Faye

Faye

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 159 cm

Lorgath 19.08.2017 18:50
Faye havde tit fået at vide, at hun ikke måtte gå ind i Lindeskoven. Der var elvere derinde, sagde de. De var racistiske, sagde de. Men som altid var Faye lidt ligeglad. Hun havde hørt om nogle varme kilder derinde, og havde et stort ønske om, at finde ud af hvad de helt præcist var. Men først var det lige, at navigere rundt i den store, gamle skov, en bedrift der var lettere sagt end gjort, men hun var Faye. Hun kunne sagtens håndtere en bette skov! Så hun gik videre i den rolige eftermiddagssol, hvor at træerne kastede en del skygger på skovbunden. Her var rimelig dejligt og varmt herinde, men Faye vidste udmærket, at med hendes held, så ville hun nok enten blive overfaldet af en bjørnefælde eller en grif inden længe.

Og hun havde ret. Hun gik netop på det tidspunkt igennem en løsning og forbi et større træ hvor at brisen var lidt ekstra stærk. En puslen deroppe, fik Faye til at se op og samtidig blev stilheden brutalt afbrudt af et højlydt, virkelig tøset skrig. Sekundet efter landede noget oven på Faye, der med det samme væltede ned i skovbunden med hvad end det så var, oven på sig, godt forskrækket og frustreret. "Bare én dag uden uheld! Det er virkelig alt hvad jeg spørger om!" udbrød hun irriteret mens hun skubbede bundtet af sig. Det viste sig at være en mandlig elver - overraskende nok, taget hans tøsede skrig i betragtning - og hun satte sig med det samme op for at stirre på ham. Hun havde faktisk aldrig set en elver før. Mon de alle skreg lige så tøset som denne her?

Faye Zagan - Halvdæmon - Master in the art of Sarcasm

Renaél

Renaél

Healerlærling

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 56 år

Højde / 184 cm

Krystal 19.08.2017 21:45
Selv om Renaél havde boet i Elverly det meste af sit liv, havde han stadig af og til svært ved at finde rundt i Lindeskovene. Især de områder, der var længere væk fra elvernes bebyggelser, end hvor han normalt kom. Arbejdet på helbredelseshuset havde dog medført, at han af og til blev sendt ud i skovene på jagt efter diverse helbredende urter. Nogle gange kom han hjem med de forkerte - andre gange gik der lige lovlig lang tid, fordi han var kommet på vildspor. Begge dele udløste et dybt, opgivende suk fra healermesteren.

Denne gang var Renaél også kommet en smule på afveje i jagten efter noget særlig bark, som en af healerne havde bedt om, og han var ikke længere helt sikker på, hvor han befandt sig. Han var kravlet op i et af træerne hvor han nu balancerede på en tynd gren og var flittigt i gang med at hakke bark af træet. Han havde også forsøgt at få et overblik over omgivelserne fra sin position oppe i træet, men han var ikke højt nok oppe til at have nogen som helst ide om, hvilken retning Elverlys bebyggelser lå i.

Han stivnede på grenen, da han pludselig hørte en lyd nede fra skovbunden og han stak hastigt kniven tilbage i bæltet og stak barkstykkerne i sin medbragte taske. Hans bevægelser fik dog grenen til at give et faretruende KNÆK og pludselig faldt hen mod skovbunden med et højt, skingrende og alt andet end mandigt skrig.
Det han landede på var ikke den forventede skovbund. Det var noget blødt og levende og han tog sig fortumlede til hovedet, idet han befriede sig fra personen, han havde landet på. "Hvad i Avanyas navn.." Hans øjne blev store, da det gik op for ham, at det var et menneske, han var faldet ned på..

Renaél Runeldth | Skovelver | Healerlærling
Faye

Faye

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 159 cm

Lorgath 19.08.2017 22:37
Der sad en mandig, men tydeligt ung elver ved siden af hende. Hvordan hun vidste dette, forstod hun ikke. Han så bare ret ung ud. Og fortumlet ud. Det hun havde hørt omkring elvere, så var de oftest vildt agile, og kunne svinge sig fra træ til træ. Lidt som sådan nogle.. Aber. Hun stirrede derfor tøvende på elveren, hvis hårfarve var en stærk kontrast til hendes. Han havde ikke engang en bue?! Hvilken elver havde ikke en bue?! Var han sådan en amatør-elver? Det måtte han da næsten være? Hun kom lidt klodset på benene oven på at han var væltet ned på hende, og rystede derefter lidt på hovedet af ham. "Nu har jeg aldrig rigtig set en elver før.." kommenterede hun lidt tørt, før hun smilede skævt. "Men plejer de at være så klodsede? Jeg mener... Jeg har hørt at de er elegante," at hun stod og svinede ham til, rigtig meget, inddirekte, var hun ikke engang klar over. Hun var ung og var ikke altid helt klar over hvad hun sagde og mente.

"Nå... Men ved du så hvor jeg kan finde de der varme kilder?" det var ikke et eneste tidspunkt gået op for hende, at hun var trådt over en grænse. At dette var elverland. At det var ulovligt for andre, bare at vade herind. Og selv hvis hun havde vidst det, så ville hun nok også have været skide ligeglad.

Renaél

Renaél

Healerlærling

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 56 år

Højde / 184 cm

Krystal 19.08.2017 22:56
Renaél havde travlt med at ømme sig efter sit fald. Heldigvis havde mennesket gjort, at han havde haft en ganske god landing, og der var ikke noget der gjorde ondt som sådan - andet end hans stolthed. Han kom selv på benene og begyndte at børste græs og blade af sin i forvejen bladgrønne beklædning.
Mennesket var efter stemmen at dømme af hunkøn, men hun var ikke specielt feminin, syntes Renaél. Han brød sig ikke om korthårede kvinder, og hendes påklædning mindede om en mands. Tilmed så stod hun og fornærmede ham op i hans åbne ansigt - hvad bildte hun sig egentlig ind?

"Hvad ved du overhovedet om elvere?" Indvendte han lidt irriteret. Han var i forvejen ikke helt stolt af episoden med grenen, der knækkede. "Jeg kan i hvert fald sige så meget, at elverkvinder er noget mere elegante og feminine end .. hvad-du-så-end-er." Svarede han spydigt - han ville i hvert fald til en hver tid foretrække en elverkvinde frem for sådan en .. ufeminin menneskekvinde.

Hun havde tydeligvis ikke tidligere været i Elverly, siden hun ikke havde mødt en elver, men rygterne om de varme kilder havde åbenbart bredt sig uden for landets grænser. Det var et sted, hvor Renaél ofte yndede at slappe af, og han havde bestemt ikke noget ønske om, at menneskekvinden skulle dyppe sin urene krop i vandet samme sted som elverne badede.
"De er ikke for mennesker." Svarede han derfor og lagde armene over kors. En rigtig elverkriger ville sandsynligvis have en spændt bue i hænderne og en pil pegende mod kvindens ansigt, men han var ikke en kriger, og han havde ingen bue. 

Faye

Faye

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 159 cm

Lorgath 19.08.2017 23:08
Faye fnes let over elvermanden.. Nej, elverdrengens kommentar, og sendte ham blot et skævt smil over hans arrogante ord. Han var godt nok spydig. Næsten som om at han forsøgte at lappe sin sårede, arrogante, racistiske stolthed. "Prft! Hvad-end-jeg-er, er en person der ville have overlevet meget længere end sådan nogle som dig, var det ikke fordi I snyder med jeres healing og elverfis," jokede hun grinende. "Men jeg ved én ting: I er præcis så racistiske, som jeg har hørt," hun stak hænderne i lommerne på sine lappede bukser, afslappet. Ikke på nogen måder nervøs for denne elverdreng. Faktisk virkede han næsten helt... Nuttet.

At de varme kilder ikke var for mennesker, fik bare Faye endnu mere overbevist om, at de var nogle racistiske abehoveder, alle som én. "Og hvordan havde du så tænkt dig at stoppe mig? Med din imaginære bue måske?" hun trådte et enkelt skridt tættere på den nuttede elverdreng smilende næsten kækt. Han var fandme sjov at rende om hjørner med! "Fordi... Min økse er ikke imaginær..."

Renaél

Renaél

Healerlærling

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 56 år

Højde / 184 cm

Krystal 19.08.2017 23:48
Renaél rettede sig lidt op og forsøgte at se høj, frygtindgydende og mandig ud. Det var ikke specielt overbevisende, for han var en spinkelt bygget fyr med hår, som han tydeligvis gik mere op i, end de fleste menneskemænd. Han gav ikke meget for hendes beskyldning om racisme. Elvere var på alle måder overlegne i forhold til mennesker - det var der ingen tvivl om. "Vi snyder aldeles ikke." Fnøs han. "Bare fordi, vi lever længere og ser bedre ud.."

Det gippede en smule i ham, da hun trådte tættere på og hans blik fokuserede omgående på øksen ved hendes side. Selv havde han kun den lille, tåbelige urtekniv, som han brugte til sit arbejde med at samle helbredende planter, og han kunne ikke finde ud af at slås.
"Truer du mig?" Han forsøgte selv at lyde intimiderende, men det kom nærmere ud som en nervøs kvækken.

Faye

Faye

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 159 cm

Lorgath 20.08.2017 00:47
Han virkede godt nok som en lille tøsedreng, denne elverfyr. En rigtig... Svans. Hun smilte skævt, og var faktisk helt tæt på at give efter for lysten til at skræmme livet endnu mere af ham, for det var såre tydeligt at han var nervøs. Hvem ville ikke være det når de stod med en urtekniv over for én med en skovhuggerøkse? "Èt eller andet gør I i hvert fald, og jeg er ret sikker på at det er snyd," mumlede hun tvært. 

Hun kunne se at han forsøgte at mande sig op. At han virkelig forsøgte at lyde intimiderende. Men det var en kæmpe fejlagtig ting fra hans side, for hun så direkte igennem ham og fik øje på hans frygt. Frygtede ham hende? Hun ville ikke skræmme ham, for han var ikke en del af mørket og derfor var han heller ingen trussel for hende. Hun tøvede derfor let. "Nej," sagde hun til sidst. "Jeg siger tingene som de er. Og nu står vi her. Så hvad med at du viser mig de kilder, så skal jeg nok lade være med at hoppe i dem og gøre dem beskidte med mit ååååh-så-farlige menneskeblod," hun følte sig ikke som et menneske. Hun var voldsomt magisk og det var ikke normalt for et menneske. Men det var åbenbart det, hun var.

Renaél

Renaél

Healerlærling

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 56 år

Højde / 184 cm

Krystal 20.08.2017 01:06
Typisk mennesker at mene, at det bare var snyd, at det fandtes bedre racer end deres. Der måtte vel være en grund til, at elverfolket var skænket evigt liv, mens mennesker levede og døde i løbet af et par åndedrag. Renaél vidste ikke hvorfor, men det vigtigste var, at han var en af de heldige. Og det ragede ham ikke, at menneskepigen var tvær over det.

Han holdt stadig blikket på øksen, men det så ikke ud til, at hun ville gøre mere. Det ville være fuldstændig uacceptabelt at et menneske hakkede en elver ned her midt i Lindeskovene, men hvis hun forsøgte på det, ville han have svært ved at forsvare sig .. og det så desværre ikke ud til, at der var noget hjælp at hente i nærheden.
Han stirrede lidt mistænksomt på hende. "Hvad skal du så ved kilderne?"

Faye

Faye

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 159 cm

Lorgath 31.08.2017 18:54
Elverens blik var stadig mistænksomt, men Faye var egentlig lidt ligeglad med om han havde tænkt sig at stikke hende i ryggen eller ej. Han lignede stadig en lille vatpind af en svækling og hun var overbevist om at hun sagtens kunne tage ham i en slåskamp. Hun trak på skuldrene af hans spørgsmål. ”Jeg har tænkt mig at kigge på den.. Og så har jeg tænkt mig at tegne et fint lille billede af den.. Måske tegne nogle pæne små blomster på pergamentet, når jeg alligevel er i gang,” jokede hun med et halvhjertet grin, før hun begyndte at gå i en tilfældig retning. Om det var den rigtige retning vidste hun ikke, så efter et par skridt vendte hun sig rundt med et spørgende blik.

”Er det den her vej eller hvad? For jeg bliver altså i den her skov til jeg har fundet de kilder, og jeg ved at I elvere har det hårdt med at lade et menneske vade rundt. Så jo hurtigere du får mig derhen… Jo hurtigere skrider jeg igen,” forklarede hun for ham med et næsten drillende smil på læberne. Hun havde erfaret at det faktisk var lidt sjovt at drille denne amatør-elver.

Renaél

Renaél

Healerlærling

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 56 år

Højde / 184 cm

Krystal 09.09.2017 09:37
Nu hvor den værste fare lod til at være overstået, begyndte Renaél at børste græs og blade ud af håret. Det lange, lyse hår, der faldt om hans skuldre, havde altid en vis pjuskethed over sig, men det var stadig vigtigt for den unge elver, at det sad perfekt. Afsluttede kørte han en hånd igennem det, før han igen så på menneskekvinden med et foragteligt blik.

"Kilderne er ikke for mennesker!" Indvendte han og småløb efter hende. "Du har ikke noget at gøre der!" Igen forsøgte han at lyde så voksen og autoritær som muligt, men hans stemme bar stadig præg af nervøsitet, efter hun havde truet ham med øksen. Hvis han ligefrem blev tvunget til at vise hende kilderne, var der vel ingen, der kunne bebrejde ham noget?
Så igen.. hun var en spinkel menneskekvinde. En efterhånden fuldvoksen elvermand som han selv, burde vel sagtens kunne klare hende.. igen hvilede hans blik på hendes økse. Problemet var bare lige, at hun var bevæbnet, og han ikke var det.. 

Faye

Faye

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 159 cm

Lorgath 17.09.2017 04:24
Der gik ikke længe fra at Faye begyndte at gå til, at elveren så ud til at være værdig med at børste blade af sig selv og løb efter hende med foragtelige kommentarer kastet i hendes retning. Det fik hende til at fnise lidt af ham, som hun vendte sig halvt mod ham, stadig gående. ”Du kunne jo altid prøve at stoppe mig?” hun sendte ham et skævt smil. Der var et meget drillende glimt i hendes blå øjne og hun holdt armene ud som var hun næsten forberedt på, at elveren faktisk ville tage hende op på udfordringen. ”Altså… Med mindre du er en kylling? Det er du vel ikke? I elverfolk virker ikke som kyllinger, men måske er du undtagelsen?” den provokerende tone var ret simpel: Provokerende, kun for at få noget ud af ham, andet end alvorsord og foragtelige miner. Hvis han så absolut skulle være sådan en racistisk lille møgmand, så kunne han i det mindste være en mand og gøre mere end bare sniksnakke!

Renaél

Renaél

Healerlærling

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 56 år

Højde / 184 cm

Krystal 30.09.2017 11:40
Menneskekvinden var godt på vej ind mellem de mange træer, der udgjorde Lindeskovens grønne tag. Enkelte striber af solskin faldt ind fra oven, og man kunne høre fuglesang fra alle sider. Renaél vidste dog, at der, når man kom tættere på de benyttede skovstier, fandtes elvervagter gemt i trætoppene med skarpe pile. En sådan pil ville kunne nedlægge menneskekvinden før hun så meget som sagde et kvæk, og der var flere af vagterne, der var kendt for at skyde før de spurgte. Igen kredsede Renaéls tanker om den ballade, han ville komme ud for, hvis han fik skylden for at have tage hende med til elvernes bebyggelser.

Hendes provokationer havde efterhånden noget højdepunktet. Han småløb for at indhente hende, for derefter at afskære hende vejen og stille sig foran hende med armene over kors. "Så stopper vi. Du skal ud af denne her skov. Nu." Det var meget sjældent man hørte den unge elver lyde  bestemt.

Faye

Faye

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 159 cm

Lorgath 26.11.2017 04:06
I det øjeblik elvermanden stillede sig foran hende, bestemt og med armene over kors, bredte Faye selv sine arme ud med et skævt og drillende smil. ”Jeg vidste det! Du er ikke SÅ meget en kylling!” udbrød hun grinende, før hun trådte et skridt tættere på ham. ”Og hvorfor er jeg så ikke velkommen i din lille skov, eh? Og lad nu VÆR med at sig at det er fordi jeg ”Ikke er en elver” og at ”mennesker ikke er velkomne”, det er sgu ærligt talt trættende at høre på i længden. Hvorfor… Er vi ikke velkomne? Har vi overpisset jeres sukkermadder eller hvad?” endnu et skridt tættere på. Hun stod nu ansigt til ansigt med elveren og rakte ud efter kraven på hans trøje, resolut, men også meget provokerende og drilsk.

Renaél

Renaél

Healerlærling

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 56 år

Højde / 184 cm

Krystal 27.12.2017 10:05
Kylling. Det var tydeligt, at menneskekvinden ikke tænkte noget særligt om ham. En spinkel, ung, elver, der ikke kunne gøre noget for at stoppe hende, og som rystede i bukserne, så snart hun lagde hånden på øksen.. han skulle nok vise hende! Han var bare ikke helt sikker på hvordan....

"Elverly har deres love." Sagde han med en rynken på næsten, som han så op og ned af menneskekvinden. Hun var virkelig meget drenget - slet ikke som de elegante, smukke elverkvinder, han var vant til at omgås. "Vi behøver ikke forklare vores grunde til jer. Vid bare, at de Ældre ikke vil se så mildt på din tilstedeværelse, som jeg gør. Og deres straffe er hårde!" Han trådte et skridt tættere på hende i et forsøg på at virke truende. Det var ikke specielt effektivt.

"Mennesker som uinviteret trænger ind i skovene kan i værste tilfælde møde døden!"

Faye

Faye

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 159 cm

Lorgath 25.01.2018 04:48
Hvert eneste ord der kom ud af munden på elverkyllingen fik kun Faye til at synes det var mere og mere åndsvagt. Hvorfor var det en lov i Elverly? Det var på skide dumt, altså! Hun pillede lidt ved øksen, men fjernede hånden fra den mens elverdrengen pustede sig op og forsøgte at virke skræmmende ved at gå tættere på. Dette tjente kun til det formål, at Faye også trådte tættere på ham. Hun skulle ikke kues af sådan en lille mand.

"Nej, nej! Det kan du godt gøre bedre, det der, jeg vil ikke vide at vi dør og bliver straffet, jeg vil kraftedme vide hvorfor!" et kort øjeblik blussede hendes ægte vrede op og fik hendes øjne til at lyse let op. Det var virkelig frustrerende at de ikke havde en god grund. "Jeg bliver lige her, indtil du fortæller mig det, jeg gør!" og med de ord lagde hun armene over kryds, definitivt og med en beslutsom mine.

Renaél

Renaél

Healerlærling

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 56 år

Højde / 184 cm

Krystal 07.02.2018 12:09
Renaél kunne fornemme, at menneskekvinden blev arrig over det, han sagde. Det var typisk for hendes slags - hurtige til vrede. Det var hende, der var indtrængeren her - hun burde lære at være lidt mere ydmyg, hvis hun endte med at stå over for nogle af de ældre elvere. 
For en sjælden gangs skyld ønskede Renaél næsten, at hans læremester var i nærheden. Han ville vide hvordan man skulle håndtere sådan et pigebarn, der uden videre kom marcherende ind i skovene og forlangte at blive vist rundt..

Hendes ord fik ham til at tænke lidt. Hvorfor var det egentlig sådan? Renaél mindes aldrig, han havde hørt hvorfor mennesker ikke havde adgang til skovene, men det gav vel også sig selv: deres race ødelagde altid alt, hvad de kom i nærheden af! En panderynke viste sig i hans glatte ansigt: "I mennesker kommer trampende med jeres økser. Altid skal I ødelægge jeres omgivelser.. det vil vi ikke have her i Elverly!" Det måtte være forklaring nok for tøsepigebarnet. Ellers måtte hun blive stående - det ville han egentlig også have det fint med. Så gik hun i det mindste ikke tættere på elvernes bebyggelser.

Faye

Faye

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 159 cm

Lorgath 05.05.2018 02:12
Det tog noget tid for den lille elverdreng at forme et svar, og Faye blev blot stående med et provokerende blik. Hun havde hele dagen til at glo sådan på ham, men hun syntes godt nok at han tog sin tid. Og hans svar var heller ikke godt nok overhovedet. ”Har jeg hugget noget ned endnu?” spurgte hun, ærligt talt forvirret, før hun kom til at grine, både af irritation og fordi hun faktisk fandt det morsomt. Det var sgu da lallende åndsvagt, det her!

”Er alle elvere så ignorante? Tror I virkelig at alle mennesker hugger og tramper? Jeg er lille, så jeg tramper ikke en skid, men du væltede ned i hovedet på mig. Faktisk tramper du mere! HAH!” hun var næsten i ansigtet på ham som hun udbrød sit høje hah. Det var fantastisk at have det sidste ord!

Renaél

Renaél

Healerlærling

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 56 år

Højde / 184 cm

Krystal 23.05.2018 10:19
Renaél kunne mærke, at han var ved at blive vred over menneskekvindens provokerende tone. Hvad bildte hun sig ind at stå og tale til ham på den måde? Han trådte automatisk et skridt tilbage, da hun kom tæt på med sit triumferende 'HAH'. 

"Fint!" Sagde han og lagde armene over kors. "Så vad du bare rundt i skoven .. men sig ikke, at jeg ikke advarede dig, når du får en elverpil i ryggen!" Svarede han igen. Han skævede kort rundt - elverspejderne var gode til at gemme sig, og det var ikke altid, han selv kunne se dem. Lige nu var skoven omkring dem dog stille, og det tydede ikke på, at der var nogle af de andre elvere i nærheden.

Faye

Faye

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 159 cm

Lorgath 23.12.2018 02:55
Noget gjorde Faye vred ved, at elverdrengen ikke engang gav hende modsvar. Han lod hende bare gøre som hun ville og det var egentlig også ret irriterende. "Fint! Så er det lige præcis det jeg vil gøre!" hun lagde armene over kryds med et lille fnys af irritation, før det blev for meget. Hvorfor fanden ville han ikke diskutere det mere!? Gav han bare op sådan uden videre?!

"Har du overhovedet mødt mennesker før?" det måtte vel være derfor, han var så ignorant? Var der overhovedet nogle elvere herfra der kendte til mennesker, andet end det lort de fik stoppet i hovedet som små?

Renaél

Renaél

Healerlærling

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 56 år

Højde / 184 cm

Krystal 27.12.2018 14:38
Renaél gik ikke hurtigt gennem skoven - nej, han tog sig god tid, håbende at mennesket ville opgive og vende om. Han var også meget påpasselig med ikke at vise hende i retning af noget af det han troede, kunne føre til elvernes mere befolkede områder. Det kunne gå meget, meget galt, hvis han blev set i skoven i selskab med et menneske. 
Men hvad kunne han gøre? Hun havde jo for Zaladin truet ham med en økse! Han skulle ikke risikere sit kønne ansigt for at sætte sig op mod et sindsygt kvindemenneske som hende..

"Jeg har mødt masser af mennesker." Svarede han hende i et lettere højrøvet tonefald. Han betragtede hendes maskulint udseende skikkelse lidt, før han tilføjede, med en vis fryd i stemmen: "De fleste af deres kvinder, har været noget kønnere og feminine at se på, end dig." Han vidste ikke, om det var klogt at forsøge at pisse hende af, men hun skulle så sandelig have at vide, at hun ikke var noget specielt!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12