Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 03.02.2019 14:17
natten havde været lang og kold. mange børn havde fået forkølelse og smerter i lungerne. Maion var en af dem som ønskede at beskytte byens gadebørn. hun havde holdt så mange af børnene varme hun kunne med tæpper og andet hun havde fundet. hun havde sin ene vinge om sig for at holde varmen og sad i en kørestol.. hendes ben var lamme. hun havde kun en vinge. og hendes evner var ikke noget man kunne rede liv med.

morgen begyndte så småt at komme frem. børnene vågnede og begyndte at gå ud i byen fra den forladte bygning. de skulle ud og søge efter mad og ting de kunen stjæle. Maion vågnede da de fleste var gået og hendes vinge foldede sig ud og lagde sig på hendes ryg. hun så ned på sin tegne blok og blæk hun havde. hun sukkede. hvorfor kunne hendes magi tegning ikke rede livet for disse stakkels børn.

hun kørte stolen ud på gaden og satte sig ved en af de mørke gyder og så ud på folk. hun vidste ingen af dem ville ligge mærke til hende for de var alle sammen klar til at gå på arbejde og hende selv... ja hun var arbejdsløs men hendes største glæde var at fortælle historier til gadens børn.
Andreous Ashven

Andreous Ashven

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Raider 03.02.2019 14:32
Selvom vinteren var en smule brutal, var Andreous ikke helt så påvirket som mange andre drenge der boede i Dianthos gader. Han havde det faktisk en del letter, fordi at han ofte søgte nattely i byens undergrund. Men selv med læ for vind og vejr, var det ikke helt uden kulde.

Så da solen var oppe, var Andreous hurtig til at rykke ud. Han havde holdt sig nær den forfaldne del af byen, fordi der tit var huse som stod tomme, eller også kunne nemt finde ud af om de var for farlige til sove i. Det hjalp ham en smule, at hans rotter altid kunne tjekke et hus ud for ham. Oscar var helt klar den modige, mens Alice altid blev på hans skulder. Andreous var kommet dertil hvor at stolede mere på rotterne, frem for de andre drenge. Nok var de alle gadebørn, men der var stadig de mere brutale børn som Andreous helt klar ikke havde lyst til støde ind i.

Det var i en ad de mange side gyder som Andreous normalt opholdte sig i, når han ikke var ude og synde sig til mad, eller andre rigdomme. Han havde stadig et par krystaller i nu, eller nok til dagen. Derfor holdte han sig mere ud af billede end normalt. Det var i en de mindre, men bekendte gyder, hvor Andreous var på vej hen. Han kendte efterhånd til de forskellige steder hvor at rotterne holdte til, men da han ankom til stadig var det allerede optaget af en anden person.

”Pokkers,” sagde han lavt, rotterne ville nok ikke komme frem så længe at der sad en anden ukendt person på en af hans gode pladser.
Andreous forsatte hen til gyden, hvor at kvinden sat. ”Hey, kunne du overtales til finde et andet sted?” sagde han, han tone var en smule grove. Der var ingen god grund til at tale pænt, til en person som der havde snuppet hans sted.
Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 03.02.2019 14:44
Maion sad roligt og fredeligt i byen. hun var ikke en man lige så. så da en ung man pludselig stod og bad hende finde et andet sted i en grov tone, rullede hun lidt frem i lyset. hun så på ham da han var lidt for grov i tonen for en der sad i kørestol synes hun.

"undskyld. men det lyd meget uhøfligt. bare fordi vi begge er i gyderne kan man godt være høflig." sagde hun i en varm og venlig tone. hun havde en hånd på sin blok og blæk og en på kørestolen. hun var så uheldig at hun havde været i kampsulage med en der havde brækket hendes ryg i den nederste del.

Maion sukkede og kunne ikke rigtigt se hvorfor de begge ikke kunne side der. hun sad der jo så tit. måske det bare var uheldigt at han var uhøflig over for andre. det var nogle der var jo. især for fattige. 
Andreous Ashven

Andreous Ashven

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Raider 03.02.2019 15:28
Andreous virkede ikke specielt enig med tanke, ”Du skæmmer dem bare væk,” sagde han kort, hans var mindre grov i hans anden forsøg nu hvor han kunne se hende bedre. ”Rotter, kan lide duften af fremmede,” sagde han lidt efter.

Sådan var det altid, hvis han selv sad alene og der kom andre hen for se hvad han lavet i en gyde. Alice, den hvide rotte på hans skulder bed ham lidt i øret, hvis fik hans opmærksomhed, ”Ja, jeg ved det godt, måske” sagde han kort til rotten før at han kiggede kvinden.

Det var først nu at han blev rigtig opmærksom på kørestolen som hun sad i, et lidt usædvanlig syn, men måske ikke igen. Andreous havde set andre med den slags skader før, bare ikke tæt på.

”Alice siger, at du godt kan blive her. Bare du ikke bevæger dig for meget, for de andre blive let bange for hurtigt bevægelser” Andreous satte sig oppe at væggen overfor hende.

Han kunne ligeså godt bare blive der og vente, nu hvor at hun nok ikke flyttede sig. Den mere mørke rotte, som sat på Andreous skulder, kravlet ned af hans arm og forsvandt ned i gyden for finde sin familie.
Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 03.02.2019 15:51
Maion forstod ham ike da han sagde hun skræmte dem væk, hvem skræmte hun væk? fugle? mennesker? hvad?. hun så på ham da han så sagde rotter så hun ned på jorden og kunne da ikke se nogle rotter.
hun så på ham igen da han talte med rotten. hun lagde hovedet på skrå og man kunne ane hendes ene vinge. hun var en af de få på gaden med kørestol. der var så mange andre i kørestol men de havde for det meste nogle til at køre dem rundt.

Maion så på ham og da han sagde et navn så hun rundt. der var da ikke nogle. men så tænkte hun at det måtte være dyret på hans skuldre han talte om. hun så på ham og smilte roligt. "jeg bevæger mig ikke meget. jeg kan ikek rigtigt" sagde hun med et venligt smil. hun så pludselig den lille skikkelse kravle over jorden fra ham. det måtte være hans venner.
hun smilte venligt til ham da han satte sig ned. "jeg er forresten Maion" sagde hun for ikke at være uhøflig valgte hun at præssentere sig for ham så han ikke bare kaldte hende, den lamme. eller noget andet som mange andre kunne finde på at kalde hende fordi de kun så på hvordan hun så ud.
Andreous Ashven

Andreous Ashven

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Raider 03.02.2019 16:58
”Andreous,” sagde han kort, som han kiggede op på hende. Andreous løftede en hånd op for prikke Alice på snuden, ”Det er Alice,” sagde han kort. Den hvide rotte kigger frem på Maion.
”Hvad laver du så her, hvor sidde alene i mørket på den måde?” sagde han kort. Andreous kendte ikke til mange andre som sad på den måde, udover ham selv måske. Men det var mest fordi de andre børn og voksne syntes at han var mærkelig, når de hørte ham tale ud i luften, ofte lagde de slet ikke mærk til rotterne omkring ham.
”Du ligner ikke der har det hele samme behov for skjule dig fra verden” sagde han lidt efter, han kunne nok tage fejl. 
Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 03.02.2019 18:29
en verden fuld af magi og forskellighed hvem burde så skjule sig. dem der skilte sig ud eller dem som var som alle andre. hun nikkede til ham og rotten. "hun er flot" sagde Maion til Andreous og Alice.
da han spurgte hvorfor hun sad alene i mørket smilte hun roligt og så ud mod gaden. hun lignede måske ikke en der skulle skjule sig, måske skulle hun ikke det, men hun havde det bedst på den måde.  "jeg høre ikke til der ude," sagde hun og kiggede ud fra gyden. "en engel står for perfektion, renhed, og uskyldighed, hvad ville en engel kun med en vinge og ben der ikke fungere, stå for?" hendes stemme var blid også selv om hun talte om noget så deprimerene som en uperfekt engel. hun havde så tit tænkt på hvordan livet ville ha været vis hun ikke havde mistet funktionen i benene og mistede den ene vinge.
Maion var dog stadig glad for de glæder hun kunne gi andre. hun så od andreous. "men hvorfor skulle du skjule dig. du ligner heller ikke en der har behov for det" hun smilte og mente nu at bare fordi han kunne tale med rotter selv om hun ikke vidste det men troede han gættede hvad de sagde, så mente hun ikke at han havde behov for skjul.
Andreous Ashven

Andreous Ashven

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Raider 03.02.2019 21:03
Så det var hele årsagen, det overraskede Andreous en del af en engel kunne se verden sådan. Men så igen, Andreous havde ikke kendskab til væsner, som sådan. Han havde tit tænkt at der måske var mere mellem himmel og jord.
”Det ydre er ikke altid hvad der er vigtig, du kan sagtens gøre store ting selv hvis du måske ikke har de fysiske gaver, så er der jo de mentale?” Andreous sagde ikke den slags tit, og i hvert ifalden ikke til folk som han ikke kendte. ”Jeg er ret sikker på at du har andre talenter som vi andre ikke kan” sagde han lidt efter.
Da Maion kom med spørgsmålet om hvor han selv var i gyde som denne, kom han til grine en smule, med en tom tone. ”Folk synes at jeg er mærkelig, fordi at jeg kan tale med rotterne” sagde han kort. Det var lidt som en hekse jagt, hver gang når han blev set sammen med rotterne gik der nærmest panik i folk.
Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 04.02.2019 17:11
Maion så ned på sine ben da han talte om de fysiske gaver og de mentale. hun smilte til ham og grinte lidt varmt. "jeg bruger mit andet liv på at gi historier til børnene i gyderne. nok kan jeg ikke få et job som de fleste men mine historier giver glæde og det gør mig glad." sagde hun kort. han havde ikke den største mentale styrke eller viden. men at kunne gi historier til børn som kunne lig det var dejligt. hun trak vejret dybt og så på sin tegneblok. andre talenter. jordskælv og tegninger. var det talenter?
Maion så mod hans rotte Alice og smilte til ham da han fortalte hvorfor han var i gyden. pga rotterne. men de var da en helt naturlig del af verden som ham selv. hvorfor skulle det være anderledes end når hendes tegninger blev levene. hun synes faktisk det var en fantastisk evne at ha at kunne tale med rotterne. de måtte ha så meget mere viden end menneskelignene væsner. "jeg synes ikke du er mærkelig." sagde hun kort med et venligt smil.
Andreous Ashven

Andreous Ashven

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Raider 04.02.2019 19:36
At hun kunne komme med gode historier var nok en gave i sig selv, Andreous kunne godt lide at høre historier, specielt dem med masser af magi og fantasi.
”Se, det er faktisk et godt talent. Selv hvis du ikke kan hjælpe andre på en måske mere fysisk plan, tror jeg der mange børn som vil sætte pris på en god historie. Det gir i hvert ifalden en lille smule, til dag som måske er dårlig,” sagde han kort, Andreous vendte blikke ned imod den mørkere del af gyden hvorfra at de mange små stemmer kom fra. Han kunne hør Oscar og de andre på afstand.
Han måtte trække på skulderen, ”Så du nok den første, alle andre syntes det er mærkelig. Men det fordi de bange for blive syge, rotter er faktisk ret rene dyr, i forhold til de fleste folk tro,” sagde han kort, og alligevel hørt han altid de rige damer skrige når de så en rotte på afstand.
”Det er sjovt lille sammenhold som de har,” Andreous kunne forklar det helt ”Rotterne er helt sikker bedre selskab en mange af de bumser der sover nede i kloakken” han have oplevet, hvor ubehagelige mennesker var gang på gang, når det var koldt.   
Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 04.02.2019 21:12
Maion smilte glad da han sagde det var et godt talent. hun tog sin tegneblok og blok i hånden og knugede det ligt i hånden for det var det som gjorde så mange børn elskede hendes historier. hun livliggjorde dem.
hun smilte til ham da han talte om de var rene. hun nikkede.  "det tror jeg på. jeg har kun set beskidte dyr når de leder efter mad i affald." her talte hun faktisk ikke kun om dyr men også mennesker. de blev jo heller ikke lige fremst rene af at lede efter mad i skralde spande.
hun så hvor han kiggede hen og kunne ikke se dem de stemme han kunne høre var fra.  hun så på ham igen og tog en pen og stak den i sin finger og lod den lille dryppe blod lande i blækket. hun tog penen i blækket og åbnede tegne blokken. hun tegnede en rotte som hun så den for sig og pludselig hoppede rotten ud af hendes tegne blok og løb rundt om hende. "dette er nok grunden til mange børn her i gyderne elsker mine historier. jeg fortæller og tegner for dem. de synes altid det er så spændene når mine tegninger for liv." hun så på rotten der løb rundt om hendes stol. hun synes faktisk den var ret så godt tegnet vis hun skulle sige det når hun ikke havde set rotter så tit.
Andreous Ashven

Andreous Ashven

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Raider 08.02.2019 14:28
Andreous blev ret overrask over at se Maions tegning komme til live på den måde, det var næsten en mere spænende magi, end den som han selv havde. Alice satte sig op på bagpoterne, hvorfor at hun lavet en lav lyd.

”Alice spørg om det er en rigtig rotte, hun kan ikke helt forstå hvad der lige sket,”
Andreous var godt klar over at det var magi, men for rotte var magi måske lidt mindre forståelig. ”Hun kan helt forstå magi som vi kan,” sagde han lidt efter. Nok var Alice o Alice og Oscar to klar to kloge rotter, men der var stadig ting som de ikke ville kunne forstå lige så godt som mennesker kunne.
Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 11.02.2019 16:32
Maion smilte og så ned på rotte tegningen der gik rundt i gyden. hun tog parpiret og overvejde at rive den i stykker. men det ville være lidt synd også for hun havde ikke brugt rotten til en historie. hun så mod Andreous og hans rotte. "du kan fortælle at vis papiret bliver revet over så eksistere rotten der ikke mere" hun så på parpiret og var ved at rive det over men stoppede. hun kunne virkelig godt lig sine tegninger så det at ødelægge dem var ret så trist.
hun så på rotten. mon den ville forstå det vis hun rev det over og den forsvandt til en blæk klat? mon dog. hun vidste at nogle dyr forstod det samme som mennesker men andre så noget helt andet end mennesker gjorde.
Andreous Ashven

Andreous Ashven

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Raider 12.02.2019 14:03
Andreous nikkede som svar, da han drejede hoved imod Alice kommer der et par små lyde som ville være helt uforståelige for mennesker. Et øjeblik efter, vendte han blikket tilbage imod Maion.
Alice som sad på hans skulder, bevægede sig nu ned at hans arm for studere den anden rotte nærmer. ”Jeg tror Alice vil have en ny ven?” sagde Andreous kort, med lille smile. Selv om hun nok ikke ville kunne tale med den anden rotte på helt samme plan.
"Hvad kan du ellers bringe til live?" sagde Andreous nysselig, hun havde taget hans opmærksomhed på sådan en plan at han slet ikke lagde mærk til Oscar som var kommer tilbage med tre-fire andre rotter.                                                                                     
Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 25.02.2019 12:01
Maion så på rotten der kom over mod den rotte som var fra en tegning. hun smilte til ham og sukkede. "ja men den forsvinder lige pludseligt." hun kunne lig sine tegninger men vis hun krøllede parpiret eller rev det i stykker forsvandt tegningen. hun så mod ham da han spurte hvad hun ellers kunne bringe til live.
"hmm alt jeg har set og ved hvordan er. jeg kan ikke lave mennesker eller drager. mennesker kræver for meget chakra og drager har jeg aldrig mødt" sagde hun stille og roligt med et venligt smil. hun kunne også lave mad fra en tegning. men det måttede ikke. hun kunne få smagen og det hele men hun kunne ikke blive mæt.
Andreous Ashven

Andreous Ashven

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Raider 27.02.2019 09:45
Andreous sad lidt med åben mund, ”Du kan jo bare finde på en? En drage, hvem siger der skal være en speciel måde de kan se ud på, det jo bare din egen fantasi som kan lave den?” sagde han kort. Andreous havde heller ikke set en drage, han havde igennem årene hørt at lyseskriger havde drager, men han havde ikke selv set dem.
Mennesker derimod kunne han godt forstå, de var store og halv detaljerede at tegne. ”Mennesker kan jeg nu godt forstå, men vi heller de bedste at tegne” sagde han kort, de fleste mennesker han talte med, var ikke ligefrem imødekommende.
Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 27.02.2019 14:03
Maion så på ham da han talte om drager. hendes magi tillød ikke hun tegnede drager. hun havde desværre prøvet.  "jeg kan kun bringe ting til live vis jeg ved hvordan det ser ud eller opføre sig. jeg har aldrig mødt en drage så min magi tillader ikke jeg tegner dem"
hun håbede han forstod. for det var svært at tegne en drage når man aldrig havde set en og vidste de levede. hun nikkede til det han sagde med menneskerne. ja de er ikke ligefremst nemme sådan nogle mennesker. måske et tæppe kunne være hun kunne tegne... men det ville nok ikke gi varme da det ville være parpir tyndt.
Andreous Ashven

Andreous Ashven

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Raider 01.03.2019 18:12
Ah trist, Andreous ville ellers gerne have set en drage, eller bare lille udgave. Han ville nok ikke være modig nok til møde den virkelige udgave.
Han nikkede som svar, ”Det gir vel mening” sagde han kort. Han kunne god se at det måske ville kræve lidt fantasy og hvis hendes magi var sådan ville det nok heller ikke kunne lade sig gør. Andreous kom i tanke om magi forbuddet i byen, ”Hvad gør du, hvis du bliver set af vagterne, jeg har hørt at de hård omkring det med bruge magi?” sagde han kort.
Selv havde han ikke så mange problemer, han havde fortalt Alice og Oscar at de ikke skulle tale til ham på åbenlys gade, men når de var alene var det helt fint. 
Maion

Maion

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 81 år

Højde / 165 cm

Mong 02.03.2019 19:38
hun så ned på sin rotte tegning og sukkede. "ja, jeg har jo ikek rigtigt tænkt over det. jeg vil jo bare gerne gøre gade børnene glade" hun så ned på andreous og smilte forsigtgt. "men vis jeg bliver opdaget så bliver jeg opdaget og må side inde." hun smilte varmt og venligt og vidste at vagterne sjældent kom i hendes gyder. men hun ville da prøve at skjulde det vis hun kunne. hun var jo nød til at leve livet også.
Andreous Ashven

Andreous Ashven

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Raider 03.03.2019 01:21
”Jeg tror, det kommer an på ens magi. Det lader mere til at det er de farlige magier, som folk er bange for,” og derved ham. Andreous var nok den sær dreng med hans rotte tale, og folk var bange for at han ville komme med ny plage, hvis han blev set sammen med rotterne. ”Det virker i hvert ifalden sådan” sagde han lidt efter. Nu undgik han selv by vagterne på stor plan, de var godt bekendte med hans tyverier efterhånden, og det gik ikke hvis han blev taget igen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12