Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.02.2011 22:08
Izilarna blev straks alvorlig da han begyndte at tale om at få beskidte hænder, i hendes ører lød det næsten som om, at han mente, at alle kunne nå hans stand bare de gad lette røven, og få lidt jord under neglene, hvilket forargene hende en hel del. "Det er altså ikke alle der kan arbejde sig til en sæk gulsmønter!" knurrede hun så, tydeligvis med en anelse irritation i stemmen "Der er mange idag der må kæmpe en daglig kamp bare for at overleve, landet er blevet totalt ødelagt efter Mørkets Lord har overtaget!" snappede hun, og sendte så et stift blik rundt i lokalet, hvor dem som sad nærmest næsten forstenede, og drejede hovedet efter hvem der turede sige sådan. Det var de færreste der talte så nedsættende om Mørkets Herre, de fleste frygtede både inkvisation og mørkets krigere, og havde Izilarna vidst bedre havde hun holdt sin mund, men det gjorde hun nu engang ikke, og var derfor ikke ræd for at sige sin mening.
I hendes verden havde Lysets Dronning ikke været et hak bedre i sin tid, men der havde bønder trods alt råd til at leve, og landet havde ikke elementaler der hærgede af raseri. Hun rømmede sig kort, og drak endnu engang af mjøden, hvis indvirkning hun efterhånden kunne mærke, hun skubbede de fleste hæmninger væk, og havde ikke længere travlt med at spille 'hjælpeløs frk. fin på den'.
Hendes store blå øjne fangede dog igen Alexanders mens hun betragtede ham, fire evner var ikke set hos mange folk, og det menneske der havde besidet flest magiske evner som hun havde mødt, havde kontrol over tre.
Hun skuttede sig en anelse småuroligt, da følelsen af, at den fine hr. Schwarts ikke havde den pæneste baggrund igen gled ind over hende. Der var noget ved det faktum at han skjulte sit arbejde der fik det til at løbe hende koldt ned ad ryggen, for nok var hun ikke verdens bedste menneskekender, men det var tydeligt, at det ikke var småting som spillede ind her

I am the Who, when you call; Who's there!
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.02.2011 22:22
Alexander rømmede sig en smule sig en smule ved hendes udsagn, det var bestemt ikke noget han brød sig om, faktisk stak det meget imod hans meninger, nu var hans loyalitet heldigvis ikke lige så meget ved mørkets lord som det var hos Spike, men hendes udsang brød han sig stadigvæk ikke om, han vidste godt ikke alle kunne blive rige, men efter hans mening og overbevisning så var han sikker på at alle kunne klare sig i det mindste nogenlunde hvis de blot havde viljen og lysten til at arbejde hårdt. Alexander vidste ikke helt hvad han skulle gøre, han havde ikke lyst til at skulle gøre Iza noget, så han ville give hende en chance mere.
"Frøken jeg be'er dem, lad venligt vær med at tale om sådanne ting i mit nærvær, men jeg ved skam udmærket godt langt fra alle kan blive lige så rige som mig, men jeg mener nu engang at alle kan få en nogenlunde levestandard ved hårdt arbejde, men lad os komme ind på andre emner"
Det var tydeligt for alle at de begge var begyndt at blive småsnalret, og det var 100% sikkert at det var hvad der gjorde at de begge talte lige ud af posen og agerede så aggresivt, men Alexander havde bestemt ingen trang til at denne aften skulle ende i et slagsmål, derfor tog han også en dyb indånding, og selvom trangen havde været der så forvandlede han ikke sit øje.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.02.2011 22:39
Izilarna stirrede vantro på Alexander, det var tydeligt at han ikke havde samme mening som hende, hvilket hun som regl ikke havde problemer med, men når det kom til at mørket udsultede folk, krævede alt for mange skatter, havde pådraget sig elementernes vrede, hvilket hærgede de allerede fattige bønners marker, så kunne hun ikke forstå hvordan man kunne mene andet end at den slags var forkert.
"Hvis du tror det Alexander Schwarts, så syntes jeg ærlig talt, at du skal hoppe ned fra din høje hest, og tage ud til en vilkårlig gård, hvor ildelementernes hærgen har stjålet den sidste rest af deres levebrød!" knurrede hun, denne gang dæmpet. Hun havde selv overnattet på utallige gårde, hvor bønderne måtte give børnene Thorsrod* i vandet, for at de kunne sove fra sulten, hvilket ligeledes var en af grundende til, at hun var så opørt over det. Udslaget i hendes temperament havde forvandlet hendes øjne fra at være isblå, til derefter at være gule, med sorte aflange pupiller, mens hendes ører spidsede til, så de faktisk lignede nogle der kunne have siddet på en elver. Men da hun selv opdagede dette, slog hun hurtigt øjnene ned i bordet, og måtte få sig selv til at køle en smule ned, for næste trin i forvandlingen ville være tænderne og kløerne, hvilket ikke ville være så passende, slet ikke med de folk der endnu stirrede efter hendes mindre udbrud.
Hun gned sig kort øjnene, som efter nogle sekundter vendte tilbage til den lyse blå farve, og drak så en ordentlig tår af mjøden, som hun satte fra sig på bordet, og rømmede sig så. Hun havde heller ikke lyst til at blive uvenner med Alexander, slet ikke når han var så godt et kort at have på hånden, især på denne kro, hvor hun skuldte penge til højre og venstre, samt havde været i slagsmål med at par af folkene.
"Hvor bor du så o landet?" hun ledte konsekvent emnet væk fra det forhenværende, da det ikke var så passende et emne mellem de to, det var sikkert

*Thorsrod: En nu eksisterende plante i Krystallandet, hvis virkning medfører hvad der ville minde om en rus. Smertelindrende, drømmefremkaldende og stærkt vanedannende

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.02.2011 22:53
Alexander blev meget sur over hendes kommentar, så sur at han rejste sig op og bankede begge hænder i bordet, hans eget øje blev rødt og hans afmærkninger lyste straks op, han nåede at opdage hendes øjne og hendes ører inden hun nåede at kigge ned, det fik ham til at kigge mistroisk, og han skulle netop til at påbegynde sin analyse af hende, men han stoppede sig selv og trak vejret stille og roligt og satte sig roligt ned og undskyldte en enkelt gang for sin vrede, på så oprigtig en måde han kunne.
Elementalerne irriterede ham særdeles meget, han følte ikke at man kunne give mørkets lord skylden, der var ingen beviser for at der ikke var sket præcis det samme under lysets dronnings ledelse, man skulle bruge flere beviser, beviser som umuligt kunne bevises, det eneste man kunne konkludere var at det var et stort problem og det krævede løsning.
"Jeg kommer fra hovedstaden af, hvad med dig selv"
sagde han og talte så venligt som han overhovedet kunne, han smilede hende og tog sin hånd frem for at ae hendes blidt, hvilket han håbede hun ville tillade, han ønskede ikke at de skulle blive uvenner, han så helst at de i det mindste kunne tage afsked på god fod.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.02.2011 23:10
Izilarna rakte afværgende hænderne op forean ansigtet, rykkede voldsomt bagud til væggen stoppede hende, og kneb øjnene tæt sammen idét Alexander for op. Hun fik et chok uden lige, og regnede med, at han skulle til at lange hende et par på hovedet, og efter hvad hun havde set ham gøre ved de seks fyre, var han ikke en hun havde behov for at lægge sig ud med, slet ikke når hun ikke havde sit sværd.
Da slaget aldrig kom, sænkede hun dog hænderne og stirrede forskrækket på ham, hun kunne lugte ham, selvom han nu var halvanden meter væk. Han duftede faktisk godt, som en vaskeægte rigmand, og dog hang der lugten af adrenalin ved ham. Det var ikke kun hendes hørelse og syn der forbedreds ved et formskifte, der var alle hendes sanser, hvilket også var grunden til at hun kunne dufte ham på så lang afstand.
Der gik hvad der varede en evighed før han svarede, men Izil rykkede ikke en eneste mm. tættere på, nok havde hun været oppe og slås mange mange gange, og havde tit gået med sejren, men der var noget mere ved Alexander der fik alle hendes advarselslamper til at lyse og ja, næsten frygte ham, hvilket hun ikke gjorde med mange folk, udover den lede satan Spike, hun havde set og hørt hvad han gjorde ved folk, hun havde sågar spioneret ved inkvisationens hovedkvarter, da en stakkels mand havde solgt det meste af hvad han ejede, for at betale Izil for den opgave, at finde ud af om inkvisationen havde hans kone, hvilket de havde, ganske kort, for at dømme efter lydede overlevede hun ikke torturen.
"Jeg er selv derfra. Men har ikke været der mange år!" sagde hun så, uden at slippe Alexander at syne så meget som et splitsekund, han virkede ualmindelig ustabil, vel egentlig ligesom Izilarna selv.

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 07.02.2011 23:21
Alexander dirrede af adrenalin, han kiggede ned på sine hænder, de hænder som havde dræbt hundredevis, af mennesker, de selvsamme hænder som have tortureret mennesker indtil de havde været klar til at gøre hvad som helst for bare at blive slået ihjel, ja om det så bestod i at voldtage og dræbe deres egen mor ville de sikkert gøre det, så dygtig var Alexander, men han kunne ikke få sig selv til så meget som at lægge en eneste ondsindet finger på Iza, han vidste ikke hvorfor men tænkte at det måske havde noget af gøre med deres ligheder, der var mange ting han kunne associasere sig selv med hende, hendes specielle øjne som bestemt ville indgyde fleste præcis ligesom hans afmærkninger og ja sågar hans egne øje også havde gjort, han tog en dyb indånding og sukkede et enkelt gang inden han kiggede op på hende med sine isblå øjne, han sank en klump og begyndte at klø sig selv lidt i baghovedet, det var tydeligt at det bestemt ikke var en særlig komfortabel situation for ham, og han følte sig også som en kæmpe idiot, men det var Alexander store brist, han kunne holde styr på sig selv, og sende oprigtige smile selv når han løj, men når først hans temperament får taget overhånd, så handler han meget hurtigt og aggresivt, denne gang endte det alt sammen vel, for nu.
"Frøken iza..... jeg... beklager, hvis de føler en træng til forlade mit selvskab ville jeg på ingen måde holde det imod dem, men jeg lover dem, at lige meget hvor sur jeg bliver, vil jeg ikke lægge en ondsindet finger på dem og kunne ikke finde på at skade dem på noget måde"
Sagde han roligt og kiggede op på hende med undskyldende og fantastisk smukke øjne, et ansigt ikke mange ville kunne sige nej til, og for en sjælden gangs skyld var det ingen facade men blot fuldstændig oprigtighed.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.02.2011 23:59
Izilarna stirrede stift på Alexander, tydeligvis skræmt for vid og sans, der var ikke mange der hidsede sig op i en sådan grad, vis man havde travlt med endten mørket eller lyset, men Alex udstrålede en kontrol og magt, som mange ikke havde, autoritet kunne man vidst roligt sige at han havde. En fast dunken i Izilarnas ører pressede sig på, hendes hjerte hamrede så hårdt, at hun havde mistanke om, at Schwarts kunne se det på hendes brystkasse, hun var trods alt forholdsvis spinkel, dog ikke når hun forvandlede sig, hvor hun blev en smule mere kræftig, og væsentligt mere muskuløs.
Hendes stirren fortsatte minutter, før hun så væk fra Alexander, hun overvejede kraftigt at rejse sig og gå, men hendes ben var trætte og ømme fra dagens lange vandring, og vejret udenfro kroen var blæst op, og der var mindst 40 kilometer til den nærmeste kro, hvilket ikke tiltalte hende nu. Desuden måtte Alexander være en af mørkets tilhængere på en eller anden måde, andet kunne ikke lade sig gøre, og det var nok ikke det klogeste at efterlade et mærke på sådan en hukommelse som værende modstander af mørket.
Ikke at Izil var direkte modstander, men hun var i hvert fald heller ikke fortaler, det var hun hverken for lyset eller mørket, hvilket også var en af grundene til, at Argon ikke havde haft svært ved at få hende ind i klanen, som en selstændig gruppe.
Efter yderligere minutter, kunne hun mærke hvordan hendes puls faldt, og hendes sanser vendte tilbage til de normale, først nu kiggede hun igen på Schwarts med et mistroisk blik, men endte så med at vifte til en af kropigerne "Jeg tro det kræver mere mjød!" sagde hun så, og smilede kort, naturligvis ganske falsk. Dog rykkede hun sig ikke tilbage nær bordet, ikke endnu

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.02.2011 00:11
Alexander sad bare mussestille og afventede en reaktion fra hende, men der gik længe inden den kom, han sad derfor blot bare og stirrede skiftende på hende og ned i jorden, han var rasende, ikke så meget over hendes kommentar længere men over det blotte faktum at han havde ladet sig selv tirre til det punkt hvor han handlede overilet, en følelse som en analytisk type som Alexander overhovedet ikke brød sig om.
Han kiggede undskyldende på hende, og rejste sig roligt op, for ikke at intimidere hende eller lign.
"Frøken Iza, det er tydeligt de er ucomfortable med mit selvskab, jeg tror derfor jeg vil smutte til køjs, eller hvis de foretrækker det vil jeg finde en anden kro, jeg handlede overilet og det har været en lang dag, derfor jeg blev så sur over deres kommentar, de skal desuden heller ikke tænke over drikke varer, jeg taler med kromutter og får lavet en regning hvor de kan sende alle deres drikkevarer hen, se det som en undskyldning for min seneste opførsel"
Sagde han og afventede roligt hendes respons.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.02.2011 01:21
Izilarna stirrede fortsat over på Alexander, men endte til sidst med at ryste på hovedet. "DU behøver ikke gå, vores temperament kan løbe af med os alle, og desuden er der mange på denne kro jeg ville være mindre glad for at spendere en aften med end med dig!" sagde hun så ærligt, og så sig omkring. Der var mange på kroen der sikkert gerne ville have fat i en som Izilarna, endten havde hun stjålet fra dem, vundet over dem i et eller andet spil, eller noget i den dur. Havde Izil været alene på kroen havde hun gået direkte hen til bardisken, fået udleveret sin nøgle, og smutet op på værelset, for at undgå nogen form for kontakt, men nu hvor Schwarts var ved havde hun alligevel vovet sig ind for at spise. Efter at det var begyndt at ligne, at Alexander og Izilarna var kommet op at skændes for alvor, var der flere der sultent begyndte at kigge efter hende.
"Desuden deler vi regningen, alt andet er ikke retfærdigt!" sagde hun alvorligt og nikkede bestemt til ham, hvorefter hun meget modsin vilje rykkede tættere på bordet og dermed Alex

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.02.2011 01:27
Alexander var blevet overrasket over hendes respons, han var sikker på at hun så ham forlade stedet hurtigst muligt, ja det gav faktisk ikke helt mening, mon der kunne være andre grunde til hendes ønske om Alexanders tilstedeværelse? han havde da trodsalt lagt mærke til hvordan folk havde stirret på Iza som sultne gribbe idet der kom tale om at Alexander ville smutte, men det var desværre ikke noget han kunne blive sikker på, så han rystede derfor tanken af sig og satte sig igen ned, kropigen kom hurtigt med 2 store krus mjød, og Alexander smilede til Iza.
Det glædede ham at hun trodsalt var rykket lidt tættere på ham, men han vidste der ville gå lidt tid før hun igen ville være komfortabel ved at side så tlt på Alexander, hendes arme var jo instinktivt rykket op for at beskytte hendes ansigt, hvilket var et rimeligt klart tegn på at hun før i tiden var blevet slået, ja op til flere gange måtte det være før det kunne fremprovokere sådan en reaktion.
"Det vil jeg aldeles ikke høre tale om, jeg ville ikke have det godt med mig selv hvis jeg i det mindste ikke tog mig af regningen. De må ikke berøve mig for denne mulighed for at undskylde, omend bare af selviske årsager, så jeg kan få en god nats søvn"
Sagde han smilende og tog sig en lille tår mjød
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.02.2011 01:43
Izilarna åndede lettet op da han besluttede at blive, og sendte ham da ligeledes et lille smil. Folk der virkede aggresive havde nemlig præcis samme effekt på hende, som hendes fader havde haft, hun skulle være helt sikker på at de var kølet ned, inden hun nærmede sig igen. heldigvis havde hun sluppet for tæsk eller drukning denne gang.
Da kropigen kom ned med krusende tog hun gladeligt imod det, og drak hurtigt en tår, alokoholen berusede hende, hun kunne let mærke det i kroppen, men det var ikke noget der var slemt endnu, overhovedet, hun kunne stadig reagere og slå fra sig hvis det skulle komme dertil, men indtil videre løsnede den alkoholiske drik bare op for hendes forhenværende uro. Hun havde dog stadig en hvis mistro til Schwarts, der ikke ville forsvinde forløbig.
"Har du familie?" spurgte hun så, og hævede øjenbrynene mod ham, han var langt over giftealderen, hvis han var fra en fin familie, og var blevet gift væk. Teknisk set kunne de to snildt være blevet gift, da Alexander virkede til at komme for det højere borgerskab, og Izilarnas forældre stræbede som ingen andre efter at nå den stand, desuden passede deres alder vel nogenlunde vurderede Izil, og gav et lille grin fra sig ved tanken, men slog den hurtigt væk. Så vidt hun var informeret var både hendes søster og bror blevet gift væk på nuværende tidspunkt, selvom Izilarna var den ældste og alligevel kun 19 år.
Men hendes søskende havde været billetten der havde åbnet døren for, at familien Kartilir kunne pryde sig med fine titler, en familie som Izilarna ikke havde i sinde at lade sig forbinde med, og det var af samme grund, at hun ikke længere kaldte sig sit rigtige navn, men nu gik under Varkiim - efternavnet

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.02.2011 01:52
Alexander så hende roligt an, men rykkede så sin stol lidt tættere på hende, han afventede dog enhver reaktion fra hende som kunne tyde på at hun fandt det ubekvemt, og i så fald ville han straks rykke tilbage for at vise at han intet ondt havde i sinde, han tog sig derpå en tår og kiggede hende dybt ind i hendes øjne imens han smilte, hans krop var fuldstændigt afslappet og alt ved ham viste at han var faldet fuldstændig ned og at hans tanker udelukkende bar hen imod venlighed, hvilket for en gangs skyld rent faktisk også var sandt. Han havde ingen onde tanker imod de støjende mennesker som stirrede på dem og drak som var de blot huller i jorden, ej heller de kropiger som sladrede løs i hjørnene imens de fremkaldte løgne historier og falske rygter omkring kroens kunder, intet af dette var at finde i hans hoved, intet andet end det bord han sad ved netop nu havde hans opmærksomhed.
"Min fader lever stadigvæk, men ud over ham, ingen søskende, og ser ikke min fader så ofte, det tillader min proffesion mig desværre ikke, jeg er tvunget til at rejse rigtig meget, nogen gange i lange perioder hvor jeg overhovedet ikke ser mit eget hjem"
Sagde han roligt og løftede sit krus for at skåle med hende, så han en gang for alle kunne slå fast at han ingen onde tanker havde.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.02.2011 02:17
Hun skålede med ham og nikkede så inden hun drak "Hvad med kone eller børn?" spurgte hun så og løftede igen de hvide slanke øjenbryn i en spørgende mine "En mand som dig må da være gift væk for lange siden!" sagde hun så, og måtte anstrenge sig for ikke at skære en grimasse ved tanken.
Izilarna virkede selv som om hun var faldet ned efter spisoden, men hendes varsomme blik afslørede , at hun stadig havde et skarpt øje i hans retning, selvom hun blev mere og mere beruset som aftenen skred frem, var der et område i hendes bevidsthed der var så ædru man overhovedet kunne være.
Kort blinkede hun med de store øjne, hans erhverv begyndte at interessere hende mere og mere, selvom hun havde svært at forestille sig hvad det kunne være. Han var i hvertfald tilhænger af mørket, det kunne enhver idiot sige sig selv, derudover var han trænet til kamp, og sikkert også dygtig til våbenbrug, og det krævede at han rejste en del. En tanke slog ned i hende, bare han ikke var mørkets kriger, hun kunne efterhånden ikke vurdere hvad der var værst, dét eller medlem af inkvisationen. Tanken fik hende til at stille mjødkruset fra si, det var nok bedst at det blev aftenens sidste krus, ellers kunne der let komme flere udbrud, indrømmelser og beskyldninger på bordet, en ting, som Izilarna ikke brød sig om, overhovedet.

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.02.2011 02:23
Alexander kunne ikke holde latter tilbage, han havde endnu ikke lagt særligt meget kraft i an finde en kone og skaffe sig et barn, ikke fordi tanken ikke fascinerede ham, men der var så mange ting der stadig skulle nåes, og det kunne ikke lade sig gøre med de kæder som barn og ægteskab nu engang kan udgøre for en mand af Alexanders kaliber.
"Der må jeg så nok skuffe dem, jeg har hverken kone eller barn, ej heller nogen i sinde for denne stund"
sagde han og smilede stort, det morede ham en smule at hun havde spurgt om sådanne ting, det var sjældent at folk var interesseret i den slags, ja det var faktisk mærkværdigt at hun ikke fortsatte med at udspørge ham omkring hans proffesion, specielt efter hans tidligere udbrud.
"Hvad med dem frøken? En skønhed som dem kan da umuligt gå uden mand"
Spurgte han mindst lige så nysgerrigt som hun selv havde gjort. Han så hende sætte sit krus fra sig og kiggede lidt underligt på det inden han selv tog endnu en tår fra sit eget.
"Er de ikke længere tørstig?"
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.02.2011 02:42
Izilarna så overrasket på ham,da han grinede af hende, men lod sig på ingen måde fornærme, latteren var vel ikke direkte rettet imod hende, men nok snarre tanken "Men, det er da de færreste af din stand der ikke er gift væk taget sin alder i betragtning!" sagde hun så, og sukkede en smule.
Derefter rystede hun på hovedet "Man kan vidst hverken kalde mig gift eller forlovet!" grinede hun så lidt selv, tanken havde ligget hende så fjern, at bare ideen om, at hun idag ville have været gift, og sikkert allerede have barn var slet ikke til at holde ud, hun nød sin frihed, at hun kunne gøre og rejse som hun ville, det var sådan hun ville have det. "Min forældre havde dog en anden mening, det er af samme grund til at vi ikke snakker sammen længere, nu er jeg bare mig!" fortsatte hun så, og strakte ryggen, til den gav et solidt knæk fra sig.
Derefter skævede hun til mjøden, og tilbage til Schwarts "Jeg har bare ikke godt af for meget, jeg kan ikke drikke halvt så meget som de fleste mænd kan uden at blive pinlig og skabet!" grinede hun så, men tog alligevel et lille sip af mjøden, hun skulle virkelig passe på, uanset hvor godt det smagte, og hvor sjovt det måtte være at være hæmningsløs, så var det hverken anstændigt eller venanset at vælte rundt i en brændert, som Izilarna nu engang havde gjort rigeligt.
"Du fortalte mig aldrig om dine sidste evner!" sagde hun så, og lagde hovedet en anelse på sned med et spørgende, nysgerrigt udtryk, der fik hende til at ligne noget af det mest uskyldige der kunne gå på to ben

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.02.2011 02:48
"Min moder døde i en tidlig alder, og min far havde andre interesse i mig, han så hellere at jeg lærte at kæmpe både med og uden våben"
Sagde Alexander roligt og smilede til hende, han havde nærmest aldrig kendt sin mor, men det gjorde ham intet, tværtimod var han sikker på at han ikke var blevet en halv så dygtig kæmper hvis ikke det var fordi han kun havde en far, hvis eneste ønske var at se sin søn som en mørkets kriger.
"Det forstår jeg skam ikke, de må vel have tonsvis af bejlere? Var de derfor den gruppe var sådan efter dig? en flok idioter som du havde sagt nej til?"
Spurgte Alexander nysgerrigt, det var først nu han egentlig lagde tanke i hvorfor det var den gruppe havde været så forstyrrende og hvad det egentlig var de havde råbt efter Iza.
"Jeg tvivler skam kraftigt på at de kan blive pinlig og skabet, men med hensyn til mine evner, ville jeg foretrække at fortælle om sådanne ting i enerum, jeg tror min kamp tidligere har tillokket mig rigeligt af opmærksom for en dag"
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.02.2011 03:08
Izilarna nikkede forstående til ham da han fortalte om hans far, og hans oplæring inden for kampens kunst "Det må have været rart ikke at skulle have trukket alting ned over hovedet, og din fars færdigheder har bestemt givet et godt afkast!" sagde hun så, med et lille smil, inden hun igen gav sig til at rode ved krusets grovee trækant, med de slanke næsten hvide hænder.
"Nah, det var nu snarre mine forældre der havde travlt med at få mig afsat!" sagde hun så, og skar en grimasse, hun var ved at være helt sig selv igen efter episoden, og takket være alkoholen, tog hun lettere på det end hun ellers havde gjort, hvor hun nok havde sendt ham op på et værelse, for selv at søge ly i et af de værelser hvor hun vidste, at låsen var som den skulle være.
Dog tøvede hun alligevel da han fortalte at han hellere ville vise hende hans evner i enrum, hun brød sig ikke om tanken, at han kunne have fået en idé om, at hun endten var fortaler for lyset, eller medlem af en af de små neutrale grupper der efterhånden havde samlet sig i landet. Det kunne være en køn slagtning, hvis det viste sig, at han bare var ude må endten at myrde hende, eller få informationer ud af hende, for dem havde hun rigeligt af med sit arbejde, kunne man vodst roligt sige.
"Men så kan du vel fortælle mig lidt om dit job i stedet, det er der vel ingen der dør af?" sagde hun så, og sendte ham et sukkersødt smil, hun ville hellere vide hvad han var, end hun ville rende rundt i uvidenhed, måske var sagen slet ikke så slem, som hun først havde antaget

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.02.2011 03:18
En glæde kom frem i Alexander
"Jeg har altid været utrolig stolt over min fader, og følt mig yderst beæret over at han tog det personligt op at træne mig i kampens kunst"
Alexander var usikker, det var blevet tydeligt for ham under deres tidligere samtale at hun ikke ligefrem var vild med mørkets lord, og derved var det vidst også rimeligt sikkert at hun heller ikke brød sig om inkvisationen, men så igen dem var der jo faktisk ingen der brød sig særligt meget om, han forstod ikke hvorfor, de holdte gaderne rene både fra de sete men i særdeleshed også de usete uromagere som konstant såer tvivl i ædelige menneskers hjerte og derved leder dem ud på en kriminel løbebane, og så skal man blive straffet, man er trodsalt herre over sine egne handlinger.
"Jeg kan desværre ikke fortælle det tydeligere end jeg gjorde tidligere, både for din egen og min sikkerhed, men mit tilbud for evnerne står skam stadigt, de må forstå at mine evner sammen med mit udseende gør mig rimelig let genkendelig, og det er ikke sikkert for mig at blive alt for let genkendt"
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.02.2011 13:05
"Det er forståeligt!" sagde hun så og sendte ham et lille smil, det måtte være rart at have ne fader der gad at oplære en i sådanne ting, som kunsten i at slås, Izilarna selv havde lært det af Rakan og nogle af mændene på de forskellige kroer der næsten behandlede hende som en datter. Godt nok begyndte hun først sin oplæring som 14-årig, men det betød ingenting, Izil var lærenem som de færreste, og hun havde derfor mestret kunsten i st slås med et tohåndssværd, selvom hun ikke var så stærk, i sin 'menneskelige' form, det hele handlede om teknik, og dét var hun god til.
Langsomt trak hun det store trækrus hen imod sig, hun kunne tydeligvis mærke, at hun havde drukket vin forinden, og desuden, at dette var aftenens trejde store krus mjød, det var vigtigt at hun tænkte sig godt om nu, for når man var beruset, som man efterhånden godt kunne kalde Izilarna, var det ikke altid man tog de klogeste beslutninger, på den anden side var hun efterhånden ved at dø eftger at få i vide, hvad det var Schwarts kunne, da hans første evne havde været så unik, og i og med han havde 4 evner måtte der være noget helt specielt ved ham.
Hun bed sig tænkende i læben, og drak så lidt mere mjød, inden hun nikkede.
"Så lad os finde et værelse!" sagde hun bestemt, og drak så ud. Hendes beslutning kunne være virkelig dumdristig, hvis det viste sig, at Alexander var ualmindelig dygtig til skuespil, og han havde set sig ond på hende, eller det kunne være hun kunne få sin nysgerrighed stillet, med en ganske reel demonstraton, hvor han viste, at selvom man havde forskellige meninger, så behøvede man ikke slå hinanden til plukfisk. Izilarna måtte nok indrømme, at hun inderligt håbede på det sidste!

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.02.2011 15:38
Alexander var fascineret af hendes interesse, det fik hende til at virke så meget sødere og langt mere eftertragten, specielt når man var vant til 2 slags mennesker, dem som ikke kunne være mere ligeglade med dig så længe du blot gjorde hvad du fik besked på, og så dem der bare falsk vidste interesse for at slikke røv, som det jo så gallant hedder, nej sådan var Iza ikke, han var efterhånden blevet mere og mere sikker på at hendes interesse var oprigtig som den nu engang kunne være, og det var også den eneste grund til at han rent faktisk var gået med til at vise hende hans evner, de fleste kriminelle var efterhånden begyndt at lære deres særlige karistika at kende, til ingens overraskelse, han havde endnu ikke set en eneste evne lig hans, og så det faktum at han besad 3 naturlige evner og så mørkets kraft som han blev optrænet i da han blev en mørkets kriger, det gjorde at man huskede ham særdeles godt.
Alexander smilede til hende, og tømmede derpå hvad der var tilbage af sit krus, hvilket ikke var en helt lille mængde, derpå rejsta han sig op og gik og til kromutter for at anmode om et værelse, og kromutteren kunne da heller ikke lade være med at sende et lille blink til ham, nærmest for at indikere noget, men han lagde ikke mærke til det, han tog bare imod sin nøgle og stod nu igen ved siden af Iza.
"Lad os gå"
Sagde han og smilede til hende med lukkede øjne.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12