Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 31.05.2016 19:08
Klokkerne fra templerne i det øvrige by distrikt havde for længst ringet deres 12 midnat. Efter lyden fra dem havde spredt sig over hele hovedstaden og derefter lagt sig igen havde Florence med forsigtige skridt begivet sig ud i byen, langs de store hovedgader og længere ned i det nedre by distrikt imod de smallere og mindre velsete gader. Hendes destination var heller ikke en af de mere velsete ærinder. Der var en måde hun kunne få sit blod og det var via de aftaler og tråde kirken havde at hive i. Et navn på en kro var det eneste hun havde fået i denne omgang da det var et af de langt mere skumle steder hvor diverse forbudte blev solgt frem og tilbage.
Da hun havde gået lidt rundt i nettet af små gader måtte hun læne sig op ad en mur. Det var umuligt at finde den omtalte kro og pesten havde efterhånden et godt tag om livet på hende. For ikke at tale om at hun ikke havde fået blod i langt over en uge nu.
Florence stod og gispede efter vejret hvorefter hun tog sit nonnesjal af og lod sig glide ned og sidde. Hendes krop kogte næsten af feberen på trods af den kølige natteluft.
Med det eneste lys fra den lille lanterne hun havde haft med sig, var hun forholdvis skjult i skyggerne på trods af hendes hvide hår der gav en smugle genskær. Hun sad ganske stille og bare ventede på at hendes kræfter skulle komme igen så hun kunne fortsætte.

Credit: tofuvi.tumblr.com
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 31.05.2016 19:49
Efter hans visit på byens helbredshus havde mange troet at dæmonen blot var smuttet tilbage til hans skjul, men sådan var Ra ikke nej han var blot en dæmon der ville ud med sine budskaber, budskaber der kunne skabe Chaos og til sidst mord og magt.
Ra havde i ført sig sin meget mørke frakke og havde dækket sit ansigt med en hætte der var på frakken, den unge vampyr kvinde havde nok troede at Ra havde glemt hende, men sagen var siden hun forlod huset havde en af hans spioner blot fulgt hende, indtil hun som nu var blevet træt af udmattelse, og der gik heller ikke længe før to mørke støvler dukkede op foran hende, Ra satte sig på hug foran hende og hev hætten af og kiggede meget direkte på hende " du troede vel ikke jeg havde glemt dig bare sådan " hvert magisk egenskab hun måtte have vil være blokket på grund af hans så tætte tilstede værelse, han placerede en fakkel med ild i ved hendes side der lyste lidt mere op ind hendes lys, hans mænd stod blot og kiggede rundt for at se efter byvagter.

Ra placerede hans hånd på hendes kind og smilte kort " giver du allerede op " Ra prøvede at få kontakt med hendes øjne sådan hun kunne se direkte i hans hvis hun ville " jeg kan hjælpe dig det ved du, men du skal vide alt har en pris og jeg er ikke bare hvem som helst så tænkt over det, men tænkt nu ikke for længe over det, for den pest er dødelig ". sagde han meget bestemt og i kontrol, dog valgte Ra at blive siddende foran hende på hug med hans hånd på hendes kind.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 31.05.2016 20:24
Det gav Florence lidt af et chok da hun hørte en stemme foran sig. I hendes tåge havde hun ikke hørt Ra's fodtrin der havde nærmet sig. Hendes ansigt hoppede op og mødte hans i øjenhøjde.
Han var ikke svær at genkende da han havde lavet noget af et ravage på helbredelses pladsen hele dagen. Flere dæmoner havde stukket af eller var kommet i kamp imod vagter siden de havde hørt hans mindre tale. Hvilket havde resultere i længere og mere arbejde til Florence og de andre firvillige. Nu sad hun så og prøvede at fokusere på hans ansigt med hendes flakkende blik der gik fra det ene mørke øje til det andet. Hvad var det lige han tilbød? Pest? Hendes pest? Med feberen der blev værrer for hvert sekund kunne hun næsten ikke finde hoved eller hale i hvad han sagde og lagde først mærke til kontakten fra hans hånd efter han havde talt ud.
"Du.. De... hvad.. Hvorfor er De her?" var det mest sammenhængende Florence kunne stamme frem under hendes forpustede åndedræt. Med de få kræfter hun lige kunne samle lagde hun en hånd omkring hans håndled for at stoppe hans berøring af hende men det blev ikke til mere end det. Istedet rykkede hun sig tættere op ad muren så kun hans fingerspidser var i kontakt med hende nu.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 01.06.2016 21:38
Ra kunne fornemme at hun var presset meget presset, det skreg næsten ud af hende og det havde han tænkt sig at gøre noget ved, ide hun prøvede at fjerne hans hånd fra hende smilede han blot " rolig nu, pas nu på du ikke overanstrenger dig, men ser du da jeg så dig første gang i helbredshuset vidste jeg du ikke blot bare var en smittet, nej du var mere ind smittet jeg vil skyde på du er en vampyr en vampyr der ikke har fået blod i langtid, så ser du jeg kan hjælpe dig på flere måder ind du tror, ser du " sagde han bestemt og viftede kort med hånden hvor efter to af hans vagter kom hen med en mand som var helt rask fra pesten hvilket de selv havde gjord, " ser du ham der kan give dig det blot din krop mangler " sagde han med en pause hvor efter han hev et lille krukke frem " og i denne her, er der dæmon blot som kan gør at du ikke er syg mere ". sagde han ærligt og bestemt.

Ra skjulte krukken igen, og fik sine mænd til at fjerne manden fra hendes syn " så ser du jeg kan hjælpe dig med dine problemer, men jeg kan også bar gå igen hvis du gerne ville have jeg bare gør det i stedet " sagde han og rejste sig op, hvor efter han tog hætten på igen.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 01.06.2016 22:24
Florences blik gled op på manden der blev hende præsenteret og bare den søde duft af dæmonblod der kom fra krukken i Ra's hånd var næsten nok til at sende hende i ekstase. På trods af at det vækkede hendes instikter lidt op havde hendes krop dog ikke kræfterne til at gøre noget ved hendes situation andet end at lytte til hvad han havde at sige.
Da han rejste sig lagde hun hovedet tilbage og lukkede øjnene, hun viste godt der stak noget under. Hun havde haft med dæmoner at gøre længere end hun havde godt af idag og havde efterhånden fået erfaret sig den viden at intet de ville give ud frivilligt var gratis. Hun havde så godt som mistet følelsen i fødderne og det meste af skinnebenene så der var nok ikke så meget andet at gøre end at gribe efter den ældres madding. "For... fortæl mig, De vil formegentlig have noget til gengæld?" spurgte Florence med besvær og åbnede igen hendes mørkerøde næsten farveløse øjne og kikkede op på silhuetten der udgjorde hendes 'redningsmand'.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 02.06.2016 19:35
Ra var en dæmon der havde levede i mange år, og han kende til de værste kneb og ag se folk være så svag som hun var morede ham blot, og selvfølgelig var det ikke gratis for hende at han skulle hjælpe hende, og af alle personer man kunne skylder noget var Ra en af de værste, han satte sig ned på hug igen foran hende " ingen ting er gratis her i livet, og at hjælpe dig er imod mine handlinger så hvad med du fortæller mig hvorfor jeg skulle hjælpe dig, hvad kan du give mig som jeg ikke kan få andre steder " sagde han bestemt, Ra var en person man var nød til at bevise noget overfor med mindre men gik andre veje overfor ham.

Ra var godt klar over at hun nok ikke havde Langtid igen men på den anden side så var han ligeglad, for lige nu var hun selv herre over hvad der skulle ske med hende.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.06.2016 22:04
Florence kunne mærke hendes fingerspidser prikke og stikke og lidt efter miste følelsen i dem. Aldrig havde hun følt dig så hjælpeløs og ubetydelig. Det var måske også meget nemmere for de andre i katedralen og klosteret hvis hun ikke længere var der til at bringe mistro bland folket. Og så igen så var Florence ikke klar endnu til at efterlade hendes familie og livet på jorden endnu.
"Det var Dem der opsøgte mig.. jeg har ingen materielle goder jeg kan give fra mig. Så hvad fik Dem overhovedet til at stoppe op og ikke bare gå forbi mig?" spurgte hun imens hun holdt hans øjenkontakt da det nu begge var i cirka samme hovedhøjde. Det var sandt nok at hun ikke ejede meget i denne verden der var af værdi, hun fik kost og logi for sit arbejde og mere havde hun ikke selv brug for. Det sidste hun her i verden ville var nok at stå i gæld til en som Ra, men hvilket andet valg havde hun lige nu? "Jeg ville usædvanligt gerne handle om det, men jeg har vist ikke rigtig tiden til det" sagde hun som en lidt mere høflig måde at skynde lidt på dæmonen foran sig.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 02.06.2016 23:17
Af alle de svar hun kunne være kommet med, kommune med et svar der fik kort Ra til at blot lytte og nærmest tænke for første gang, at hun troede Ra ville have ting af hende var helt forkert for Ra havde alt han kunne pege på, det eneste han ikke havde var en mage og magten over dette land.

Ra rystede på hovedet og kiggede på hende " høre her jeg er lige nu den eneste der kan redde dit værdiløse liv, i stedet for at spørger hvorfor jeg stoppede op hvorfor så ikke kæmpe for dig selv, men nu når du alligevel føler du har tiden til at hygge snakke så skal du bare høre grunden" sagde han lidt irriteret

" da jeg så det var dig tænkte jeg, Hey lad mig se om jeg kan redde et liv eller tag et liv, og da det gik op for mig hvad du var, tænkte jeg Hey hun vil være perfekt til at være min slave " ordet slave var nok ikke det ord hun ville høre.

" som jeg ser dine muligheder så har du to, den ene er dø som du sidder der, eller lev dit liv uden bekymringer og aldrig tænkt på hvor du skal få mad fra eller husly, og blot vide at det eneste du skal er at adlyde mig" det kan godt være at ordet slave ikke var godt, men tilbudet han kom med var faktisk et sjældent tilbud, aldrig før var nogen tilbudt det.

" valget er dit " sagde han med blikket fast i hendes.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 03.06.2016 09:41
Det varede et par sekunder før Florence forstod hvad der blev sagt til hende. Hendes skuldre rystede ved ordende hun fik serveret og hende øjne åbnes mere efter hun havde fået forståelse for dem. Så hendes frihed for hendes liv. Han ville teknisk set købe hende for blod? Hun skulle uden tvivl forlade hovedstade, klosteret og hende familie af søstre derinde. Og det sidste adlyde ham? Florence havde ikke engang nok viden eller fantasi til at udtænke det han sikkert kunne beordre hende til.
Men var det hele slemt nok til at dø for at slippe for?
På trods af hendes tågede og lettere flakkende blik holdt hun stadig øjenkontakten. Det var i hvert fald indtil hun sænkede hovedet og nikkede en smugle. Der var ikke mere energi eller liv tilbage i hende til at kunne svare verbalt så hun håbede på han ville acceptere det som hende samtykke til aftalen.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 03.06.2016 19:00
Ra kiggede blot på hende, og ide hun nikkede til ham som aftalen var i hus, smilede han blot " nuvel en aftale er lavet, velkommen til dead shadows min egen," sagde han tilfreds, at have en slave var en god ting men hun var hans slave ikke hans mænd og ingen fik lov til at rører en finger på hende, uden det vil have en konsekvens, Ra nikkede til en af hans mænd " og når ja glemte at sige, du skal lige have et brandmærke sådan folk ved hvem du er, og hvor du høre til for vi kan ikke have du forsvinder " sagde han bestemt.

En af Ra mænd tog fat i hende og holde fast i hende, hvor efter en anden kom med et stykke koldt jern, der formede gruppens mærke, Ra løfter stille op i hendes kjole/ bukser sådan hendes ene lår kom frem " rolig nu, det kommer til at gør ondt " sagde han hvor på manden med jernet placerede det på hendes lår, hvor efter han selv placerede hånden der på og brugte hans evne til at varme jernet sådan det til sidst gav et brandmærke, lugten af brændt hud var til stede nu.

" du er nu en af os nu, bring hende manden og giv hende blodet " sagde han bestemt og det hele blev bragt til hende.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 04.06.2016 19:57
Under processens af hendes mærkning var hun næsten faldet hen i bevidstløshed, hendes ben havde kun spændt op da jernet var blevet varmet op og efterladt det permanente mærke på hendes lår.

Florence havde først rør på sig igen da manden var placeret på knæ foran hende. Det var lige før hendes blik skar direkte igennem ham med de næste selvlysende iris. Med rystende bevægelse der alligevel virkede i fuld kontrol og flydende løftede hun mandens hånd op til sig inden hun undskyldte inderligt til ham med den lave stemme hun kunne fremtvinge. Hans hånled blev så ført op til hendes mund der rev hans hud op og med grådige slurke tog hun for sig af sin del af aftalen hun havde gennemgået.
Da hendes krop ikke mente det gik hurtigt nok hen hun manden ned til sig og hendes tænder piercede hans pulsåre på halsen. Hun drak i flere minutter hvor det til sidst løb ned ad hendes mundvig og ned på hendes tøj. Da der simpelthen ikke var en dråbe tilbage af suge ud lod hun manden ligge i hendes skød imens hun selv bare sad og så frem for sig. Om det var fordi hun var igang med at hele fra manglen på føde eller fordi hun ikke viste hvad hun skulle gøre af sig selv kunne Florence ikke dømme.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 04.06.2016 21:44
En ny slave var skabt, og Ra kunne lade hendes sidste stund på jorden være god eller han kunne gøre den til et helved, men mest af alt var det op til hende hvordan hun selv gerne vil have den skulle være, om hun selv kunne indforstå sig med at Ra ikke blot bare var hvem som helst, men en herre som virkeli sagde hvad han ville og gjorde hvad han ville, uden at andre betydninger havde en rolle at spille.

Da hun begynde at tømme manden fra blod rejste Ra sig op i gik et enkelt skridt tilbage, hvor på han blot stillede sig op af den anden mur og kiggede på vampyren gå amok, " dræb ham helt inden du er færdig med ham " blev der sagt roligt men i en bestemt tone.

Ra viftede kort til hans mænd som stod omkring dem, og der gik ikke langtid så var de væk, Ra rettede sig op og gik hen og satte sig ved siden af hans nye slave, hvor på han betragtede hendes ny farvede tøj som var dækket af blod, " dit tøj skal skiftes, og en ting skal du vide, trodser du mig har det konsikvenser, " sagde han endnu engang bestemt, hvor efter han igen placerede hans hånd på hendes kind og drejede hendes hovede i retningen af hans sådan, han så hende direkte i øjen.

" yndighed er en egenskab du besidder " sagde han blot og slab grebet om hende igen, men kiggede stadigvæk på hende.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 04.06.2016 22:00
Manden som hun stadig holdt lidt ind til sig var så godt som død da hans hjerte havde givet efter inden hun overhovedet var færdig med at spise af ham så hun skulle i det mindste ikke gøre det af med ham yderligere. Florence nikkede til hans første deklaration om hendes tøj.
Da hendes ansigt blev ført i hans retning holdt hun øjenkontakten så længe han havde hans hånd på hende. Ordene hun fik forbedrede muligvis ikke hendes situation, men hun forstod dog at hun havde fået et form for kompliment og nikkede kort som tak.
Det nye mærke på hendes lå sved og brændte stadig og tanken om at forlade hele hendes liv bed sig hårdt fast i hende nu. Florence havde på ingen måde lyst til at græde overfor ham, af alle personer i verden var han nok den sidste nu hun ville viste svaghed overfor. Men det hele væltede over hende og hende følelser flød over. Så hun vendte blikket væk igen og gemte bare sit ansigt i sine hænder imens hendes skuldre rystede af den tilbageholde gråd.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 04.06.2016 22:56
Ordrerne var tavse og den nye slave sagde ikke så meget, ikke at det gjord noget for Ra var lidt ligeglad, men det næste der skete var han på ingen måde klar til, en kvindes hylken en hylken som fik ham til at undre sig over hvorfor denne handling fra hendes side, Ra var på ingen måde en mand der tog sig af grædende folk, og han var ikke typen der vidste disse følser, men på en eller anden måde følte han en trang til at tag sig af hende, måske var det fordi hendes yndighed var til stede, han placerede hans hånd på hendes skulder " Hey du, ikke spild dine tåre på de tanker du går med, og fortæl mig i stedet hvad der er der går dig på " sagde han bestemt, for selvom hun var hans slave ville han ikke have at hun skulle rende rundt og være nede, for Ra gik meget op i at være en god leder, og selvom han ikke var hendes leder men hendes herre, ville han hende det bedste hvis hun selv ønskede at det skulle gå sådan.

" du kan græde i evighed men det vil ikke gavne dig, eller du kan indse det der er sket og nyde det liv der er bliver tilbudt dig " sagde han bestemt, Ra vidste at det måske nok var fordi hun var hans slave nu at hun var sådan, men Ra viste ingen nåde en aftale var lavet og det var sådan det blev, endnu.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 04.06.2016 23:14
Florence fjernede igen hænderne og lod manden lægges forsigtigt på jorden inden hun rejste sig op på benene. Hendes blik var alvorligt og hendes øjne flød nærmest over i tårer. "Jeg mener ikke tårer er spildt på sorg over ting man mister i livet. Jeg vil ikke belemre Dem med hvad der vil gå mig på da det ikke er en del af vores aftale. Jeg arbejder for dem og intet mere" forklarede hun hvorefter hun tørrede tårene der havde blandet sig med blodet i mundvigen væk med sit ærme.
"Desuden skal jeg nok sørge for at holde øjeblikke som disse for mig selv" fortalte hun og bøjede hovedet for ham. Det var meget muligt at hun ingen respekt havde for sin redningsmand og nu herre, men det fik hende ikke til at træde ved siden af sin nye plads som hans undersåt.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 05.06.2016 09:18
Ra lyttede boot til hendes ord ide hun rejste sig op, det var tydeligt at hun ikke brød sig on dette, men alligevel kunne han godt fornemme at hun ingen respekt havde for ham, en respekt han nok skulle få fra hendes side før eller siden, hun var lidt flabet over for Ra men stadig tilbøjelig til at bukke for ham, Ra rejste sig op og kiggede ned på hende " hvis jeg var dig så vil jeg så vil jeg passe på, for godt nok har jeg reddet dit liv " sagde han med en kort pause, hvor efter han grab fat om halsen på hende, og stødet hende op langs muren de stod ved " men jeg kan lige så hurtigt tag det igen, for ser du for mig lige nu har du kun en ting at bevise, og det er om du virkelig var værd at redde " sagde han med en meget dysterhed i hans stemme, hvor efter han slap grebet om hendes hals.

Ra gik et enkelt skridt tilbage, og kiggede blot på hende hvis hun ville have den hårde Ra som hendes herre skulle hun blot blive ved, men vil hun have den fair herre så skulle hun til at vise taknemligehed.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 05.06.2016 09:51
Florence stod lettere lamslået efter behandlingen. Hun holdt sig omkring halsen hvor hun var blevet holdt fast og hvor hun stadig kunne fornemme grebet fra hans fingre. Var det den drejning hendes liv havde taget? Skulle hun gå på tæer til evig tid nu? Hvor længe var det dæmoner levede? Hundrede.. tusinde år?
Hun gav et lille suk fra sig inden hun satte sig i hug og samlede den lille krukke med dæmon blod op fra jorden ved siden af hvor hun tidligere havde efterladt sit nonneslør. Hun var lige ved at samle det med op, men der var vel egentlig ikke brug for det længere. Så hun lod det ligge.
"Om forladelse" sagde hun imens hun rejste sig igen og kikkede på på Ra. "Jeg er meget taknemmelig, på trods af hvad jeg viser over for Dem". Hendes liv havde trods alt hængt i en hårfin tråd og han have grebet hende ingen den sprang så oprigtigt var hun taknemmelig for stadig at trække vejret.
Hun kikkede ned på krukken imellem hendes fingre, men en smugle nervøsitet. Af alle ting håbede hun ikke at han forventede at hun skulle helbredes nu.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 07.06.2016 22:34
Ra havde nok været hård overfor hende, men han var nød til at vise hende hvem der bestemte, og at han ikke blot var hvem som helst men en der mente hvad han sagde, " bare at du selv er klsr over hvor meget jeg mener disse ting, du er min nu og om du vil være trist resten af dit liv, er op til dig for det bliver et langt liv for dig." sagde han seriøst med stadig plads til at sende hende et lille smil.

Ra lagde mærke til at hun kiggede på krukken med dæmon blodet, han så at det så ud som hun nærmest tøvede lidt " jeg ser gerne at du drikke det og bliver rask, for hvis du så meget som tænker på at give det væk er du dødsens " Ra havde skaffet blodet til hende og ikke andre.

" så drik ud og bliv rask" sagde han og ventede spændt.
Florence

Florence

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 07.06.2016 22:55
Florence stirrede på ham et par sekunder, derefter ned på krukken og op på ham igen. Hun havde aldrig drukket andet end menneskeblod og med ingen andre vampyrer om sig havde hun ikke en jordisk chance for at vide hvordan andet smagte eller påvirkede hende. Når almindeligt blod kunne sende hende ud i en rus uden lige hvad ville dæmon blod ikke gøre?
Hun åbnede krukken forsigtigt for ikke at spilde det mindste og satte den for læberne. Væsken der fyldte hendes mund var ikke som andet blod hun havde prøvet før, den var mere klistret, langt mere bitter, men det fik alle hendes sanser til at gå helt amok. Florence brød sig ikke synderligt om smagen overhovedet med hun kunne næsten ikke styre trangen til at tømme krukken for hver enkelt dråbe. Ekstasen hun fik fra blodet var berusende og afslappende på samme tid. Efter at krukken var tømt slikkede hun den nærmest ren uden den mindste tanke om at der var publikum på. Dog da der ikke var mere at komme efter flakkede hendes blik op til Ra da hun instinktivt viste at han var kilden til mere.

Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 12.06.2016 20:29
Ra stod blot og så på hun nærmest voldtog den krukke som han havde givet hende, og der gik heller ikke længe efter hun havde tømt den, at blikket blev rettet på ham igen og det var som om hun ville have mere, Ra rystede blot på hovedet af det hele " du er godt klar over at det blod er noget man gør sig fortjent til, du skal se på det på denne her måde, er du god ved mig er jeg god ved dig, hele mit palæ er fuld med dæmoner der er klar til at donere blod til dig, hvis ja siger ja. " sagde han bestemt, hun var ny i hans kult og han stolede ikke på hende på nogen måde, men kom hun ind i varmen ved Ra ville hendes liv på ingen måde føles som at hun var hans slave, men det krævede mange ting for Ra stolede ikke rigtig på mange personer.

Ra lagde hans hånd på hendes skulder, " du kan rende rundt i disse gader som du vil, men de to vagter følger efter der og de beskyttere dig, for jeg har ikke tænkt mig at befinde mig i disse gader længere, så om du vil med til dit nye hjem, eller du har noget andet du lige skal ordne er op til dig selv, men disse to mænd bliver ved dig uden set hvad, og de har fået klare ordre af mig. " sagde han bestemt og fjernede igen hånden fra hende, og ventede blot på hendes svar.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lux , jack
Lige nu: 3 | I dag: 12