet godt for hende.
Hun var nede ved havnen, for at vente på at han kom ind med båden igen. Det her kunne han godt klare hende, da smerterne blev så meget stærkere, og hun greb ud efter noget at holde fast i. Hendes ben skælvede under hende, og hendes krop følte som ikke andet mere stiv end den havde gjort før, hvis den kunne det.

Hun tog nogle dybe vejrtrækninger og kiggede efter en bænk hun kunne sidde på.  Hun vidste der var en i nærheden. Selvfølgelig opdagede den at den nærmest ikke kunne have været længere væk, i hvert fald ikke i hendes optik, med disse smerter, men alligevel begyndte den lange tur mod den. Hun kunne ikke gøre det hurtigt, eller normalt, så selv et par enkelte meter føltes som hundredevis af meter for hende. Især i denne her tilstand. Bare lidt mere og hun ville nå bænken.

Billedet fundet her 

Neagu

Neagu

Tyv, Gøgler, eventyrs rejsende.

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 07.11.2016 19:03
Hvor mange år siden, havde det ikke været siden han sidst havde været her? Neagu lod blikket falde på omgivelserne omkring sig, han var ankommet lige før tørken havde udbrudt og lagt han skib til. Men nu, var der jo lidt problemet, at man ikke længere kunne få skibet ud på det store hav. Så han havde været forbi, for at sikre sig at alt stadig var som det skulle være. Og selvom de fleste gik rundt, som var de ved at dø i denne hede, så havde Neagu et smil på læben. Han havde været til de varmeste steder ved Topalis øerne, så kunne han også klare lidt tørke her hjemme. Selvom at problemet med at vandet var ved at slippe op, var ganske foruroligende bestemt. Men så var det vel ikke meget værre end det! På vejen igennem byen, var der en som kom gående forbi, med en lidt for stor pung, til at han kunne holde fingrende på for sig selv.
Og ganske taktisk, kom han til at støde ind i manden ,,Åh, det er jeg super ked af!’’ han sørgede for at støtte manden, og sendte ham et charmerende smil. Hvilket gjorde at herren, da også gik derfra, uden at vide at Neagu lagde hans pung ned i buksernes lomme.

Ja dagen i dag, var nu alligevel ganske god. Men bedst som han gik i sin egen verden, så han pludselig ud af øjenkrogen en kusk der ikke havde styr på hans kærede. Derefter så han hvordan at en kvinde, i snegle fart havde sat kurs imod en bænk, hun ville aldrig nå at komme af vejen. ,,Pas på!’’ med hurtige sprint, var han dog henne ved kvinden, greb hende om hoften og trak hende lige med et hængende hår ud af farezonen. 
Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 07.11.2016 19:46
Så måske havde smerten overtaget alle tanker i hendes sind. Det var også sjældent at hun havde så ondt, så hun overvejede ikke at der kunne komme en kærre og næsten køre hende ned. Hvilket også var grunden til at hun endte i farezonen for hende. Hun kunne godt høre noget komme nærmere og nærmere, men det var først da hun blev revet til siden,, og kærren fløj forbi, at det gik op for hende hvor tæt hun havde været på at blive kørt ned.
Nu stod hun tættere på en fremmede mand, end hun nogensinde havde været før, med undtagelse af sin far, og det var en lidt... underlig fornemmelse.

"Jeg... tak," sagde hun og sendte ham et taknemmeligt smil, lige inden at hun skar grimasse af den voldsomme smerte i benene. Det gjorde mere ondt nu. Hun vidste godt udemærket at det kunne være så meget værre hvis hun var blevet kørt ned, men det kunne hun ikke fokusere på. Nej, igen var hendes eneste fokus smerten og at hun voldsomt havde behov for at sidde ned.
"Kan... kan du hjælpe mig over til bænken," fik hun ud, da hun nu også havde mistet orienteringen om hvor hun var, og forhåbentlig havde han en bedre ide om hvad der var sket med bænken.

Billedet fundet her 

Neagu

Neagu

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 07.11.2016 20:01
Det var først da faren var overstået, at han lagde mærke til kvinden han havde i sin arm. Hvilket besynderligt kreatur, hun kunne da bestemt ikke være helt menneske, eller elver for den sags skyld. Den sidste indskydelse gjorde han sig, da han så de spidse øre. Yderst betagende, da hun spurgte efter bænken, kiggede han over skulderne og ganske rigtigt så var der en bænk bag hans ryg.
Men det virkede til at kvinden havde ondt, så hans første indskydelse var at tage hende op i hans arme. Og der var typisk ikke meget fra indskydelse til at gøre, når det kom til hvad Neagu gjorde. Men smerten som hun havde udgjort i sit ansigt, gjorde dog alligevel han tøvede. ,,Hvis de tillader’’ sagde han dog så, og løftede hende hurtigt op, vente sig imod bænken og satte hende ned.

,,Du ser ganske skidt tilpas ud, undskyld min hastige bemærkning, men er der noget jeg kan gøre for dig?’’ spurgte han særdeles bekymret, selvom manden var uden skrupler når det kom til at skaffe sin indtegning, var han hellere ikke en mand der forlod en kvinde i nød.  
Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 07.11.2016 20:18
Selvom hun ikke lignede helt en fuldblods elver, var det langt fra det mest besynderlige for hende. Og uden tvivl kunne manden mærke da han tog hende op, hvor mærkelige hendes ben føltes. Sasha så overrasket ud, som hun blev båret tiltrods for at hendes øjne sjældent så mere end kedsommelige ud, for selvom hun ikke havde noget imod det, var det en meget underlig følelse for hende. Hun følte nærmest et suk i sine ben, som hun ikke støttede på dem, og var utrolig glad for at sidde ned på bænken.
"Tusind tak," sagde hun og lukkede øjnene, og strakte sine ben så godt hun kunne. Hendes lægge var ikke dækket ligeså meget til som hendes fødder og lår, så der var det tydeligt at det ikke stod helt godt til med hendes ben. De var klumpede og det ene ben virkede også som at det vendte lidt den forkerte vej.

Hun kiggede op, som han spurgte om der var noget han kunne gøre for hende. Hendes ben gjorde stadig ondt, men det var allerede bedre. "Nej, du har allerede gjort mere end de fleste," sagde hun med et venligt smil. "Jeg ved ikke hvordan jeg skal takke dig."

Billedet fundet her 

Neagu

Neagu

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 07.11.2016 20:44
Neagu gengældte hendes smil, lige så snart hun sendte ham et. Det at hun tydeligvis var deform, gjorde ham ikke spor. Der var alle former for specielle væsner i denne verden, og han skulle ikke vær en af dem som dømte. Hun var ganske nydelig at se på, især når hun smilte.

Han viftede med hånden da hun startede med at snakke om, at hun ikke vidste hvordan hun skulle gengælde ham. ,,Du var en kvinde i nød, hvordan kunne jeg dog se den anden vej’’ han stod og betragtede hende, og et charmerende udtryk overtog dog straks. Jo måske var der noget hun kunne gengælde med, men penge eller andet skulle der ikke være tale om. ,,Du kunne måske fortælle mig dit navn? Jeg mig selv er Neagu. Neagu iz Lovkach, Al saselea.’’ Hans gestikulerede ved at lægge armen hen over brystkassen, bøje sig ned og vifte lidt med den anden hånd. Han rejste sig op i sin fulde højde igen og små grinede. Med et lille hob, satte han sig dog ved siden af hende til sidst.  
Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 07.11.2016 21:08
Så måske grunden til at Sasha aldrig rigtig havde været den bedste til at håndtere mænd, var fordi at hun altid forbandt dem med alle de kærlighedshistorier hun havde hørt, og derfor typisk endte med et helt urealistisk billed af dem. Som nu. Neagu virkede som den perfekte prins på den hvide hest, og ikke for første gang i sit liv, var Sasha ked af at kærlighed ikke var en ting der ville ske for en kvinde som hende.
"Jeg giver gerne mit navn gratis ud," sagde Sasha, hendes smil blev på hendes læber. Han var virkelig charmerende. "Mit navn er Sasha. Sasha Alkaev." Hun var ikke bange for at give sit navn ud til fremmede, for hvad kunne de med det? Det var jo ikke fordi man holdt en magt over hende hvis man havde hendes navn, og langt de fleste endte ikke engang med at bruge navnet. Selv her i Lazura, som hun havde boet i nærheden af hele sit liv, var det mere normalt at kalde hende 'den deforme pige' end hendes rigtige navn.

"Men siden det var gratis, så mangler jeg stadig at gøre noget for at gøre op for at du reddede mig," sagde hun, og begyndte langsomt at massere sine ben, da de stadig gjorde ondt. Det var en ting der var meget normalt for hende at gøre, for at få spændingerne ud, også selvom hun sad og snakkede med nogle andre.

Billedet fundet her 

Neagu

Neagu

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 07.11.2016 22:05
Nu igen med alt det her at hun skulle betale, hvad var det dog for en logik! Hvis man gik rundt her og gjorde ting for folk, og altid forventede noget til gengæld, trods for at personen ikke havde spurgt efter ens hjælp. Så ville verden jo bestemt ikke løbe rundt, som han selv troede, så gik verden ganske vidt hånd i hånd. Det gode kunne ikke eksistere uden det onde, og visa versa. Han kiggede dog en smule indtagende på hende, da hun begyndte at masserer sine ben, det måtte virkelig være svært når ens ben var sådan groet sammen. Hun måtte være en yderst stærk person, siden hun stadig tog sig tid til at tage ned i byen.

,,Jamen hvis du så gerne vil betale en mand, som intet ønsker i betaling. Så må du jo finde frem til, hvad du synes der er en passende pris’’ han hævede dog sin finger ,,Men vær ganske indforstået med, at jeg altså ikke behøver noget.’’ Han smilede venligt til hende, og lænede sig lidt bedre tilbage på bænken. 
Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 07.11.2016 22:21
Sasha så lidt eftertænksom ud. Hun kunne ikke ligefrem tilbyde ham en prinsesse, som umiddelbart var hendes første tanke. For hvor i alverden skulle hun finde sådan en, og det var alligevel ikke venligt at love andre mennesker ud til et giftemål. Det var en hård tid, så hun kunne heller ikke særlig godt love mad ud, som hende og hendes far skulle overleve på hele vinteren, selvom hun overvejede det for en stund. hvad kunne hun dog give ham?
"Jeg vil overveje hvad jeg vil give dig, for jeg har desværre ikke meget at give," indrømmede hun og trak på skuldrene. Der var stadig forskellige ting der kørte gennem hendes hoved hvad hun kunne give ham. At give ham f.eks. et af hendes armbånd virkede lidt barnligt, selvom hun af elver standard stadig ville være betegnet som en ungelver. I havfolk alder... der var hun desværre allerede gammel nok til at gifte sig. Hun kunne ikke rigtig finde ud af hvor hun burde være i livet på det her punkt, så hun prøvede bare at leve sit liv så godt hun kunne.

Billedet fundet her 

Neagu

Neagu

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 08.11.2016 20:21
Han smilede barmhjertigt, og lagde en hånd på hendes skuldre, da hun snakkede omkring at hun ikke vidste hvad hun skulle give. Havde han ikke for blot et øjeblik siden sagt, at han ikke behøvede noget? Denne kvinde måtte virkelig have en retfærdighedssans, der pegede den stik modsatte retning end hans eget. Men således skulle verden jo også helst fungerer, der var altid et plus og et minus. Verden var opbygget af noget som kunne fremstilles som en kaosteori, alt sammen ganske spændende. Men han havde desværre allerede glemt hvad den handlede om, tendensen var jo, at alting kom lidt nemmere, når Neagu var i nærheden af folk han kunne observere. Men til det, behøvede han jo også sin magiske evne, og det, var desværre hellere ikke længere nogen mulighed. ”Du behøver virkelig ikke gøre dig så meget umage. Jeg har som sagt ikke behov for noget til gengæld,” der var dog noget andet som han ikke helt forstod, hvad hun lavede ude og gå, når hun tydeligvis havde så ondt? ”Du må undskylde, hvis dette er et sensitivt emne” fortsatte han og rynkede brynene en smule, især for at vise han bestemt ikke tog let på det, han var i gang med at spørger om. ”Men hvad laver du, gående rundt i byen, når du tydeligvis har så mange smerter?
Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 08.11.2016 21:02
Sasha lo blidt af ham. Det var rigtigt at han havde sagt det, men hun ville altid give noget tilgengæld når folk hjalp hende. De fortjente at finde ud af hvor meget det havde betydet for hende at de havde hjulpet hende. Folk betød virkelig meget for hende generelt, selvom hun ikke snakkede med mange.
Hendes øjne blev dog lidt triste da han spurgte ind til hendes smerter. Det var jo tydeligt at hendes smerter var store, selvom hun kunne skjule det værste nu når hun sad ned og snakkede. Men hun havde aldrig været sky omkring sin tilstand. Hendes forældre havde lært at omfavne det og gøre det bedste ud af det, og selvom blikkene kunne være irriterende, var hun ikke flov over sine ben... som sådan.
"Det er kun mig og min far i mit hjem," startede hun ud, og smilede trist til Neagu. "Og du har nok lagt mærke til at tiderne er lidt hårde for tiden, så selvom min far ikke er meget for at spørge mig, så ved jeg han har behov for at jeg tager med ham ned i byen, selvom jeg ikke tager ud på vandet og fisker med ham. Hun tog en indånding, inden hun tilføjede en enkelt sætning, med et smil der prøvede at se gladere ud. "Jeg plejer heller ikke at have så ondt som jeg har idag, så det er kommet lidt som en overraskelse."

Billedet fundet her 

Neagu

Neagu

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 09.11.2016 12:14
Han lyttede tålmodigt til hendes historie, ja desværre var der mange som hendes. Forældre der kun var en tilbage af, børnene der måtte hjælpe til så godt de kunne, alt sammen ganske tragisk. Men sådan var det nu en gang livet var, og han kunne stadig ikke helt forstå hvorfor at hun skulle med, når det var tydeligt at det forvoldte så mange problemer. Det havde jo nært kostet hende livet, at gå med her ind i byen!
Men alt dette sagde, eller udtrykte han ikke. Et smil, om vel lille, men et smil var på hans læber, mens han nikkede en gang imellem, for at forsikre hende at han lyttede efter.

Ja det kan jeg selvfølgelig godt se, gør det lidt besværligt” sagde han undskyldende, for at han overhoved havde spurgt ind. Det var jo selvfølgelig ikke alle der ville have man snagede i ens personlige liv, eller de skavanker man havde nu en gang havde. Han kunne da selv huske, da han var faldet ned og brækket ryggen, tanken om aldrig nogen sinde at kunne gå igen, havde været ganske skræmmende. ”Men så det jo godt, man kan sidde her på en bænk, og nyde stilheden lidt” han lagde sig lidt mere tilbage i ryglænet og lukkede øjnene.
Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 09.11.2016 14:47
Sasha ville aldrig skuffe sin far. HUn ville gøre alt for at være den idealle datter for ham, for det fortjente hun, men hun var også godt klar over at hendes tilstand gjorde det svært. Hun var også klar over at hun ville have forvoldt mere skade, hvis hun ikke var blevet reddet, og jo, hun skammede sig over det, men hun var heldig, og hun måtte være lidt mere opmærksom næste gang at hendes ben gjorde ondt. Hun kunne jo ikke bare koncentrere sig om en ting.
"Ja, men jeg vil gøre for ham hvad jeg kan. Han fortjener bedre end hvad han har fået i livet," sagde hun, og selvom hans liv måske ville være nemmere hvis hun ikke var der, var hun ikke dum nok til at forlade ham, det ville bare knuse ham mere. "Men hvad laver du her i byen. Jeg synes ikke har jeg set dig omkring her," indrømmede hun. Hun var ganske vidst ikke meget nede i byen, men hun havde en god ide om hvem der boede hernede, og Neagu var ikke en af dem. Hun ville have vidst hvis sådan en karismatisk mand boede i byen. Især fordi hendes far ville i hvert fald have meninger om ham. 

Billedet fundet her 

Neagu

Neagu

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 10.11.2016 10:11
Han nikkede forstående, ja den historie var også hørt før. Men desværre var det ikke altid alle der var heldige, og trække det længste strå eller lod i livet. Da samtaleemnet kom ind på noget, han følte sig lidt mere komfortabel med, var det tydeligt at se i de smile rynker der pludselig opstod i hans skæg.
Han kløede sig lidt i håret og lagde foden oven på det andet bens knæ, før han ville begynde på sin fortælling. For det var jo noget af en længere en af slagsen, og en spændende en, skulle han selv sige det!
Jo, normalt er jeg hellere ikke i byen, men lige før tørken, lagde mit skib til, desværre kan vi jo ikke rigtig komme ud igen” han nikkede, men det lod ikke til at det slog ham synderligt meget ud, som sagt der kunne være sket værre ting, og han var i snak med nogle af tømmerne om, at de kunne lave en form for rulle mekanisme, som kunne transportere den store sejlbåd tilbage ud til vandet.

Men jeg kommer faktisk her fra, født opvokset her, ind til jeg blev omtrent de tyve, så tog jeg i stedet på eventyr” han smilede stort til hende, og lagde hånden på panden. Det var virkelig ved at blive varm, måske han også snart skulle tænke på noget at drikke, samt mad. Han kunne i hvert fald mærke maven, der allerede stak af sult. 
Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 10.11.2016 21:06
Det var nok bedre at snakke om ting der var ikke var så tunge som Sasha's tilstand. Ingen har super meget lyst til at høre om det, når de opdagede hvor slemt det var, og at hun ikke bare kunne sidde derhjemme og gøre som det passede hende. Nej, hun blev nødt til at gøre sine pligter, uanset hvor meget det smertede hende og hendes far.
"ja, det kan godt blive lidt svært," indrømmede hun, hun havde jo selv set hvordan floderne langsomt var blevet små nok til nærmest kun at være vandløb. Et par af dem havde stadig mere vand løbende, men det var intet i forhold til hvordan landet normalt så ud på denne her tid. Normalt løb vandet så meget voldsommere når de kom til vinteren, men ikke denne her gang.

"Vent," sagde hun overrasket. "Du er herfra? Du siger at du har boet her i 20 år, og jeg ved ikke hvem du er? Hvordan i alverden kan det være." Hun tog sig til panden. Hvad i alverden. Hun havde da en rimelig god ide om hvem der kom og flyttede fra byen. Var der nogen der var taget afsted indenfor de sidste 10 år? Hvad havde hendes far fortalt hende. Det kunne da ikke være rigtigt at hun overhoved ikke kendt til Neagu, hvis han havde boet her i 20 år, inden han tog afsted. Dette var tydeligvis noget der virkelig undrede Sasha.

Billedet fundet her 

Neagu

Neagu

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 12.11.2016 12:57
Han kunne ikke lade være med at grine en smule kærligt over, hvordan det tog på hende hun ikke kendte ham. Hvilket i sig selv også var ganske mærkeligt, hvis man skulle tage familie navnet med i den overvejelse. I hvert fald dem fra byen, som havde noget imod dem, plejede at fortælle deres børn at man skulle holde sig fra iz Lovkach familien. Smile rynkerne var nået helt op til hans øjne og foden begyndte at vippe lidt frem og tilbage. Det var nu alligevel ganske forfriskende at vide, at der var nogen i den her by som ikke kendte til ham.

Måske har du bare været heldig” kom der en anelse kryptisk fra ham, hvor på at han overvejede om han skulle uddybe mere, i forhold til hvad han havde sagt. ”Jeg flyttede her fra for syv år siden, af den simple grund, at mit familienavn, kun bringer dårlige rygter med sig” fortsatte han så endelig, og tog en dyb indånding. ”Jeg kunne forestille mig, at en som dig selv nogen gang også ønsker, du var født anderledes, og at folk ville stoppe med at kigge mærkeligt på dig, bare fordi du så anderledes ud? Sådan har jeg haft det lige siden jeg blev født, bare på grund af mit navn” han smilede forsigtigt til hende, der var jo altid en forskel mellem de to, han kunne gå ganske fint og havde uden smerte. Men hans navn havde alligevel kostet ham, hans bedste ven, og troen på at han nogen sinde bare kunne være Neagu, uden at være Neagu søn af Eduardo iz Lovkach Al Patrulea. ”Mit navn er iz Lovkach, jeg ved ikke om det siger dig noget?” 
Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 13.11.2016 12:07
Sasha lænede sit hoved tilbage. Hun havde ikke en dårlig hukommelse overhoved, der var ting hun ikke huskede, som så mange andre, men hun prøvede da i det mindste at huske hvem der havde boet i Lazura. "iz Lovkach, iz Lovkach," mumlede hun igen og igen, som om at det skulle sparke gang i hendes hukommelse. Noget med et dårligt rygte. Hvem havde haft et dårligt rygte dengang? Sasha kunne ikk ehelt huske det, men var der ikke nogen? Hun mente hun havde hørt om at der engang havde boet nogen der snød og stjal hvad de kunne komme til.
Hvad var det de var?

"Vent," sagde hun så og kiggede på Neagu. "Det var gøglergruppen ikke? De hed vidst noget i den stil, og havde et forfærdeligt ry. Mine forældre var ikke blege for at tale om hvordan at vi i hvert fald ikke skulle støtte dem." Huh, hun havde aldrig forventet Neagu var en del af dem. Han var jo som en prins. Men rygter var jo bare rygter, og Sasha kunne ikke lade vær med at føle sig trist på Neagu's vegne. Hvor måtte det være forfærdeligt at blive stemplet som noget inden man havde lært sin vej i livet.
"Det er jeg ked af at høre. Et navn burde ikke bestemme hvem du er som person," sagde Sasha. Hun var født anderledes, og hun vidste hvorfor hun blev gloet på når hun kom ned i byen. Det var der ikke noget at gøre ved, men Neagu... Neagu havde ikke fortjent det.

Billedet fundet her 

Neagu

Neagu

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 21.01.2017 16:39
Han gav hende et lille smil, da det gik op for hende hvem han var del af.
"Jo, det er resten af familie stadig" sagde han, ikke bleg for at fortælle sandheden. Den unge mand, som før havde gjort alt for at undgå at nævne hvor han stammede fra. Var ikke længere til stede, som årene var gået, havde han lært at anerkende man ikke kunne skjule sig fra historie. Og når man havde de samme evner, gjorde det typisk at det var så meget svære. 
"Det var ikke kun dine forældre der havde den mening" sagde han ganske let og trak på skuldrene "De havde også delvist ret, min far har aldrig haft ren mel i posen, og når han var i byen ville der også typisk forsvinde flere ting end normalt." han drejede hoved lidt og kiggede ned af vejen. Mest af alt, for at sikre sig at hendes far ikke skulle komme spankulerende. Han kunne hurtigt regne ud, at hvis han fandt ud af hans datter sad her på en bænk og snakkede med ham - at det nok ikke ville falde i god jord. Han vente sig imod hende, det var nogle utrolig søde ord hun kom med. Naive, men ganske søde.
"Det er virkelig sødt af dig at sige" sagde han med et charmerende smil, men valgte at rejse sig op. "Men siden din far ikke bryder sig om mit slægtskab, må jeg jo hellere lade være med at bringe dig i problemer." han bukkede teatralsk for hende, gøgler blodet lå desværre stadig dybt i hans åre. 
Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 28.01.2017 14:43
Hvis der var noget om rygterne, så kunne Sasha helt klart bedre forstå det, og Neagu indrømmede da også dette. Det var bare ærgerligt at en ung mand måtte blive sat i denne bås, pga. hans familie. Det faldt ikke Sasha ind at han muligvis også hjalp til med dette. Det var meget langt fra hendes sind, som hun sad og så på den smukke mand. 
"Ja, det ville nok ikke være helt smart hvis min far fandt dig her, og bragte mig i unoder," sagde hun leende, og hendes øjne funklede og hendes smil var bredt, selvom det måske ville have været et smukkere syn, uden øjnene der var halvt lukkede. "Det har været en fornøjelse at møde dig Neagu, og endnu en gang, tak for hjælpen," Hun var virkelig taknemmelig for at han havde hjulpet hende, især hele vejen over til bænken. Måske i morgen hun ville blive hjemme og prøve at komme sig over denne smerte der jog gennem hendes krop.

Billedet fundet her 

Sasha

Sasha

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Blandingsrace

Alder / 64 år

Højde / 182 cm

Helli 02.05.2017 16:09
Afsluttet

Billedet fundet her