De ru hænder havde fat i den bløde hud, følte hvordan vandet stille fugtede sig i mellem hudlagene af dem, men grebet gjorde han ikke gled ud ad hans favn -- varetægt. Richard følte hvordan det sitret i sig selv, følelsen af at de skabte en ny form af elektricitet som tidligere. Strømmen bredte sig i mellem dem, løbe i blodbanerne og satte alt ude af kontrol for normen. Det var ikke et jeg elsker dig, det var et jeg vil have dig.
Læberne kunne glide op ad skaftet, blot for at omslutte sig hovedet.
Grænser var til at blive skubbet og rykket, men han fandt det på ingen måde grænseoverskridende, men som en helt naturlig ting at begive sig ud i. Richard var så sandelige ved siden af sit vanlige jeg. Men han var grebet af begæret for Viktor.
Omend det at de stod hvor de stod, var upraktisk, fungeret det for nu, men kun for nu.
Fuck it. Richard var kommet til punktet hvor han ville have Viktor ud af vandet og i de bløde gemakker. Han lod læberne slip legemet og rejste sig op, men som han gjorde det, løftede han samtidig op i det alt for lette individ af Viktor i sin favn i hovedhøjde til sig selv. Ligeglad med at få vandet ud over det hele, ligeglad med om Viktor var helt med i dette eller ej. Sådan da. "Mit problembarn" luftede han stille ud og lod læberne kærtegne halsen på junkeren før de kunne forlade badeværelset.
Krystallandet