En lille fin hytte (Cassa og Fujitas midlertidige hjem)

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 18.02.2009 00:05
Cassa smiler bare mildt.
"Du skal ikke tænke på den slags.. Jeg plejer ikke rigtig at fejre det alligevel.. gjorde jeg heller ikke sidste år.." han nusser blidt Fujitas ene overarm for at få ham til at tage det lidt med ro.
".. Desuden.. der er ikke specielt meget ved at give mig gaver.. jeg har jo alt det jeg behøver af materielle ting.."
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 18.02.2009 00:07
"Hmmn.."
Fujita så tænksom ud..
han rødmede nu.. drømmende lagde han sine hænder på Cassas skuldre..
"Fødselsdags sex! det skal du have!" han havde nærmest glitterlys i øjnene.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 18.02.2009 00:11
Cassa ser lidt på Fujita, smiler lidt forsigtigt af ham mens han ser tænksom ud..
Da han så mærker hænderne på sine skuldre.. og ordene derefter rammer ham hårdt og grotesk i ansigtet.
Så slår der en klar rødmen ind over hans kinder..
Tom i mælet.. rød i kinderne.. og så dukker det forlegne smil op.. blikket flakker.. - sikkert ikke en uventet reaktion fra Cassas side..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 18.02.2009 00:15
Fujita lagde hovedet på skrå og grinte let..
"Hvor er du sød Cassa.." sagde han kærligt..

"Men.. altså.. vi har.. jo .. ikke gjort det.. sammen.." han rødmede let og så flovt ned, med en bøjet pegefinger foran sine læber..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 18.02.2009 00:17
Cassa ser lidt ned.. stadig i den der forlegenhed..
Men han får sig mannet op og ser op så hans øjne møder Fujitas.
".. Uhn.. næh.. det har vi ikke.." han ser lidt væk igen, med en nervøs hånd klør han sig lidt i nakken.
"Jeg har jo besluttet mig for.. at jeg vil forsøge så vidt muligt ikke at være sammen med nogen udenfor et forhold.. Det.. giver mig pokkers mange problemer.. især nu hvor jeg er blevet 20.. det giver bare endnu flere problemer.." han lukker øjnene lidt i.
".. hvor besværligt.. alt sammen.. egentlig.."
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 18.02.2009 00:20
"Åh.. " han så ned igen..
Uden for et forhold.. de ord blev ved med at køre igen og igen..
og så ramte en lettere irritation ham.. han fik lyst til at rase op af vandet.. men istedet tog han shampoo flasken og sprøjtede shampooen i håret på den yngre mand.. han gned det rundt i håret..
da det var kommet rundt.. tog han noget vand der var i nærheden.. og skyllede det over ham.. imens han vaskede shampooen ud.. så balsam.. og så gjorde han det samme..

Fujita var færdig med at vaske Cassas hår.. med et skævt smil.. gik han op af vandet uden at sige et ord.. han tog et håndklæde om sig og gik ind på værelset..
tsk..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 18.02.2009 00:25
Cassa får en underlig fornemmelse.. Fujitas tavshed gør ham en smule utilpads.. men det afholder ham også fra at sige mere..

Fujita er kort efter ude.. og tilbage sidder Cassa, med en tom, irriterende fornemmelse inden i..
.. Sagde jeg noget forkert? bekymret for om hvor dum han lige har været, får han hurtigt vasket det ud igen, efter at have haft det hele skummet ind.. så rejser han sig op.. tager et håndklæde og tørrer det værste vand af sig..
ude på badeværelset hænger hans badekåbe - den er ham u-undværlig, så han tog den med..

han trækker i den.. går så ind på værelset efter Fujita, men standser i døren.
".. Nogengange.. så kan jeg ikke finde ud af at formulere mig ordenligt på det her sprog.. Jeg har kun boet her i 4½ års tid.. så det har det med at glippe lidt i tide og utide.." siger han i en lidt undskyldende tone.. bøjer nakken.. han er klar over at han sagde noget forkert.. så nu må de få redt uglerne i mosen ud
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 18.02.2009 00:28
Fujita sad med ryggen til Cassa.. han så ud af vinduet.. med en mut mine..
"Er det en dårlig undskyldnig.. eller er det sandt..?" spurgte han skarpt.. men også med noget sørgmodigt over stemmen..
han sukkede tungt..

"Er jeg overhovedet noget for dig..? .. " hans fingre begundte at dirre..
Du kysser mig, krammer mig, tog mig med herud.. og du mener at vi ikke er i noget forhold..?
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 18.02.2009 00:34
"Hvis du mener.. at det er en dårlig undskyldning.. jamen så er sandheden en dårlig undskyldning.." han går ind, sætter sig ned ved siden af Fujita..
Fujita har måske ikke bemærket det.. Men Cassa har en accent, som ingen andre i det her land har.. med tiden er den blevet lagt af en del.. men den er der stadig.
Da det næste spørgsmål lyder, sidder Cassa lidt.. hvordan skulle han svare på det?
".. Du.. har misforstået det.." han ser ned.
".. For mig er du... uhnm.. det er svært at forklare.." han rejser sig op, går hen til vinduet hvor han stiller sig for at kunne se ud lidt.
"For mig er du alt det gode.. som der ikke kan sættes ord på.." han vender sig om.. ser en smule sørgmodigt på Fujita.
"Jeg er ikke god til at forklare mig.. i sådan nogle situationer her.." siger han og retter undskyldende blikket ned.
"... Nogen mener.. at man kan sætte ord på det.. ved bare at bruge en enkelt sætning.." en lille pause.
"... Sætningen; Jeg elsker dig... Men den sætning passer ikke for det jeg føler for dig.. jeg har sagt til mange, at jeg elskede dem.. Men det er anderledes med dig.. på en anderledes måde.. de ord.. de er ikke nok værd... de kan ikke beskrive det nok..."
så tier han, efter den halvlange prædkien..
"... Det er det der gør det hele så smertefuldt... Når tingene begynder at falde til ro i landet her igen.. så vender min far tilbage til projektet om at få mig giftet væk... Og så har jeg ikke selv noget valg.."
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 18.02.2009 00:40
Fujita sidder stille.. siger ingenting..
........ Uhmn..
Han så ned i sit skød.. knugede hænderne i lagenet..
Fujita kiggede op på Cassa..
"Jamen hvad.. er jeg så for dig..?" sagde han stille.. tomt..

Fujita rejste sig op.. samlede sin hvide Yukata op, og tog den om sig.. håndklædet faldt til jorden under tøjet.. han smuttede hurtigt ud på badeværelset.. fik sine "bryst-indlæg" ind under yukataen så de sad fint og lignede at han havde bryster.. han gik ind på værelset igen..

han havde intet at sige.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 18.02.2009 00:44
Cassa føler først ubehag da Fujita vil gå igen.. men da han vender tilbage, har Cassa fundet et svar, som vil lyde meget beskrivende for hvordan han har det.
"Det du er for mig.." siger han i en lidt startende tone.
"... Hnmm.. Den simpleste måde at sige det på.. må vel være.. Den jeg vil være sammen med... til evig tid.. hvis jeg selv havde valget.. Den.. eneste ene.. vel.." han ser ned
"... hnm.. det.. lyder nok åndsvagt.. den måde jeg siger det på.." siger han afdæmpet..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 18.02.2009 00:47
Fujita stod op, og havde lagde armene om sig selv.. han kiggede trist på Cassa..
"... Til evig tid.." gentog han.. han så til siden.. sank en klump..
-"Men.. du vil ikke gøre noget for det.. vel..? så det kan ske..?" han lagde hovedet på skrå.. og betragtede Cassa..
han sukkede tungt..

"Jeg vil gerne.. " han holdt inde.. "Jeg kan jo bare vise mig for din far.. fortælle at du har valgt mig .. og sådan.." han trak på skuldrene.. utilpads..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 18.02.2009 01:02
Cassa ser på Fujita.. sænker blikket.
".. Kender... du til begrebet; æresdrab?" spørger han ganske stille.
"det er ikke så enkelt som det ser ud til.." han vender fronten ud mod vinduet igen.
"Jeg har overvejet.. at slå ham i hjel.. men det ville være det fejeste trick.. og jeg ville ikke kunne leve med mig selv efter det.." han læner hovedet frem.. hviler panden mod ruden..
"Han.. acceptere ikke... han vil vælge.." hans øjne glider i..
... Han har forsøgt det her.. siden jeg fyldte 17.. før det.. faktisk.. tænker han.
"... Det største problem.. det er nok at jeg SKAL kunne få mig en efterkommer.. Ellers har jeg ingen arving efter mig.." han knuger hænderne...
den forbandede... tænker han bittert.. hæver den ene hånd, lader den knyttede knæve knuses mod ruden i et hårdt bank.. indespærret vrede.. ruden tager dog ikke skade..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 18.02.2009 01:05
dræbe .. sin far..? det begynder at dunke i Fujitas tinding.. han tager sig til hovedet.. ryster på hovedet så tanken forsvinder..
"Jeg kan.. forvandle mig til en kvinde.. via de magiske kilder.." det var et forslag.. men om Cassa ville syntes det var en god idé.. vidste han ikke selv.. han ville bare så gerne være sammen med ham.. for altid..

"Jeg vil så gerne.. være sammen med dig for altid.."

//frys
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 18.02.2009 01:10
Cassa overvejer ideen lidt.
".. uhn.." han ser over sin skulder hen på Fujita.. hans blik er fyldt med bekymring.. men han forsøger at holde et smil fremme..
Der skal så lidt til før han bliver påvirket og føler sig trist.. han vil ikke have at det også skal påvirke Fujita.
"Jeg ved det ikke.. det ville kræve en hel del forberedelse.. Og faktum at du skal kunne tale Italiensk.." han vender blikket ud af ruden igen.
"Hvis det var en mulighed... så ville jeg ikke tøve.."

//frys
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 05.03.2009 17:44
Fujita knugede hænderne ind i stoffet på sin badekåbe.. han kiggede ned i sit skød og trak på skuldrene, hvorefter de bare lå afslappet..
"Uhm.."

-"Cassa jeg.." han tøvede lidt, kiggede med et svagt smil på ham.. "Jeg vil gerne lære italiensk.." han puttede hårlok bag øret og smilte svagt.
Han rettede på sin sorte handske..
Hvorfor skal det hele være så svært..?
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2009 17:59
Cassa vender sig om, og lader blikket glide hen på Fujita.. et mildt smil.
"søde.. Jeg håber virkelig at vi finder ud af det.. Men under alle omstændigheder.. ville det være godt hvis du lærte italliensk.." han sænker hovedet.
"Jeg må forsøge... at få min næste tvangsforlovede jaget væk, ligesom alle de forrige.. Det er lykkedes mig mange gange før.. det skal ikke slå fejl igen.. Vi har heldigvis til der er faldet mere ro over alt i landet.. så det er heldigvis lidt løbetid det giver.." han lader øjnene glide i, og sukker ganske stille.. Hans perfekte liv, ville jo være hvis han bare kunne gifte sig med Fujita..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 05.03.2009 18:07
"Så skal jeg nok lære det.." han smilte stille..
Fujita lod sig falde ned i sengen.. sådan så hans ben stadig var ud over kanten.. han lukkede øjnene og trak vejret roligt..

"Jeg elsker dig.."
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 05.03.2009 18:11
Cassa gik hen til ham.
".. første lektion.." han satte sig ved siden af ham, strøg en blid hånd over Fujitas kind.
"Ti amo.." hviskede han, efter at have lænet sig ind til ham, så hans læber blidt lå mod Fujitas ører.
Fujita ville sikkert godt kunne gætte ordenes betydning..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 05.03.2009 18:13
Fujita smilte med lukkede øjne.. Han åbnede øjnene, da Cassa hviskede ham i øret..
"Det betyder.." sagde han lige så stille.. "Jeg elsker dig.. ikke?" han smilte svagt..
Han vendte fronten mod Cassa.. og lagde en arm om livet på ham..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Tatti, Echo, Lux
Lige nu: 4 | I dag: 12