Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 22:18
En gammel mistænksomhed ved at besvare spørgsmål kom hurtigt frem, men forsvandt igen. Hun trak på skuldrene.
"Jeg har prøvet, men... Det smager så underligt, jeg kan slet ikke vænne mig til det. Jeg er vant til at jage, ja, jeg er ikke vant til kød der ikke er råt." Hun snoede en tot hår om fingeren på højre hånd, så kort ud i skyggerne. Hun vidste at man ikke bare kunne stå stille og snakke højlydt i mere end et par minutter hvis man ville undgå uønsket opmærksomhed fra skovens væsener.
"Kom. Gå imens du taler. At stå stille og snakke er det samme som..." Hun prøvede at finde et udtryk han forstod bedre end det hun havde i tankerne, men lod det ligge. "Som at udstille sig selv som byttedyr."

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.02.2009 22:24
Han smilte skævt og hævede et øjnbryn. Han gik hen til hende. "Jeg er nu ikke så bange. Jeg har en stor stærk pige til at passe på mig," mumlede han og smilte svagt.
Han sukkede og lavede en gestus fremad stien. "Så lad os gå lidt." gentog han, hendes foreslag. Han smilte og begyndte selv at gå afsted af.
"Så ... Du er en jæger. Det lyder da også fint. Vi er vel alle noget unikt. Du er en jæger, jeg.." han blev tavs og bed sig i tungen. Han sukkede.
"Så, fortæl mig mere om din slægt. Om jeres evne. Jeg vil vide alt."
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 22:38
Hun grinte, kort og lavt, men latteren var der, og hun rystede lidt på hovedet af det han sagde, ikke fordi det var direkte dumt, men det var da at overvurdere hende lidt?
"Og du... Hvad? Noget for noget. Du ved, intet er gratis her i livet." Hun så kort op imod bladene, og fik et kort glimt af himlen. De var på vej direkte tilbage til hendes hule, og hun følte ikke noget godt for at lukke folk ind, men det var fordi hun altid var blevet formanet imod det. Ingen andre end hendes familie havde sat fod dernede.
"Tja... Min slægt? Den er ikke så interessant, udover at jeg aldrig har kendt min såkaldte far, da han ikke også havde vores evner. Jeg tror faktisk han blev skræmt bort. Det sker faktisk tit, men jeg bebrejder ikke nogen." Hun ømmede sin nakke, selvom den ikke gjorde ondt. Hun kunne mærke hvor tatoveringen for hendes første rigtige drab var.
Åh, der er meget mere at fortælle, Lee, det ved du da godt. Hvordan deres evne næsten overtog dem, hvordan de hyldede mord og død, hvordan børn dræbte sine forældre og søskende... Hvordan de spiste de gamle der ikke gjorde nytte længere...

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.02.2009 22:48
Han rettede sig op og så på hende. Han holdt vejret og smilte skævt. "Det kan jeg ikke forstå." mumlede han roligt og hans krop fik en kuldegysning.
Han betragtede hende imens han forsatte sin gang. "Hvordan kan man blive skræmt? Alle i dette land har noget specielt. Noget ukendt kan da ikke skræmme folk. Blot facinere."
Han hævede et øjnbryn og betragtede hende længe. Han smitle derefter og tog blikket fra hende.
"Vi har måske alle noget vi ikke er stolte af, men det er ikke noget man bør frygte."
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 22:56
"Jeg er skam stolt, bare ikke så stolt over ting det her medført. Jeg dræbte min egen bror, og det siger ikke så lidt..." Hun undgik at nævne at han faktisk overfaldt hende, at hun bare forsvarede sig. Hun havde for længst accepteret at det var hendes egen skyld at hun var den eneste der var tilbage af sin familie. Hendes blik rammer en kridvid sten.
Til venstre. Ren refleks. Herfra er hun altid sikker på vejen.
Hun giver ham et puf på skulderen og nikker med hovedet i den retning de skal, og hun fortsætter.
"Og tro mig. Jeg tror du den eneste der ikke er blevet bange for mig... Og du svarede mig ikke på mit spørgsmål. Du må da også kunne noget, ikke?" Hun gav ikke op. Hun plejede ikke at være nysgerrig af natur, men når han spurgte, ville hun også have noget at vide om den hun svarede.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.02.2009 23:04
Han lod tungen glide henover læberne. Han trak på skuldrene. "Der er altid en grund til noget. Jeg er sikker på at mordet på din bror var dybere, end hvad du fortæller mig."
Han blev puffet til og drejede imod venstre. Han smilte roligt og trak på skuldrene.
"Jeg kan meget." påpejede han og lagde et undertryg på stemmen, som en falsk selsikkerhed. "Men hvad min styrke er, vælger jeg at holde for mig selv, eftersom det kun har ført til problemer i mit liv. Og jeg vil ikke have dette møde bliver spoleret." svarede han oprigtigt og sukkede. "Hvor er vi på vej hen?"
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 23:12
"Jaerh, okay. Det har du nok ret i." Hun tænkte lidt over grunden. Tja, hun kunne i hvert fald godt finde den. Mordet på hendes bror havde resulteret i, at hun havde overlevet. Så smilede hun.
"Tro mig, jeg kender godt til det med at fortælle noget der spolere et møde... Og vi er på vej hen til det sted hvor jeg ved at vi ikke ligepludselig bliver overfaldet af noget eller negativt overrasket... Hjem til mig." Hun følte stadig at det var lidt underligt sådan at invitere ham hjem til sig selv, selvom han vidst ikke rigtig havde noget valg hvis han fortsat ville snakke med hende.

OOC: ryger dit net stadig klokken 24?? Ö

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.02.2009 23:22
Han trak på skuldrene og lod tungen glide henover læberne igen. Han smilte skævt og så op i himlen.
"Hjem til dig? Så du har et hjem? Det er længe siden jeg har rigtigt hjem." brummede han mut og trak på skuldrene. Han sukkede og bed sig i tommelfingeren.
Han smitle til hende og rystede på hovedet. "Så det jeg ved nu er, at din evne stammer fra din slægt; I er dyriske og kæmper for at overleve, koste hvad det vil?"
Han tænker lidt over dette. En stærk race. En sikker race. En fantastisk race.

( Jeg ved det ikke .. o.o Kan prøve at se om det funker... (: Men kan ikke love noget )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 23:28
Hun trak på skuldrene.
"Tja. Sådan kan man vel godt sige det. hvis vi sulter alt for længe, slår fornuften simpelthen fra. Vi er vidst ikke så civiliserede som andre mennesker, du ved..." Hun så hen imod en død plet de lige var gået forbi. Hun brød sig ikke om den. Selvom hun ikke var så letpåvirkelig, blev hun bekymret, følte sig overvåget når hun gik forbi. Der var stadig helt stille, før vindens puslen i grenene igen vendte tilbage. Den pludselige stilhed der kom og gik, var tydlig, men Lee var vant til den. Forude kunne hun se Tjørnehækken.
"Og ja, jeg har et hjem. Ellers ville det være svært at klare sig herude..."

OOC: Okai ^^

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.02.2009 23:35
Rex smilte og trak på skuldrene. "Sådan har vi alle det. Når sult, smerte eller frygt indtrækker, så tager det over. Vi er ikke anderledes fra de andre." sagde han roligt og så rundt. Han betragtede en tjørnehæk og stoppede op. Han var ikke så interesseret i kravle igennem sådan en. Han så på hende. "Er vi der snart?" spurgte han og smålo ganske kort da spørgsmålet lød en anelse barnligt. Han sukkede og betragtede omgivelserne. Han havde ikke været så dybt i skoven før, mørket og forskellige raslenede lyde fra forskellige steder skræmte ham en del, men han bed sig i det.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 23:43
"Stadigvæk. Hvis i sulter, får i ikke en eller anden uhyggelig monstermund og angriber alt hvad der rør sig, vel?" Hun så op af tjørnehækken.
"Og ja, lige omlidt. Kom. Vi skal over." Hun gik hen til træet, og kravlede hurtigt op, med hjælp fra sin handske. Da hun sad på en tyk gren der strakte sig ind over hækken, over på den anden side, strakte hun højre hånd ned imod ham.
"Hvis du har brug for hjælp." Sagde hun så bare. Hun var lidt ligeglad med om han tog den eller ej. Træet var nemt at klatre i, så selvom han ikke kunne klatre, var det stadig muligt at komme op, måske ikke helt så elegant og let som Lee var kommet op, men det var muligt.

OOC: Hvis dit net ryger, sætter jeg altså bare på frys xD Er på hele dagen imorgen også hvis det er ^^ *at have ferie fra skole og fryde sig over at næsten ingen andre har det*

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.02.2009 23:48
Rex trak på skuldrene og mumlede noget med at 'de fleste havde andre måder at slå deres ofre ihjel på, og disse måder kunne være noget så grufulde'.
Han betragtede hende klatre, så let som en leg. Hans øjne blev store og han forsøgte at gøre hende kunsten efter. Han betragtede hendes hjælpende hånd, men valgte at ignorere den. Han greb fat i barken og trak sig op ad; pustende og rystende.
"Jeg er ... Virkelig ikke den store klatrer." brummede han og da kvisten han greb ud efter knækkede så snart han rørte den, greb han febrilsk fat i hendes hånd, og ved dens hjælp, fik han trukket sig op på grenen, hvor hun sad. Derefter klamrede han sig til denne og hans ansigt var en smule blegere end normalt.
"Dejlig udsigt," peb han og rømmede sig for at få styr på sig selv. Han så ned og det gik op for ham at hans højdeskræk var værre end han havde troet. Dette resulterede i at han ligefrem borede neglene ind i træets bark.

( snyd xD )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 23:52
Lee kvalte endnu en latter da han tydeligvis ikke var vant til at klatre.
"Jeg er ked af at vejen ikke er lettere. Den er bare ikke beregnet til folk... Ja, som ikke har levet hele livet i skoven her." Da hun talte smilte hun, fordi hun ikke helt kunne holde den boblende latter helt tilbage. Derfor blev det bare til et smil.
"Og Det har du nok ret i. Nå, videre." Hun rejste sig op på grenen og gik hen af den. Hun var vant til at balancere på den, og stoppede op da det gik op for hende, at han nok ikke var.
"Hvaøh... Skal jeg hjælpe dig med at komme over?"

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.02.2009 23:57
Rex så hjælpeløst på hende da hun blot rejste sig og gik som en linedanser på grenen. Han kvalte et klynk og klamrede sig til grenen. Da hun vendte sig forfalskede han dog et selvsikkert ansigtsudtryk. Han så ned og sank en klump.
"Nejda. Jeg er ikke helt hjælpeløs," påpegede han men unlod at rejse sig. Han kravlede på grenen og undgik at se ned.
"Du skylder mig en masse ting for at få mig til det her, unge dame." brummede han sammenbidt og forsøgte at rejse sig op. Han slap grenen med hænderne og rejste sig. Benene dirrede faretruende under ham. Han lukkede øjnene og tænkte på de tre andre muligheder han havde. Ét; Skær dig igennem alt du møder på jorden. To; Få hende til at bære dig. Tre; Lad være med at tage med hende.
Han sank en klump og kom til den konklusion at det hele var lidt for sent nu. Han gik usikkert på grenen, holdt vejret og tog et par skælvende skridt hen af grenen.
Han smilte og forsøgte at genskabe sit rolige ansigt.
"Nu går det jo godt."
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 00:04
Hun skulle til at tilføje et Det Virker Sådan da han sagde han ikke var helt hjælpeløs, men hun smilede bare da han fortsatte.
"Okay. Det skal jeg nok huske." Hun lagde mærke til at han sagde 'unge dame'. De kendte ikke hinandens navne, gik det op for hende. Da han endelig rejste sig og begyndte at gå lidt, havde hun overvejet om hun skulle forsøge at bære ham - selvom det nok bare havde resulteret i at de begge to var faldet ned og havde fået sig en del skavanker.
"Ja, det går jo godt... Og nu må jeg altså vide; hvad hedder du? Du kan kalde mig Lee." Hun hoppede let ned på jorden da hun var spankuleret et stykke længere hen ad grenen, og så op på ham, da hun havde flyttet sig en smule.
"Du slipper altså ikke for at hoppe ned. Jeg kan godt forsøge at gribe dig, hvis det er?"

OOC: Virker dit net? Ö

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 00:13
Han forsatte langsgrenen, og vippede mange gange faretruende fra side til side. Han rømmede sig og kom endelige til dét punkt hvor hun havde forladt grenen. Han gøs men rømmede sig straks efter. "Så jeg kan kalde dig Lee? Det er altså ikke dit rigtige navn." han holdt en kort pause og smilte skævt, "Så kan du kalde mig Rex, trods dette heller ikke er mit rigtige navn."
Han tav og så ned. Hans ben dirrede, hvilket resulterede i at hele grenen begyndte at lave små svingninger. "Ne-ej. Hvis du griber mig brækker jeg bare din ryg." lo han og satte sig på grenen hvorefter han lod sig dumpe ned på jorden. Det hele så lettere akavet ud, og Rex faldt da også bagover så snart han var landet. Han sad på den hårde jord og ømmede sig lidt, før han atter rejste sig og trak på skuldrene med et opgivende smil.

( Ser sådan ud O: )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 20.02.2009 00:16
"Hmrf... Fejt trick. Okay, du får mit fornavn, men du skal ikke bruge det. Jeg hader det. I virkeligheden hedder jeg Leara. Tilfreds?" Hun slog ud med armene, og grinte da han talte om at brække hendes ryg.
"Så tung kan du heller ikke være." Da han landede smilede hun, og satte hænderne i siden.
"Let og elegant." Mumlede hun, og satte sig på hug, og børstede bladene væk fra 'lemmen'.

//OUT

OOC: Skifter lige tråd xD Og det var da dejligt 8D

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.02.2009 00:25
Han smilte. "Ja jeg er temmelig fej og jeg vejer sikkert mere end du tror." sagde han og betragtede hende fra sin siddende position. Han rejste sig og gned sin ene albue med et suk. "Leara. Lee." han gentog de to navne et par gange. "Jeg tror jeg vil kalde dig Leara." konkluderede han. "Jeg har aldrig været god til kaldenavns-princippet," forklarede han, hvilket engentligt var underlige, da stortset ingen andre kendte hans eget rigtige navn. "Ray." sagde han derefter kortfattet. Navnet var nærmest ukendt og uvant for ham. Han brugte det aldrig. Han var bare 'slave' eller 'sværd'. Aldrig andet. Eller næsten aldrig. Og dog hed han også 'Rick', men det måtte være Taylor der havde en brist i hjernen.
Han smilede og fulgte dernæst efter hende.

Out.

(Argh 2 sek.. o.o )
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 24.02.2009 19:17
Lee kom vaklende nede fra skumringsgyden. Hun var ikke nået langt på én sølle dag, men blodtab og smerte havde gjort hende svimmel, hun så dobbelt pga. lammende gift og hun havde kvalme. Men det var nok mest vreden, og følelsen af at være gjort til grin der gav hende lyst til at kaste op. Det var ikke så meget det at Kravenoh havde såret hende, hun havde givet ham kamp til stregen hvis hun selv skulle sige det, men det var det at han havde rørt hende på røven til sidst der gjorde hende så vred, at tårerne stod i øjnene. Og så hjalp det ikke med to dybe så, og et kæmpe brandsår midt i maven.
Hun havde forbundet højre hånd som også var forbrændt, men pressede den dog imod såret, der var holdt op med at bløde så meget fordi hun pressede så hårdt. Hun holdt om såret i nakken, hendes hår var klistret til med blod, og hun trak vejret i usammenhængende stød.
”FUCKING LORTE RØVHULSPULENDE MØRKELVER!” (jeg undskylder sproget) fik hun dog råbt, og det var klart og tydeligt. Det gjorde dog utrolig ondt, og hun blev stille næsten lige med det samme.
Rays jakke var også ødelagt, eller, det troede hun. Der, hvor hendes brandsår var, var der brændt hul i den (Dette er stadig hvad hun TROR da hun ikke kan se ordentligt, og det faktisk bare er hendes bluse, da hun faktisk rev jakke af og har bundet den om livet), der var kommet blod på den ved stiksåret, og også noget oppe ved kraven. Også noget Kravenohs blod. Hun havde stadig noget af det siddende omkring munden efter at have bidt ham i skulderen. Hun vidste, at hun ikke bare kunne forbinde såret i nakken eller såret i siden, og hun var heller ikke sikker på at brandsåret faktisk kunne tåle det. det brændte stadig i det, fordi hun ikke havde fået vand på. Dette gjorde også at hun havde det enormt varmt, på trods af kulden omkring sig.
Hun havde dårlig samvittighed over det med jakken (.. som stadig ikke er ødelagt...) Hun var sikker på at hun kunne få en syerske til at sy en der lignede, men måske havde den haft en helt specielt betydning for ham. Det kunne man jo aldrig vide. Man skulle i hvert fald aflevere det tilbage som man lånte. Og det kunne hun ikke nu, troede hun.
Hun huskede sig selv på aldrig at tage til den gade igen, lige meget hvor få spørgsmål folk for det meste lod være med at stille. Det var også der en gammel mand havde overfaldet hende da hun var 13, hvor hun så havde overrasket ham og slået ham ihjel.
Det mindede hende egentlig om at hun var sulten. Gift, blodtab og kamp gjorde hende hundesulten. Hun virrede med hovedet, forsøgte at bide tænderne sammen og tænke på noget andet end smerten, men også på noget der ikke gav hende dårlig samvittighed. Hun kunne smøre noget urtesalve på brandsårene når hun kom hjem, det kunne hun godt finde ud af at lave, men hun var ikke sikker på sårene, hvad hun skulle gøre med dem. Hvis der ikke blev gjort noget ved dem, ville der nok gå betændelse i, og hun ville komme i en virkelig alvorligt knibe.
Hun kunne heller ikke jage i den her tilstand, hvilket var lidt af eet problem da det var fire dage siden hun sidst havde spist, og hun plejede at begynde at jage sådan ca. nu. Hun plejede at finde noget den 5. eller 6. dag, men nu var hun bange for at hun vente længe.
Til gengæld… hun var gået forbi en slagter inde i byen, hvor hun havde været for omtåget til rigtigt at registrere det lige idet øjeblik. Men nu… nu hvor tænkte over det. hun havde aldrig lagt mærke til det før, måske kunne hun få noget mad derfra? Det betød godt nok at hun måtte stjæle, men det tog hun ikke så tungt. Hun havde slået mennesker ihjel, så var det var vel ikke så svært igen. En gang forbryder, altid forbryder. For ville hun ønske en eller anden kunne slukke den forbandede sol…
Hun trak sig ind i skyggerne, selvom hun var lidt uvis om hvor hun satte fødderne. Hun havde mistet følelsen i dem for en halv time siden, og var pænt ligeglad nu. Alligevel faldt hun, og kunne ikke komme op igen. Hendes vejrtrækning var stadig ustabil, den var bare blevet hurtigere, men hun følte ikke af den grund at hun fik mere ilt i sin krop.
Hun lå på knæ, med det ene ben underligt bøjet til den ene side, men hun kunne ikke mærke det. hendes hænder rystede, og hun havde svært ved at finde rundt i noget. Hendes mund var tør som en ørken, hendes mave var tom, og hun havde ondt over det hele. Hun måtte passe på med hvordan hun bevægede sig.
Lad være… med at… hids… dig op…
følelsen vendte langsomt tilbage til hendes fødder, og hun bemærkede at de var iskolde.
helt fantastisk… Nu bliver jeg også forkølet…

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 24.02.2009 19:27
kravenoh kan mærke sit offer bevægelse han dukker lydløst op
i et træ lidt længere nede af stien, han for øje på leara komme
gående, han ser på hans skulder hvor hun havde bidt ham og den
var gået igennem. han har kun sin reserve på.
han studere hende lidt oppe fra træet af imens han stille trækker en kniv
frem og leger lidt med i hånden " bare vent du bare vent " han har også en kniv sår men det mærkes ikke så meget da han er vand til at blive stukket lidt i da han var i kamp.
han sætter sig lidt til rette og følger hende med bliket han ser lidt foran
hende og en meter fra hende dukker der en ild mur op foran hende
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 8