Roxanne

Roxanne

Fårehyrde og omrejsende problemløser

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 29.09.2023 20:26

-->Ambience<--

En rungende hvæsen genløn og kastede ekko i den ellers stille natur. Luften krakelerede op i en glødende revne, der kastede et blodigt skær på alt i den umiddelbare nærhed, indtil den åbnede sig på hvid gab, og en lys mand trådte ud. I hans hånd var der en mindre af slagsen, der meget krampagtigt holdt fast i hans. En mindre kvinde fulgte ham, der nærmest sprang efter ham igennem portalen. En høj hvinen lød fra den, og lige så pludselig den var skabt, lige så pludseligt forsvandt den med en hvinende zummen. I dens eftermæle ruskede græs og grene på buske kraftigt. Det efterlod dem i mørke. Og stilhed. Det eneste der kastede lys for dem, var månen over dem, der skænkede alt et næsten spøgelseslignende skær.

Roxanne måtte tage af og støtte sig op af Leander, så hun ikke snublede. Noget pinligt berørt så hun op imod manden med den sølvhvide manke og smilte skævt. ”Undskyld… Jeg tror der var en sten”.

Duften af tåge, muld og vådt løv invaderede ens næse, og græshopper kunne høres i det udtørrede strå under dem. Tidsler og vilde planter havde taget over mange steder. Man kunne ikke kalde det frodigt, men det havde stadig en vis charme. Selv om det blæste, var det ikke køligt. Et held, da Roxanne kun var iklædt en kjole, der var så tynd, at den næsten var gennemsigtig, som tågen omkring dem. Ærmerne var lange og flagrende. Den lignede meget den hun havde haft på første gang hun stødte på Leander. 30 år var gået, og intet havde ændret sig. Kun alt omkring dem. En fordel ved at være udenfor berøringen af tidens tand. Måske på nær fae kvindens rød-gyldne hår, der frem for at smyge sig til hendes hofter, var vokset til skulderlængden, efter hun skar det af.

Hun lukkede øjnene og tog en dyb indånding. Uden ord til at guide ham, kun et hemmelighedsfuldt smil, foldede hun sine vinger ud, gik ind foran Leander, tog begge hans hænder i sine og begyndte at føre de to skikkelser længere ind i mørket.

Leander

Leander

Arbejder for Zenzalee (Spotter kvinder der passer til blod-bordellet) || Skjald - Lut.

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 29.09.2023 21:15
De ellers fredelige og idylliske omgivelser der normal var på engen, blev afbrudt af lyden af en hvæsen og svag sprutten. Ud fra hvad der virkede som ingenting dannede sig en revne i virkeligheden, en portal til et andet sted og ud af den, kom en mand og en kvinde. Der gik heller ikke længe fra de kom ud til det lukkede bad dem med et Wooosh. Igen blev der stille, kun lyden af græshopper og vinden i træerne. Der var heller ikke meget lys, udover månen der kastede dens blåhvide lys ned mod jorden.

Leander var hurtig til at tage i hende og sørgede for hun ikke snublede. Et varmt smil kom frem på hans læber som de rubinrøde øjne rettede sig mod hende ”Det er intet at undskylde for… Det kan ske for os alle” forsikrede han, stadig med smilet på læberne.

Han havde det underligt med at være tilbage på engen, men på samme tid, var der vel også noget godt ved det? Det var trods alt her han mødte Rox for 30 år siden... Han havde været på sit laveste, havde ønsket det var ham der var lagt i jorden, men sådan var det ikke. Svagt skævede han ned mod halskæden omkring hans hals med ringen og lukkede kort øjnene og måtte skubbe de ubehagelige tanker væk. Mindet gjorde næsten ondt… Måske han i virkeligheden skulle finde graven og sige farvel? En knude dannede sig i maven på ham som han rettede på skjortens snørre efter den var blevet viklet en smule dumt ind i hinanden grundet blæsten, dog var der ikke koldt. Nok var der gået 30 år, men der var ingen af dem der havde ændret sig ret meget, jo, Rox havde fået kortere hår og det var vel omtrent det... 

Leander lod sig trække med og som hun kom ind foran ham og foldede vingerne ud, trak han på smilebåndet. Han var fascineret over dem og havde altid syntes de havde været smukke. Hvor end hun førte dem hen, fulgte han villigt med. 

Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 29.09.2023 21:41
Roxanne førte Leander med sig midt ud i engen. Hun stoppede dog op, da hun kunne se hvordan hans udtryk ændrede sig. Ligesom Leander, havde Roxanne mange minder tilknyttede til området. Men hun havde ikke givet sig lov til at dvæle for meget ved dem. Lige nu lå hendes koncentration i Leander. Han havde været så fjern den gang. En væsentlig anderledes mand, fra det ranke væsen han var i dag. Alene af den grund, havde hun aldrig troet at hun skulle ende med at give sig selv til ham. At holde hans hånd på den måde. At ligge i hans favn om natten og lade sine læber møde hans.
Ligesom den gang valgte hun at give ham plads. Hendes varme fingre flettede sig ind i hans, og hun strøg fingrene over hans håndryg, usikker på hvordan hun helt kunne hjælpe.

Du ser så… urohærget ud” konkluderede hun forsigtigt.

Leander

Leander

Arbejder for Zenzalee (Spotter kvinder der passer til blod-bordellet) || Skjald - Lut.

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 29.09.2023 21:56
Leander vidste godt det var bedst at lade fortiden være fortid, men det havde været så stor en del af ham og i hvad der havde føltes som et splitsekund var det blevet revet fra ham. Han husker det stadig, skriget, scenen og blod… Masser af blod. Knuden i hans mave flyttede sig nærmest op i hans bryst og han forsøgte at skubbe tanken væk, for nu var han sammen med Rox og han var glad for at have hende ved sin side.

Han så på hende og sukkede lettere opgivende ”Er det så tydeligt? spurgte han og trak svagt på smilebåndet ”Rox… Har jeg nogensinde fortalt dig hvorfor jeg i virkeligheden var her ude den dag? Hvad der skete?” spurgte han. Hele hans sindstilstand ændrede sig, men hun fortjente at vide det, hvorfor han havde den ring omkring halsen, hvorfor han endnu ikke havde smidt den væk, nu han var sammen med hende.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 29.09.2023 22:14
Det gjorde ondt at se Leander så sorgbetynget. Hun så fra de rubinrøde øjne og ned på deres hænder. Det havde aldrig været hendes sted at blande sig i en mands affærer. Slet ikke Leanders. Hun respekterede ham for meget til det, og hun vidste at hvad end det skyldtes, så var det et smertefuldt sår for ham at åbne.

Nej… Kun overfladisk. Du behøves virkelig ikke dele det med mig, hvis ikke det er dit ønske. Jeg ved at du altid har en grund til at gøre som du gør”.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 29.09.2023 22:27
Det var et hårdt emne at tage op, men på samme tid vidste Leander også det var nødvendigt, det skyldte han hende efter alt hun havde gjort for ham, for hvordan ville hans liv ikke have set ud hvis hun aldrig var dukket op? Specielt efter den sidste omgang han lige havde været igennem.  Et svagt suk undslap ham som de rubinrøde øjne søgte hendes klare blå.

”Jeg føler jeg skylder dig en forklaring på ringen om min hals… Hvorfor du fandt mig her for 30 år siden, er måske lidt mere… Mørk en først fortalt. Men det skal gøres det sted du fandt mig…” svarede han og så på hende, tydeligt sorgbetynget. Han vidste det måtte lyde fuldkommen åndssvagt, men han var alligevel begyndt at føre hende mod noget der mindede om en åbning imellem nogle træer, da han var sikker på det var der hans tidligere mage lå begravet.

Som de kom frem efter et par minutters gang, stod der stadig en gravsten, bevares yderst forfalden, hvilket Leander gik over og børstede lidt af, før han satte sig ned på hug. Blikket rettede sig op på Rox og han sukkede ”Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte…” svarede han og satte hånden mod jorden.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 29.09.2023 22:38
Som gravstenen blev synlig i månelyset, slog Roxanne blikket ned af respekt og foldede hænderne foran sit skød. Langsomt satte hun sig ved Leanders side. Tidens tand havde tydeligt påvirket gravstenen, og mos var begyndt at vokse frem enkelte steder på den. Det var ikke første gang hun var omgået død. Hun havde selv begravet fårehyrden, da lyset forlod hans øjne. Det var et ømt, men nødvendigt emne og konsekvens ved de fleste former for eksistens. Prøvende førte hun sin hånd hen over hans, da han placerede den på jorden.

Du finder på noget. Du har en evne med ord, jeg aldrig har hørt mage til før, min nattergal. Bare tag din tid. Jeg venter på dig”.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 29.09.2023 23:08
Leander skævede let imod Rox som hun satte sig ved hans side. Han vidste hun også kendte til død, hvilket også var derfor han ikke havde noget imod at tage hende med til dette sted. Han forsøgte kort at samle sig selv og mærkede hånden over på sin, hvilket fik et lille smil frem på hans læber. Hendes ord fik ham til at slappe en smule af, for han vidste hun altid ville være der til at lytte… Det var bare hvordan han skulle forklare det.

”Da du fandt mig her, var jeg på rangen til at give op… Jeg havde dengang mistet alt jeg ejede, alt jeg elskede. Jeg var parat til at blive siddende til solen stod op og lyset kunne tage mig og gøre mig svag” sagde han stille. Han havde blikket rettet mod graven foran ham og han mærkede hvordan tårerne pressede sig en smule på som han talte.

”Det var fuldmåne og vi var netop kommet hjem fra en gåtur i månelyset… Vi havde ikke regnet med varulve havde været så dumme at angribe folk i Fredskilde… Men vi tog fejl. Vi var bare et af nogle huse med vampyrer… Nogle var heldige og overlevede… Andre…” svarede han og knugede jorden under hånden og måtte holde en pause for at få styr på følelserne.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 30.09.2023 02:25
Der var stille, på nær lyden af Leanders stemme og vindens susen. Roxanne sad koncentreret og lyttede til ham. Hun kunne høre små svingninger i hans stemme. De samme svingninger, som da han sad henover liget, med en akvarel af rød over hud og tøj.

Hun blev taget fra dig. Meget pludseligt og uden at du kunne nå at forberede dig på det” nikkede Roxanne konkluderende. Leander havde også oplevet død. Men i modsætning til Roxanne, var hans traumatiserende og uventet. Der var ingen fred ved mord. Og slet ikke for dem der overlevede et.

Det er en af de værste former for smerte man kan byde et andet væsen. For der er ingen manual til alt det man efterlades med, når de tager afsted. Og det kan fornemmes som noget uafsluttet”.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 30.09.2023 12:40
Leander skævede mod Rox og han sukkede let. Hun havde nok ret, han kunne ikke have gættet at netop hans bolig ville blive overrendt af varulve… Men på samme tid følte han også han kunne have gjort mere ”Jeg kunne have gjort mere… Men det gjorde jeg ikke… Jeg så hende blive. Jeg så hende…” sagde han og rettede blikket mod gravstenen og mærkede nogle tårer glide ned over den ene kind. Han havde set kvinden han elskede nærmest blive flået fra hinanden så let som at køre en glødende kniv gennem smør. Billedet havde brændt sig fast på hans nethinde og i hans hjerne og han ville ønske han bare kunne skulle billederne væk.

Han så på Rox igen ”Kvinden var min mage, Rox… Hende jeg troede jeg skulle bruge resten af livet sammen med. Det er hendes ring jeg har i kæden. Jeg ved hun ikke ville ønske jeg sørgede så meget, at jeg fandt lykken igen… Men alligevel holder jeg fast ved et minde der er dødt og har været det i 30 år…” svarede han og rakte op og tog om kæden omkring halsen og rakte så hånden ud mod Rox og søgte hendes kind ”Jeg er dog sikker på hun ville blive glad for at se hvilken skøn kvinde jeg er endt sammen med” sagde han og lod tommelfingeren glide over hendes kind.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 30.09.2023 18:52
Roxanne kunne mærke sig selv synke en klump, da han forklarede relationen dybere. Hun vidste at han bar en form for løfte, en sorg, det havde hun altid kunnet se på ringen om hans hals og kunne ikke andet end at smile forsigtigt. Lidt usikkert. Leander havde haft et liv længe før han mødte hende, og selv om hun vidste at det burde være noget hun var voksen nok til at respektere – og hun prøvede på det, så sparkede det til den sokkel i hendes indre, som hun altid havde forsøgt at stå på, for at bevare kontrol. Hun trak det modige ansigt på, det hun altid havde båret, når noget tungt blev placeret på hendes skuldre. Enten af egen vilje, eller fordi hun blev nødt til at tage det, når ingen andre gjorde. Det forsigtige smil blev bredere, og der kom små lys i hendes øjne ved hans sidste ord. Hun tog hans hånd op i sin og kyssede ham på håndryggen.

Hvis du kunne have gjort det anderledes, så har jeg kendt dig længe nok til at vide at du ville have gjort det. Nogle gange er det ikke i vores hænder, uanset hvor hårdt vi prøver”.

Roxanne holdt en pause, og det isblå blik vandrede op mod månen.
Da jeg mødte mine søstre, var de børn. Jeg passede på dem og så dem vokse. Og i løbet af det der virkede som et øjeblik, visnede de væk, mens jeg holdt dem i hånden. Som en plukket blomst, når den placeres i en vase. Mit spejlbillede var bare stadig det samme. De fleste levende væsner forgår. Deres øjeblik er kun en gnist. Det er derfor vi bør nyde dem, mens vi er i dem. For hver lille gnist kommer aldrig igen, og selv en evighed er aldrig noget der er en selvfølge…. Men er det i bund og i grund ikke det der gør det smukt? Ligesom når sæsonerne ændrer sig, så ændrer vi os også. Den person vi er i dag, er ikke den samme, som den vi var i går. Og det kan virke som om de forsvinder, men det gør de aldrig helt, for deres øjeblik er blevet en del af det selv vi er i dag… Selv når vi ikke fik den evighed vi fik lovet”.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 02.10.2023 15:39
Leander kunne godt fornemme det var lidt en bombe at få smidt i hovedet, men det var ikke fordi han ønskede at gøre Rox usikker på sig selv eller det forhold de havde, for i sandhed ville han ikke bytte Rox for nogen anden i hele verden. Hun havde været der i de mørke stunder, hjulpet ham op når han var faldet i et af de store dybe huller. Han skyldte hende alt… Et lettere lille smil fandt vej til hans læber som hun tog hans hånd og kyssede håndryggen.

Han sukkede let og trak let på skuldrene. Hun havde vel ret? For hvad skulle han kunne stille op som ene mand mod varulve? Det ville også bare have fået ham dræbt, men i stedet var han sluppet med et ar, der heldigvis var healet pænt sammen igen. Leander svarede dog ikke, men lyttede til hendes efterfølgende ord. Han sukkede stille ”Jeg kunne godt forestille mig, for dig vedkommende det var underligt… Jeg har jo ikke rigtig kendt til at ældes, nogensinde, hvilket jeg kan takke mine elvergener for. Men jo, der er vel et eller andet smukt over det” svarede han og rettede blikket op mod månen med et svagt smil på læberne, han skævede da mod hende og bed sig i underlæben ”Jeg forstår dog ikke… Hvorfor valgte du at hjælpe mig den dag du så mig? Jeg kunne have slået dig ihjel…” sukkede han og lod de rubinrøde øjne hvile på hende.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 02.10.2023 22:23
Du var her tilfældigt. Det samme område jeg havde i sinde at være. Mange ting var i mine tanker den aften. At frygte for mit liv var den sidste af dem. Desuden… har jeg aldrig set nogen sidde foroverbøjet ved en grav, der udgør en trussel. Det her område tilhører lige så meget dig som det tilhører mig. Du var i din ret til at være her… Hvis jeg frygter ting der er ukendte, ville jeg aldrig kunne se dem i øjnene. Heller ikke mig selv” svarede Roxanne eftertænksomt”.

Hun lænede sig ind mod Leanders skulder og lyttede til natten.

Jeg følte et kald her. Den aften var det stærkt. Som om jeg blev nødt til at komme her hen… Fader sagde at han fandt mig her”.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 02.10.2023 22:47
”Jeg er dig evigt taknemmelig, Rox… Jeg aner ikke om jeg var kommet så godt igennem det, hvis du ikke havde været ved min side og fundet dig i mine mange underlige manier… Jeg ved godt jeg kan være en smule kaotisk fra tid til anden… Og det beklager jeg… Hvad jeg prøver at sige er nok i virkeligheden tak fordi du tager dig så godt af mig”

Leander trak på smilebåndet og lod sit hoved lægge sig let imod hendes og som hun talte hævede det ene bryn sig.

”Et kald? Vent… Du blev fundet her? Hmm… Det lyder mystisk, nærmest som om du i virkeligheden hører til et andet sted… Jeg har i mine knapt tusinde år hørt om et folk der lever ved enge, skove, søer og generelle smukke naturområder” svarede han og så en smule betænkelig ud.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 02.10.2023 23:16
Leanders lange, snoede forklaring blev ikke mødt med et ord, men et kys på kinden. Da han til gengæld skævede mod Roxanne, flakkede hendes blik væk og nægtede at imødekomme det. De fyldige læber blev trykket sammen til en lige streg, og et tungt suk forlod hendes brystkasse. Hun stirrede ud i mørket, igennem tågen og betragtede det vilde naturområde. Selv om tågen gjorde græsset vådt, kunne hun mærke hvordan stråene føltes udtørrede. Nærmest døde.

Som om… Noget trækker i mig. Jeg har altid følt det. Hver nat. Da jeg var yngre forbød han mig at tage her ud” forsøgte hun at forklare.

Et folk… hvilket folk?
Små rynker kom frem på hendes næse.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 02.10.2023 23:47
Et lille smil fandt vej til Leanders læber da hun kyssede hans kind, men det var tydeligt der var et eller andet der plagede hende. Han så ud i mørket og sukkede stille som hun forsøgte at forklare sig, men sagde ikke noget, for han ville ikke afbryde.

”Måske fordi han var bange for at miste dig, fordi han måske vidste du ikke hørte til her? Jeg ved det lyder fuldkommen absurd…” svarede han og tog hendes ene hånd og klemte den en enkelt gang før han nussede den med en tommelfinger.

”De hedder Fae… De lever skjult i vores verden i skyggerne af skoven. De skulle siges at være forfædre til elvere og alfer” svarede han og forsøgte at huske alt han havde hørt om disse væsener.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 03.10.2023 01:22
Det var ikke fordi tanken aldrig havde slået hende. Den var blot blevet børstet væk, som en sommerfugl på den ene skulder. At høre den forlade sit hoved og udtrykt af en anden stemme fik hende til at snøfte. Måske fordi hun vidste at der nok var sandhed i den.

Det tidligste jeg husker var blomster. Området var dækket, så det lignede et tæppe. Himlen. Jeg var svimmel og kunne ikke holde mine øjne åbne. Jeg vidste bare at jeg havde løbet og at jeg var faldet. Fader vækkede mig op i et hus”.

Tænderne blev bidt sammen og hun begravede ansigtet i hænderne.
Jeg havde to søstre. Mary-Ann… og Hana. Men der var på et tidspunkt en til”.
Et til snøft kom fra hende, som om hun tog tilløb.

Hun krævede at jeg forlod dem. Påstod at jeg havde forhekset dem. Igen og igen og igen råbte hun at jeg ikke var hendes søster. At de skulle jage mig fra grunden, så de kunne finde hende. Far kaldte hende løgner. Han nægtede og sendte hende væk i stedet… Det var først på sit dødsleje at han fortalte mig at jeg ikke kom fra dem… Men han benægtede aldrig at jeg var hans datter”.

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 03.10.2023 14:21
Leander lyttede til hende som hun fortalte og tænkte over fae folket på samme tid. Han så hvordan hun skjulte sit ansigt i hænderne, hvilket på automatik fik ham til at lægge armene omkring hende og trak hende ind i sin favn ”Shh Rox, Det er okay” svarede han stille og strøg hende over ryggen.

De ene bryn blev hævet da hun fortsatte og han kneb let øjnene sammen ”Så vidt jeg ved, er det ikke at forhekse folk, som Fae’s går op i… Og da specielt ikke dig. Men hvis du ikke var deres… Hvis er du så? Jeg kan ikke bringe døde til live eller kontakte dem på den anden side, men det virker umiddelbart til, din far dækkede over et eller andet…” svarede han og så på hende i sin favn og lænede sig ned og kyssede hendes hovedbund.

”Kan du huske hvor du blev fundet? Vi kunne tage der hen og kigge… Jeg ved ikke om det giver et eller andet, men det kunne jo være?” svarede han og sendte hende et lille skævt smil. Leander ville hellere end gerne hjælpe hende, hvis han kunne.
Roxanne

Roxanne

Retmæssig Dum

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 106 år

Højde / 170 cm

Citrus 04.10.2023 16:49
Jeg ved det ikke”.
I et øjeblik begravede fae kvinden ansigtet mod Leanders skulder og gemte sig i den, som hun havde for vane at gøre. Hun tittede op og så ham over skulderen. Armene viklede hun rundt om Leander. Hendes stemme var lav. Hun prøvede sit bedste på ikke at græde, men ømheden kunne høres i hendes stemme.

Spørgsmålet er hvilken værdi det ville have at finde ud af det. At jagte noget jeg ikke ved hvad er. Mens de levede var de en del af mit liv… Iafagan var min familie. Selv om de kun var det i et øjeblik… Man kan vel sige på sin vis at de stadig er det. En del af mit øjeblik… Hvis de stadig levede havde jeg aldrig fundet ud af det. Jeg var aldrig forladt Turmelinien”.

Hun tav og trykkede sin kind flad imod Leanders hals.
Jeg havde ikke kunnet sidde hos dig. Jeg ville ikke have vidst at du eksisterede. Den aften ville du sidde alene her… Jeg kan forsøge at identificere stedet. Men landskabet ser ud til at have forandret sig”. 

Leander

Leander

Retmæssig Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 842 år

Højde / 190 cm

Nyxx 05.10.2023 23:11
Leander tog hende ind til sig og nussede hende stille. Let trak han på skuldrene over hendes ord ”Vi kunne jo finde et bibliotek? Der er der sikkert til at finde et eller andet, eller også kan jeg spørge nogle af dem jeg kender, som er ældre end mig? Naturligvis kun hvis du ønsker” svarede han og holdt hende tæt. Det var tydeligt at hele denne situation pressede hende.

Han rakte en hånd på og satte en finger under hendes hage og hævede hendes hoved. Hans røde øjne søgte hendes og han lod tommelfingeren glide over hendes kind ”Men her er du i min favn… Og jeg er hvilken som helst gud evigt taknemmelig for at have sendt dig til mig den aften…” sagde han med et lille smil på læberne og så lidt på omgivelserne ”Det er kun hvis du selv ønsker, min blomst” afsluttede han og lænede sig ned for at kysse hendes kind.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12