Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 01.03.2018 00:38
Det var en kold formiddag i marts, den koldeste Falk kunne huske at have oplevet, og selvom hun ikke havde planlagt at gå udenfor den dag overhovedet, havde hun klædt sig i flere lag tøj bare for at holde varmen indenfor; høje strømper, et par bukser, tykke uldsokker udover de andre strømper, en tanktop, en bluse, og en uldtrøje udover dén, der dog trods alt hang åben.

Hendes hår havde hun sat op i en rodet knold på toppen af hovedet, og hun stod midt på sit gulv, en halv ostemad i hånden, og stirrede på et maleri hun var i gang med, men som hun ikke brød sig om, uden at kunne finde ud af hvorfor.

Hun skævede hen til sine farver og overvejede om en tilføjelse af lidt rødt ville hjælpe, da det bankede på døren. Der var kun én person det kunne være, og Falk nærmest faldt over det snavsetøj, der lå spredt ud over hendes gulv, da hun skyndte sig hen til hoveddøren, og kun stoppede på vejen for at sætte ostemaden fra sig på spisebordet.

Hoveddøren blev nærmest flået op af Falk, der kastede sig i Livs favn. "Mor!"

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 01.03.2018 00:45
Liv havde en høne at plukke med sin datter; hun vidste, at Falk havde forsømt sine pligter som sjælehyrde, og hun havde i sinde at give sin datter en skideballe, verbal eller fysisk om nødvendigt, men hun vidste også godt, at hun var uendeligt hengiven til sine børn, og Falk skulle bare se på hende på den rigtige måde, så ville Liv lade hende slippe afsted med hvad som helst. Hun sukkede og rystede på hovedet af sig selv. Hun måtte være stærk!

Det lykkedes Liv at føle sig stærk og handlekraftig, lige indtil hun havde banket på døren, og Falk kom flyvende ud i hendes arme. Liv lo hjerteligt og krammede sin store datter tæt ind til sig, mens hun kyssede hver en centimeter af Falks ansigt, hun kunne komme til.

"Åh Falk, min lille skat, min guldklump," lo hun og knugede Falk mod sit bryst. "Mor har savnet dig så det gjorde ondt i hjertet!"

Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 01.03.2018 01:21
Falk smilede i hele hovedet fra det øjeblik Liv knugede hende ind til sig. Hun vidste at der var en grund til at Liv var kommet i dag - ikke, at hun ikke kunne komme forbi uden anden grund end for at se hende, men fordi Falk var klar over at hun havde forsømt sine pligter og at Liv på et eller andet tidspunkt ville opdage det og irettesætte hende. Alligevel håbede hun på det bedste - der var i hvert fald ingen grund til selv at bringe det op.

"Jeg har også savnet dig, mor," svarede hun og pressede sine læber imod Livs kind i et smilende kindkys. "Kom indenfor," bad hun og trak sig ud af sin mors favntag kun for at tage hendes hånd og føre hende ind i en rodet stue, der lå op imod et rodet køkken og et rodet soveværelse. Falk havde aldrig i sit liv haft tid til noget så ordinært som oprydning. 

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 01.03.2018 01:26
Liv fulgte velvilligt med Falk indenfor. Hun ænsede slet ikke rodet, for lige som sin datter, havde Liv aldrig haft tid til den slags. Hun holdt bare godt fast i Falks hånd, mens de gik igennem huset. 

"Hvor ser du smuk ud, Falk," sagde Liv, da de var kommet ind på Falks værelse, og hun lod sin hånd glide blidt over Falks kind, inden hun lænede sig ind og gav Falk et stort smækkys midt på munden. Hun lo og tog derefter sin pels af og lagde den over ryggen på en stol.

"Fortæl mig alt, du har lavet, siden sidst jeg så dig," sagde hun så og satte sig på kanten af Falks seng.

Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 03.03.2018 00:24
Falk havde aldrig i sit liv manglet komplimenter eller støtte, men hun hungrede alligevel konstant efter at få dem, og hun så op på sin mor, strålende af glæde, da hun blev komplimenteret. Kysset havde hun nærmest forventet og hun gengældte det uden at tænke nærmere over det.

"Åh, der er sket så meget," sagde Falk, selvom det ikke var længe siden de havde set hinanden. I virkeligheden var der heller ikke sket meget, Falk havde det mest sådan, fordi hun var vant til at fortælle Liv om alting, og havde en masse hun havde længtes efter at få lov til at fortælle hende om.

"Jeg er blevet meget, meget bedre til at tegne fugle," fortalte hun og løb rundt på sit værelse for at finde en masse papirer, de fleste af dem kultegninger af duer. "Mest duer, for det er den jeg ser mest herinde," sagde hun og satte sig på Livs skød, inden hun rakte hende stakken af tegninger.
"Og Thomas og René, du ved, mine naboer, de har født! Jeg hører næsten Thomas græde oftere, end jeg hører babyen." Hun fortalte det med et bredt grin, men da Falk først var flyttet ind havde hun hadet sine optimistiske og glade naboer så meget, at hun havde truet Liv med at sende deres sjæle til dødsriget med det samme. Det var kun langsomt, at hun var varmet op til dem i en grad, hvor hun nu næsten var glad for dem og gik op i deres liv.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 03.03.2018 00:35
"Ååh, nyt liv," hviskede Liv med et bredt smil. Hun elskede babyer, kunne slet ikke stå for dem, og på mange måder ville hun ønske, at hendes egne børn aldrig blev voksne. Hun lagde en arm om livet på Falk for at holde om hende på sit skød, mens hun kiggede Falks tegninger igennem. Liv havde aldrig selv været specielt kunstnerisk, og hun havde aldrig haft forstand på kunst, men hun elskede Falks tegninger.

"Hvor er de smukke," kommenterede Liv og kyssede Falks bløde kind. "Du er så dygtig, min skat. Mors lille kunstner."

Liv var så uendelig glad for, at Falk stadig lod hende kysse og kramme hende. Selvom Liv prøvede at opdrage alle sine børn til, at de aldrig måtte afslå deres mors kærlighed, hverken fysisk eller psykisk, så var det ikke altid dem alle, der fandt sig i det, når de blev voksne. Ligesom det ikke var alle, der fulgte i hendes fodspor som sjælehyrde. Hvilket forresten mindede Liv om...

"Falk, du har ikke passet dine pligter," sagde hun og lænede sig lidt tilbage, så hun kunne se Falk i øjnene. "Hvad er din undskyldning?"

Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 04.03.2018 21:26
Falk vidste hvordan Liv havde det med babyer og det var delvist også derfor hun havde bragt det op. Der var intet så godt, som når hendes mor var i virkelig godt humør. Falk havde aldrig haft det på samme måde med babyer, men hun var også klar over at hendes interesser lå et helt andet sted.

Hun smilede i hele hovedet ved Livs komplimenter og knugede sig tættere ind til hende, indtil Liv pludselig lænede sig væk fra hende igen. Falk surmulede allerede inden de fik øjenkontakt.
"Jeg har haft travlt," svarede hun og svang med benene. Hun slog også skyldigt blikket væk, for hun havde jo lige vist Liv, hvad det var hun havde haft travlt med.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 04.03.2018 23:41
Liv sukkede og løftede et øjenbryn af sin datter. Hun vidste udemærket, at travlhed ikke var grunden, og hun vidste også, at Falk vidste det. Liv kendte de fleste af sine børn godt nok til at vide, hvornår de løj for hende. 

"Du er en bandit," sukkede Liv og rystede på hovedet, mens hun rejste sig fra sengen. Falk havde meget lille interesse i at arbejde som sjælehyrde, og Liv ville heller ikke tvinge hende, men derfor ville hun nu stadig plage hende med det, hver gang hun så hende. "Kom her."

Liv greb fat om Falks håndled og trak hende hen til sengen, hvor hun smed Falk ned på madrassen.

"Straffen er døden," sagde hun og så i et øjeblik dødens alvorlig ud. "Ved kildning!"

Liv grinede og kastede sig over Falk og kildede hver eneste centimeter, hun kunne få fat i. I sin iver voksede Liv endda også en del, indtil hun nærmest omsluttede Falk og sengen knagede under dem.

Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 05.03.2018 00:10
Falk brød sig ikke om at Liv rejste sig. Hun sad godt og varmt og trygt på sin mors skød og nu var hun sikker på at der ventede ballade. Falk var kun interesseret i sjælehyrde arbejdet fordi hun vidste hvor glad hendes mor blev når hun gjorde det. Men det gjorde også kun Liv glad, hvis hun var holdt op i en periode. Det skulle ligesom helst ikke blive normen at Falk gjorde sit job, for hvad så hvis hun ikke fik ros længere? Nej tak.

Falk så med store øjne op på Liv, da hun blev smidt ned på madrassen, men hendes udtryk ændrede sig til ren glæde da kildning blev nævnt.

"Mor!" skreg hun, så snart Liv begyndte at kilde hende og hun hvinede og vred sig under kvinden.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 05.03.2018 00:27
"Bed om nåde!" grinede Liv og blev kun ved med at kilde Falk. Hun var vokset til næsten dobbelt størrelse og kunne nemt holde Falk nede mod madrassen. "Bed om tilgivelse fra din hengivne moder, Falk!"

Liv grinede så tårerne strømmede ned ad hendes kinder, men hun stoppede ikke. Det var måske en mild straf, men Falk måtte tage straffen alligevel. Liv var sjældent barmhjertig overfor folk, der misbrugte hendes tillid eller prøvede at snyde hende, men hun kunne aldrig gøre sine børn ondt, ikke for alvor.

Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 05.03.2018 01:07
"Nåde!" skreg Falk, der var utroligt kilden, og på én gang både nød og hadede og at blive kildet.

"Nåde og tilgivelse, min - min hengivne mor," bad Falk ind imellem udbrud af latter og skrig. Den vægt Liv var vokset til, som holdt hende godt nede, gjorde kun at hun følte sig sikker og tryg, og selvom hun kæmpede imod sin mors ondskabsfulde fingre alt hvad hun kunne, forsøgte hun ikke at fjerne selve kvinden.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 05.03.2018 01:17
Liv holdt op med at kilde Falk, men hun fjernede sig ikke. Hun blev liggende halvt ovenpå Falk for at holde hende nede. Liv holdt sine hænder faretruende op og vrikkede med fingrene.

"Lover du aldrig at gøre det igen?" spurgte hun og prikkede Falk i siden, bare for at understrege, hvad der skete, hvis Falk ikke makkede ret. Hun vidste godt, at Falks løfte ville blive brudt med tiden, men det gjorde ikke noget. Når det skete, måtte Falk bare tage endnu en straf.

Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 05.03.2018 21:34
"Jeg lover!" svarede Falk, selvom hun vidste at hendes løfte ikke betød meget. Hun ville passe sit job lidt igen nu, men kun indtil hun fandt noget mere spændende at lave eller hun savnede Liv for meget.

"Kram!" forlangte hun derefter og så op på sin mor med hundeøjne, hendes arme rakt op, krævende. Hun havde savnet Liv og hun fik kun opfyldt sit behov efter hende, hvis hun var så fysisk tæt på som muligt.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 06.03.2018 04:57
Liv grinede og lænede sig ned over Falk for at kramme hende. Hun skrumpede ind til sin normale størrelse igen og løftede Falk op i sine arme for at knuge hende mod sit bryst.

"Min lille øjesten," hviskede hun og kyssede begge Falks kinder. "Har du savnet mig? Mor har savnet dig så det gjorde helt ondt i hjertet. Har du det godt? Der er ikke nogen, der generer dig, vel?"

Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 11.03.2018 22:32
Falk grinede da hun hørte sin mor gøre det, og hun gled ivrigt med, da hun blev hevet ind til Livs bryst. Da kindkyssene kort efter fulgte struttede Falk med sine læber, der strøg imod Livs kinder da hun bevægede sit hoved fra den ene side af Falks ansigt til den anden.

"Jeg har det godt," forsikrede Falk hende, med en tone som havde hun allerede fortalt hende det én gang. Alligevel tilføjede hun lavmælt; "Jeg keder mig. Og jeg har ikke fundet nogen her der er spændende at snakke med endnu." Som et lille barn, der kedede sig, sparkede hun ud efter sine dyne. Flere gange, indtil den var landet helt på gulvet. Falk havde ikke brug for nogen at snakke med og det meste af tiden ville hun helst bare være alene, men det var delvist også derfor hun havde kunnet leve så længe i Dianthos uden at savne nogen at snakke med. Nu forventede hun at hendes mor ville løse problemet for hende.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 11.03.2018 23:01
"Hvorfor finder du ikke sammen med nogen af dine søskende?" spurgte Liv og rullede om på ryggen, så Falk kunne lægge sit hoved på hendes skulder. "Du har masser af søskende i byen. Jeg tror, at Sakse måske er her også. Han har du da altid godt kunne lide, ikke?"

Mens Liv talte, strøg hun over Falks krøller og begyndte uden at tænke over det at flette dem. 

Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 11.03.2018 23:13
Falk kom med en utilfreds lyd, da Liv foreslog at hun fandt sammen med nogle af sine søskende. Det var en god ide, og hun havde egentlig ikke noget imod den, men hun skulle som regel bruge lidt tid på at bearbejde ideer som den før hun brød sig om dem.

Hun vidste heller ikke, hvad hun skulle sige til at Liv påstod at hun godt kunne lide en af sine brødre. Hendes umiddelbare reaktion var at give hende et surt 'nej', men lige præcis ham her kunne hun faktisk godt lide, så hun møvede sig bare lidt rundt i sin mors arme uden at svare hende med det samme.

"Sakse er her ikke lige nu," svarede hun så endelig, stadig surmulende. "Jeg ved ikke hvor han er for tiden." Det var hendes måde at indrømme på at hun godt kunne lide ham. Hun nød også at få sit hår flettet, men gjorde ikke andet end at hvile en hånd på sin mors skulder og stryge sine fingre distræt over den bare hud på den. 

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 12.03.2018 00:19
"Vi kunne finde ham?" foreslog Liv, selvom hun egentlig ikke havde lyst til at røre sig ud af flækken lige foreløbigt. Desuden var Sakse typen, der var meget svær at finde, hvis han ikke havde lyst til at blive fundet. Hun kyssede Falks krøller.

"Eller også må du tage dig til takke med din gamle mor et stykke tid, hvis du kan holde det ud," sagde hun og satte sig op, så hun kunne begynde at flette håret på den anden side af Falks hoved.

Falk

Falk

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 166 cm

v0idwitch 18.03.2018 17:40
Falk sukkede, dybt og højlydt da Liv foreslog at finde Sakse. Hun havde det for behageligt hvor hun var lige nu, og selvom hun gerne ville bruge tid på at lede efter Sakse, ville hun hellere gøre det uden Liv. Sakse var sjovest at have for sig selv, ligesom Liv også var. Det var også nemmere at lokke dem med på unoder. Det føltes for Falk som om de holdt hinanden for meget i ørerne, når de var sammen. Ikke at Falk kunne formulere hvordan hun havde det, så det var nemmere bare at sukke.

"Mor! Jeg kan altid holde dig ud," svarede Falk og strøg distræt en hånd over sin mors lår. "Desuden ser jeg altid så fin ud, når du har haft fat i mit hår. Det er ren luksus. Tager du også mit vasketøj?" spurgte hun drillende.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 18.03.2018 17:59
Det var efterhånden ved at være lidt for længe siden, Liv sidst havde set Sakse, og selvom hun ikke var bekymret for ham, da han altid havde været meget pligtopfyldende, ja, så var hun alligevel altid bekymret. Sakse var list over 300 år gammel og kunne sagtens klare sig selv, men samtidig var han også mors dreng (ligesom så mange andre af hendes sønner), dog på en lidt stiv og tør måde, og hun vidste, at han fandt tryghed hos hende. Sakse var altid meget alene, og det var egentlig dét, mere end noget andet, der bekymrede Liv. Et liv burde leves med andre, ikke ensomt, var hendes mening.

"Det ved du, jeg gør, hvis du beder mig om det," lo Liv, mens hun flettede løs. Hun lavede tre franske fletninger, der sad tæt ved Falks hovedbund, indtil et stykke bag hendes ører, hvorefter de mørke krøller fik lov til at bølge frit. Foran hvert øre lavede Liv en lille fletning, der hang løst. 

"Hvor ser du smuk ud," sagde Liv, da hun trak sig lidt tilbage for at betragte det færdige resultat. "Den smukkeste datter, man kunne ønske sig."

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Lux , Tatti, Mong, jack
Lige nu: 5 | I dag: 11