Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 14.12.2015 00:19
Det var en dejlig dag udenfor, men det havde Fabian ikke set meget af. Han havde dårligt stået op, da han havde fået en kunde. Sådan var det når man var så eftertragtet. Det betød også at Fabian sjældent gik en dag uden sex, hvilket var bedre for alle parter involveret. Han blev altid lidt små sur når han tog turen hjem til sine forældre, hvordan manglen på sex var rimelig stor. Så egentlig havde morgenen været rimelig god for Fabian. Han var blevet to gange i løbet af et par timer, og hans kunden havde endelig gået, og efterladt en stor portion penge og sæd efter sig.

Fabian havde endelig fået sig op af sengen, stadig helt nøgen, med sæd der var igang med at tørre ved hans røv og ben, som han helt ville have tørret væk, inden det tørrede og blev ekstra klamt. Han gik hen til en balje med vand der stod over i hjørnet, og vred en klud op i vandet, før han begyndte at tørre sæden af. Han havde også en smule af sin egen sæd på sin overkrop, men det var ikke ligeså slemt. Han fik da også endelig tørret det alt sammen af, før han gik over og tændte en cigaret. Det var lige hvad man havde brug for efter sex, nu når han var blevet ren gjort.
Incubus

Incubus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 179 cm

Sunny 14.12.2015 00:31
Incubus var begyndt at kede sig. Bare at forføre de dødelige var ikke altid lige sjovt. Det var alt for nemt ret tit, og han havde behov for noget afveksling. Det var også meget trættende at skulle jage sit afkom hele tiden. De var ikke altid lige nemme at komme til, men det var nødvendigt. Han vidste ikke hvorfor, men der var noget i hans indre, der fortalte ham at det var bare noget han skulle gøre.

Længe havde han gået og tænkt over hvad han skulle gøre for at gøre det mere spændende. Måske var der noget nyt og spændende at gøre i den store by, efter alle de døde var blevet fjernet. Det var ikke svært for ham at komme ubemærket ind i byen, og hvis nogen så ham, fik han dem enten til at glemme ham, eller så måtte de dø. Han magtede ikke at skulle flygte fra dæmonjægere og -hadere. Det var noget andet der var yderst trættende. Men i løbet af sin tid i Hovedstaden var hans blik faldet på et menneske. Måske kunne det lokkes til at gøre noget for ham. Mennesket var i forvejen dybt begravet i lyst, så det skulle ikke være et problem for Incubus at overtale mennesket.

En morgen, der heldigvis var overskyet, så den irriterende sol ikke skinnede for kraftigt, havde han valgt at holde lidt mere øje med mennesket. Han blev bekræftet i at mennesket godt kunne virke som en agent for den unge dæmon. Han ventede til mennesket var alene på værelset til kroen. Det eneste der afslørede hans pludselige opdukken, var at sengen han sad i knirkede foruroligende under den pludselige vægt, som den purpurrøde dæmon bar på sig. De hvide udtryksløse øjne stirrede over mod mennesket, og ansigtet fortalte intet om hvad der skete inde i hovedet på den. Han ventede på menneskets reaktion, men var klar på at teleportere sig hen til det, hvis det skulle prøve at stikke af, og holde fast i det. Hans ene hånd hvilede i skødet, mens det andet hvilede på knæet, og de lange klør trommede stille og rolig i en fast rytme på det.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 14.12.2015 00:39
Fabian havde egentlig bare stået og kigget lidt ud af vinduet, mens han færdiggjorde sin cigaret. Han havde ikke planer om at der lige var noget der skulle forløbig. Måske en kunde igen senere, hvis han fandt nogen af interesse, men det hastede ikke specielt meget. Han havde jo flere penge end de ordinære ludere i byen, så han behøvede i princippet ikke arbejde så meget han gjorde.

Hans blev dog revet ud af sine tanker om hvilke planer han havde for dagen, da han hørt en lyd fra sengen, og kiggede over for at finde en purpurrød person siddende på sengen. Sengen hvor han desuden lige havde haft hed sex med et andet menneske. Dog tog Fabian det utrolig rolig i forhold til at han var nøgen og der pludselig var en person for meget i rummet.

"Er du en kunde? De fleste plejer at banke på døren, for at sikre sig at jeg ikke har gang i nogen først," spurgte han og kiggede godt op og ned af personen på sengen. Det kunne godt være at han næsten lige var færdig med en kunde, men Fabian havde altid haft en vis svaghed for væsner der så lidt besynderlige ud, og han kunne jo egentlig godt klare en til omgang, det burde ikke være noget problem. Han havde haft dage hvor han havde haft gang i flere kunder. Han kunne da heller ikke stoppe sig fra at slikke sine læber, efter han slukkede sin cigaret og smed skoddet væk.
Incubus

Incubus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 179 cm

Sunny 14.12.2015 00:48
Han kiggede mennesket direkte i øjnene, og det gled på intet tidspunkt ned af mennesket. Han havde altid mest magt hvis han så dem i øjnene, og han var temmelig ligeglad med hvordan de dødelige han forpurrede så ud. Han havde helt andre prioriteter. Mennesker var så smålige at de bekymrede sig om hvordan deres partnere så ud. Sådan nogle petitesser. Men derfor var det til gengæld også så sjovt at ruinere dem og ødelægge de indbyrdes forhold de havde. "Jeg har et tilbud," sagde han roligt og lagde hovedet lidt på sned. De store horn var lige ved at kradse væggen.

Incubus kunne fornemme at mennesket var overraskende roligt, i forhold til at Hovedstaden nær var blevet udslettet af blandt andet dæmoner. Ikke mange mennesker der så ham var så trygge som dette menneske. Det gjorde bare det hele lidt lettere, og så kunne han se om sådanne planer kunne være muligt. Han glædede sig allerede til at se om hans plan ville bære frugt. Han rejste sig op af sengen og trådte et skridt tættere på mennesket. Først nu tog han mennesket nærmere i øjesyn. Han lagde armene over kors da han undersøgte ham. En lille skælmsk smil dukkede op på hans læber. Dette eksemplar kan sikkert tjene mig godt, tænkte han tilfreds og så tilbage i menneskets øjne.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 14.12.2015 01:00
Fabian var faktisk en smule skuffet over at det ikke lød som om at det var en kunde. Han ville have elsket at få penge for enten at knalde ham, eller bliver knaldet af ham, men desværre kunne han nok ikke få sin vilje altid, og det var nok også bedre for hans krop at han ikke lige tog en tredje runde, selvom han var rimelig parat på at gøre det. Det der når hans logik og lyster stred mod hinanden, det var ikke helt godt, men det kom jo selvfølgelig også an på modparten.

"Et tilbud? Hvilket slags tilbud?" spurgte han med et hævet øjenbryn, og så dæmonen an. Han havde intet problem med at blive kigget på af dæmonen, selvom han stod i alt sin pragt, for nu havde Fabian alligevel været nøgen foran en del andre mennesker på samme tid. Et af de sjovere jobbe, selvom det typisk ikke endte ud i sex, som han foretrak. Gav stadig en del penge.
Incubus

Incubus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 179 cm

Sunny 14.12.2015 01:17
Han fornemmede straks skuffelsen i mennesket. Luften smagte af den skuffelse, og han kunne lugte hvordan lysten nærmest strømmede ud af mennesket. Han blev mere og mere overbevist at han havde valgt det rigtige eksemplar. En knurren, der kunne minde meget om en kats spinden, strømmede fra hans strube, og de spidse tænder blev afsløret i et bredt smil. "Jeg kunne godt bruge... en hånd til... nogle småting," sagde han nonchalant og viftede lidt med hånden. "Ikke noget der besværligt, og helt sikkert inden for din... ekspertise." Han prikkede med en klo på menneskets bryst.

Han travede om på den anden side af mennesket for at se på det fra den anden side. "Hvad siger du?", spurgte han og vendte blikket mod mennesket. Jo mere tid han brugte sammen med dette menneske, desto mere nysgerrig blev han. Det var første gang han oplevede at der var et menneske der ikke udviste frygt, og han havde næsten lyst til rode med mennesket, for at se om der faktisk gemte sig frygt nede i det. Nej! Han måtte lige tage sig sammen. Han skulle jo ikke skræmme mennesket væk. Hvis dette menneske kunne bruges til at skabe kaos på hans vegne ville det være en kæmpe succes!
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 14.12.2015 18:18
Fabian kiggede ned på kloen på hans bryst. Det var første gang at der var nogen der var kommet med sådan et tilbud. Især fordi normalt fortalte de hvad de ville have ham til. Han kiggede roligt op igen. "Jeg ved stadig ikke hvad du vil have mig til, og jeg har ikke planer om at sige ja til noget jeg ikke ved noget om endnu," pointerede han. Det var en noget skuffende drejning det hele havde taget, men det kunne være at Fabian kunne få noget godt ud af det, hvilket var grunden til at han ikke havde prøvet at jage dæmonen ud endnu.

Han var godt klar over at han lige nu stod en situation der måske ikke var helt godt for ham selv, men Fabian var nu ikke ligefrem helt klog i hans hoved. Hvor mange mennesker udviste frygt overfor fremmede mennesker, udviste Fabian bare lyst, og han vidste godt at der var noget galt med ham at han reagerede sådan, men han kunne ikke lade vær og det var nemmere bare at gå med på det, end at stride mod sine egne instinkter.
Incubus

Incubus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 179 cm

Sunny 14.12.2015 18:31
Et bredt smil bredte sig over det unaturligt glatte og androgyne ansigt. Spidsen af tungen stak ud mellem tænderne og slikkede læberne. Den tilfredse knurren dukkede frem i struben atter en gang. Mennesket var ikke afvisende, selvom det havde brugt så lang tid i en dæmons selskab. "Du er et interessant eksemplar," sagde han drillende og stillede sig tæt af ham og vejrede i luften for at mærke sig hans fært. Tungen smuttede ud mellem tænderne igen og gled kort op af kanten på det øre der var nærmest ved. Atter en gang knurrede han tilfreds.

Han gik tilbage til sengen og satte sig ned og lænede sig lidt tilbage og holdt sig oppe med hænderne. "Jeg synes det er kedeligt at bare forføre jer dødelige. Det er alt for nemt. Jeg har et menneske i tanke som skal forføres, så vil du være interesseret i at gøre det for mig?", spurgte han med et skævt smil, mens de lysende hvide øjne stirrede direkte op på mennesket.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 14.12.2015 21:12
Fabian kunne ikke lade vær med at blotte sig hals og øre lidt mere, da Incubus kom tæt på og han ville nu gerne have at det forsatte, men desværre stoppede dæmonen ligeså hurtig som han var begyndt. Den unge mand var ikke god til at blive drillet på den måde, men holdt sig endnu i skindet, og slikkede sin læber, mens han hørte på forslaget om hvad han skulle gøre.

"Du vil have mig til at forføre et menneske?" spurgte han med et hævet øjenbryn. Det var jo nærmest det han gjorde for arbejde. "Så jeg skal forføre mennesket og hvad skulle jeg gøre med det? Og hvad får jeg ud af det her?" Det var vigtigt for Fabian at han alligevel fik noget ud af sådan en aftale, selvom det lød rimelig underholdende.
Incubus

Incubus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 179 cm

Sunny 14.12.2015 23:09
Han blottede sine tænder igen i et stort bredt grin. "Det bliver ikke let," sagde han udfordrende. "Hvert fald ikke uden magi." Han klappede madrassen ved siden af ham for at få mennesket til at sætte sig ved siden af ham. Han ventede tålmodigt til at mennesket fik sat sig, inden han ville forklare videre. Han fulgte mennesket nøje med øjnene for at mærke hver ændring i menneskets følelser jo længere deres samtale ville fortsætte.

"Har du hørt om Nestor Raben?", sagde han med et underholdt toneleje. Han kunne mærke hvordan spændingen fik ham op at køre. Han var meget nysgerrig efter om hans plan ville komme til at virke! "Den anerkendte handelsmatador har en ung søn, der skal overtage hans imperium. Han er blevet forlovet med en sød lille hun. De er så søde sammen, at man er ved at få kvalme af det," begyndte han at forklare ham. Han overdrev alt hvad han sagde. Det virkede nærmest komisk. "Jeg kan ikke lade være med at forestille mig hvad der ville ske, hvis Nestor Raben den Unge skulle blive opdaget i færd med at blive taget af en anden han, og nyde akten." Hans skælmske smil afslørede helt klart at det var der hvor han havde tænkt at mennesket passede ind i hans lille plan.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 14.12.2015 23:20
Fabian gik over og satte sig ved siden af dæmonen. Det var godt der var varmt i rummet, da det ellers nok ikke havde været så godt at Fabian stadig befandt sig nøgen, men hey, hvis dæmonen ændrede mening og ville have en runde med Fabian, så var han jo sådan set klar til det, så der var da fordele ved stadig at være nøgen.

Et smil bredte sig over hans læber. Det kunne være ganske underholdende, for han havde godt set dem, ikke nogen han havde kigget længe på, siden de jo ikke havde været potentielle kunder eller set interessante ud. "Det kunne være meget interessant, men hvad får jeg ud af det? Andet end noget sjov," spurgte Fabian. Det kunne være sjovt, men en omgang med den unge mand var ikke ligefrem noget Fabian var efter, siden han var et kedeligt menneske, og de almindelige mennesker plejede at betale ham for en omgang.
Incubus

Incubus

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Medanien

Alder / 24 år

Højde / 179 cm

Sunny 14.12.2015 23:35
Han tænkte nok at mennesket ville gerne have en eller anden form for belønning. Sådan var mennesker. De ville altid have noget af en dæmon når de indgik aftaler med dem. Kunne det ikke bare være taknemmelig at han havde udvalgt det til at tjene ham? "Hvis du gør det godt, har du en potentiel fast kunde. Og de unge menneskehun skal jo også have en form for trøst, ikke sandt?", sagde han med et skælmsk smil. "Men Nestor den Unge er alt andet end villig til at blive taget af en han, så han bliver ikke nem at overtale. Jeg er dog villig at lære fra mig som en lille tegn på min velvillighed." Han havde et drilsk smil på læben og lagde hovedet på sned.

"Hvis det ikke er godt nok for dig så kan jeg se hvad du lyster," sagde han med en lidt hæs stemme, og prøvede gribe fat i menneskets håndled og trække det hen mod ham og lade mennesket røre ved hans bryst. Hans hud var hård og utrolig glat. Han ville stadigvæk holde fast i håndledet som et tegn på at det var alt det han ville få lov til lige nu. "Hvis du udfører din opgave tilfredsstillende, så kan det være at jeg vil stille din lyst." Han trak menneskets hånd fra sig og slap det. Han lænede sig væk fra mennesket og så på det for at se dets reaktion på de tilbud han var kommet med.
Fabian

Fabian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 185 cm

Helli 29.12.2015 23:31
Fabian lod dæmonen gøre som han ville, mens han lyttede roligt til hvad han havde at sige. Den lilla hud føltes ikke ubehagelig under hans hånd og han var da ganske interesseret i at have en omgang med dæmonen, helst mod betaling dog, men det sagde han ikke højt.

"Jeg er ikke interesseret i mennesker. Mennesker er kedelige, så hvad skulle en stamkunde eller to gøre for mig. Du må komme med et ordentlig forslag. Du opsøgte mig af dig selv, så du burde da vide hvad mine interesser ligger i," sagde han med funklende øjne og et kækt smil. Han var stadig ikke mod at lave en aftale med dæmonen, men han skulle godt nok have noget ud af det, som ikke bestod af sex med mennesker.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti, Lux , Lorgath
Lige nu: 7 | I dag: 12