Det var ikke ofte, at Zahir var at finde på et sted som dette. Trods Den Gyldne Ged var et yndigt sted, som mange godtfolk gjorde brug af, så havde ørkenelveren aldrig haft behov for disse mures særlige styrker. Når der var behov for privatliv og særlige foranstaltninger, så benyttede diplomaten primært sine egne establishementer. Men det var ikke altid muligt for ham, at rejse landet tyndt for en kort samtale - og han havde i særdeleshed ikke noget særligt ønske om at betale en halv-elver for at tage en rejse til en sikrere lokationer. Så det passede ham egentlig ganske fint, at denne Jhaan Daleth selv havde foreslået dette sted.
Han trådte gennem bygningens nymalede hoveddør. Kroejen kiggede op fra sine notesbøger, for at betragte sin nye gæst. Til diplomatens forbløffelse, så det ud til at ejeren genkendte ham; med en løftet hånd og en spids pegefinger, gjorde han anvisning til trappen, og et værelse ovenpå. Derefter viste han pænt to, der dernæst én finger. Elveren stod et øjeblik en anelse paf, men bemærkede kort efter at der var andre i krostuen; et par enkelte af dem, var blevet tavse efter diplomaten var trådt ind. Måske bedst ikke at gøre sig for bemærket. Han nikkede derfor forstående til kroejeren og begav sig overnpå. Den slags diskression havde han ikke just prøvet før.
Døren til nr. 21 svingede op let og uknirkende, og bød ham velkommen ind i et lille rum, der var varmt dekoreret med store polstrede møbler. Og dér sad han så. Zahir Kahn var ikke just sikker på hvad hans holdning var til halv-elvere. De var vel næsten lige så ubetydelige som mennsker. Men Zahir var naturligvis ikke typen der viste sine følelser eller tanker; dem havde han lært at skjule for flere årtier siden.
"De må være Jhaan Daleth. En fornøjelse at møde Dem." hilste han galant, og sørgede for at døren var lukket sikkert bag sig. "Godt at vi kunne mødes med så kort varsel!" Han havde en smuk lædertaske med skønne gyldne broderier hængende over skulderen. Med en hurtig håndbævelgelse fik han åbnet og fisket efter indholdet. Han trak en flaske vin frem og to simple vinglas frem.
"Jeg ved ikke med Dem, men jeg arbejder bedst med en god rød drue på mine læber." sagde han, og satte sig til rette overfor halv-elveren. Han skænkede dem begge et glas, og lænede sig afventende og betænkelig tilbage i den polstrede stol.