Samson fattede ikke hvorfor Rasha var interesseret i sådan en gnom som Nickazho! Han kunne da umuligt være tiltrækkende! Han himlede lidt med øjnene af dem. Det så ud som om at der rent faktisk var en dreng, eller hvad den nu var for en, som ikke ville have Rasha - hvilket var helt uforståeligt! Men nu var han jo helt sikkert heller ikke normal. Bare synet af ham skriger nærmest unormal på lang afstand! Alle hans ar, og hans mærkelige farve i huden - det er ikke fordi det bare hjælper en smule.
Samson kunne nu ikke lade være med at få et lille køligt smil frem på sine læber ved synet af Taylors raserianfald, som han prøvede at begrænse. Eller prøvede han overhovedet? Gnomen gik ham tydeligvis meget på.
Han hævede øjenbrynene en smule og fjernede det meget lille smil på læben, da Taylor kom over og stillede sig ved siden af ham.
Samsons ansigt blev mørkt at se på, og det var tydeligt hvad hans holdning var til den sag, som Taylor lagde ud for sig.
"Der skal ikke andre ind på den borg, end hvad jeg har givet lov til! Sådan er borgens politik, og gnomen der går ikke ind under den politik på nogen måder! Så han bliver udenfor porten!" Samson havde hævet sin stemme så Rasha også ville kunne høre det - og nå ja, Nickazho, bare for at fornærme den skolede skid lidt. Han havde tydeligvis en kort lunte og var glad for at genere folk. Hvis han skulle nærme sig Samson, så kunne han da altid 'køle ham lidt ned'.
Samson kunne mærke på sig selv at han stadig trængte. Han prøvede ellers at fokusere meget på den lillae dæmon, men det var lidt svært for ham at slappe af, da han netop var opstemt. Han havde taget sin kappe omkring sig. Han var ivrig efter at få noget, så han skulle nok se at finde en på vejen tilbage. Det var godt nok også længe siden at han havde fået noget på den manér, så hvorfor ikke...
"Taylor... jeg tror godt at du vil kunne klare en lille gnom alene, ikke sandt? Du behøver ikke mig for at klare den lille sag. Jeg har noget jeg skal have ordnet." Samson skævede kort til Taylor, som pludselig var faldet sammen på grund af.. gnomen? Samson skulle lige til at bryde ud i latter, men holdt det inde. Det var måske ikke det rette tidspunkt at han netop havde sagt dét, for han kunne ærlig talt godt tvivle lidt nu, om gnomen måske ikke løb om hjørner med ham.
Samson rystede lidt på hovedet da han så Taylors pay back på dæmonen.
"Men min slave, bliver han ikke... han driver mig bare til vanvid, og han kan ikke finde ud af en skid alligevel... Jo, at gøre dig sindssyg.." Samson smilte kort fornøjet og klappede Taylor let på skulderen, som et tegn på at han skulle more sig. Samson så kort hen mod Rasha, inden han vendte omkring og gik med hast op mod borgen, med den hensigt at finde nogen på vejen. Vejen til borgen skulle derfor blive lidt længere end normalt, så han havde en mulighed for at kunne finde en han ville overfalde.
//out
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †