Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 03.02.2018 20:26
Eyad smilede til Dal og kunne ikke helt lade være med at række ud for at stryge en finger over Dals kind. Han vidste godt, at han nok skulle lade være. Han havde ikke lyst til at skræmme Dal væk.

"Har du været i Elverly før?" spurgte han nysgerrigt. "Jeg har aldrig været det. Det var ikke engang meningen, at jeg skulle forlade Thal'Elor, men jeg var ved at kede mig ihjel dér. Jeg håber, der er lidt mere spændende i Elverly, når det nu skal være mit nye hjem åbenbart. Tror du, man kan tjene godt penge ved at trække der?"
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Historiefortæller og verdensmand

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 03.02.2018 21:21
Dal fjernede sig ikke fra Eyads berøring, heller ikke denne gang. Det lod kun til at være et problem når han tænkte for meget over det. "Mig? I Elverly?! Nej, jeg lever vist stadig!" lo han mens hans latter døde lidt ud og hans smil blegede som Eyad fortsatte. Trække. Så det var det det havde været. Eyad havde forsøgt at betale tilbage på den eneste måde han kunne. Dal mærkede sin mave slå knuder på sig selv. Han rakte op og fjernede Eyads finger fra sin kind, og tog elverens hånd mellem sine egne.
"Jeg tror ikke det bliver nemt, men jeg håber du kan finde.. ro der, et liv, hvertfald indtil alt det her med Kiles orden driver over" han håbede virkelig det ville drive over "Ellers, hvis du ikke vil til Elverly, kan vi sætte mod Thal'Elor? Der er sandsynligvis færre præster i den retning alligevel, så rejsen ville nok være nemmere, selvom det er noget længere. Du ville nok ikke mere end et par dagsrejser fra byen før du kunne fortsætte selv..". Sagde Dal og gav Eyads hånd et klem. Hans bryst slog knuder på sig selv, som han forsøgte ikke at lade følelsen af, at Eyad udnyttede ham tage fat.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 03.02.2018 21:30
Eyad rystede på hovedet og strøg sin tommelfinger over Dals hånd. Hans hænder var virkelig varme og rare at røre ved.

"Jeg skal ikke tilbage til Thal'Elor," sagde han stille. "Der er intet i den by, udover folk, der enten hader mig, eller som jeg hader. Jeg vil hellere støde ind i en Kilepræst end tage tilbage dertil."

Det var selvfølgelig en overdrivelse, for Eyad hadede ikke sine forældre, og så vidt han vidste, så hadede de heller ikke ham, men han havde vitterligt intet behov for nogensinde at tage tilbage til sin fødeby. Der var ikke andet end dårlige minder der, og han var ret sikker på, at hans gamle plageånder ville elske at have en undskyldning for gå efter ham igen. Hans fregner havde ikke været populære i Thal'Elor, og Eyad var vokset op i en verden, hvor folk enten havde givet ham den kolde skulder eller nådesløst mobbet og drillet ham.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 03.02.2018 21:52
Dal nikkede en anelse "Så til Elverly. Jeg ved ikke hvad de har sat op af hjælp til flygtninge, men jeg er sikker på de har et eller andet" fastholdt han. Han kunne hvert fald ikke forestille sig andet. Hvis det havde været dværgene der var blevet smidt ud, ville de have haft en plan i Dragone.. ikke?

Dal slab Eyads hånd og rejste sig op. "Dit bad må efterhånden være klart" han gik over til en solid rygsæk der stod op af den ene væg og rodede lidt rundt, indtil han fandt et ekstra sæt tøj. Han rettede sig op igen og rakte elver skjorten og et par bukser til Eyad. Havde havde ikke tænkt sig at gå tilbage på sit ord "Her. Bukserne kommer nok til at stumpe, men de er nok stadig varmere end alternativet"
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 03.02.2018 22:04
Eyad rejste sig fra sengen og tog tøjet fra Dal. Det ville helt sikkert være for kort, men der var gået mange uger, siden Eyad sidst havde bekymret sig om sit udseende. Han skulle tidsnok vende tilbage til sit sædvanlige, forfængelige jeg, men lige nu handlede det i første omgang om at overleve.

"Tak," sagde han og lænede sig ned for at kysse Dals kradse kind. Han rettede sig op smilede til Dal, inden han vendte sig mod døren. Han skulle netop til at tage fat i håndtaget, da noget gik op for ham...

"Øh, hvor er badeværelset henne?" spurgte han Dal med et halvforlegent smil. "Jeg har aldrig været på den her kro før. Kunne du vise mig vejen?"
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 03.02.2018 22:27
Dal trak sig end ikke fra Eyads kys, og guderne måtte vide hvorfor, for Dal gjorde ikke selv. Han viste Eyad var.. professionel. Hvorfor lod han ham snog sig om sin finger på den måde? Måske var det fordi Eyad ikke havde gjort ham ondt, og, til trods for Dal nu viste det måtte være skuespil, så virkede det virkelig som om Eyad følte et eller andet for ham, korte ben og barberet kind.

Dal havde hele tiden været klar til at gå med Eyad mod badet "Selvfølgelig. Nogen skal jo holde de øre skjult" sagde han blot, og tog en dyb indånding, hvorefter Eyad lignede et helt normalt mennesker, og ikke en elver. En lille rynke af koncentration viste sig på Dals ansigt som han åbnede døren "Det er lige nede af gangen, og ned af trappen for enden. Kom med". Dal låste døren efter dem, og viste vejen. De skulle heldigvis ikke langt, og de mødte ikke andre på gangen der kunne stille ubehagelige spørgsmål om Eyads slidte påklædning. De nåde en dør nede på hvad der måtte være kælder niveau og Dal skubbede døren op, uden selv at gå ind. "Vær'så god" indenfor var et rum med flere store badekar, delt af gardiner. Et af karrene var fyldt med dampende varmt vand, mens de andre stod tomme. Eyad ville have rummet for sig selv. "Jeg venter herude, og sikre mig der ikke kommer nogen ind der kunne blive et problem"
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 03.02.2018 22:41
Eyad fulgte lydigt med Dal ned ad gangen uden at sige noget. Han kunne se, at Dal skulle koncentrere sig for at opretholde illusionen, så han ville ikke risikere at distrahere ham med ligegyldig snak. Da de nåede baderummet, så Eyad sig forundret omkring. Han havde aldrig set et baderum så pænt. De få kroer, han havde haft råd til at bo på, havde ikke engang badrum. De var den slags kroer, hvor man måske fik et vandfad, hvis man var heldig, som man så kunne vaske sig i, og vandet blev sjældent skiftet.

Han skævede til Dal; det var fristende at spørge ham...

"Skal du ikke også have et bad?" spurgte han og kunne ikke lade være med at smile. Det var selvfølgelig dumt, for risikoen for at blive opdaget var ikke dét værd, men Eyad kunne ikke lade være. Selvom han stadig var afkræftet og udsultet, så var det stadig næsten umuligt for ham ikke at flirte. 
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 04.02.2018 21:58
Dal mødte Eyads blik, og der var et øjebliks tøven, inden han slog blikket ned, og rystede på hoved "Jeg trænger ikke lige nu" sagde han med en affejende bevægelse og gjorde endnu en gestus ind mod badet "Gå du bare" vedholdt han. Dal kunne uden tvivl godt bruge et bad. Han havde arbejdet hårdt da han slæbte Eyad væk fra gabestokken, og Eyads gode behandling af ham, sad også stadig let i hans tøj.

Alligevel var han nød til at takke nej. Han sagde til sig selv det var for Eyads skyld, så han kunne få fred, og ikke føle sig presset til at.. tilfredsstille Dal igen.. Men det var nok lige så meget det modsatte der gjorde sig gældende.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 05.02.2018 01:21
Eyad sukkede; han var ikke specielt god til at skjule sin skuffelse, men han smilede nu alligevel til Dal, da han gled igennem døråbningen. Han gik over til det fyldte kar og lod sine fingre glide gennem vandet. Åh, hvor føltes det vidunderligt, og Eyad afklædte sig sit tøj i en fart, så han kunne kravle ned i karret.

"Mmmh," stønnede han højlydt, mens hans tynde, forslåede krop langsomt sank ned i det varme vand. Det føltes intet mindre end himmelsk, og Eyad satte sig rette i karret, så han kunne læne sit hoved mod kanten og lukke øjnene. Ved siden af karret stod en skammel med sæbe og svamp, og jo jo, han skulle nok bruge dem, men han ville bare lige nyde vandet i fem minutter, bare helt stille.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 05.02.2018 21:51
Dal skar en lille grimmasse. Eyads udtryk fik næsten Dal til at have det dårligt med at sige nej! Og det så så oprigtigt ud.. Kunne det være Dal havde dømt ham for hårdt? At Eyad trods alt ikke havde gjort det af ond vilje, selvom det var hans.. profession.

Under alle omstændigheder så var det bedst Eyad fik noget ro nu, så han kunne komme sig! Dal lukkede døren i efter Eyad var gået ind, men selv den var ikke nok til at holde lyden af Eyads støn væk.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 05.02.2018 23:14
Eyad skævede mod døren et øjeblik, men den forblev lukket. Han overvejede et øjeblik at begynde at røre ved sig selv og sørge fro at Dal kunne høre det igennem døren, men han var ærlig talt mere interesseret i at blive ren lige nu. Han strakte sig i vandet, men begyndte sig at skrubbe sig ren med svampen og sæben.

Efter et stykke tid glemte Eyad helt tid og sted, for han nød badet så meget, og han begyndte og synge for sig selv. Det var ikke nogen speciel sang, men mere et miskmask af forskellige sange, han huskede fra sin barndom.
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 12.02.2018 10:35
Dal stod vagt ved døren, og gabte let. Han befandt sig i et sært stadie mellem anspændt og afslappet. Han forsøgte ikke at tænke for meget over hvad der var sket, men fokusere fremad. De var sikre lige nu, men det ville ikke vare længe. Ville hans trick virke, og få dem ud af byen, eller om Kiles Orden ville se igennem hans fest-trick og de begge ville ende i gabestokken, eller hængt.
Det var ikke første gang Dal havde brugt sine evner til at komme ud af en svær situation, men det var ikke bare ham denne gang. Eyads liv afhang også af det..

Tiden passerede og brudstykker af Eyads sang nåde dværgens øre. Uden rigtig at tænke over det, begyndte han stille at nynne med. Han genkendte ikke dem alle, men for det meste kunne han gætte sig til progressionen nogenlunde. Øvelsen fik ham til at slappe mere af igen. Der var noget velkendt, og der var noget dagligdags over det. For et øjeblik kunne han bare lytte og mærke musikken, og ikke tænke på at han snart skulle sætte liv og lemmer på spil igen.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 12.02.2018 17:50
Vandet var ved at blive lidt koldt, da Eyad endelig rejste sig, renere end han havde været i lang tid. Han snuppede et en stykke bomuldsklæde til at tørre sig selv med, inden han lirkede sig i det tøj, dværgen havde lånt ham. Bukserne stumpede lige lovligt meget - for ikke at sige så meget, at de kun gik ham til knæene - og blusen var alt for løs omkring hans bryst, fordi Dal var betydeligt bredere dér, end Eyad var. Eyad var dog bedøvende ligeglad, for det var første gang i umindelige tider, at han havde rent, tørt tøj på, og han brugte et godt stykke tid foran det gulnede, småstøvede spejl med at bare se på sig selv.

Han var godt nok blevet tynd. Eyad havde altid været slank, ligesom de fleste andre elvere, men han var godt nok blevet et nummer eller to slankere, siden han sidst så sig i et spejl. Når han kom til Elverly, måtte han se at få fedet sig selv lidt op igen. Eyad sukkede stille for sig selv; han var slet ikke sikker på, han havde lyst til at tage til Elverly. Sandheden var, at han meget heller ville blive sammen med Dal. Dal var så sød og forstående og hjælpsom og flot, og Eyads hjerte begyndte at slå hurtigere, og hans kinder føltes varmere, blot ved tanken om ham. 

Eyad sukkede igen og gned over sit ansigt. Så lænede han sig tættere på spejlet for at sikre sig, at han så nogenlunde pæn ud, inden han rettede sig op og åbnede døren.

"Så!" sagde han med et smil. "Et styks renskuret elver."
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 13.02.2018 11:54
Dal stod stadig og nynnede let for sig selv, i fjerne tanker, da Eyad kom ud. Han havde stået og lænet sig halvt op af døren og væltede næsten ind i elveren da døren pludselig gik op, men Dals tyngdepunkt fra heldigvis så lavt som han var, så det tog en del før han reelt faldt på halen. Dal nåde derfor at gribe om dørkarmen og holde sig oppe. Han rømmede sig let.

"ah, fremragende! Det ser ud til at have gjort dig godt" sagde han med et smil mens han kiggede op og ned af Eyad. De ville helt sikkert skulle finde ham noget andet tøj, men indtil videre måtte det holde, og det var milevidt bedre end det han havde haft før. Dal lagde illusionen på Eyads øre igen. "Lad os få pakket hvad vi skal bruge, og få dig i sikkerhed" sagde han med et bestemt nik og en rolig hånd på Eyads arm, inden han satte afsted tilbage mod værelset, hans hoved igang med forberedelserne allerede. De skulle bruge proviant. De burde kunne klare sig med hans rejsegrej, men de ville få brug for et par ekstra tæpper hvis ikke Eyad skulle fryse ihjel på vejen. Pokker tag Kiles Orden at udvise folk midt om vinteren!!
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 13.02.2018 16:19
Nu hvor han var helt ren og velduftende, havde Eyad mest af alt lyst til at vikle sig rundt om Dal og rage på ham, men det var nok ikke en god idé, og især ikke her midt i gangen. Han var stadig helt elektrisk, efter Dal havde rørt ham på armen, men det lykkedes ham at holde det for sig selv, mens de gik tilbage på værelset. Eyad benyttede dog muligheden - siden han nu gik bag Dal - til at nyde udsynet til Dals meget veldrejede bagdel. Det var i sandhed et smukt syn, og Eyad blev så opmuntret ved at kigge på den, at han blev nødt til at gøre noget.

Da de kom tilbage til værelset, og da døren var lukket efter dem, blev Eyad nød til at læne sig ned og lade sine arms glide rundt om Dals hals.

"Tak," hviskede ham og pressede sine bløde læber mod Dals kind, en millimeter fra hans mund. "Tak fordi du hjælper mig. Jeg ville aldrig have klaret det uden dig, Dal."
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 13.02.2018 17:18
Dal stoppede op og drejede hoved for at sige noget til Eyad, men hans ord blev stjålet af Eyads kys, der ramte hans læber. Dal blev tavs, halvt i chok halvt i tanker. Da han endelig genvandt sin evne til at tale, var hans stemme lavmælt og blid "Eyad, du behøver ikke gøre det her.. Hvad end du tror.." han havde svært ved at få styr på sine tanker med Eyads åndedræt ved sit øre "Du skylder mig intet Eyad, og du behøver ikke.. tvinge dig selv til det her, for at tilfredsstille mig. Jeg har lovet at få dig i sikkerhed, og det vil jeg gøre ligemeget hvad" fastholdt han og lagde en hånd på Eyads arm igen. Han kunne slippe nu, det var okay. Han behøvede ikke lade som om længere.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 13.02.2018 17:31
Eyads øjne blev lige et nummer større, og han trak sig lidt væk, så han kunne se Dal i øjnene. Han måbede. Troede Dal virkelig...? Okay, det var måske fair nok at tro det med tanke på Eyads erhverv, men alligevel!

Eyad brød ud i latter, og han grinede så meget, at han blev nød til at bruge den alt for store trøje til at tørre tåre væk fra sine øjne. 

"Vent..." sagde han og snappede efter vejret, "tror du, at jeg tvinger mig selv til det? Du... kan du slet ikke se, hvordan du ser ud? Har du slet ikke øjne i hovedet? Undskyld, det var ikke sådan ment, men..." Eyad gestikulerede mod hele Dals person. "Du er jo skide flot, Dal. Selv hvis jeg synes, du var en idiot, hvilket jeg slet ikke gør, så ville jeg have lyst til dig."

Eyad rystede på hovedet, stadig med en småklukken. "Du er nok den sødeste, dejligste mand, jeg nogensinde har mødt. Jeg behøver på ingen måde at tvinge mig selv til noget som helst. Tværtimod, jeg..." han trak på skuldrene "...jeg skal mest tvinge mig selv til ikke at røre ved dig hele tiden."
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 13.02.2018 21:54
Dal kiggede let måbende og forvirringen på hans ansigt var total som Eyad bare lo af ham. Hvad i al verden havde han sagt der var SÅ sjovt?! Det var altså seriøst det her!

Dals ene øjenbryn løftede sig, og hans arme foldede sig over hans bryst. Han var grinagtig? Hans bekymring så tåbelig at Eyad lo ham lige ned i hans ansigt? Eller lo han fordi Dal havde ret, og Eyad var glad for endelig at kunne droppe maskeraden?

Men så tørrede Eyad sine øjne, og begyndte at tale. Dal kunne ikke holde styre på mængden af følelser Eyads ord sendte gennem ham. Det efterlod ham tomatrød i hoved og med hænder knyttet så de dirrede.

Dal viste ikke havde han skulle tro, hvad han skulle tænkte! Men Eyads ord.. Dal viste de var sande. De var ikke ikke manipulerende, men lidt akavede og vigtigst af alt ærlige. Hvilket efterlod Dal med endnu flere spørgsmål. "Men... jeg er en mand! Og.. en dværg" Dal havde ikke selv problemer med elvere, men han viste racernes had til hinanden løb dybt. Og Dal var noget af en særling på mere end det punkt.
Eyad Wafi

Eyad Wafi

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 73 år

Højde / 197 cm

Rabbit 13.02.2018 22:28
"Pfff!" fnyste Eyad og rystede på hovedet. Han lagde hænderne på Dals skuldre og smilede varmt til ham. "Jeg er sgu da ligeglad. Jeg kan virkelig godt lide dig. Okay, jeg kender dig måske ikke så godt, men..." Eyad sukkede; det var svært at sætte ord på. "Jeg ved ikke, jeg føler bare, at du er en rigtig dejlig mand, som jeg gerne vil være sammen med."

Eyad havde virkelig lyst til at læne sig ind og kysse Dal, men måske var det ikke lige det rette øjeblik? Men det var godt nok svært...

"Må jeg ikke kysse dig?" spurgte Eyad. Det måtte så være kompromiset. "Jeg har virkelig meget lyst til at kysse dig."
Dalán Handrinson

Dalán Handrinson

Kaotisk Dum

Race / Dværg

Lokation / Omrejsende

Alder / 54 år

Højde / 155 cm

Dragonflower 14.02.2018 20:28
Dal stirrede bare op på Eyad "Det.. ved jeg ikke" svarede han ærligt og slog en anelse ud med armene. Han trak sig væk fra Eyad og gik først over mod bordet, så ud midt på gulvet igen, for til sidst at sætte sig på sengekanten med hoved i hænderne. Han prøvede ihærdigt at få styr på sine tanker, men de blev ved med at slå knuder på sig selv, og hver gang han troede han havde fundet hoved og hale på det hele, var det noget der kom ind og væltede det hele.

Dal rystede på hoved af sig selv "Alt jeg ved.. siger mig det er forkert.." han løsnede sin hestehale og rystede op i sit hår, kørte hænderne igennem det "Men.. jeg hadede det ikke.. i går, eller nu. Det føltes ikke forkert" sagde han og lød lige så forvirret som han nok følte sig. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, Lorgath
Lige nu: 3 | I dag: 12