Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.01.2008 19:09
Hun kommer løbende ind og løber direkte hen til en som kan hjælpe hende..

"Jeg har brug for hjælp!"
Siger hun, mens hun hiver efter vejret.

Sygeplejsken kigger bare underligt på hende, men spørg så.
"med hvad dog?"

"Jeg skal bruge en alt healende eleksir. Det er et spørgsmål om liv og død."
Tårene løber ned af kinderne på hende. Hun er så bange for at hun ikk når det i tide.

"Kan du betale med det samme?"
Spørg hun, da det er en ting de ikk bare giver væk.

"Nej, det kan jeg ikk. Men jeg fik afvide at i skulle sende en regning til Cassa Novas palæ, han betaler det."
Satira ser bedene på kvinden, som ikk ser ud til at ville hjælpe.
"Jeg ber' dig.. Hjælp mig.. Hvad ville du gøre hvis ham du elsker døde fra dig.. Hvordan ville have det hvis du mistede din bedste ven gennem flrer år?"

Ordne ramte hende hårdt.
Kvinder går uden at sige noget og for Satira til at stå helt uden håb tilbage.
Lidt efter kommer hun tilbage.
"Jeg må ellers ikk gøre det, men her er eleksiren. Skynd dig før det er forsent"
Siger hun så og smiler til Satira..

Satira hopper næsten af glæde, knurre eleksiren ind til sig og løber ud af døren, mens hun råber tak flere gange til damen som står og vinker efter hende.

Takira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 28.02.2008 21:31
En mand kommer ind ad døren og et par læger vender sig mod ham. Han ser dog ud til at være rask nok, men i armene bærer han en ung kvinde. Hun virker kun til at være lidt over de 15, men hun er helt bleg i huden.
Man kan se hendes brystkasse bevæge sig langsomt op og ned, men går alt for langsomt.
Hurtigt løber et par healere hen og tager imod kvinden og fører hende til en seng, hvor de igangsætter blodoverførselen efter at have tjekket typen.

Manden bliver kaldt ind i et værelse ved siden af for at blive afhørt om situationen.

/photobucket

Takira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 01.03.2008 00:08
Takira ligger i sengen og har genvundet det meste af sin energi da en læge kommer over til hende.
"Du burde være helt frisk igen om et par dage, nu skal din krop bare bruge lidt hvile og så klarer den selv det meste." Siger læggen og rækker hende dog alligevel en lille glasdåse. "her er nogle piller der vil hjælpe hvis du bliver svimmel, men max 3 om dagen." Siger lægen og ser strengt på hende. "Men ellers er du fri til at gå nu."
Lægen vender sig bort og går sin vej.
Takira ligger lidt og ser op i loftet indne hun til sidst rejser sig og går sin vej.

/photobucket
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.03.2008 22:56
Kenzo kommer bærende ind med Lulai, egentlig er han blevet øm i armene, af at bære hende den lange vej, men de red noget af vejen, da han fandt sin hest. Han kigger ned på stadig våde Lulai.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.03.2008 23:01
Kenzo har egentlig bare siddet og ventet. Han har været for bekymret til at gå, men han har til gengæld også fået sig nogle små lure. Han kigger overrasket på Lulai, som åbenbart har født. Han rejser sig og går over til hende. "Er du okay nu?" spørger han med et smil og kigger ned på den lille pelsklump som hun holder.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.03.2008 23:13
Han bliver noget forundret over at blive kysset på kinden, men i det mindste er det jo ikke på munden.
"Men jeg skal gå. Jeg håber vi ses igen." han smiler til hende og forlader helbredelses huset, med et smil om munden.

//Out
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 30.05.2008 17:32
Jane går roligt ind i selve helbredelseshuset, fra et rum bagved til sygeplejelskerne.
Roligt ser hun hen mod sengen med den nyeste patient; han er endnu ikke vågnet. Hun går hen mod den brunhårede dreng som ligger i sengen, stadig lidt usikkert. De hvide sko klemmer uvandt, selv om de siger at, hun bare skal gå dem til.
Hun har også en hvid kjole på som går til knæene og håret sat op i en høj hestehale, selv om de foreste totter ikke kan nå. Hun kan knapt kende sig selv. Hun ser op og opdager at hun er ved sengen, står lidt med hænderne på dynen og betragter ham.
Ser ned af hans overkrop, som er ridset og skrammet, men ser så ud af vinduet og læner sig i stedet lidt op af det..
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 30.05.2008 17:44
Det giver et sæt i Jane da drengen pludselig vågner. Hun ligger hoved lidt på skrå og smiler mildt.
Han hoster og og tøre sig i ansigtet med bagsiden af den ene hånd, kanten af hans hår er vådt af sved. Hans blik søger rundt og da det endelig lander på Jane, gisper han forskrækket og trækker vejret hurtigt i høje åndedrav.
" Hej " siger hun prøvende og smiler venligt. "Hej" gisper han før han med et sæt falder ned i puderne igen.
De havde advaret hende om at han nok ville besvime, men han havde sagt hej først. Hun smiler og stryer håret væk, ligger mærke til at hendes hjerte banker hurtigt af nervøsitet. Hun puster ud og skifter de bind der er bundet om hans venstre hånd.. Ser tilbage mod ham fra døren.. De havde sagt at det ville være svært i starten at passe og pleje andre.. hun lukker døren bag sig og smutter hjem.

Angelina West

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Angelina 02.08.2008 13:49
Angelina kommer ind på helbredelses huset. Det havde været mod
hendes vijle at hun havde taget vejen herover, men hun havde haft så
ondt i sin mave de sidste par dage og hun havde også været svimmel engang
imellem. Hun går hen til en dame som står klar til nye 'kunder'
"Hvad kan jeg hjælpe Dem med?" spørger damen og smiler venligt.
Angelina besvarer kort damens smil"Jeg har haft ondt i maven og har
været svimmel et par gange." starter Angelina. "jeg ved ikke hvorfor,
så jeg vil gerne tjekkes" beder hun roligt til damen der står der.
"Ja. Følg venligst med mig" siger damen og går hen mod nogle læger,
hvor hun hurtigt forklarer situationen. Lægerne vinker Angelina over til dem
og Angelina følger roligt med dem. De går ind på en lukket stue og lægerne
beder hende ligge sig på briksen. angelina ligger roligt på briksen
mens de undersøger hende. Dog klager hun sig engang i mellem fordi
det gør ondt. Efter lidt tid siger lægerne at Angelina er gravid.
Angelina ligner et spøgelse der sidder der på briksen. Tankerne
farer rundt i hovedet. Angelina... Som mor? det ville jo aldrig gå.
"Vi kan fjerne barnet inden for de næste to uger" siger lægen, da han
kunne fornemme på Angelina at det ikke var noget hun bevidst havde gjort.
Men hun blev da nødt til at snakke med Samson først.
"Tak." siger Angelina bare og går derfra.
//Angelina Josefine West. 23år.
spørg: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?p=430960#430960

Har lige født Samsons barn, som blev en søn.
+Hun er Samsons slave, dvs. hun har hans
brændemærke på skulderen.
Doll lavet af Freya. Base: http://www.soul-reply.net/dolleria/
Billede fundet på: http://www.photobucket.com

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 17.07.2009 23:55
Felix kommer gående uden for heldbredshuset.. "Behøver jeg??" mumler han og skæver til Murizz.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 17.07.2009 23:59
Han kommer gående kort efter Felix, og ser bare på ham.
"Nej ... men så må du også bare leve med, at jeg ikke vil være sammen med dig mere," siger han kort og smiler svagt.
"Du bestemmer selv," siger han stille.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 18.07.2009 00:01
han sukker "okaaay.." Han tager fat i Murizz arm, med sin raske hånd, og hiver ham med ind..
Han ser så rundt.. Kort efter kommer der en lege-dims hen, og Felix forklare hvad filen der er galt med ham.. Felix bliver så fulgt ind i et åben rumt, hvor han kan få lagt gips om armen.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 18.07.2009 00:04
Han gisper kort, da Felix hiver ham med ind. Han stiller sig lidt bag Felix, da lægen kommer hen til dem, og han sætter sig bare hen på en stol, da Felix bliver hevet med ind i et andet rum. Han trækker så benene op under sig og lægger armene om dem, mens han bare sidder og venter på, Felix skal komme ud igen.

//Frys

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 18.07.2009 18:38
(Edit)

Da Felix igen kommer ud, har han nu fået lagt gips om sin arm.. Han ser ikke for glad ud, men så alligevel heller ikke sur.
Han vralter over til Murizz, og ser bare på ham.. "er du så glad.. Nu har de.. pakket min arm ind i noget.. et eller andet," Mumler han, og skæver ned til sin arm.. "Og nu vil jeg have min sex" tilføjer han så bagefter. lettere lavt.
Han skal lige til at ligge sin ene arm om ham, men lader så være "Nu hvor jeg tænker over det... nej" siger han så, og vender sig væk fra Murizz, og går roligt derfra

//out
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 19.07.2009 18:35
Han smiler svagt, og rejser sig så op.
"Ja, nu er jeg glad," siger han kort. Han skal også selv lige til at lægge armene om ham, men stopper også selv, da Felix ikke gør. Han ser så kort efter ham.
"Hvad f*nden er der galt med dig?" spørger han kort, ikke fordi han forventer noget svar, da Felix er forsvundet. Han går så også selv ud derfra.

//Out.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 16:58
Felix kommer ind i helbredsstuen.. Ser sig kort omkring.. "hm?.." mumler han lavt irriteret, og kort efter kommer der en sygeplejeske hen og spørger om der er noget hun kan hjælpe med.. Felix svare at han gerne vil tjække om hans arm er vokset ordenligt sammen, og hun følger ham ind i et lille rum ved siden af det, det lige var i.. Han ser sig kort over skulderen og over på Murizz, som forhåbentligt er kommet med, og smiler så skævt.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 17:03
Murizz kommer gående, næsten i hælende på Felix. Han bliver stående i venteværelset, da Felix bliver hevet med ind i et andet rum. Han rykker sig ikke engang, heller ikke for de mennesker der kommer ind efter ham.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 17:08
Sygeplejesken ser lidt på Felix arm, mens Felix blot betragter hende. Det meste af tiden hænger hans blik ned på hendes barm, han smiler så skævt.. Sygeplejesken som er travlt optaget i at rykke rundt med hans arm opdager intet.. Til sidst konstatere hun, at det må være på tide at fjærne gipsen..
Kort efter kommer Felix ud igen, uden gips på armen, men dog en lille forbinding, for en sikkerheds skyld.. "Tadaa, er jeg ikke smuk sådan uden... en stor klodst om armen" siger han med et stort smil, og ser bare på Murizz.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 16.08.2009 17:17
Han står hele tiden og stirre på døren, og smiler så stort da Felix kommer ud.
"Jo ..," siger han kort, før han går hen og lægger armene om ham. Kort efter hopper han op på ham så han hænger på ham(?)

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 16.08.2009 17:21
Han ler let, og betragter så Murizz. Han ligger roligt armene om han, men kommer med et lavt gisp da han så ligefrem hænger på ham.. "Altså.. Du er sku da ikke et lille barn, som man sådan kan gå rundtog bære på." mumler han, med et lavt grin, ikke fordi mUrizz er så forfærdelig tung, han har bare lyst.. Sygeplejesken kommer langsomt gående ud fra det lille rum, og Felix vender automatisk hovedet da han høre fodtrin, han blinker så lettere diskret til hende, og hun rødmer let, og skynder sig ind i et rum ved siden af det andet.. Han ser så ned på Murizz, for ligesom at sikre sig at han ikke så det.
Mørketskriger!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7