denne dag var dog usædvadlig. han løb alt han kunne. han havde haft så travlt med at komme ud af døren at han faktisk havde glemt sko. han havde kun lige nået at få sin ærkeløse tråde på. en pige havde fortalt at han skulle skynde sig til healer huset. han søster var der. han håbede inderligt hun var okey. vis der var sket hende noget kunne han ikke tilgive sig selv. han var store bror og skulle passe på hende.
Demeke faldt næsten et par gange på vej der over så hurtigt løb han. da han endelig kom blev han stoppet af en healer der startede med at spørger hvad han skulle der og hvad han bildte sig ind at brase ind.
"hvad jeg bilder mig ind! HVAD BILDER DU DIG IND AT STOPPE MIG, JEG SKAL IND TIL MIN SØSTER" råbte han så det kunne høres i hele healer huset. han maste sig forbi healeren og alle der stod i vejen. han var stik tosset. tænk ikke at ville lukke ham ind bare fordi han løb der ind. han fuldte gangen og til sidst fandt han stedet. han så det mørke hår der tilhørte hans søster og kunne godt fornemme noget var galt. men hvad?
Demeke stod lidt foran døren og trak vejret ret hurtigt og bankede til sidst på døren. han åbnede den lidt efter og gik ind og så bare på hende. hvor havde han lyst til at læse hendes tænker lige nu. men han havde aldrig spurgt om lov af hende til at se hende i øjnene så han kunne læse dem. så det havde han aldrig gjort. han havde længe vidst det at se folk i øjnene var dårligt for ham. for så fik han tanke myldre over alle de stemmer i hovedet. Ta....Tania?"

Krystallandet