For foden af vulkanen

Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 18.05.2009 22:02
Tarrak smilte blot udfordrende da han så hvordan tjørnekrattet bølgede op af hjorden. Tarrak stragte venstre arm som pludselig formede sig til et skarp klinge ligesom et sværd, og lod de lange torne kolidere mod hans krop, som ingen skade tog, men blot blev presset tilbage, dog forhindrede hans tunge vægt i at vælte. Han skød klinden ind i krattet og begyndte at hugge sig vej igennem det? Med et kampgejstligt glimt i øjet. " Jeg gør mig ikke i planter, Tøz!" Råbte han med et hånligt latter, han morede sig intil videre meget godt.

Hans øjne lyste af kampgejst, blodtørst.
Han forsøgte ihærdigt at skære sig igennem krattet der blev ved og ved med at bølge frem, men hvor langt tid mon hun kunne blive ved? Hans smil blev bredere ved tanken. Pisken lå sløvt langs jorden, den kræv koncentration.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 18.05.2009 22:30
Hun blev stående, selv som om hun næsten ikke kunne trække vejret, på grund af den ubarmhjertige måde han førte sig frem på. Der skulle ikke meget til for at få Tarrak til at gå over stregen, og så var der ingen vej tilbage. Nu stod hun midt i det hele, men følte ingen rædsel. Hvis dette ikke var tilstrækkeligt, måtte hun benytte sig af andre drastiske metoder. Medens hun betragtede Tarrak med et køligt blik, kløve sig igennem virvaret af torne, indså Damia, at hun ikke kunne forsvare sig på den her måde i al evighed. På et tidspunkt ville Tarrak komme igennem, og hvis ikke, så ville Katah miste sin tålmodighed og kaste sig imod hende.

"Mit navn er Damia, 'søs', De gør klogt i at lære det. Desuden, hvor mange somre har De levet?,, Damia lod sine grønne øjne lyne mod Katah, som et dolkeblik.

Damia vendte tilbage til Tarrak med en hånlig mine og rank ryg. Endnu engang skød nogle rødder op, dennegang for at sno sig om hans hals, i håb om at holde ham tilbage. Damia regnede ikke med det ville virke, men måske kunne hun køre ham træt, uden at skulle kæmpe med ham fysisk.

- Avatar og profil billede lavet af mig
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 18.05.2009 22:48
Katah rystede opgivende på hovedet da Damia fortsatte med sit plantefis tænk hun er så dum at hun ikke giver op. På den anden side var det det eneste underholdning der var i miles omkreds . "Jeg er ligeglad med dit navn, jeg har ikke i sinde at lave din gravsten, og i såfælde vil der nok stå 'tøs' på den!" grinede hun og trak det store spyd op af jorden, og begyndte utålmodigt at svinge med det, bare for at få tiden til at gå "Desuden har jeg levet nok somre til at være både stærkere, og tilsyneladene også skarpere end dig lille dame, så for dit vedkommende er det underordnet!" hun smilede udfortrende til hende, hun vidste at hendes talestrøm ville virke provokerende på damen, men det var så sandelig også meningen

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 18.05.2009 23:00
Tarrak smil forlod ikke hans læber, selvom at seancen begyndte at frustrere ham. Idé roden sprang op fra hjorden og svang som om hans hals forsøgte han instinktivt at gribe om den, men grundet hans manglende smidighed og enorme muskelmasser var det umuligt. " Tskk Planter... Nu har jeg sku fået nok... " Mumlede han stilfærdigt, stadig med roden om hendes hals som han pludselig krøb sig sammen og så rettede sig ud i et hurtigt træk, og pludselig skød to lange metal blade ud af hans mave og fløj med hastig kræft imod tornekrattet, i håb om at den ville skære igennem hele tornekrættet og muligvis fortsætte mod Damia. Han sank en anelse ned i højte, da to store dele af hans mave manglede som nu var de to flyvende klinger. Pludselig løftede pisken sig og i et hårdt sving, efterfuldt af et højlydt smæl, slog den ind på Tarraks hals og skar roden over, Tarrak bed sig i læben for ikke at vise tegn på smerte.

Tarrak var kun opsat på kampen, og lod faktisk ikke til at bekymre sig om sin søster, eller hvad Damia og Katah snakkede om, men det frustrerede ham at Damia ligefrem snakkede og formåede at holde ham i skak samtidig. Hans klingearm formede sig hurtigt tilbage til en arm igen, dette var langt mere praktisk.

Hans øjne lyste nu af arrigskab som hans temprement begyndte at koge og det samme gjorde hans indre, og det var på nuværende tidspunkt at han blev betegnet som at være i begyndelsen af sin blodrus.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 18.05.2009 23:16
Damia bed tænderne sammen, og prøvede at virke upåvirket af Katahs spottende ord. Men Katahs arrogante facon var nu begyndt at irritere hende. Tænk at hun turde opfører sig som Damias jævnbyrdige eller højere. Tarrak og hende opførte sig som selvudnævnte eksperter, der vidste alt om andre. Ha! Hvis de er dumme nok til at angribe mig, så varer det ikke længe før en af dem begår endnu en fejl. Og Damia ville være over dem lige i det sekund de gør det.

Damia vendte blikket tilbage på metalmanden, og stirrede koldt på ham, med hele sin indre styrke. Desværre havde hendes tanker været så optaget af Katah, at hun glemte at være forsigtig med den egenlige fare, der lurede bag krattet, eller hvad der var tilbage af det. Metalbladende glimtede i solskinnet. De trængte igennem krattet med sådan en styrke, at de fortsatte mod Damia.

Hurtigt sprang hun til siden som et smidigt egern, og metalbladende borede sig ind i træet bag hende. Det var lovligt tæt på, alt for tæt. En lille tot af hendes grønne hår var blevet skåret af og hun hævede forbløffet øjenbrynene.
"Der var De heldig Tarrak, men desværre skal der mere end held til at få mig ned,, svarede hun, med et så falsk indsmigrende stemme, at det gjorde ondt i ørene.

Ikke mange hjerteslag efter var hun forsvundet ned i jorden... Stilheden lagde sig over skoven, lige indtil jorden under Tarrak begyndte at forme sig som hænder, der ville gribe fat om hans ben, og tvinge dem ned i jorden(?)

Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 25.05.2009 14:28
Katah hvilede stadig tungt op ad træet, også selvom Tarraksklinger borrede sig ind i det tæt ved hende, hun vidste at Tarrak ikke ville gøre hende noget, og hvis han gjorde, var hen selv udenom at få hende på nakken. Hun var udemærket klar over Damias irritation, hvilket morede hende, Damia var jo blot en simpel kvinde, uden styrke på nogen måde, hverken mentalt eller fysisk.
Katah strakte sig, hvor hun hadede at se på en kamp uden at blande sig, det var noget nær ulideligt, men denne gang holdt hun sig i skindet, hun havde trods alt lovet Tarrak at blande sig udenom. Forsigtigt legede hun med en kælen flamme der løb over hendes arme og ud i hænderne, hvor hun kedsommeligt formede små figurer

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.05.2009 00:07
Tarraks smil forsvandt hurtigt fra de anspændte læber i kampens hede da hun pludselig forsvandt ned i hjorden?! Han tog kamp position, og lod sig vente.
" Haha hun har nok fået nok søs, det er det jeg hele tiden siger, der er ikke en skid underholdning på nær maden og de lystige kvinder på kroen!" Råbte han med en hård og hånlig stemme, præget af en anstrengt latter, hun havde sikkert flygtet ned langs grundvandet, tankerne fik ham til at bryde ud i denne sejrslatter.

Efter at han var færdig indskød han til sin søster med en mere monotom og alvorlig stemme " Skulle vi ikke finde den der ko-!" Da Damias overkrop pludselig kom til syne nede under ham og trak vellykket hans ben godt ned i hjorden, til knæende mere konkrat. Tarrak så sig forvirret, og tilsyneladende meget overrasket om, men overraskelsen var efterfuldt af en vrede, og ikke blot en irretation som fra før. Han lagde hænderne med hjorden, lige ved siden af hver ben og forsøgte i et flexibelt træk at bore hans arme, som hurtigt var transformerede til 2 sylespidse klinger, ned i jorden og muligvis ramme Damia, dette var ivertifald hvad han ønskede af udfaldet.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 26.05.2009 14:52
Damia lo blot, da Tarrak var sunket i jorden. Jorden formede sig til en kvinde krop bag Tarrak, og snart stod hun igen hel normal og stirrede hånende på Tarrak. Da hun løftede højre arm, jog en smerte igennem hende som en løbeild. Hastigt tog hun sig til armen, og opdagede til hendes forbløffelse, at der var et langt sår, som hun måtte havde fået fra klingerne. ”Bæst,, hvæssede hun.

Forsigtigt, med en tilsyneladende fjerlet berøring lod Damia sin pegefinger følge såret langs hendes arm. Bittert måtte hun erkende, at Tarrak på forhånd havde vundet, hvis det stod til kamp med næverne, og hun bebrejdede sig selv sin blinde tiltro til, at hun kunne overvinde dette søskendepar.
”Se hvad De har gjort,” smældede hendes stemme imod ham, ”Det vil ikke gå ustraffet hen.”
Hun måtte bare sørge for, at det ikke kom så vidt, så hun måtte slås med de bare næver. Hendes modstander så endnu mere rasende på hende, men hun kunne mærke, hvordan hendes selvtillid langsomt voksede igen.
Damia begyndte at messe sine gådefulde ord, der blot lød som volapyk for andre. Jorden omkring Tarrak begyndte at bevæge sig, som et oprørsk hav, for at suge Tarrak længere ned i jorden.

Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 26.05.2009 15:08
Katah smilede velbefindende da hun så det lange sår Tarrak havde formået at lave på Damia, at han var sunket lidt i jorden bekymrede hende egentlig ikke, både hende og hendes bror kunne knuse sten med næverne, lidt jord ville ikke være noget problem.
"Det blivet et fint ar lille tøs, så kan du pryde dig med at vi faktisk gad bruge tid på dig!" grinede hun kækt og lod sine fingerspidser løbe over det ar hun selv havde på overarmen, det havde tydeligvis været dybt, men arvævet var fint hvidt, tydeligvis et gammelt et af slagsen

Lillesøster til Tarrak

Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.05.2009 23:21
Tarrak fnøs sejrsfuldt for et kort øjeblik, endelig havde det lykkes at komme hende til livs. Dog var fornøjelsen hårdt, vreden og tankerne omkring hendes næste træk hosede sig op. Han forsøgte at slå ud efter hende, men med alle hans musker, og da han var sunket ned i hjorden til knæende var dette langtfra muligt og udfaldet mislykkedes med det samme.

Hun var ikke helt let, og dog, han vidste hvor langt hendes krafter rækkede og fokuserede på at klø hårdt på så hendes krafter ville løbe op før hans. Dog pumpede adrenalinen så kraftigt i hans åre og vreden blandet med dette adrenalin kick gjorde det umuligt for ham at mærke udmattelse. Pisken svang pludseligt ud i luften, som stadig sad fast på hans lår, med høj kraft imod hendes ben, i håb om at flå benene væk under hende og nok efterlade et grumt sår. Dette skete netop som han mærkede hvordan at han sank længere ned, og nu helt ned til toppen af lårene, så hans underkrop var begravet. Dog strakte pisken sig op fra hjorden, fuldkommen upåvirket.

" Gi´nu op tøs! Du har stadig meget at lære" Udbrød han arrigt, men meget overlegent og nedgørende i tonen, han var kendt for netop den hårde og nedgørende måde han talte på som han dog sjælent udviste på samme måde i hans søsters nærhed, men normalt, var det umuligt for ham at lukke noget ud af munden der ikke var enten truende, utaknemmeligt,fornærmende eller stødende.

Hans øjne lynede af vrede.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 27.05.2009 14:27
Et øjeblik overvejede hun, hvordan hun ville have det, hvis det var hende, der blev holdt nede, og knyttede så næverne. Det havde hun prøvet. Hun huskede den brændende følelse af afmagt og ydmygelse og vidste med sig selv, at hun ville gøre alt for at forhindre, at hun måtte overgive sig. Men hun ville ikke lade livet. På trods af, at hun intet kunne huske, så vidste hun, at hun ikke skulle risikere at dø.

Damia så koldt på Katah og sagde: ”Eller nærmere, at jeg gad bruge tid på jer,, Det var da også irriterende, at hun kom med disse bemærkninger. Damia smilte ved tanken om, at Katah ikke måtte deltage for sin bror. Så alle hendes kommentarer var blot desperate forsøg på at få Damias opmærksomhed, og vise sig for broderen.

Hendes blik fangede i sidste øjeblik et glimt af pisken, og sprang adræt til siden. Det blev kun til en flænge i kjolen og et rids på låret. Det var dråben! Ikke også hendes kjole!
”Se nu hvad De har gjort! Ødelagt min kjole,, snerrede Damia, med ét mere arrig end en bi. Hun ville have hævn for det her!
”Det kan godt være, at jeg har meget at lære, men det er ikke mig, som er sunket i jorden,” Damia så nedladende på Tarrak, medens hun gik i en stor bue om ham, ”Lad mig nu se,, Hendes blik hvilede nu på Katah og i takt med, at hun bevægede den raske arm, begyndte træet, som Katah lænede sig op ad, at bevæge sig. Store grene forsøgte at gribe ud efter Katah, for at holde hende fast og presse hende hårdt ind mod stammen(?)

Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 27.05.2009 14:54
Katah fortsatte med sit kække smil "Folk som dig vil give sin højre arm for vores selskab!" grinede hun, egentlig var det jo løgn, folk løb for det meste skrækslagne væk når endten hende eller Tarrak begyndte sin truende adfærd. Idet træet begyndte at bevæge sig rejste hun sig, så hun ikke længere lænede op ad det, dog nåede hun blot at se til sien før en tyk gren slyngede mod hende og pressede hendes brystkasse mod stammen. Hun gav et kort støn fra sig før hun lo højt og kiggede mod Dama og Tarrak "Det betyder vel at jeg gerne må deltage nu, jeg vidste at du ikke var så klog lille dame!" grinede hun før hendes hænder omsluttede den tykke gren, og med en kort anstrengelse kvaste hun den så den faldt til jorden, som en bukre ubetydeligt brænde.

Lillesøster til Tarrak

Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 28.05.2009 08:27
" Lorte planter" Vræssede Tarrak irreteret, overvejende om han skulle prøve et alternativ for at komme op, der var jo en masse ting han kunne prøve. Hans blik brændte stadig af raseri, hun var færdig når han fik fat i hende! Han tog en dyb indåndring " Hun er min Katah, Brækker du hendes nakke er du færdig, Jeg skal nok!" Smilte han ondsindigt som han samlede krafterne, og via hans evne til at forme sig i hans metal form, skød han benene op i hans overkrop, og rullede forover, hvorefter at hans ben skød ud igen, dette var dog et hårdt træk, men det lykkedes da. I de små sekunder det tog for ham at komme op af hulet havde Katah netop knust grenen der holdte hende. Han sprang op og styrtede imod Damia, med sine 470 kg bag sig og forsøgte i et voldsomt udfald at slå hende hårdt i kæben? for at slå hende til hjorden, hvis udfaldet da ikke resulterede i at hun besvimede eller fik en hjerneblødning. Nu skulle kampen afsluttes, hans tålmodighed var løbet op for det øjeblik at han havde været fanget i hullet.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 28.05.2009 15:11
”Jeg skal nok,” efterabede Damia Tarrak og skød læben ud. Hendes øjne lyste af morskab da hun tilføjede: ”men kan ikke,, Det var godt at vide, hvor hun havde sin modstander, og så længe han blev der som en god lille hund, så havde hun stadig en stor chance for at komme herfra uden endnu en rift. Damia vendte straks blikket mod Katah, der var kommet fri. ”Hvad så lille pige, skal De ikke slå? Jeg ved De gerne vil. De vil måske hellere gøre som Deres storebror beder Dem om,” pirrede Damia og skød læben ud, ”Kom nu,, Damia skyndte sig at rette læben ud.
Hendes modstand havde nok ramt en nerve, for Tarrak styrtede mod hende og slog ud efter hende som en bersærk. Forbløffet og helt uforberedt tumlede hun bagud, og undgik med nød og næppe hans voldsomme slag. Hun kunne mærke, hvordan slaget lige fløj forbi hendes hage.

Damia besvarede hans slag ved at få træets grene, bag Katah, til at slå ud efter ham.
”De er alt for tæt på!,, sagde hun i et udtryksløst tonefald og strøg en hårtot bag øret. Desværre mistede hun balancen, idet hun forsøgte at gå baglæns, og faldt bagover. Et rasende blik lynede under de mørke øjenvipper. I et desperat forsøg på at holde ham borte og vinde tid til at få rejst sig op og skabe rum mellem dem, lod hun en rødder vikle sig om hans fødder.

Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.05.2009 15:34
Katah grinede og så mod Tarrak med et provokerende blik "Hun gjorde første udfald , og har trukket mig med ind i kampen, selvom vi havde aftalt at jeg skulle blande mig udenom, kun har åbenbart ikke stlthed nok til at hole sine egne løfter,!" hun gad ikke stå til regnskab for Tarrak, det var hun for klog til, men Damias ord prallede af på hende som regn ville have gjort. Dog blev hun stående, men rekte så hånden ud mod Damia og sendte en hurtig indkugle mod hende, hvis der skulle være udfordring i det her, skulle hun ikke røre Daima fysisk, Katah villeknække hende som pindebrænde

Lillesøster til Tarrak

Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 28.05.2009 16:06
Hvor hendes blik provokerede ham, hendes stemme og de hånene øjne fik hans indre til at stå i flammer af ren vrede. Som grenen svang imod ham satte han solidt fødderne i hjorden i en hurtig reaktion, og knuede hænderne mod hinanden, og slog hårdt imod den farende gren så den blev splintret fuldstændigt, hans kræfter var på det højeste når først han var vred. Han fik hurtigt slået roderne fra fødderne af, på trods af at de var flexible og fugtige, og farede stadig imod Damia, Han havde dog skimtet ildkuglen med ignorere den, den kunne ikke skade ham. Hans pisk farede imod Damia og forsøgte i smidige og voldsomme bevægelser at svinge sig om hendes håndled og presse dem imod jorden, med de skarpe blade pressende ind mod hendes hud. Han var meget udmattet var det tydeligt at se men dem der kendte Tarrak vidste at hans viljestyrke i kamp nærmest var umenneskelig, det var først efter at han forvandlede sig til sin normale form at skaderne begyndte at visse sig.

" Biske kvinde!" Væssede han vredt som han samtidig med hans pisks udfald, forsøgte at sparke hende hårdt i siden, hvis da ikke ildkuglen gjorde sit arbejde, hans enorme vægt ville også sørge for at kraften fra ildkuglen ikke ville flynge ham omkuld, så den var ingen frygt for ham.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 28.05.2009 16:50
"Spar Deres ord," svarede Damia med en anstrengt kluklatter, "jeg er bare modig nok til at bryde dem,, Damia sendte Katah et dybfrossent smil og rullede rundt, da den orangefarvede ildkugle kom susende mod hende. Desværre var Tarrak stadig i fuld vigør, på trods af hendes talrige forsøg på køre ham træt. Lige inden kuglen ramte var hun sunket i jorden. Hun kunne mærke varmen, der bredte sig på jord overfladen. Snart kunne hun ikke koncentrere sig om at være i et med jorden, det tappede hendes kræfter. Jorden formede sig som hendes skikkelse, og snart var hun sin normale skikkelse. Damia skulle til at rejse sig og sende flere rødder mod Tarrak, da pisken snoede sig om hendes håndled. Med et voldsomt ryk blev hun presset ned igen, og landede på hendes sårede arm. I et kort øjeblik var hun på nippet til at skrige af smerte, men så voksede et stædigt raseri frem i hende. Var hun bare et ynkeligt væsen, der kun ville sidde pænt og rette se til medens hendes stolthed blev knækket? Nej, hun var mere end som så. Altså bed hun tænderne sammen og bød smerten velkommen.

Bladende borede sig ind i hendes fine hud, og hun kunne mærke blod pible frem og løbe ned ad hendes arm.

Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.05.2009 17:03
Katah slog en højlydt latter op idet hun så hvordan Tarrak fik fat i hende, nu kunne han få lov at gøre arbejdet færdigt, ellers skulle hun bare høre på hans utilfredshed i flere uger efterfølgende. Hun svingede kort med spyddet og så irriteret på Damia, hvor var hun dog irriterende "Sandt nok, man skal have lidt mere end de fleste for at stille sig op på mod os på den måde, men inderst inde er du bare et skræmt lille individ tøs, det lyser langt væk!" grinede hun hånligt og så ned på Damia

Lillesøster til Tarrak

Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 28.05.2009 17:23
Ildkuglen fløg imod Tarrak og lige idé den kolliderede mod hans hærdede metal skikkelse lukkede han øjnene " Kun et øjebliks smerte. Han bed i læben da ildkuglen ekploderede og flammerne omslugte ham, men flammerne ophørte hurtigt. Tarrak åbnede øjnene og sendte Katah et enkelt, vredesfyldt blik men han havde ikke yderligere indvendinger til hendes udfald, det gik nok. Han så vredt ned imod Damia, og smillede ondskabsfuld " Du var ikke helt let, men langtfra så stærkt som jeg!" Hans øjne lyste op i hån og blikket var meget nedladende og overlegent. Han forsøgte ivrigt at sætte sig over hende, med et ben på hver side af hende, som han lod metalet fra hans fødder forme sig som to brede metal stiver og klemme dem omkring hendes ankler så han overhoved ingen mulighed havde for at gøre et udfald som at synke ned i hjorden. Pisken blade vendede sig pludseligt så de skarpe sider pegede væk fra hendes hud, og pisken slyngede sig nu også op at hendes arme, men holdte dog stadig håndledende presset hårdt imod hjorden.

Han var begyndte at mærke hvordan trætheden væltede ind over ham, udmattelse og ømhed, og stillingen var blot mere krævende, der skulle ikke gå langt tid før at det ville være synligt at han var svækket.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 28.05.2009 17:41
"Slip mig!,, snerrede hun og vred sig under ham, men kun spild af kræfter. De kirsebærrøde læber var sammensnerpede grundet de pinefulde smerter hun var i. Ikke kun smerten fra armen, men også smerten fra den ydmygelsen hun gennemgik. Hvor vovede han!
Blikket der mødte hende, fik hende til at krympe sig en anelse, og det føltes som om hendes mave bugtede sig som en slange. Tarraks øjne lyste af tilfredshed som en jæger, der lige har fået nedlagt sit bytte efter en lang og udmattende jagt.
"Slip siger jeg!,, Hjertet bankede volsomt mod hendes bryst. Hvad ville han gøre? Hun kunne ikke komme væk, og var overladt til ham og hans søsters vold.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13