Idrizraele

Idrizraele

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 340 cm

Helli 08.09.2017 14:16
Solen var ligeså stille begyndte at sænke sig i horisonten, og det betød at natten var ved at komme, og med natten kom udgangsforbuddet. Et udgangsforbud som mange efterhånden så skævt til, og især den mere lumre del af byen havde et anstrengt forhold til ikke at kunne færdes ude efter mørkets frembrud. Der var dog nogen der syntes det var en god ide. Nogle af borgerne, en del af medlemmer af Kiles Orden, og der iblandt Idrizraele. Selvom Idrizraele havde et meget løst forhold til loyalitet, så måtte hun indrømme at ypperstepræsten havde gjort et fremragende jo for at fremme Kile i byerne, og hun var ikke bleg for at indrømme. Det kunne godt være at hun ofte holdte sig lidt i skyggerne, og prøvede på altid at forholde sig neutral i forhold til alt og alle, men hun kunne ikke undgå de lidt mere smørrede smile der blev sendt når ypperstepræsten gjorde noget hun var enig i, eller at hun verbalt sagde højt at han havde gjort et godt job. Hun vidste dog godt at ikke alle præsterne var enige i det, men hun var ligeglad, de færreste turde at lægge sig op mod ham. HUn viste ikke sit ansigt meget, men det var svært at gemme hendes hale.

Nu hvor solen som sagt var ved at gå ned, var Idrizraele til at finde ved templet. Det var snart tid til patruljerne, og hun var en af dem der skulle ud og patruljere senere, men inden det kunne hun godt give en stille bøn til Kile. Kile der i sidste ende ville tage dem alle. De tilhørte hende alle trods alt.
Det var en kort bøn. Blot et par tanke foran alteret, før at hun rejste sig for at bevæge sig videre. Der var ikke mange i templet på dette tidspunkt, ikke at det bekymrede hende overhoved. 
Proserpina Libitina

Proserpina Libitina

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 158 cm

Hobbit 13.09.2017 01:33
Det havde været en lang dag. Endnu en dag hvor hun havde vandret ned af gaderne i et forsøg på at hjælpe folk som orden havde svoret at hjælpe efter plagerne. Selvom det efterhånden var ved at være mange måneder senere end den sidste plage afsluttede, var der stadig mange folk som led. Og Proserpina vandrede troligt rundt med den hvide maske over sit ansigt og hjalp hvor hun kunne. Men så snart mørket begyndte at falde på, vendte Proserpina tilbage til templet, tilbage til stedet hvor hun kunne bede en bøn for sin gud og hjælpe med at sende sjælende der var gået tabt videre til dødens rige, til Kiles rige.

Der var sket så mange ting på det sidste. Kiles Orden havde fået flere opgaver og antallet af medpræster var steget. Pludselig var der mange som Proserpina ikke længere kendte, og hun havde været en del af Kiles følgere siden den dag hun blev født. Maskerne gjorde det naturligvis ikke nemmere at kende folk fra hinanden overhovedet, og alting blev så distanceret. Hun gik i sin egen verden som hun bevægede sig ud af templet og så på gruppen der var ved at samle sig foran for at gøre klar til nattens vandring. Hun var aldrig selv blevet udtaget til disse, da hun på ingen måde var kampdygtig eller havde autoritet i sin lille krop. Hun så på de samlede og tog en dyb indånding. Alting virkede mærkeligt efter der var sket nedbrænding af templet. Proserpina var bekymret og drejede nervøst den sorte ring hun havde fået som hun var trådt ind i de andre præstinders række. Hun burde støtte Ordenens mål og gerninger med fuld tillid, men hun var bekymret. Noget Masken heldigvis var god til at skjule som hun kiggede på flokken.

Idrizraele

Idrizraele

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 340 cm

Helli 13.09.2017 14:00
Idrizraele var en af de lettere genkendelige præstinder i ordenen. Det var de færreste der var halvdyr, og hun havde selv endnu ikke mødt en anden halvslange i ordenen. Det gjorde selvfølgelig også at hvis folk havde et problem med hende, så var hun til at finde. Det generede hende egentlig ikke så meget. Hun var ikke ligefrem svagelig, og der var op til flere præster der foretrak ikke at gå i nærheden af hende. Der var bare noget... forkert ved hende. Idrizraele var da ligeglad.

Hun var på vej væk, da hun opdagede en af de andre præstinder, stå et stykke væk fra dem der var ved at samle sig for at tage afsted på patrulje. Der var stadig lidt tid. Hun krøb hen til hende, hendes krop tættere end komfortabelt på den stakkels præstinde. Også Idrizraele var iført den hvide maske, men den gjorde ikke et godt job i at skjule slange hovedet.
"Hvis du sshkal med, sshå må du hellere sshtille dig over til dem," kom det hvislende fra Idrizraele. Hendes stemme var blød, rolig, næsten en hypnotiserende lyd, men stadig med hendes læspen hun ikke kunne slippe af med. Om hun hypnotiserede andre eller ej, der var ikke meget forskel på hendes toneleje, det var bare sådan hun talte.
Proserpina Libitina

Proserpina Libitina

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 158 cm

Hobbit 19.09.2017 15:15

Proserpina kiggede en smule forskræmt til siden, og prisede sig igen lykkelig for at masken skjulte det meste, men øjnene der var tydelige gennem maskens huller vidste tydeligt at den pludselige nærvær ikke var komfortabel hos præstinden. Proserpina kunne godt genkende den anden, ikke på navn, men udseende. Slangekroppen var så absolut ikke til at tage fejl af, og selvom Proserpina intet havde imod halvdyr, fik halvdyret det stadig til at løbe koldt ned af ryggen. Præstinden bakkede et enkelt skridt for at få en mere komfortabel afstand til den anden præstinde. Hun smilede forsigtigt bag masken, selvom det egentlig ikke kunne ses.

Jeg er ikke på nattens patrulje. Jeg har ingen våbenfærdigheder” svarede hun ærligt, og syntes at mærke en mærkelig fornemmelse i kroppen ved kvindens stemme. Det måtte være ren indbildning. Det føltes bare mærkeligt, selvom Proserpina ikke kunne sætte ord på hvordan. ”Jeg vil ikke være til megen nytte derude, frøken.” svarede hun høfligt og forsøgte at skjule den anspændthed den hvislende lyd havde aktiveret i hendes krop.

Idrizraele

Idrizraele

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 340 cm

Helli 19.09.2017 21:11
Hvis masken ikke havde skjult det meste af Idrizraeles hoved, ville man kunne se et næsten uhyggeligt smil der spredte sig på hendes læber og i hendes øjne. Det var som om at hendes bytte var her. Lige foran hende, og alt hvad hun skulle var bare at tage en bid af det. Hun vidste dog godt at spise andre af Kiles Orden ikke blev set godt på. Ikke at hun havde prøvet endnu. Hendes tid i Ordenen var endnu ikke tjent ud, men det betød jo ikke at hun ikke ville vikle sig om de små uskyldige ofre, som skulle hun spise dem.

Hun snoede sig da også om præstinden, rørte hende ikke, men var farligt tæt på hende, før at hun endnu en gang endte bad hende, og placerede hendes kolde hænder på hendes skuldre, og med hendes hovedet farligt tæt på præstindens.
"Ingen nytte. Det kan jeg da ikke tro," kom det endnu engang hvislende fra Idrizraele. "Vi sshkal jo alle gøre voressh for at hjælpe Kile, og Kilessh orden. Gør du ikke dit?" Det var ikke anklagende. Det var næsten som om at hun spurgte om Proserpina syntes vejret var godt.
Proserpina Libitina

Proserpina Libitina

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 158 cm

Hobbit 19.09.2017 21:35
Proserpina tog en dyb indånding og forsøgte at stoppe sig selv fra at komme med en pipende lyd. Der kom kun en halv lyd, men den nåede alligevel over hendes læber, trods masken skyggede en del af lyden. Hun skævede ned til halen der lå som en ring om hende, mens præstinden snoede videre rundt om hende. Som var hun et byttedyr. Den ubehagelige følelse var ikke væk, men hun tvang sig selv til at møde halvslangens blik.

"Ingen nytte på patruljerne der opretholder udgangsforbud" præciserede hun så roligt hendes stemme kunne mønstre. Hun brød sig ikke spor om at den anden var så tæt på og en ubehagelig sitren gik igennem kroppen som hun plecerede sine kolde hænder på skulderen. Men stemmen var ikke farlig eller anklagende, men stadig bragte den mærkelige følelser med sig. Som om hele Proserpinas krop skreg på at hun skulle flygte. "Jeg hjælper Kile i dagtimerne." hvor hun kunne gøre nogen nytte. Hun følte sig lille i forhold til den anden. Som et lille barn der blev holdt fast. Proserpina sank en klump i halsen og tvang sig selv til at stå bomstille. "Men mangler i folk skal jeg gerne kigge efter om andre kan tage med jer."

Idrizraele

Idrizraele

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 340 cm

Helli 19.09.2017 21:46
Idrizraele nød hvordan den yngre præstinde nærmest vred sig i hendes tag, selvom hun så tydeligt ikke ville vise det udadtil. Hun var som et lille dyr, der vidste at det kunne ske i hvert et øjeblik. Døden, det de ellers så fint tilbad. Var hun virkelig bange for det? Måske var det fordi at det var uvist. Ville Idrizraele gøre det? Eller ville hun ikke? Hvordan ville det ske? Ville hun blive slugt levende. Ville hun blive dræbt inden, eller ville hun måske blive bidt i halv. Folk der ikke kendte til Idrizraeles måde at jage på ville ikke vide bedre.

"Dagtimerne kan umuligt være nok, min lille ven," sagde Idrizraele og lagde hovedet lidt på skrå, og rent faktisk lagde sit hoved ind mod Proserpina. Fuldstændig ligeglad med det man ville kalde en personlig bobbel. "Kile tager ossh alle en dag. Det kan sshke i hvert et øjeblik. Er du klar på døden?" Et uskyldigt spørgsmål, men det var som om at der hang mere bag ordene fra Idrizraele. Næsten som om at hun spurgte om Proserpina var klar på at dø lige her, for Idrizraeles hænder. Ikke noget hun faktisk ville gøre, men det kunne jo ske.
Proserpina Libitina

Proserpina Libitina

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 158 cm

Hobbit 19.09.2017 22:03
Proserpina var ikke bange for døden. Hun vidste at den kom efter hende før eller siden, som den naturligt skulle. Men døden skulle i hendes verden ikke indtræffe unaturligt. At blive angrebet, slået ihjel eller andet i den retning, var ikke en naturlig død i proserpinas verden. og Derfor var hun urolig. Derfor følte hun ubehag ved den anden uvelkommende nærvær.

Hun lukkede øjnene i, som den hvislende lyd nåede hendes øre. Hun kommenterede ikke på dagtimerne, overhovedet. Det var nok ifølge resten, men åbenbart ikke for denne præstinde. Hun trak vejret roligt og åbnede langsomt øjnene og mødte den andens blik med kølig rolighed. "Er du?" der var noget undfordrende over hendes stemme som hun sagde det. Proserpina vidste at der var en risiko for at dø hvert sekundt, og det eneste hun egentlig burde fortryde, var at hun ikke havde ført sin slægt videre. Men fakta var, at hun ikke var bange. Hun var ikke bekymret. Hun frygtede ikke døden, men ønskede ikke at møde den endnu.

Idrizraele

Idrizraele

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 340 cm

Helli 19.09.2017 22:15
Det var nok sådan at byttedyr og rovdyr var så anderledes, for i Idrizraeles verden var det en naturlig del af verdenen. Nogen gange blev man dræbt, men det betød ikke at man var mindre værdig til at tage ned til Kile. Der var heller intet galt i at være den person der havde været grund til det. Alt sammen en naturlig del af verdenen for et rovdyr som Idrizraele.

"Er vi nogensshinde klar på at dø?" spurgte Idrizraele, for selvom hun mente at døden, selv i at blive dræbt, var naturlig, så var der altid en usikkerhed. Man vidste aldrig hvornår man tog sit sidste åndedræt, og der var ingen måde hvorpå man kunne forberede sig på det. "Men jeg er ikke bange for den. Vi fortjener den alle, og vi må huske at omfavne den, sshom var den en gammel ven. Vi tilbeder vel Kile fordi vi ønsshker døden." Måske ikke en hel sand påstand, men helt usand var den trods alt heller ikke.
Proserpina Libitina

Proserpina Libitina

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 158 cm

Hobbit 19.09.2017 22:25
Det var nærmest som en ubehagelig leg. En leg som den ene part nød og den anden ikke var særlig begejstret for. Proserpina var den sidste. At snakke om døden var ikke unaturligt for hende, men på denne måde fremstod det ubehageligt og ikke som en trøst at de alle kom det samme sted hen. At nogen ventede på dem. At de ikke var alene når døden indtraf.
"Jeg tror nogen er klar, men ikke alle. Jeg er ikke klar dette øjeblik, men jeg frygter den ikke" svarede hun tilbage og forsøgte at undgå at trække sig væk, trods hun følte sig indfanget.

"Jeg ved ikke hvorfor du tilbeder Kile, men det er ikke fordi jeg ønsker døden. Jeg tilbeder Kile, min gudinder fordi hun er retfærdig og tager imod. Hun tager imod fortabte sjæle og giver dem værdighed efter døden. Hun er den sikkerhed vi alle har i livet. Døden vil altid komme, og vi skal ikke frygte den." men det var ikke det samme som at ønske folk døde. Det ville lyde forkert i hendes øre.

Idrizraele

Idrizraele

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 340 cm

Helli 19.09.2017 22:33
Så den lille mus kunne tale op når det virkelig galt. Det fik dog blot Idrizraele til at trække mere på smilebåndet. Hun foretrak trods alt sin mad med lidt kampånd i sig, selvom hun altid havde fået at vide at man ikke måtte lege med maden. Desværre var hun måske lidt for glad til at gøre det, mest når hun nok aldrig fik lov til at spise det, selvom det stadig i hendes øjne var et stort, godt måltid, hvis hun nogensinde måtte gøre det.
"Du virker utrolig sshikker i din påsshtand om dette," hvislede hun endnu engang, men gav ikke slip på præstinden i sit greb, selvom hun bevægede hovedet lidt væk igen. Hun var ikke færdig med at lege med sit måltid trods alt. "Men hvorfor sshkulle vi bekymre ossh om at tilbede hende i livet, hvissh hun alligevel tager imod alle sshjæle? Hun har ingen interesssh i hvad vi foretager ossh i livet," pointerede Idrizraele. Hvordan denne samtale havde foredreget sig i denne retning vidste slangedamen sig ikke, men hun var interesseret i at vide hvad sådan en lille mus havde at sige.
Proserpina Libitina

Proserpina Libitina

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 158 cm

Hobbit 19.09.2017 22:45
Proserpina tog en dyb indåndingen og stirrede på den anden præstinde. Hun var ikke sikker på hvordan alting var havnet her, men hun følte næsten at hun blev testet. Samtidigmed at hun blev leget med. Det var en underlig leg hun ikke forstod sig på, og egentlig ikke havde lyst til at være en del af.

"Nej, ikke ud fra hvad jeg er blevet fortalt. Men du lyder til at have kendskab til hvad gudinden tænker, siden de stiller spørgsmålstegn ved min udtalelse." svarede hun og så udfordrende på den anden. Hun var nok byttedyret i denne leg, men så længe de andre præster stod i nærheden frygtede hun ikke at pæstinden gjorde hende noget. Det ville i hvert fald være dumt.

Idrizraele

Idrizraele

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 340 cm

Helli 20.09.2017 09:39
Man kunne næsten se hvordan Idrizraele trak på skuldrene, og endelig gav slip på den m indre præstinde, og endnu engang rykkede sig, denne gang så Proserpina havde muligheden for at se masken der sådan prøvede at gemme slangehovedet, og det meste af overkroppen, som Idrizraele havde trukket sig over ved siden af hende.
”Jeg er blot en præsshtinde. Hvordan sshkulle jeg vide hvad Kile tænker? Jeg sshtiller bare sshunde ssspørgsmål. Ssspørgsmål ssshom andre ikke sshtiller. Måsshke håber alle på at hun i virkeligheden lytter, og vores bønner ikke bliver hårdt med ligegyldighed,” forklarede Idrizraele, for det var sandt at der ikke var nogen der stillede de her spørgsmål. Især i disse tider. De accepterede bare ordene af Kile, som de burde, men der var intet galt i at tænke lidt ekstra over tingene.
Proserpina Libitina

Proserpina Libitina

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 158 cm

Hobbit 20.09.2017 15:57
Proserpina kunne ikke undgå at ånde en smule lettet op i det den anden gav slip på hende. Det var tydeligt på mange punkter at det havde været en konfrontation mellem et jæger og et byttedyr, og Proserpina var på alle led og kanter byttet. Hun var ikke voldelig, hun var naiv af natur og havde et godt hjerte. Det var svært at skulle true andre, specielt når hendes udseende også generelt skreg at hun var lille, knap så farlig.
"Jeg tror det kommer an på de bønner du sender." Ingen vidste hvordan Kile tænkte. Men Proserpina var nødt til at tro på at der var en plan. Selv hendes følgere var opdelt i to, så det var svært at finde ud af hvor præsterne egentlig stod. Om de kun var interesseret i døden, eller om livet også var af betydning. Proserpina kunne ærlig talt ikke give et konkret svar - men hun kunne prøve. "Hvad ville Deres eget svar være?" Proserpina var rent faktisk interesseret. Når hun stilte spørgsmålene, måtte det være fordi hun selv havde tænkt over svarene før.

Idrizraele

Idrizraele

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 340 cm

Helli 21.09.2017 10:22
Man kunne ane de små røde øjne bag masken, og hvordan de pludselig kiggede noget interesserede på præstinden, men Idrizraele gjorde trods alt ikke nogen hentydninger på at begynde at røre ved Proserpina endnu engang, selvom hun stadig var snoet omkring hvor hun stod, og var faretruende tæt på.
”Hvordan sshkulle jeg kunne give sshvar på hvad Kile ønsshker?” spurgte Idrizraele i stedet for at svare på spørgsmålet der var blevet stillet hende. Ingen grund til at give præstinden en tilfredsstillelse endnu. Det var dog noget Idrizraele havde overvejet meget gennem sine år, og selvom hun kun var blevet en præstinde for Kile fornyligt, var det jo ikke fordi at Kile ikke havde indvirket den måde hun tænkte på, den måde hun jagede på.  
Proserpina Libitina

Proserpina Libitina

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 158 cm

Hobbit 27.09.2017 14:41
Proserpina brød sig ikke synderligt om den andens nærhed der syntes at blive kvælende endnu engang, uden at præstinden overhovedet rørte ved hende. Det var et spørgsmål om at få hvilket så meget i egen krop at den anden ikke så ubehagen. Selvfølgelig havde slanger en tendens til at fornemme mere end almene mennesker – så meget vidste hun efterhånden og det undrede hende derfor ikke hvis præstinden godt kunne fornemme hendes ubehag. ”Hvordan skulle jeg?” i sidste ende ville ingen af dem vide hvad Kile rigtig ønskede, før de stod foran hende i det hensidige dødsrige de alle måtte komme til før eller siden. Proserpina havde i hvert fald ingen planer om at snyde døden ved at genopstå igen. Når hun var død, var hendes tid forbi. Præcis sådan som de skulle være. Næste gang hun så nogen vente på aftenpatruljen ville Proserpina ikke stoppe op og se på. Ikke på vilkår om hun foretog sig den fejl igen.

Idrizraele

Idrizraele

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 340 cm

Helli 28.09.2017 10:34
Idrizraele trak let på skuldrene, som om at hun ikke lige havde presset den anden præstinde til at komme med et svar, når hun ikke engang selv havde. ”Sshagde jeg ikke at du sshkulle. Jeg ville blot høre din... mening,” sagde slangen. Et smørret smil var på hendes læber, men selvfølgelig dækkede masken hvad den kunne, selvom effekten med at gøre folk bange fungerede så meget bedre når de kunne se det ekspressive slangeansigt som Idrizraele bar.
”Men jeg tror at hun er ligeglad med hvad sshker med ossh... sshå lang tid vi alle dør. Uansshet hvordan vi dør,” svarede Idrizraele så endelig. Hun prøvede ikke engang at skjule at hun var et rovdyr. Klar til at tage et hvert byttedyr der blev sendt hendes vej.
Proserpina Libitina

Proserpina Libitina

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 158 cm

Hobbit 07.10.2017 03:12
Proserpina var rimelig skeptisk omkring hvorfor denne præstinde ønskede at høre lige præcis hendes mening. Der var noget over hele udstrålingen – auraen så at sige, som Proserpina naturligvis ikke kunne se, men det gav alligevel en vibe. Og hun brød sig ikke om den. Hun holdte sig selv roligt med regulerede åndedrag og et fast blik i sine øjne. ”Måske, det vil tiden vise os” for de ville begge dø før eller siden. Hvem af dem der kom først var så en helt anden side af sagen og langt mere uforusigelig end døden i sig selv. Proserpina håbede på at enhver kunne dø en fredelig død, da det andet ikke gav mening ud fra hvordan hun var blevet opdraget til at tro – Med denne slangekvinde var tydeligvis af en anden mening – rovdyr som hun var. ”Skulle De ikke ud på aftenvagt?” spurgte Proserpina roligt, som hendes øjne havde spejdet let til siden og set at de andre for alvor gjorde sig klar til at gå nu.

Idrizraele

Idrizraele

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 340 cm

Helli 07.10.2017 13:34
Idrizraele kiggede over mod gruppen der ganske vidst så ud til at være parat til at gå, og hun måtte nok indrømme at hun måtte se at byde hendes offer farvel. Det lød måske lidt mere dramatisk end det var, men selvom Idrizraele var et krybdyr, et rovdyr... ja, så var hun også godt klar over normerne. Lad vær med at spise dine kollegaer.
”Ja, det vil den naturligvissh,” sagde hun med et glimt i øjet, som om at hun vidste noget som Proserpina ikke vidste. ”Farvel lille mus,” hvislende hun så inden at hun endelig forlod Proserpina, men da ikke uden at enden af hendes tale let kærtegnede Proserpinas ben under kappen. Nok noget der mest af alt fik det til at være ubehageligt. 

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 7