Izilarna følte sig virkelig hjælpeløs i selskab med Lorgath, især i hendes tilstand, hun brød sig slet ikke om at skulle overlade hendes krop og stole på fremmede folk, slet ikke folk hun lige havde mødt. Dog havde han nok igen ret, hun kunne mærke hvordan blodet fra såret på ribbenene var løbet nedover hendes ben og ned i hendes støvle, som sobbede af den røde klistrede masse. Et sår der fik hendes flækkede øjenbryn til a virke som peanuts ved siden af.
De beskidte papirer lagde hun på bordet ved siden af sig, hun fik en diamant for at overrække dem, så de skulle absolut ingen steder, og slet ikke uden for hendes åsyn, uanset hvor sølle, beskidt og såret hun blev ville kun klynge sig til dem, som var det hendes sidste time.
"Jamen det er da beroligende at det er en tunghør der skal stikke i mig, så er han da i hvert fald ligeglad når jeg råber 'nej' og 'stop'!" grinede hun småhæst med en stemme der nok skulle have antydet en joke under normale omstændigheder.
Idét han udtalte sit navn var der allerede en klokke der ringede hos hende, faktisk havde hun engang fået en forespørgsel på et job hos ham, hvad det præcis gik ud på kunne hun ikke huske, men jobbet havde i hvert fald været underbetalt, og hun havde af samme årsag ikke udført det. Dette valgte hun dog naturligvis ikke at sige til ham og nikkede derfor bare til hans navn.
Da Ashmon kom ind med en ventende attitude gav hun et lille suk fra sig, hun kom vidst ikke rigtigt uden om det, og rejste sig derfor op og trak den kropsnæsre kjole over hovedet, hvorefter hun bandt den rundt om hofterne, så det meste var dækket. Hun var af gode grunde som regel nøgen under de sorte kjoler, da hendes evne krævede at hun ikke havde tøj på for at få største udbytte af det. At hun trak kjolen af afslørede ikke blot såret fra sværdet, men ligeledes en stor tatovering af en drage, der gik fra hendes ene skulder og hele vejen ned langs kroppen, for at slutte af på læggen, dette dækkede de høje læderstøvler blot for. Derudover ville det skarpe øje desuden opfange en ualmindeligt veltrænet kvindekrop, de færreste kvinder i Krystallandet havde en fysik som Izilarna, da det var de færreste jobs som krævede at man havde det.
Hurtigt satte hun sig ned igen, at stå op gjorde hende dårlig og svimmel grundet det manglende blod, hun pustede den løse lok fra pandehåret væk igen med en opgivende mine, hun var fortabt, hvis de ville af med hende kunne de gøre det her og nu, og hun ville ikke kunne gøre fra eller til.
De isblå øjne gled igen op på adelsmanden inden hun skar mine
"Du har tilfældigvis ikke lidt whiskey eller noget i den dur vel?" udemærket klar over at hun i forvejen havde været ganske krævende, ville det dog være rart med lidt til at tage den værste smerte, det var trods alt ikke første gang at hun var blevet lappet sammen.
I am the Who, when you call; Who's there!