Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 16.02.2020 12:23
Vinteren i Dianthos var kold. Ikke så kold som norden, men stadig kølig nok til at Maela måtte søge varmen bag byens smedje, eller trække en ulden, men slidt kappe tæt omkring sig, som hun gik rundt i byen. Takket være halvræven Cedrik havde hun fundet et sted at tilbringe nætterne, og i dagtimerne var hun begyndt at løbe ærinder for nogle af byens folk. Hun var ikke altid lige god til at huske beskeder, men til gengæld havde hun ét talent: Hun var hurtig.

Hun var nu fyldt sit sekstende år og kunne ikke helt længere regnes for at være et barn. Hun var stadig lille og spinkel, og de kvindelige former lod længe vente på sig, men en anden knibe havde ramt hende: den første forelskelse. Siden sit møde med Cedrik, havde hun ikke kunne få ham ud af hovedet, og et hvert glimt af rød pels i byens gader fik hende til at vende hovedet med hamrende hjerte. Ville han finde hende igen? Holde hendes hånd og kalde hende solfregne?

Oftest forsøgte hun at slå tankerne ud af hovedet, for de var jo tåbelige! Deres bekendtskab var flygtigt, og hun var sikker på, at han så hende som var hun et barn! Det fik hendes humør til at svinge ustadigt, og hun var kommet helt ned i kulkælderen denne vintermorgen, hvor hun netop havde afleveret en pakke til bagerkonen ved markedspladsens sydlige ende, og var draget gennem gaderne til det nedre distrikt for at spise i fred. Hendes røde krøller stod som en vild manke om hendes buskede ører og kinderne blussede af kulden. Endnu en dum vinterdag!
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 16.02.2020 13:07
Kulde var en af de ting Cedrik havde det aller mest blandet med. Hans pels gjorde at han sjældent frøs men når kulden først havde bidt sig fast var det svært at få varmen igen. På den anden side så var kulden en af de ting der samlede folk mest i deres små hjem og på kroer, hvilket var fantastisk hyggeligt! 

At kulden så var skyld i at han havde fundet sin anden magiske evne var  stadig op tildebat om det var en god eller en skidt ting. For jo han frøs da ikke mere som hans pels var blevet tykkere og han var kommet i læ for en frostbærende vind, men at han nu var fanget som en pjusket ræv i Dianthos var ikke vildt praktisk!

Sidst han havde været i byen havde han hygge sig utroligt meget som han havde fundet han nye ven Solfregne! Han håbede på at kunne mødes igen, og hans tur til hovedstaden havde også været for at se om hun havde det godt.
Så nu havde forsøgt at snuse sig frem til hende, hvilket heller ikke var så let for der var utroligt mange dufte i byen han slet slet ikke havde opdaget før!

Ved et lykketræf fangede hans øjne en ung kvinde med flammende rødt hår forlade markedspladsen, det kunne ikke være andre! Så fluks for han efter hende så hurtigt hans ræve ben kunne bære ham.
Da hun endelig fik sat sig for at spise, kunne han kommet tæt nok på til hilse. "Solfregne godt at se dig! Se! Jeg kan blive til en ræv nu!" Bjæffede han glad af hende, det var ikke lige gået op for ham at hun nok ikke kunne tale rævesprog. 

- I'll slink away with your troubles, my sweet.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 22.02.2020 20:04
Med et lille suk havde Maela slået sig ned på nogle murbrokker. Hun fik taget sine små, beskidte vanter af for bedre at håndtere brødet, som hun hastigt begyndte at tygge i sig. Det var ikke længere lunt, men det gjorde hende ikke så meget - det vigtigste var, at hun blev mæt!

Hendes blik blev en smule fjernt, mens hun sad og gumlede på maden, og ræven nåede at komme ganske tæt på, før hun bemærkede den. Den så lidt pjusket ud og bar tydelige præg af, at byen vidst ike rigtig var et sted for ræve.
Der var også noget underligt ved dens opførsel, for den virkede slet ikke vagtsom - tværtimod satte den sig foran hende og bjæffede et eller andet. Maela lagde hovedet lidt på skrå. Kunne den lugte, at hun også havde noget ræveblod i sig?

"Undskyld, jeg forstår dig ikke. Er du sulten?" Spurgte hun venligt og holdt brødet frem mod rævens snude. Det virkede lidt fjollet at tale sådan til ræven, for den forstod jo sikkert hende lige så lidt. Med den anden hånd skubbede hun sine røde lokker lidt til side, så man kunne se et pelset ræveøre stikke ud i stedet for et menneskeøre. 
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 23.02.2020 20:33
Cedrik lagde hovedet på sammen med Solfregne som hun bare så forundret på ham, hun havde måske også set lidt ensom ud før, men heldigvis talte hun til ham så det var altid noget!
Det var så lidt uheldigt at hun ikke kunne forstå ham, men heldigvis kunne han godt forstå hende. Så han nikkede og tog en bid af brødet. Måske var det ikke lunt men det var nu meget fint når man var sulten!

Selvom det var dejligt med lidt at spise, så manglede han stadig en måde at snakke med hende, heldigvis kom han ret hurtig på en idé som der tilfældigt lå nogle knækkede pinde i gyden. Med lidt besvær fik han lagt dem så de dannede et C samt en pil der pegede, hvor han satte sig der hvor den pegede, logrene glad med halen.
Han var sikker på at hun ville blive glad for at se ham når hun vidste hvem han var!
At han så ikke vidste hvordan han skulle forklare hende med pindene, at han ikke kunne finde ud af at skifte ud af formen igen var så et problem til senere, lige nu ville han bare få hende til at smile igen!

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 24.02.2020 15:47
Maela nikkede tilfreds, da ræven spiste af brødet. Så havde den været sulten! Det var ikke rigtig rævemad, men man havde ikke råd til at være kræsen, når man var i Dianthos. Det var sjældent, at hun selv fik kød at spise, og det kunne også tydeligt ses på hendes spinkle krop, der klart kunne trænge til lidt vintersul.

Lidt forundret betragtede hun ræven flytte rundt på pindene, mens hun spiste resten af brødet. Legede den? Da det gik op for hende hvad for et bogstav den formede, gav det dog et lille hop i brystet på hende. C .. for Cedrik? Pludseligt var hun inderligt taknemmelig for at lærerne på Tywing-skolen havde insisteret på at hun skulle terpe bogstaverne.

Hun hoppede hurtigt ned fra sin siddeplads og satte sig på hug foran ræven. Hun lukkede øjnene et kort øjeblik og koncentrerede sig - og vupti! I stedet for en ung, rødhåret pige, stod der nu en lille ræv. Pelsen var lidt pjusket og beskidt, men den logrede forsigtigt med halen ved synet af den større ræv.
"Vi kan tale sammen nu! .. Er det dig, Cedrik?" Bjæffede hun. Åh, hvor hun dog håbede, at det var ham, selv om det var spøjst, at han havde opsøgt hende i sin ræveskikkelse! Måske ville han bare vise hende, at han kunne forvandle sig..

Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 01.03.2020 00:18
Den buskede rævehale logrede kraftigt fra side til side som Maela hoppede ned fra kassen. Cedrik var helt sikker på at hun havde regnet ud hvad hans pindebesked havde betydet, Solfregne var sådan en smart pige! 
At hun også kunne forvandle sig til en ræv fik ham til at tabe kæben et øjeblik. Det var godt nok sejt! Og heldigt, men mest af alt sejt! "Aha! Jeg vidste du kunne regne det ud! Godt at se dig Solfregne!" bjæffede han glad og gik lidt tættere på.
"Og ja det er mig, jeg har først lige lært at kunne forvandle mig til en ræv! Det var det jeg prøvede at fortælle før, men det er lidt svært at tale normalt som ræv må jeg indrømme" bjæffede han grinende. Det havde være lidt underligt at han havde troet at hun kunne forstå ham før, han kunne jo ikke selv forstå ræve selvom han selv lignede en rigtig meget.

"Har du haft det godt? Uh eller oplevet noget spændende?!?!" endnu engang piskede den buskede hale fra side til side, han var spændt på at hører hvad for nogle eventyr hun mon havde været på siden de sidst havde ses.
At finde ud af hvordan han blev mere sig selv igen måtte lige vente til senere, så vigtigt var det ikke lige nu.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 11.03.2020 16:12
Maelas hale logrede ivrigt fra side til side, mens byens lugte og lyde åbnede sig for hende. Kraftigst var lugten af den anden ræv, som var en smule større end hende og af hankøn. Hendes hjerte hoppede i det pelsede bryst, da det gik op for hende, at det var sandt: det var virkelig Cedrik!

"Mennesker forstår ikke rigtig rævesprog." Nikkede hun. "Selv om jeg ikke forstår, hvorfor jeg ikke forstår det, når jeg nu er dels ræv.. " Måske var det noget med hendes ører. Nok var de lidt buskede og beklædt med rød pels - også i hendes menneskeform - men det betød jo ikke, at de kunne udskille en rævs gøen som rigtigt sprog.

"Så det er helt nyt for dig! Lugter verden ikke bare vildt spændende?" Spurgte hun ivrigt. Hun kunne ikke selv huske, at hun nogensinde ikke havde været i stand til at blive ræv, så det var vildt fascinerende for hende, at han først nu havde opdaget evnen.
"Jeg har mest bare .. levet." Svarede hun. "Men hvad med dig! Hvor har du været?"
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 18.03.2020 10:45
Cedriks ræveskikkelse nikkede "Det er lidt underligt egentlig, for det kan jeg heller ikke! Og jeg ligner mest af alt bare en ræv der går rundt!" klukkede han. Det måtte se meget underligt ud for hvem end der så dem lige nu, for jo ræve var ikke så normale i Diantos men især ræve der sad og snakkede og nikkede til hinanden måtte se spøjst ud!

"Åh jo! Det er også sjovt at se ting var en anden vinkel! Jeg vidste ikke at man kunne finde ud af så meget ved bare at følge sin næse!" klukkede han, stadigt logrende med halen. "Bare levet?" spurgte Cedrik med hovedet på skrå i undring. Han havde regnet med at hun havde nogle historier at fortælle, nok mest om ballade hun var endt i men stadig! "Åh! jeg har været i Medanien ved vandfaldet og badet lidt, et smut forbi Løvby og handlet lidt urter, uh! og så har jeg lånt min ven Dal Helga, han virkede så trist efter sin sidste mage at han havde brug for noget godt selvskab" bjæffede han glad, ganske uvidende om den lille pige der stirrede ind i gyden, fortryllet af de søde ræve hun så.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 27.03.2020 10:05
Maela så lige så overrasket ud, som en ræv nu engang kunne. Hun havde forventet, at hvis nogen kunne tale rævesprog - ja, så måtte det da være Cedrik. Han havde jo en rigtig flot rævekrop, også selv når han gik på to ben.

Hun bjæffede bekræftigende. Nogle gang holdt hun af bare at forvandle sig til en ræv og følge sin lugtesans rundt i byen. Problemet var, at hun sjældent havde en idé om hvor hun havde befundet sig, når hun vendte tilbage til sin menneskeskikkelse, for ræveformen opfattede hele verden på en anden måde. Det var lagt mere næsen, der ledte hende på vej, end øjnene.

"Medanien!" Udbrød hun. Rævehalen begyndte igen at logre lidt fra side til side. "Det er jo der, jeg er fra! Selv om det godt nok er længe siden, jeg har været der.." Forklarede hun. Navnet Dal Helga sagde hende ikke lige noget, men hun kendte jo heller ikke så mange dér sydpå.
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 27.03.2020 15:37
"Sjovt! Det er også der min familie er fra! Jeg voksede op der i en af skovene sammen med en masse andre halvræve" Forklarede han og af ren og skær vanen viftede lidt med den ene forpote, hvilket nok mest af alt så underligt ud for andre. "Det er også noget tid siden jeg har været hjemme og besøge dem" lød det lidt mere tænksomt, han burde nok besøge dem her snart.

Med et blev hans næse fanget af en utrolig liflig duft, som han drejede hovedet for at finde ud af hvad det var fik han øje på en pige, hun var nok halvdelen af Maelas alder, men i hånden havde hun den mest fantastisk duftende oksepølse. "Her lille ræve venner!" Kaldte pigen mod de to søde ræve, kastende pølsen hen til dem. Hvorefter hun sad på hug med store øjne, måske hun fik lov at klappe dem?
Cedrik kiggede kort over på Maela "Jeg tror det er sikkert nok" bjæffede han og gik roligt hen for at tage samle pølsen op, nok var han sulten men Maela virkede nu til at kunne bruge den mere end ham, "Her" bjæffede han og rakte hende okse pølsen "Åååårrrrh! Er hun din kæreste?!" lød det ivrigt fra den lille pige.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 07.04.2020 14:01
"Åh .. var der mange halvræve der, hvor du boede?" Spurgte hun nysgerrigt. "Jeg havde et par menneske-plejeforældre, så jeg mødte aldrig min rigtige familie." Hun logrede nysgerrigt med halen - det kunne være spændende, hvis han kendte nogle halvræve dernede! Måske ville de vide, hvem hendes forældre havde været.

Duften distraherede Maela fra tankerne. En liflig duft af oksepølse, der øjeblikkeligt fik hende til at savle. Ræveinstinkterne tog fuldstændig over, og hun nærmede sig pigen og maden. Det var lidt besynderligt at blive anset for at være et "nuttet dyr" på den måde, men hvis pigen var rig nok til at smide mad efter ræve, så ville hun bestemt ikke klage .. måske skulle hun bruge sin form til at tigge lidt oftere..

Hun tog forsigtigt imod pølsen, som Cedrik rakte hende, tænkende på, hvordan det ville have været at gøre i menneskeform.. manglen på funktionelle hænder gjorde, at man kom lidt tættere på hinanden, og duften af han-ræv var en smule overvældende - næsten mere end oksepølsen var det.
Hun skulle netop til at bide tænderne sammen om pølsen, da pigens ord fik hende til at stivne. Pelsehårene rejst sig langs hendes ryg, og hun var pludseligt udtroligt taknemmelig for, at hun allerede var helt rød i ansigtet. Hastigt skyndte hun sig at tygge pølsen i sig og håbede, at Cedrik ikke havde bemærket hende reaktion..
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 11.04.2020 14:02
"Massere! en tyve stykker oftest! Folk rejste ud ind i mellem" forklarede Cedrik glad, det havde altid været spændende at hører om hvordan folks rejser havde gået! De fleste rejste dog ikke så meget som han selv var endt med. "Men de holdte af dig ja? Så var de vel også familie?" spurgte han med hovedet lidt på skrå, jo det var nok lidt familie på en anden måde, men det var da stadig familie.
Måske han skulle tage hende med derned? Det kunne jo være at det var nogen der kunne hjælpe hende med at finde noget mere ræve-familie.

Egentlig ville Cedrik fortælle pigen at de ikke var kærester, men nu hvor han kun kunne bjæffe var det ikke så let! Men duften af Maela helt tæt på var utrolig, han havde aldrig troet at hunræv ville dufte  spændende! "Er du okay?!" bjæffede han som det ligende at Maela var blevet forskrækket over et eller andet, i det mindste havde hun da stadig sin appetit!
"Jeg går lige hen til pigen, bare så hun kan få lov at klappe mig lidt" bjæffede han så efter det lignede at Maela faktisk havde det fint nok, hvad var det værste der kunne ske? 

"IIIH!" Lød det glad for pigen som hun fik lov at klø Cedrik bag øret, der prompte logrede kraftigt med den buskede hale, det kilede på en virkelig rar måde! "Ohhh, nu forstår jeg hvorfor man vil nusses på maven" klukkede han som kun en ræv kan.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 18.04.2020 21:27
Maela følte en lille, nysgerrig glæde boble igennem sig, da Cedrik nævnte hvor mange halvræve, der var. Pludseligt gik det op for hende, hvor meget hun længdes efter at møde folk af sin egen slags - et savn i Dianthos, hun ellers havde haft svært ved at sætte ord på, og som Cedriks tilstedeværelse havde hjulpet gevaldigt på.

"Øh.. ja.. jeg er okay." Svarede hun med en skinger bjæffen. Hun fulgte lidt mere forsigtigt efter Cedrik, mens hun prøvede ikke at tænke for meget over, hvor rart det ville være at have en rævekæreste. Måske ville det i det hele taget være rart bare at leve som ræv.. Alting duftede mere levende og hun kunne stadig smage pølsen, hun havde spist. 

Hun lagde hovedet lidt på skrå og betragtede hvordan Cedrik blev nusset af pigen. Hun kunne også godt tænke sig at røre hans mave, og hun overvejede, om der var lige så meget pels på den, i hans almindelige skikkelse .. nej, det var ikke det, hun skulle tænke på!
"Vi må hellere passe på, at hun ikke ser os forvandle os tilbage." Bjæffede hun advarende. Hun holdt sig stadig en smule i baggrunden, ikke helt tryg ved tanken om at blive nusset af mennesket.
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 28.04.2020 17:04
"Det er jeg glad for du er!" bjæffede Cedrik glad med en tydelig logren med halen, hvis han ikke vidste bedre så havde der nok været et eller andet galt, men hvis det ikke var noget hun mente han skulle vide var det også helt iorden! Hun skulle have lov til at være sig selv.

Uden helt at tænke over det rullede Cedrik om på ryggen så pigen kunne klø ham på maven, åhhh! Hvor var det rart! "Det kilder!" klukkede han fra hjertet, hvilket kommen fra en ræv mest af alt lød lidt som en der grindede. At det kunne være farligt var ikke noget han tænkte over, det var sjældent at han var uheldig med sådan noget, sådan var det vel at være født heldig? 
"Bare rolig, det skal nok gå Maela! Jeg ved alligevel ikke hvordan jeg forvandler mig tilbage så det bliver nok ikke et problem!" klukkede han, andre ville nok være bange over at være fanget i en anden krop, men folk havde altid set ham mere som en ræv end så meget andet, så han tog det mest af alt bare som en oplevelse.

"Ilsa! Hvor gemmer du dig nu!" kaldte en stemme ude fra gaden, pigen stivnede og for enden af gyden kunne se en frosen tåge fra en ældre kvindes åndedræt. "Vi ses rævevenner!" hviskede pigen og begyndte at luske væk.

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 09.05.2020 18:24
Maela kunne nu godt se, at det så umådeligt rart ud sådan at blive nusset på maven. Det var lige før, hun havde lyst til at gå hen til pigen - men nu lå Cedrik der allerede, og hun ville ikke ødelægge det for ham. Måske kunne Cedrik nusse hende på maven på et tidspunkt, mens hun var ræv og han ikke var det ... tanken fik hende øjeblikkeligt til at ræve-rødme, hvilket heldigvis ikke kunne ses for den i forvejen røde pels.

Hun havde trods forsigtigheden bevæget sig en smule tættere på og sad nu en meters afstand fra pigen, forsigtigt logrende med halen. Den kaldende stemme fik hende til at spidse ører - glad for at pigens moder ikke kom nærmere, bakkede hun en smule tilbage igen.

Så snart pigen var nået enden af gyden, skynde hun sig dog hen til Cedrik, forsigtigt snusende til ham. "Vent.. sagde du lige, at du ikke kan forvandle dig tilbage igen?" Spurgte hun.
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 16.05.2020 10:42
Pigen kom væk, kun skævende tilbage tre gange og vinkende til sidst, Cedrik kunne ikke dy sig og vinkede tilbage med en sort pote, skarp fulgt af et  glædes hvin fra pigen som hun forsvandt om hjørnet.

Cedrik syntes lidt at det var en skam at Maela ikke fik lov at blive nusset på maven, men med lidt held kunne det være at pigen kom igen en anden dag, og så kunne Maela få sin tur der! Plus hele det at hun måske ville give lidt mad til sine ræve venner nok også kunne være godt for Maela.

Maelas snusen blev mødt af en tilfreds logren med halen "Øh ja? Jeg finder nok ud af det før eller siden" Klukkede Cedrik, "Bare rolig jeg har kun gået rundt som ræv en dag eller to, men pigen hun var da meget sød!" Det var ikke helt gået op for hvor skidt det egentlig ville være at være fanget som ræv. "Åh! Måske du kan lærer mig at skifte tilbage?"

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 30.05.2020 15:08
Det var lige før Maela rystede lidt på hovedet af Cedrik. Den vinkende pote var meget ikke-ræve-agtig, men det kunne en lille pige jo ikke vide, og enhver der tænkte lidt nærmere over det, ville nok også mene at to selskabelige ræve i Dianthos gader nok ikke var rigtige ræve. 

"Men Cedrik, jeg tror ikke det er så godt, hvis du bliver ved med at være ræv." Forsøgte hun at advare ham, ørerne lagt en smule tilbage og halen hængende. "Du har vel også folk, der savner dig .. og du kan jo ikke tale med dem i din ræveskikkelse!" 

Maela måtte tilstå at hun nogle gange selv var fristet til at lade storby være storby og finde en skov at leve i som ræv. Men de gange, hvor hun havde besluttet sig for, at det måtte være livet, var der alligevel noget, der havde trukket hende tilbage til den menneskelige side. Måske var det fordi de andre ræve godt kunne mærke, at hun ikke helt var som dem - og i længden kom hun til at føle sig forfærdelig ensom.

Resolut sparkede hun den lille, nagende tanke om, at hvis hun var sammen med Cedrik, så behøvede hun ikke føle sig alene, ud af hovedet og bestemte sig for at koncentrere sig om det nuværende problem: "Øhm. Jeg plejer at tænke på, hvordan det er at være mig. Du ved. Med to ben og alt det. Når jeg forestiller mig, at jeg er mig, så bliver jeg mig .. sådan helt automatisk." Forsøgte hun at bjæffe. Det var ikke en særlig god forklaring, men hun håbede, at Cedrik fik meningen ud af det..
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 03.06.2020 21:39
Mange ting var Cedrik god til, men at opfører sim som en helt normal ræv var ikke ligefrem det han var skarpest til. Heldigvis var det ikke nødvendigt i det tilfælde, men han kunne nok lære det hvis det blev nødvendigt, han var nok bare lidt for vant til at være sig selv.

Cedriks ører lagde sig ned som han så så tænksom ud en ræv nu kunne. Lucky ville sikker nyde at nusse ham på maven, men det ville ikke ligefrem være det samme på længere sigt. Dal ville ikke kunne høre om flere rævede eventyr! Samt Cedrik ville ikke kunne spørge om flere historier! "Du har ret, det er ikke ret godt nej!" gav Cedrik hende ret, hvorfor det ikke lige var gået op for ham hvor stort et problem det egentlig var, havde han ingen idé om.

Den ældre halvræv nikkede med halen logrende. "Tak! Jeg er virkelig glad for at jeg stødte ind i dig Gyldenpote" klukkede Cedrik, det virkede underligt at kalde hende Solfregne når hun ikke havde fregner, og det så virkelig fint ud at hendes poter lige var en lys gyldenbrun ved tærerne, lidt som hun havde finde sorte strømper handsker på!

Cedrik lukkede øjnene og prøvede at forstille sig sig selv som halvræv igen, to ben der endte i fødder, to arme med hænder i stedet for poter. Følelsen af at kunne gå på to ben, at kunne tale som andre! Og som Maela havde fortalt det så skiftede han tilbage helt af sig selv, men noget føltes meget anderledes, det føltes som at vinden skar direkte gennem pelsen og ind på huden! "Det her føles sært?" lød der undrende fra Cedrik, der måtte glippe et par gange med øjnene. "Vent har jeg tabt pelsen?!" Lød det vantro som han så på sine meget pelsløse hænder. 

Maela

Maela

Tærtebud

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 158 cm

Krystal 20.06.2020 09:00
Maela ræverødmede igen, da han kaldte hende Gyldenpote. Det lød meget fint og ædelt - som var hun en ræv af fornem byrd. Det var hun naturligvis ikke, men som sædvanlig kunne hun godt lide det, når Cedrik kaldte hende det.

Da hun så at Cedrik koncentrede sig om at forvandle sig tilbage, stillede hun sig ved hans side og gjorde det samme. Hun havde været ræv i ganske kort tid, så forvandlingen kom let til hende og den røde pels blev i stedet til en manke af røde krøller. Hun vendte sig glad kom mod Cedrik og gispede, da hun så hvad forvandlingen havde gjort ved ham.

”Du ser meget mere .. menneskeagtig ud.” Sagde hun spagt. Det gjorde ikke hende noget, men måske var han ikke glad for det. Havde hun instrueret ham i at forvandle sig på et forkert måde?? Hun kunne mærke hjertet synke en smule i livet..
Cedrik

Cedrik

Guide/Tyv

Kaotisk Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 28 år

Højde / 164 cm

Erforias 28.06.2020 11:24
Indstinktivt tog han sig til sit meget flade ansigt, ingen snudeskaft, det var godt nok sært! Cedriks ører flyttede på sig som de plejede at kunne, så noget var da som det plejede. Hans hale logrede forsigtigt, jo den var der stadig, den føltes bare... mindre? Nysgerrigt kiggede han efter og jo den var der men mindre end han ellers var vant til. 

Maelas ord trængte endelig ind, hvorefter det slog ham, hvad nu hvis?!? Med et sæt vendte han sig mod Maela og lagde hænderne på hende kinder "Maela, der er noget du bliver nødt til at fortælle mig..." Hans dybe brune øjne så ind i hendes. "... har jeg øjenbryn?" Det virkede nok som et utroligt besynderligt spørgsmål, men Cedrik havde altid ønsket sig øjenbryn, der var så mange ting man kunne sige bare ved at flytte lidt på dem! 

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12