Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 18.12.2011 19:02
Hvad Nadia bestilte i skoven var ikke sikkert at vide. Og hvad hun overhovedet lavede i den ødelagte del af skoven var heller ikke godt at vide. Generelt var der ikke mange, som vidste hvem Nadia enlig var.. men igen så var der så få folk, som bekymrede sig om hende. Men det gjorde hverken Nadia ensom eller trist, fordi hun elskede skam sit liv, som det var. Men hun manglede dog af og til en god udfordring.
Hun var klædt i mørkere klæder, sort og mørkeblåt, men kappen, som var svunget over hendes skuldre, var mørkebrun. Månen hang lavt over skoven, og dens lys var svagt. Skoven havde et dystert indtryk på folk, som begav sig ud i den nu. Og den ødelagte og nedbrændte skov virkede bare endnu mere dyster og trist i det svage lys fra månen. Så, hvad er grunden til, at en enkelt rejsende begiver sig ud i så dystert en skov om natten?
Nadia havde gjort det, fordi hun havde haft lyst til det. Hun ville ud og se skoven om natten i månens svage lys. Hendes øjne havde også vænnet sig til mørket, så hun havde ikke så mange problemer med at se, hvor hun enlig gik henne. Grene blev svagt knust under hendes støvler, mens hun gik. Hun havde intet mål. Hun gik bare.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.12.2011 19:23
Kravenoh havde på en mørk aften valgt at placere sig selv oppe i et træ hvor han sad og snittede sine knive, det havde været noget tid siden han havde set nogle mennesker eller bare i det mindste dræbt nogen, måske var han faldt af på den.
Kravenoh hørte en lyd og et lille smil kunne ses på hans læber, han rejser sig op og kigger rundt i den mørke skov, og på grund af hans race og evne har han ikke nogen problemer med at se sig omkring. han for øje på en mørkklædt person, han dukker stille op i et træ tæt på denne person, han står og prøver at finde ud af om denne person er et kvindemenneske eller ikk. "hmm kun en måde at finde ud af det på" han trækker en af hans knive og kaster den ned imod hende sådan den sidder i jorden 20 cm foran hende.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 18.12.2011 19:32
Nadia opfanger svagt en lyd, men ikke noget, som hun kan genkende med sin svage menneskehørelse. Dog da hun hører et bump, kigger hun ned på jorden og opdagede, hvordan en kniv havde sat sig fast i jorden et stykke fra hende. ”Hmm...”[/color] kom der overvejende fra hende, dog brugte hun ikke en længere betænkningstid. Hun smuttede hurtigt hen bag et af de afbrændte træer, et skjul for eventuelt flere flyvende knive. Hun ville nødig ende med en i ryggen, og hun havde enlig ret meget lyst til at skulle dø herude i skoven. Hun trykkede sig en smule op af træet uden enlig at tænke over, at det forkullede træ ville smittede af i farven.
Hun kiggede svagt frem og så rundt, både oppe, som nede, men hun havde meget svært ved at se noget. Gad vide, hvem der kastede knive efter hende? Skulle hun sige noget? Eller skulle hun bare skjule sig? Hun blev enig med sig selv om, at hun nok skulle sige noget, ”Jeg har intet gjort, så hvorfor skal jeg være skydeskive?”[/color]
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.12.2011 19:41
den måde nadia hopper i skjul på for ham til at smile lidt og han står selv og overvejer og han skulle overraske hende helt vildt eller han måske bare skulle snakke fra hvor han stod eller om han skulle kaste en kniv mere. han lagde mærke til hvor hun flygtede hen, og det næste træk krævede han hun ikke bevægede sig, han trækker en kniv mere frem og holder den i hånden inden den bliver kastede hen imod det træ hun stod ved kniven bore igennem træet og sætter sig fast i en sten foran hende, og hvis hun kiggede efter vil hun kunne se at grunden til at kniven gik igennem træet var at der var ild i knive.
" kom bare frem " råber han inden han selv hopper ned fra træet og stiller sig op af et træ og kigger over imod hende.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 18.12.2011 19:52
Nadia stod og overvejede en del, mens hun holdte sig skjult bag træet. Det var så rart, når ens dag blev vendt op og ned. Hun havde haft en stille og rolig dag, og nu var der en, som havde valgt at forstyrre denne rolige dag.. eller nærmer aften.
Pludselig hører hun noget mod træet, hvorefter der sidder en kniv i en sten. Hun betragtede kniven med stor undren, men opdagede dog, hvordan der var ild i den. Hun ville have samlet den op, men nu lod hun den bare være i fred. Den kunne få lov til at passe sig selv.
Nadia grinede svagt, da hun fik at vide, at hun bare kunne komme frem. ”Og hvem siger, at jeg har lyst til at komme frem? Fordi hvordan kan jeg vide, at du ikke vil forsøge at kaste endnu en kniv efter mig?”[/color] spurgte hun og blev pænt stående ved træet. Hun ville stadig ikke have en kniv i ryggen.. og heller ikke brystet eller maven.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.12.2011 20:00
Ide at hun ikke rigtig havde lyst til at komme frem fik kravenoh til at smile, "det er helt sikkert at du ikke ved hvem jeg er, men det vil du snart vide" han tager en kniv frem igen, og selvom han stod så langt væk fra hende vidste han at han vil kunne overraske hende mere end hun vidste.
Kravenoh forsvinder op i røg, inden han dukker op lige foran nadia med en kniv for struben af hende. " og du er sikker på jeg vil dræbe dig eller hvad? han betragter hende selvom han ikke rigtig kan se så meget af hende." men du kan starte med at tage noget af det mørke tøj af også vil jeg måske lade dig leve" sagde han med et lille smil på læben
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 18.12.2011 20:11
Nej, selvfølgelig vidste hun ikke, hvem han var. Og hun var ikke engang sikker på, om hun havde lyst til at lære ham at kende. At skyde på folk uden et formål, selv det gjorde hun ikke engang selv. Hun havde så forskellige formål med det, men det behøvede hun jo ikke at nævne.
Der kom en underlig pib lyd fra Nadia, da der pludselig stod en foran hende med en kniv for hendes strube. Teleportering. Det havde hun set engang før i sit liv, og der var det ligesom ikke hende, som det var gået ud over. ”Du er da velkommen til at dræbe mig.. mange har forsøgt.”[/color] svarede hun ganske roligt. Hun grinede svagt ved hans næste spørgsmål. ”Du kan jo bare selv fjerne det.”[/color] sagde hun med en svagt udfordrende stemme og frækt smil på læberne.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.12.2011 20:23
Kravenoh kiggede på hende lidt overrasket da hun siger han bare kunne slå hende ihjel, han havde aldrig oplevet en sige det på den måde, men han kunne lide det, han slikker sif om læben da hun svare på hans andet spørgsmål, hvor efter han betragter hende endnu engang, han fører kniven langsomt ned af hendes hals og ned til den snore der binder kappen sammen, han snitter den over så den burde falde ned på jorden han ser hende i øjne " du er ikke bange for at dø er du vel" han forstod ikke at hun ikke havde prøvede på at forsvare sig på nogen måde, han fører kniven lidt længere ned imens han selv følger dens bane med øjne
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 18.12.2011 20:38
Nadia gør intet, da kappen falder. Hun stirrer bare roligt tilbage i hans øjne med hendes lilla. ”Nej, det er jeg faktisk ikke.”[/color] svarede hun bare meget roligt på hans spørgsmål. Hun havde aldrig frygtet døden. Og hun så den måske enlig bare, som en ven. Når man levede det liv, som hun levede, så tog man mange chancer, og så kunne man ikke gå og tænke for meget over døden.
Hun kunne mærke kniven gennem sit tøj, men det var ikke første gang, at hun fik sådan en behandling. Hun prikkede ham svagt på låret med en dolk, som hun havde i hånden. ”Hvis jeg snitter dig lige der, så vil du forbløde.”[/color] oplyste hun ham med et svagt smil.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.12.2011 20:52
han ser igen på hende, han ligger mærke til hendes rolighed " hmm hvem er du egenlig" da hun prikker til hans lår med hendes dolk og fortæller ham hvad der vil ske med ham smiler han blot og ryster på hovedet " lad være med at få mit til at grine, måske vil skal tætste hinanden" siger han roligt og placere kniven ved hendes hals igen " du snitter først også snitter jeg bagefter " siger han seriøst, han stiere hende i øjne og presser sit lår lidt mere ind imod hende "nå hvad bliver det så til" han trækker en kniv mere frem og placere den ned til syningen af hendes vest
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 18.12.2011 21:23
”Jeg har mange navne.. men den, som går oftest igen er Nadia.” svarede Nadia på hans spørgsmål, da han ville vide, hvem hun var, ”Og jeg troede, at jeg skulle lære dig at kende.. og ikke omvendt.”[/color]
Nadia forholdte sig roligt, da kniven igen blev lagt mod hendes strube. Hun smilede, da han ligefrem udfordrede hende til, at hun skulle snitte ham først. Hun besvarede bare roligt hans blik, hun ville ikke lade sig provokere til at gøre noget, fordi det var der intet sjovt i. ”Du er da også så kedelig.”[/color] svarede hun så og grinede lidt. Hun lagde mærke til, at han trak endnu en kniv frem. ”Er det her en konkurrence om, hvem der har flest våben på sig? Og jeg vil gerne, at mit tøj bliver ødelagt.. det er så besværligt at sy sammen igen.”[/color] sagde hun og trak selv endnu en dolk frem med den anden hånd. Denne gang blev den også pænt placeret ved hans strube.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.12.2011 21:31
på en eller anden måde var denne kvinde lige noget for kravenoh kolde hjerte, han så på hende og smilede " hmm måske du vil måske gerne kende mig" han mærkede en kniv ved hans strube " nej dette går ud på at du lader mig gør hvad jeg vil med, hvad siger du til det? han smilede lidt inden han snittede hendes vest stykke for stykke op, så han ventede lidt for at se hvordan hun vil tag det, også selvom hun havde to knive placeret på ham.
Kravenoh kunne lidt at hun var fræk i hendes mund eller det synes han at hun var, men han vil bare ikke giv efter denne gang.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 18.12.2011 21:43
Nadia grinede svagt. ”Du sagde selv, at jeg ville lære dig bedre at kende. Men jeg har skam allerede mere end en gang skiftet synspunkt.”[/color] svarede hun på hans spørgsmål og betragtede. Hendes første mening havde skam været, at hun ikke kunne lide ham, men nu fandt hun ham ganske underholdende.
”Og hvem siger, at jeg har lyst til at give dig din vilje?”[/color] spurgte hun, hvorefter han valgte at ødelægge hendes vest. Hun sukkede og mumlede, ”Jeg skulle have fundet en dolk mere frem.”[/color]
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.12.2011 21:53
han ser på det næste stykke forhindring da han skærer hendes vest op " hmm dine knive blev alligevel på sin plads selvom din vest er gået i stykker" han sætter den kniv som ikke er ved struben ind i træet ved siden af hende, "nå hvad så nu Nadia" siger roligt imens han betragter hende endnu engang, hans kniv som er ved hendes strube presser han lidt mere ind og den hånd som han har fri bruger han til at tag fat om hende hånd, " håber du kan lide varme" hans hånd som er om hendes begynder at blive varm og jo mere den holder om hendes jo varmer blir den.
" giv bare op jeg har vundet"
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 18.12.2011 22:16
Som svar på, at han konstaterede, at hun havde ladet sine dolke blive, hvor de lå, prikkede hun ham svagt på låret med den ene. Hun så måske en smule udfordrende på ham. Hun smilede bare, da han spurgte, hvad der nu skulle ske. Det var faktisk lidt op til ham, fordi han var den, som havde kontrollen her i øjeblikket.
Hun lænede hovedet tilbage mod træet, da hun mærkede, hvordan kniven blev presset mere mod hendes strube. Hun fik et mere stædigt udtryk i sine øjne. Han tog fat om hendes hånd, som var den, som holdte om dolken for hans strube. Hun knurrede svagt, da hun mærkede, hvordan det blev varmere omkring hendes hånd. ”Du ville ikke kunne klare dig et sekund uden din magi.”[/color] sagde hun og bed tænderne sammen i smerte. Hun selv havde godt nok magi løbende i sine årer, men hun kunne ikke bruge den. Igen, nu kunne hun ikke længere lide mørkelveren.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.12.2011 22:30
Kravenoh smiler lidt " hmm så du tror at jeg ikke kan klare mig uden magi, du ved lige hvad du skal sige var " han mærker lidt at hun prikker til ham med den anden kniv.
" hvis jeg var dig vil jeg snart slippe den kniv ved struben " han smiler inden han fjerne kniven fra hendes strube og læner sig lidt tætter på hendes hovede og gik ud fra at kniven følte med da han stortset havde hånden om den og han kunne bevæge den tilbage imod hende da han havde mere styrke end hende. " nu har du chancen " han vidste ikke rigtig hvor sur hun kunne blive men han vil gerne finde ud af det men det var somom udenset hvad han gjord så var hun bare ligeglad eller så havde hun et svar der kunne få ham til at tænke. han ser lidt ned inden han igen ser på hende og kysser hende på munden men ide han kysser hende på munden betyder også at han var nød til at rykke sig tæt på hende så dolken rammer ham i låret og hans hals for en lille rift.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 18.12.2011 22:42
”Jeg ved bare, at folk med magi er afhængige af deres den.”[/color] svarede Nadia og kendte lidt selv til afhængighed, fordi hun ville ikke afvæbne sig selv, fordi våben var hendes eneste forsvar, som hun havde. Hun kunne ikke sådan nogle fine ting, som magi.
Nadia gav faktisk slip på kniven ved struben, før han fik sagt noget. Hendes fingre gjorde ondt og havde svært ved at holde fast om noget. Hun prøvede at vriste sin hånd fri, da hun ville finde ud af, hvor meget af hendes hånds bevægelighed, han havde fået ødelagt. Den anden dolk havde hun også fået listet i skjule igen, selvom han måske på det nuværende tidspunkt lagde mærke til det. Men hun havde på ingen måde opgivet. Hun fik et stædigt drag om munden.
Hun vælger at dreje hovedet i det, han forsøger at kysse hende. ”Du kunne have været død nu.”[/color] oplyste hun ham roligt.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.12.2011 22:51
han smiler blot " hmm jamen fint ingen magi hvis du tror det hjælper dig " ide hun trækker hovedet væk smiler han blot, han træder et skridt tilbage og ser over på hende, hvis denne person troede kravenoh altid brugte magi tog hun fejl kravenoh var lejemorder og han havde aldrig brugt magi til at dræbe folk med, så dette vil blive en sand fest.
" kom så tøs vis hvad du kan, og prøv ikke at skuffe mig endnu en gang " han så betragtene på hende igen også selvom hun havde afvist hans kys men på en måde var det godt for hvis hun vil have gjord det så var kravenoh nok bare faldt i med beggeben.
han smilte igen fordi han var så selvsikker, den kvinde vil ikke have en chance imod ham med mindre hun var en eller anden super lejemorder.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 18.12.2011 22:59
Nadia betragtede ham bare, da han trådte væk fra hendes. Det var rart, selvom hun nu stadig svagt kunne mærke den trykkende følelse af hans vægt mod hende. Hun kunne ikke lade være med at smile. Så dum var hun heller ikke. Muligt, at han ikke ville bruge magi mod hende, så havde han stadig sin styrke, som en fordel mod hende.. og det, at han kunne teleportere sig. Hun ville ikke kunne løbe.
Hun trådte et skridt fra træet og rullede lidt med ledende. ”En udfordring? Tror du, at jeg er dum?”[/color] spurgte hun lidt og grinede, ”Jeg er jo godt klar over, at du har fordelene her.”[/color] Muligt, at han nogle fordele, så ville hun faktisk ikke give op.
Kravenoh

Kravenoh

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.12.2011 23:05
han så på hende det var som om udenset hvad han gjord så takkede hun nej på sin helt ejen måde, han dukker op lige foran hende igen men denne gang er han mere fast besluttede, han griber fat om hendes hals og støder hende ind i træet som var bare ved hende " jeg tror at dette var din sidste chance, hmm lad mig se hvad skal jeg gør ved dig, du er ikke bange for døden men måske er det bedre hvis jeg nu bare pinede din krop " hans anden hånd tager han om på ryggen og efter få sek tager han den frem og i hans hånd har han en nål.
" ser du den her lille nål vil forandre dine muskler i kroppen hver ders steder, så det er lige hvilket sted jeg skal begynde med "
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12