Samsons sovesal

Angelina West

Angelina West

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Angelina 21.05.2009 23:19
hun smiler varmt til Samson. Da deres bukser er kommet af, lader
hun ham stadig gøre som han vil og kysser ham bagefter igen.
Hun nyder hans berøringer. Hun bryder kysset og kysser ham
forsigtigt på halsen og lader sine hænder rode rundt på hans ryg igen.
//Angelina Josefine West. 23år.
spørg: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?p=430960#430960

Har lige født Samsons barn, som blev en søn.
+Hun er Samsons slave, dvs. hun har hans
brændemærke på skulderen.
Doll lavet af Freya. Base: http://www.soul-reply.net/dolleria/
Billede fundet på: http://www.photobucket.com
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.05.2009 23:24
Samson ser køligt, men roligt ind i hendes øjne, og lader sit hoved nærme sig hendes mave, hvor han lader sin tunge køre op langs den, mens han stadig har sit blik fastholdt i Angelinas øjne. Et lille smil kan ses på hans læber, idet han atter nærmer sig mod hendes hoved igen.
Han brummer lavt for sig selv, endnu engang en nydelse af en brummen kommer fra ham. Han lukker kort tilfredst øjnene, og lægger sig op af hendes side, mens han kærtegner hendes bare mave, og lidt på hendes inderlår. Igen kigger han ind i hendes øjne, for at søge efter en nydelse fra hende.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Angelina West

Angelina West

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Angelina 21.05.2009 23:26
Angie følger hans hoved ned til hendes mave. Hun smiler over det smil
der kommer fra ham. Hun lukker kort øjnene som tegn på nydelse.
Da hun åbner dem igen ligger Samson ved hendes side.
Angie drejer hovedet og kysser ham (?)

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.05.2009 23:32
Samson smiler lidt, da han ser at hun rent faktisk også nød det, og gengælder herefter hendes kys. På en måde virkede det mærkeligt, at have en slags forhold til sin slave, som Angelina jo rent faktisk var. Dog kunne dette være fuldkommen ligegyldig i Samsons hovede. Han troede ikke, at han nogen sinde ville behøve at skulle til at bruge hendes brændemærke som en slags tortur mod hende, da hun netop bare gjorde hvad hun skulle. Men selvfølgelig kunne man ikke altid være for sikker af sig, da Samson hurtigt godt kunne få opfattelsen af, at det kunne være et problem.
Han tager fat i hendes ene ben, og lader det spræde sig en anelse mere(?), inden han lægger sig ind og hende og... *censur* (?).
//Nova \\

Angelina West

Angelina West

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Angelina 21.05.2009 23:35
Hun smiler til ham.

*cencur*
Angie rejser sig og trækker sit tøj på. "Jeg bliver nødt til at smutte"
siger hun og kysser hurtigt Samse før hun smutter ud af døren og...

//OUT

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 21.05.2009 23:38
*spoole*
Efter noget tid ligger de ved siden af hinanden, og Samson betragter hende tage hendes tøj på. Han ligger og slapper lidt af på sengen, mens han hurtigt gengælder kysset og ser hende gå ud af døren. Han vænner sig om på den anden side, og lægger sig til at sove. Der var intet så godt som en god omgang nattesøvn. Den havde han manglet de sidste par dage, da han mest bare havde faret rundt sammen med Brutus det meste af tiden, foruden at holde øje med omgivelserne.
Med alle tankerne strømme gennem hovedet, og det blev mere og mere fjerne, faldt han endelig til ro, og alt blev sort bag øjenlågene...

//sover
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 12.10.2009 23:57
Samson kommer ind i sin sovesal. Hans øjne er røde og udspilede, så man skulle tro at de var ved at springes, eller bare var splitterragende vanvittig. Enhver anden person, ville nok tro at han var vanvittig til mode, i sær, hvis man havde set ham i kroen hvor han var blevet ydmyget. Samson husker det ikke selv ret tydeligt. Han husker kun lige dertil, hvor han fik noget af kroens sprut som han fik ganske gratis. Gratis sager, var måske heller ikke lige sagen fremover. Desuden, burde han næsten få skaffet sig en forsøgsperson, som kunne prøvesmage alt det han skulle til at indtage, men så kunne det alligevel godt være, at alt ville blive kedeligt. Bandens medlemmer havde han ikke set til her det sidste stykke tid. Han anede ikke noget om, hvad de gik og lavede, men nu var det heller ikke lige fordi at han syntes at han behøvede dem. Han havde det hele. Han manglede ikke noget. Det var jo egentlig næsten kedeligt.
Han gik langsomt hen til sin seng, mens han på halvvejen fik smidt halvdelen af sit tøj, så han til sidst kun havde undertøj på. Klæde efter klæde blev smidt, netop som det blev taget af hvilket resulterede i, at det lå som en sti fra døren og hen til sengen.
Han smed sig på sengen, så fjedrene gav efter og dirrede et stykke tid inde i maddressen. Han tænkte videre.. Eller det vil sige.. tilbage.. tilbage, dertil hvor han tog sit liv i egen hånd, og skulle klare sig selv, og så videre derfra.. hvordan hans liv havde udviklet sig og havde fået mere og mere. Rigdomme var kommet til ham i tidens løb, og ham, vis familie ikke havde haft ret meget at gøre godt af. Hvis hans familie kunne se ham nu, ville de måske være stolt. Hans far ville nok. HANS far.. og ingen andres. Han havde ikke set ham i flere år nu, og egentlig, ville han godt finde ham en dag. Dog ville det nok blive yderst vandskeligt, men måske, at han ville kunne finde ham. Men allerførst, skulle han have sin hat tilbage. Han måtte ikke møde sin far uden sin hat, det ville aldrig gå. Så ville hans far se forkert på ham, hvis han fortalt hvor meget han havde fået, og hvis han så ikke engang kunne tage vare på sin egen hat, så ville han først blive gjort til grin.
Han tænkte videre. Videre på alle de mange voldtægter han har skulle lægge krop til, eller.. som han nu skulle yde, det er nok nærmere ordene.
Han lod sin hånd glide gennem sit lange sorte hår, som lå spredt ud til den ene side af sengen. Håret bølgede let og lagde sig ned over sengekanten. I de ellers dejlige tanker, faldt han stille og roligt hen, og til sidst faldt han i søvn.

//sover
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.11.2009 20:29
Samsons puls stiger og stiger, mens han bryst hæver sig mere og mere i takt med pulsen. Små perler af sved lå på hans pande, dynen lå halvvejs nede på gulvet fra sengen. Noget var trængt ind i hans hoved, som havde sat det hele i gang...
I en smal gang løb han. Han løb og løb, prøvede at fatte mod til sig, for ikke at gå i panik, for at være tapper. Han skulle ikke kunne rammes, for han var stærk! Han begyndte nu at se lys for enden af gangen, men der var noget som stod midt i lyset og spærrede for udgangen. Det var som om han ikke kunne få luft. Et blegt smil kom frem på hans læber, da han jo 'bare' kunne fjerne denne mandsperson, som troede kunne spærre vejen for ham. Til sin foragt kendte han denne person. Cassa! Han havde et par flasker i hånden fra den dag i kroen, hvor han havde drukket Samson under bordet. Samson stoppede bræt op. "Hvad skal det forestille? Tror du at jeg vil drikke det lort der igen? Det er jo det rene pis!" Brummede Samson og var lige ved at falde roligt ned på jorden igen, men pulsen steg trodsalt alligevel, for alt imens han stod og sagde disse ord, voksede Cassa og han stoppede ikke. Han fik enorme hænder, greb fat i Samson og hævede ham langt op over jorden, og op gennem - fandt han først ud af nu - taget af sin borg, så tagstenene faldt af som var det småsten der skulle flyttes for kæmpe Cassa. Cassa tog sin flaske med sin frie hånd og hældte alt indholdet udover Samson som ellers havde forsøgt at lave den største flamme af alt, men det påvirkede ikke Cassa på nogen måde, andet end et lille nålestik. Flammen blev slukket da han fik sprutten udover sig og Cassa lo ad Samson så det buldrede udover hele Krystallandet. Resten af befolkningen lo med, og banden var ikke til at se nogen steder overhovedet. Han blev ydmyget... Samson blev kylet gennem luften, direkte hen på Brutus i sådan en fart at tyren blev væltet udover skrænten og styrtede ned med et hyl og faldt og faldt og.. bang!....
Samson satte sig op med et sæt. Hans kinder var våde, han havde grædt. Det der betød mest af alt havde han lige mistet i sin drøm, og han var desuden blevet ydmyget. Han tørrede sit ansigt med et strøg fra sin arm, så sig hurtigt omkring og prøvede at få styr på sin puls og sin omverden midt i sin sovesal.
Han blev grebet af vrede. Han var rasende på Cassa. Ingen skulle ydmyge ham på den måde, og lege rundt med ham! Han rejste sig fra sengen og trak i sine bukser og støvler og intet andet, inden han farede ud med brag fra døren, og hen mod kroen i et hastigt tempo...

/out
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 05.01.2010 18:18
Samson trådte ind af døren til soveværelset. Brutus havde ført Cashi og ham helt hen døren hvor Samson så havde givet Cashi en hånd for at komme ned. Ligesom en enhver anden prinsesse ville være blevet behandlet.
På en måde så opfattede han Cashi som sin prinsesse, men hvorfor vidste han ikke helt nøjagtig. Det måtte være på grund af hendes personlighed. Alligevel havde han opfattet det som noget farligt at knytte sig lidt til en person. Derfor måtte han alligevel passe lidt på. Hvis han en dag blev udsat for at hun var i livsfare lige foran ham, og at en fremmed truede med at dræbe hende, så tænkte han, at han ikke selv ville gøre noget ved det. Selvom han nok alligevel gøre noget ved det med en form for undskyldning.
Cashi havde fået en slags anden betydning for ham i Labyrinthaven. Lidt mere seriøst end hvad det ellers havde været så lang tid han nu havde kendt hende.
Samson ser sig kort omkring i værelset. Alt ser ud som da han forlod det, heldigvis for det.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 05.01.2010 18:25
Cashi strækkede sig blødt og kom med et lille støn af nydelse, da hendes muskler slappede lidt mere af. Under hele rideturen havde hun været angst for at tyren ville gå amok - selvom hun vidste at Samson havde styr på Brutus.
"Åh gud.." mumlede hun lavt og gik roligt hen mod sengen og lagde sig tilrette i den, på ryggen, med armene henover hovedet og et varmt smil på læberne. Cashi så hen på Samson, løftede ene øjenbryn og sagde så kælent; ".. Du har ikke noget alkohol på dig, vel?" hun ville ikke misbruge deres samtale, eller Samses forhold til hende. Hun ville for en gngs skyld bare have noget alkohol i blodet og kunne indtage al det snak hende og Samson havde fortalt.
"Din sovesal ser ikke anderledes ud, siden sidst jeg var her.. Men det er faktisk ved at være længe siden, er det ikke? Det er i hvert fald længe siden du sidst har kidnappet mig hen på dit værelse!" Grinede Cashi roligt og hældede hovedet lidt på skrå, med et halv frækt glimt i øjnene. ".. Du kommer hen og sidder hos mig ikke?"
Der gik ingen tid, før hun havde fået arrangeret sig selv, så hun så utroligt indbydende ud. Og gud, hvor ville hun egentlig gerne, det sagde alt ved hendes også.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 05.01.2010 18:38
Samson så efter Cashi som gik lige forbi ham og direkte hen til sengen. Han smilte roligt mens han betragtede hende ovenpå sengelagnerne. Samson lo en enkelt gang da Cashi spurgte efter alkohol.

"Du går godt nok lige til den, hva Cashi? Men selvfølgelig har jeg da alkohol!" Samson gik hen til et større skab som rakte fra gulv til loft. Han lod sine fingre gribe dets håndtag og trak lidt så de store låger klappede op.
Der stod flaske ved flaske på rad række. Der var forskellige slags flasker og de var sorteret hver især. Han havde skam ikke selv sorteret det, men de var sorteret efter alkohols procenten.
Samson skævede kort til Cashi. Han ville dog ikke drikke hende pløre fuld, det var slet ikke nødvendigt.

"Denne, foretrækker jeg selv." sagde han idét han tog en dybgrøn flaske ned fra en af hylderne. Han trak i proppen så det gav en lille hul lyd fra flasken og lugtede til indholdet.

"Ja.. stadig frisk.." Brummede Samson tilfredst.
Han lukkede lågerne igen og gik hen til Cashi og rakte hende flasken.
Han smilte et lille charmerende smil til hende. Det var sandt nok. Det var længe siden at hun havde ligget i de lagner.

"Selvfølgelig kommer jeg da og holder min gæst med selvskab" Brummede Samson lettere kælent inden han satte sig på sengekanten. Han begyndte nu at tage sine støvler af og sporene gav små klir fra sig ved besværet.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 05.01.2010 18:44
Cashi grinede let, da hun så Samsons sprutskab. Den mand havde bare alt det alkohol der fandtes, og det værste var at han ikke skammede sig over det! Hendes latter blev dog endnu højere, da han ikke fandt nogle glas frem. "Man ved bare at en mand, kender en for godt, når han ikke tager glas med til alkohol!" fnes hun lavt, mens hun tog imod flasken. Hun satte den så for munden og lagde hovedet bagover - og der gik et rimelig stykke tid før hun tog den fra.
Cashi sparkede roligt støvlerne af sig og satte sig så op, så hun både kunne drikke og se Samson i øjenhøjde. Hun grinede blødt og plantede et ømt kys på hans læber. ".. Bliver du aldrig træt at have så langt hår?" spurgte hun så lavt, og smilede helt roligt til ham. "Hvad går du når det blæser helt vildt?" Roligt hældte Cashi hovedet på skrå igen og smilede en del større, mest fordi hun var lidt flov over sit eget spørgsmål.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.01.2010 19:14
"Hmmn.. det er næsten skræmmende.. er det ikke? Hvis jeg efterhånden er ved at kende dig så godt?" Brummede Samson med et lille kælent ansigtsudtryk.

Samson tog sine bukser af. Han vidste godt hvad dette ville føre til, og desuden.. så strålede det langt ud af Cashis øjne. Han lænede sig fremover for at få Cashi til at falde tilbage i sengen.

"Mit hår? Det generer skam ikke.. Det bliver ikke sådan lige uden videre klippet af, for lige nu.. er det et tegn for mig selv, som ære og stolthed.., Da jeg blot var en purk her i Krystallandet havde jeg kort hår.. Der var jeg blot en drengerøv, men nu har jeg udviklet mig og fået mere erfaring og det har bragt mig til det sted jeg er nu.., Og kom ikke at sig, at det ikke har taget tid.." Samson smilte roligt og gengældte Cashis kys.
Han lod forsigtigt sin ene hånd hive lidt i hendes trøje for at få den af.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 23.01.2010 22:13
Cashi grinede let af Samsons reaktion og hældede hovedet en anelse på skrå. "Skræmmende? Både og.. Jeg synes det er fantastisk at der er én person der ved så meget, og kender mig så godt - uden egentlig at blive frastødt. På den anden side, så er det næsten for tæt på..." svarede hun roligt.
Hun lod sig frivilligt falde bagover, så Samson var over hende. Hurtigt fik hun lagt begge arme rundt om den andens hals og satte sig let op, for at give ham et let og smagfuldt kys på læberne.
Cashi kunne ikke lade være med at småfnise over Samsons livshistorie, og det endte med at hun begyndte at grine. " 'Kom ikke og sig, at det ikke har taget lang tid?' " fnes hun lavt og kyssede Samson en gang til, nu blot på næsetippen. ".. Skal jeg nu kalde dig gammel? En gammel gris?" drillede hun roligt, grinende og fuldt ud lykkelig over hvordan situationen var.
Cashi kiggede kort ned på Samsons hånd der havde sneget sig ind under hendes bluse. Så slap hun taget rundt om mandens hals, tog fat i sin bluses bund og hev den af sig i ét hurtigt tag. ".. Sådan?"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.01.2010 22:24
Samsons hoved nærmede sig Cashis, mens han endnu lå halvt nedover hende. Han var betaget af hende. Hun tiltrak ham, om han så ville indrømme det eller ej. Han ville i hvert fald ikke indrømme det overfor sig selv.
Samson så ind i Cashis øjne. Han kunne ikke komme i tanke om andre, som han kendte lige så godt som Cashi. Måske Tom? Men det var så længe siden at han havde været ordentlig sammen med ham, så det kunne man måske ikke længere sige. Desuden, så mente Samson at han var gået solom, hvilket ikke gjorde Samson det store, eftersom han ikke vidste hvor han havde ham mere.

"Gør du grin af mig, Cashi? Pas på du ikke kommer til at fortryde det, i så fald!" Samsons næseryg fik små rynker, og han prøvede at efterligne et farligt rovdyr.
Da Cashi hev sin trøje af, så han ikke ned på dem. Han vidste hvordan man skulle te sig i en ordentlig situation, og man skulle helst ikke overstire kvinden. Godt nok var han en mandschauvinist, men Cashi havde han rent faktisk accepteret, altså på sin egen måde. Han undervurderede stadig hende, på den måde forstået, at han godt ville kunne vinde over hende i en kamp, men han pralede ikke ligefrem med det.
Samson gengældte hendes kys, og lod fingerstrøg kærtegne hendes bare krop.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 23.01.2010 22:32
Cashi smilede stort op til Samson og nikkede som svar. "Selvfølgelig gør jeg da grin med dig! ... Og får du mig til at fortryde det..? .. Samse?" spurgte hun halv stønnende, bare for at være en anelse provokerende. Hun fnes let, da manden prøvede at ligne et vildt dyr, for det virkede ikke særligt godt.
Et nydende stille suk forlod Cashis læber og hun lagde hovedet tilbage, nydende. Hurtigt røg hendes bukser af, og hun begyndte selv at nusse og kæle for Samson. Alt imens, var hun smilende, stille og rolig. Hun nød virkelig at hun kunne have flere sider sammen med Samson. At de kunne være bedste venner, elskere og konkurrenter på samme tid. Det var sjældent, hvis næsten aldrig, at man fandt sådan en person. Samson var helt klart speciel i hendes øjne.
Der gik ikke lang tid før Cashi tog skridtet videre, hun var så forbandet utålmodig. //censur//
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.01.2010 22:42
"Man ved aldrig om jeg får dig til at fortryde det... Det kan komme meget uventet, det ved du sikkert også godt.." Brummede Samson kælent.
Han nød denne situation. De havde et specielt forhold, og det forhold havde han ikke med nogen andre end Cashi. Han havde aldrig selv forestillet sig at dele så meget med blot en person. De kunne blive uvenner og så blive gode venner igen. DET var ikke noget som Samson oplevede to gange fra sin egen side.
Samson kunne mærke at Cashi begyndte at blive mere og mere liderlig, og det blev Samson også, så han var ikke en skid bedre.
Samson smilte og kærtegnede kort hendes inderlår. Han satte sig lidt mere op, tog fat i hendes ben og trængte sig kort efter ind i hende.

*Cencur*
//Nova \\

Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 23.01.2010 22:48
".. Mhm..." Kom det nydende fra Cashi. Hun sukkede varmt, og rullede om på siden, med den ene arm om Samsons bryst og benet henover hans mave. Imens plantede hun nogle små søde kys på hans kind og næse. ".. Du er virkelig en tyr i sengen" grinede hun så lavt, og begyndte at nusse hans hår, samt lige bag ved hans øre.
Cashi var helt salig, afslappet og bare vildt glad. Og det kunne tydeligt se på hende. "Samse.." pev hun let, lukkede øjnene og puttede sig helt ind til ham. "Du er virkelig skøn..!" kom det lavt og kyssede ham, lidt akavet på halsen, da hun jo havde sine øjne lukket helt i. Roligt fik hun fat i dynen, der lå nede omkring deres fødder og hev den op omkring dem. For selvom de havde det varmt nu, så ville de begynde at blive kolde, om ikke så længe, når rusen var taget lidt af.
Glad, det var hun. Hun nød virkelig at være elskere med Samson og hun kunne ikke forestille sig at de skulle stoppe med det.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.01.2010 22:56
Samson havde sin arm under Cashis hoved, så hun ville ligge behageligt. Samson grinte let af hendes bemærkning. Tyr? Ja, han var en ordentligt Brutus!
Samson kyssede hende blidt på kinden, og nød ellers hendes små dejlige kys. Egentlig, så var det nok denne gang med sex, som var den gang som han nok mest havde nydt. Det var i hvert fald nok en af disse gange som han ville huske aller bedst, hvis man skulle se på alle gange med andre også.

"Du er en af de bedste, jeg har gjort det med.." Brummede Samson. Egentlig, så lød den sætning ret klamt, for det hentydede til, at han havde gjort det rigtig mange gange, og det havde han! Han havde slet ikke noget ca. tal på, hvor mange gange han havde gjort det, og heller ikke med HVOR mange han havde gjort det. Han var ikke engang sikker på at han ville kunne nævne alle de folk, hvis han nogen sinde skulle blive spurgt.

"Du.. er virkelig smuk, Cashi.." Samson lod sin hånd kærtegne hendes mave inde under dynen, inden den ligeså stille og roligt gled op mod hendes hår, hvor han kærtegnede hendes hovedbund.
Han selv, nød alle de kærtegn som Cashi lavede på ham.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 20.02.2010 12:44
Cashi løftede fornærmet det ene øjenbryn, mens hun så hårdt på Samson. ".. En af de bedste?" sagde hun dødalvorligt. Hun begyndte at grine højt bagefter, det var jo kun ment for sjovt. Til sidst plantede hun et lille kys på Samsons kind. "Jeg troede jeg var den bedste du havde været sammen med.."
Cashi smilede stort til den anden, mens hun forsat kyssede ham forskellige steder i ansigtet, halsen og ved det ene kraveben.
"Du ligger også i min Top 10 over de bedste i sengen" fnes hun blødt, inden hun rullede om på siden, så hun var vendt mere hen mod Samson. Hun løj ikke, når hun fortalte at Samson at han var en af de bedste. Nu var Cashi heller ikke så heldig med mænd, og når hun endelig faldt en smule til ro var det ikke pga. af kærlighed - men af ren og skær økonomi og et tag over hovedet. Hun levede jo livet på landevejen, inden hun mødte Samson, og når hun havde brug for penge, mad, ly eller andet nødtvendigt, så charmerede hun sig ind på en fyr. Det var jo så let.
Cashi sukkede nydende, da Samson startede med at nusse hende i håret. "Mhm.. Synes du virkelig jeg er smuk?" spurgte hun, brug for at få det bekræftet. Hun lukkede forsigtigt øjnene i.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12