lummer Vandfaldet

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 29.11.2010 17:03
Alexander blev igen vred, endnu engang formåede katah at få ham til at føle sig lille, svag og ubetydelig, og det var bestemt ikke en følelse han brudte sig sønderligt meget om, og hvad fanden skulle han gøre, han var jo født lille, og selvom han ofte trænede og egentlig gjorde hvad han kunne for at vokse hjalp det alt sammen ligemeget, men det var også noget han egentlig havde det okay med så længe der ikke var nogen som konstat skulle minde ham om hans relativt lille krop.
"Tja Frøken, det største problem var som så ikke at få selve dyret herover, men nærmere deres rimelig store våben, det er trodsalt ikke helt i min størrelse, og jeg er sikker på at det er vetydeligt tungere end mit eget"
sagde Alexander og sukkede lidt idet han skulle høre den meget lange og kedelige historier omkring hendes klans ritual, det var alt sammen fint nok, og respekt for at de forventede så perfektionisme fra deres unge, men det var tydeligt at de var født store og stærke, og der er trodsalt andet i livet end ren råstyrke.
"at fikse et bål, det kan jeg sagtens, og hvis du vil lade mig kan jeg også tage mig af maden, det er en ting jeg er rigtig god til"
Sagde han og tænkte desuden på de mange krydderier han altid bar på sig, og dem han tit fandt, han elskede trodsalt altid at få et godt og velsmagende måltid, selv under dårlige forhold.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 30.11.2010 22:05
Katah kiggede vurderende op og ned ad Alexander, før hun gav et lille fnys fra sig "Nah, du har nok ret, men det er sådan set også det der er meningen, så ved jeg at der ikke er en næsvis sydbo der slæber afsted med mine våben!" knurrede hun og hamrede spydet i jorden så det stod fast, mens hun kastede dyret over til Alex, Katah var en prægtig smed, sikkert en af de bedste i krystallandet, det var ligeledes derfor at hun var i stand til at lave sine egne våben så kompakte og alligevel knivskarpe.
"Fint, så kan du tage dig af maden, jeg tager et bad imens!" knurrede hun mens hun strakte sig og gabte "Lad nu være med at ødelæg skindet fra dyret!" sagde hun så, før hun gik over til vandfaldet og stak hånden i brandingen for at mærke på det. Hun trængte til et bad, ikke fordi hun normalt var usoigneret, men hele rejsen til syden havde været en kamp, hun var smurt ind i blod både fra de forhenværende sammenstød og nu også fra hjorten.

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 30.11.2010 22:18
Alexander grinede en lille smule, tja chancen for at der var nogen som ville stjæle våbenet fra en kvinde som var større end dem selv var ikke ligefrem særlig stor, selvom der dog var mennesker der var kendt for ikke at have den vildeste lyst til at leve til de blev gamle, og så kunne Katah trodsalt også være temmeligt frygtindgydende, Alexander var trodsalt glad for at han havde mødt mennesker som Spike, det fik Katah til nærmest at virke som et helt kærligt menneske.
"Tja de skal ikke frygte det fra min side, er på ingen måde interesseret i dine våben, hvor smukke de end er, falder de ikke ind i min stil, men må indrømme at det bestemt er en rigtig dygtig smed der har armeret dem"
Sagde han og smilede, han havde selv let efter en smed i et stykke tid, dog var det en mere magisk smed han ledte efter, en der var i stand til at påføre våben magiske egenskaber og kvaliteter, og det var svært at finde.
Alexander selv trængte egentligt også til et bad, det var hele grunden til at han var taget herud, men for det første så han ingen grund til at forsøge at provokere hende yderligere, og så havde han heller ikke særlig meget lyst til at hun skulle få yderligere mulighed for at gøre grin med hans krop.
"Nå ja, det havde jeg ikke tænkt over"
Sagde han og lagde det første snit på langs maven, således at skindet ville kunne bruges til praktisk set alt hvad man nu havde lyst til, han lagde sin taske ned på jorden og fandt nogle forskellige ting frem som han brugte til madlavningen, diverse kryderrier og krydrerurter, et par metal spid, og et simpelt skærebræt som han kunne bruge til at krydre dem uden køddet ville blive beskidt, han startede derfor med at skære 5 tykke stykker kød af og begyndte lige så stille at krydrer dem.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 05.12.2010 14:43
Katah smilede veltilfreds, nok var hun en simpel Nordlænding, men hendes håndværk var en af de få ting i livet hun havde kært "Det er mig selv der smeder dem, jeg er en af de få der faktisk kan smede ordentligt, så lortet holder!" brummede hun og fnøs, hun havde flere gange oplevet folk der havde truet hende, hvor hun bogstaveligt talt bare havde endten knækket eller bøjet deres våben, som var det smør.
"Nå der er masser af træ hernede, du går bare igang!" mumlede hun så, før hun gik over til det store vandfald hvor hun hæmningsløst smed tøjet og sprang uberørt ned i det kolde vand, Katah var ikke nervøs af sig, hun var af den overbevisning, at hvis folk ikke kunne lide hvad de så, kunne de sgu kigge væk, og desuden var det nok de færeste som så noget, de ikke hvade set før! Derudover var Katah faktisk en ganske køn kvinde, hvis man så bort fra hendes ubehøvlede manerer og grimme sprog var hun ikke dårligt skruet sammen, på trods af at de fleste nok havde det underligt med at en kvinde som hende var så muskuløs, ikke at det var decideret overdrevet, men i forhold til normen af kvinder, var hele hendes krop markeret.
Roligt begyndte hun at vaske det størknede blod af hænderne og armene hun havde ikke fået vasket sig ordentligt siden hun forlod Norden, så nu var det på tide med at langt køligt bad!

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 05.12.2010 14:53
en smed? det havde han faktisk ikke forventet, lidt sjovt at tænke på når man nu engang gik og ledte efter sådan en, men han tvivlede stadigvæk på at han kunne bruge hende til noget som helst, for selvom det var en smed ham manglede så var det en speciel en af slagsen, nemlig en der kunne forstærke våben med magiske egensaber, og det tvivlede han ærlig talt på at hun var i stand til.
Alexander fik hurtigt samlet træ og fyringsgrej sammen og tændte derpå op, og der gik ikke mange sekunder inden ilden brændte med en god størrelse og han satt kødet op ad ilden så det langsomt ville stege, han satte det dog ikke helt op af den.
Alexander kunne ikke lade være med at kigge idet Katah blot smed tøjet, og det gav lidt et sæt i ham idet hun ikke engang lod til at prøve at skjule sin krop, men katah virkede heller ikke ligefrem som typen der var meget blufærdig. Han vidste det ville tage et godt stykke tid inden kødet ville være færdigt, og han trængte umådelig meget til et godt afslappende bad.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 05.12.2010 15:19
Katah kiggede op på breden hvor Alexander hurtigt fik ild i bålet, hun fnøs, så var der faktisk noget han kunne finde ud af knægten. Hun svømmede hurtigt hen til kanten hvor hun afslappende lænede nakken imod, hendes ryg var smadret efter den lange tur, og et nyt sår hun havde på ribbenene sveg i det kolde vand, men det var hvad der skulle til for at få såret renset. Hurtigt kiggede hun ned ad den ene arm, hvor de røde tribal tattoveringer igen i år var blevet opfrisket, så ar og dets lige ikke længere flængede det røde mønster. Hun smilede veltilfreds, udover såret på ribbenene var det for en gangs skyld kun sorte, blå og grømme mærker som prægede hendes krop, men det var intet sammenlignet med åbne sår, og desuden var de blå mærker noget hun havde fået i 'leg' når hun sloges med sin bror eller kusiner oppe i Norden.
Da hun havde ligget i en halv time eller dets lige, og hendes læber efterhånden var blevet blå af kulde gik hun endelig op af vandfaldets kolde brænding, til gengæld var hun ren og hendes sår renset. Desuden tog det hende ikke mange sekundter at blive tør, takket være hendes ild-evne som var ganske veludviklet, det var af selv samme grund, at hun ikke var omkommet i Nordens kolde klima, de andre fra hendes stamme havde hver sin måde at holde deres varme på, men Katah var en af dem der kunne være på jagt i flest dage, uden at måtte tage hjem til lejren for at blive gennembvarmet.
Hurtigt klædte hun sig på og satte sig ved bålet mens hun overvejende skævede over til Drai "Det ser ud som om du har prøvet det før knægt!" sagde hun så til sidst og nikkede henkastet mod det kød han var ved at tilberede, Katah var så sulten, at hun kunne spise det nu, men hun måtte for en gangs skyld nok finde sine manerer frem.

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 05.12.2010 15:32
Alexander gjorde hvad han kunne for ikke at fokusere for meget på Katah, men det var konstant svært, derfor valgte han også at fokusere 100% på maden, og han kælede for dem og sørgede for at de blev perfekt tilberedt, nu hvor Katah havde skaffet så god kød kunne man lige så godt nyde dem på aller bedste vis.
Alexander kunne dog ikke undgå igen at stirre på hendes kvindelige krop idet hun klædte sig på, og de store tatouveringer fangede bestemt hans opmærksomhed, han havde aldrig forstået hvorfor folk ville påføre deres krop skade på denne måde, han selv var født med de afmærkninger og selvom han var endt med at blive rigtig glad for dem da de var så stor en del af ham, så ville han da gerne være foruden, så tatouveringer var ham en gåde.
Alexander kiggede mistroisk på hende, jamen hvad i alverden var det dog hun troede, selvfølgelig havde han da prøvet at lave mad før.
"Ja jeg har prøvet det et par enkelte gang eller mere, men jeg foretrækker trodsalt at spise godt selvom jeg er ude på længere ture"
Sagde Alexander og tog det første spid fra ilden og smagte på kødet som nu var helt perfekt.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 05.12.2010 16:19
Katah trak på skuldrene "Det er ikke altid der er tid til den slags!" knurrede hun og tog spyddet med mest kød på, hun kunne spise en hest, så sulten var hun, men nu havde hun også gået i fem dage med en kanin som det eneste måltid, på trods af at der var rigeligt at vælge imellem havde hun bare ikke haft overskud til at jage, og den ene gang hun havde spist havde kødet været råt og langt fra krydret.
Katah tog en bid og nikkede anderkendende, dog sagde hun ikke noget, der var ingen grund til at virke overbegejstret, den lille knejt skulle nødig tro for meget.
"Der kommer færre og færre af jer sydlændinge til Norden, hvad sker der med jer?" knurrede hun så, og viftede med det ene spid, "Vejret går også totalt amok, vinteren kom et månedshverv for tidligt i år, og sneen er faldet i unaturlige mængder!" fortsatte hun før hun tog en bid til af det lækre vildtkød. KAtah kendte slet ikke til den politiske situation i landet, og hun var ærligt talt ligeglad, så længe det ikke berørte hende eller hendes slægt!

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.12.2010 18:30
Han grinede en smul, men det var mere et venligt grin for ligsom at indikere at han var enig, dog sørgede han altid for at anskaff sig feltrationer, også på vejen, og det kunne tit bearbejdes sådan at det smagte bare en smule godt, han havde trodsalt aldrig været meget til råt kød, men det skete at det var en nødvendighed, og så spise han det skam også, men som han netop havde sagt så foretrak han bare mange gange at spise noget som rent faktisk smagte godt, så igen sådan havde alle mennesker det vel, hvis du kunne vælge ville de altid tage det de syntes smagte bedst.
"Altså det første der er sket er at mørkets lord nu styrer landet, og han beskatter folket, der derfor ikke har penge til at rejse, hvilket også er højst unødvendigt, de burde hellere blive i deres eget land og sørge for at de kan betale deres skatte, de skulle vide hvor mange mennesker jeg har måttet straffe for ikke at kunne betale deres skat!"
Sagde han med en irritation i stemmen som klart viste at han bestemt ikke brød sig om disse mennesker, nej han elskede faktisk nærmest når han brændte deres hus ned som straf for ikke at adlyde lordens ord.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 06.12.2010 19:14
Katah fnøs, hun var ikke blevet rodet ind i alt det politiske pjat, og det interesserede hende ikke, der var aldrig nogen der havde opkrævet skatter af hende, eller hendes slægt, men det havde måske også noget at gøre med, at hendes klan ikke havde så meget som en rød reje, med mindre de stjal det fra andre, eller fandt det på mystisk vis, desuden boede de så langt Nord på, at det sikkert var de færreste som gad tage hele vejen derop, for at opkræve noget af en af de mest hårdføre klaner i hele Krystallandet.
"Det lyder latterligt, men det må i selv om, jeg gider ikke blande mig i jeres sager, så længe jeg kan få mad, mænd og et sted at sove er jeg sgu ganske tilfreds!" knurrede hun og tog endnu et spid med kød på, Alexander havde heldigvis været forudseene og havde derfor lavet rigeligt, heldigvis for ham, ellers skulle han ikke regne med at spise sig mæt!

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.12.2010 16:08
Alexander var egentlig enig med hende, men det var trods alt sådan det fungerede, der ville altid være magt kampe som denne, han var dog glad for at det var mørkets herre der havde vundet denne kamp, i hans øjne var verden bestemt blevet kraftigt forbedret af dette.
"!Tja sådan er verden nu engang tilrettelagt, og så længe de kan få deres... ahem lyster tilfredstillet burde der da heller ikke være et problem"
Sagde Alexander roligt og spiste hurtigt sit spid op, han var stadig en smule sulten, men var ikke sikker på hvor meget denne dame spiste.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 04.01.2011 22:53
"Det er skam intet problem!" knurrede hun og spiste resten af kødet, inden hun lænede sig tilbage, så hun lå med den øverste den af ryggen hvilende mod en stor sten. "Jeg siger bare, at så snart der kommer en eller anden idiot vadene op i norden er det ikke sikkert Kathork bliver så tilfreds!" brummede hun fortsat, inden hun strakte sig, så samptlige knæklyde var til at høre. På trods af Katahs unge alder var hun ikke sådan til at bide skeer med, hun havde kæmpet flere kampe end de fleste krigere gjorde på et helt liv, og hun havde været ude for umenneskelige ting der havde slået hende ihjel på ingen tid, havde det ikke været for hendes fysiske styrke.

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.01.2011 22:17
Alexander var begydnt at slappe mere af i katah's selvskab, men det hang stadig lidt i ham at han talte så åbent om sex som hun nu gjorde, det var hun trodsalt ikke vant til, men nu var katah jo heller ikke ligefrem den mest normale kvinde, en smule imponerende faktisk, han kunne heller ikke undgå at kigge lidt på hendes krop idet hun strakte sig ud, og han glemte faktisk også fuldstændigt at skjule det men håbede bare at hun ikke ville lægge mærke til det overhovedet, forhåbentligt havde hun for travlt med at strække sig.
Alexander blev færdig med sit måltid og gik hen for at vaske sine hænder i floden, og vandet føltes dejligt og afslappende, han vidste at hvis ikke Katah var her ville han uden tvivl smide klunset og kaste sig i vandet, men selvom Katah sikkert selv kunne finde på det var han ikke lige typen der gjorde den slags.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 06.01.2011 22:33
Katah havde uden problemer bemærket Alexanders blik, der fulgte hendes krop idét hun strakte sig, men det lod ikke til at røre hende det mindste, oppe i Norden var det alment at folk gloede på hinanden, især hvis man kunne lide hvad man så. Katah var vokset uden hæmninger og uden at lægge fingrene imellem noget som helst, sådan voksede alle op deroppe, hvilket også betød at man tog hvad man ville have, inklusiv kvinder, hvis det var det der var spørgsmålet. Voldtægt var så normalt, at det var skræmmende, det var som oftest de svage kvinder der blev voldtaget, og grundet stammens styrke var brækkede knogler og dødelige skader ikke unormalt efter sådan en omgang.Katah havde heldigvis været datter af en af stammens stærkeste mænd, der havde opdraget hende med benhård træning, hvilket også havet givet et godt afkast.
Hun sendte et blik efter Schwartz da han gik hen til vandet, men så så ind i bålet, mens hun mageligt lænede sig imod stenen, en sløvhed gled ind over hende nu hvor hun kunne tillade sig at slappe af efter den lange tur. "Jeg lærer aldrig at forstå jer sydboer!" knurrede hun uden at kigge på ham "Jeg kan ikke forstå hvordan i kan være så sarte, i tænker ikke på at den dag der kommer en som min bror forbi, vil han kunne knuse hver og en af jer med de bare næver, i gør intet for at overleve!" sagde hun så, det var meget sjældent at filosoffen kom op i Katah, men det skete til tider når hun tillod sig at slappe af som hun kun kunne i syden

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.01.2011 22:40
Alexander mærkede igen hvordan irritationen voksede i ham, men han ville ignorere det, han gad ikke længere disse kampe med hende, men det var som om hun konstant forsøgte at skabe en konflikt imellem dem,og han følte virkelig han havde brug for at komme under vandet en gang.
"Jeg tror faktisk godt at jeg ville kunne klare deres bror, men det er vel egentligt ligegyldet, hvorfor skal de konstant forsøge at pisse mig af? nyder de ligefrem at se mig arrig eller hvad er det der sker?"
sagde han irriteret, og var nu efterhånden blevet helt ligeglad, han tog sin trøje af og smed og bandagerne hvorefter han sprang med hovedet først ned i vandet som var dejligt afkølende og som fik ham til at slappe om end bare en smule af igen.
Han lagde armene på breden og kiggede op på hende, "Er det fordi de har noget personligt imod mig? der er ingen der siger de behøver blive"
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 06.01.2011 22:53
Katah gav et kort grin fra sig, der mest indikerede, at hun næsten ikke gad diskutere forfra "Nah.." knurrede hun så, inden hun fandt en lang gren, som hun stak til ilden med "Det tvivler jeg på du kan!" sagde hun så, og skænkede ham ikke så meget som et blik "Jeg pointerede bare, at jeg ikke forstår jer, hvis dit temperament er så ukontrolleret som det du fremviser for mig nu, ville jeg gå hvis jeg var dig!" sagde hun så, og lænede hovedet bagover, mens hun stirrede op i himlen, der efterhånden var totalt mørk. "Jeg flytter mig ikke før i morgen, så hvis jeg var dig ville jeg falde lidt ned, og se det som værende kulturelle forskelle, som er hvad jeg pointere!" knurrede hun så med en stemme der kom nede fra struben.
Hun åndede tungt ud så dampen stod ud af munden på hende, og som hun lå der, kunne hun godt ligne en død, bortset fra at hun kort efter rørte på sig igen "I har vel sikkert noget andet i bruger tiden på... som ... ja... parfumer og .. ja.. dans måske!" hun kunne ikke lade være med at grine lidt til sidst, dans, den eneste form for dans de havde i Norden var sejersdans, typisk hvis de havde haft et slag mod en af de andre klaner som de havde vundet, så drak de sig fulde, og delte en skål med modstanderens leders blod som de henholodsvis drak og ofrede, mens de dansede rundt om bålet, til ingen kunne stå på benene mere.

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.01.2011 23:11
Alexander mærkede igen sit ansigt blive rødt og hvis han ikke var i vandet ville det havde været, det havde nemlig en dejligt afslappende effekt på ham, og han trak vejret et par gange selvom han mest af alt havde lyst til at spide kvinden, men det var der overhovedet ingen grund til at spilde sin tid på, det skulle nok ske at nogen ville straffe den meget hovmodne og provokerende kvinde, det var ikke ligefrem fordi hun prøvede at undgå konfrontationer.
"Og hvorfor er det så præcis jeg burde gå? jeg nyder faktisk at være her, og jeg har absolut ingen planer, så de ligger dem bare godt til rette og vender dem til mit nærvær, det lader til at vi skal tilbringe natten sammen"
Sagde han og grinede en smule, det var faktisk komisk at denne neandertaler havde så kraftig en effekt på ham, og det undrede ham stadigt kraftigt at det var sådan, men nuvel han måtte vel bare lære at leve med at nogen mennesker med lethed kunne få ham op i det røde felt.
"Du er sindsygt fejlindformeret, ja der er nogle mennesker der holder af den slags, men dem holder jeg heller ikke ligefrem specielt meget af, de kan ikke engang løfte den mindste klinge, og bliver bange bare for at røre den"
Sagde han lidt hårdt igen
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 06.01.2011 23:24
Katahs åndedræt blev tungere, hendes muskler i ryggen gjorde ualmindeligt ondt, men hun lod sig ikke mærke med det, kort bøjede hun nakken yderligere tilbage, så det gav et stille knæk, inden hun sukkede lettet "Jamen hvis du vil være her må du hellere vende dig til mig, min måde at tale på og mine holdninger, og lade være med at skabe dig som en lille uopdragen glatryg!" snappede hun efter ham, det var tydeligt at det ikke var hende der havde et problem med ham her, men omvendt.
Hun fandt stille en metalkam frem hun havde i tasken, og begyndte at rede det tykke sorte hår, mens hun lyttede til hvad der kom ud af munden på knægten "Der ér mange hernede der slet ikke går op i kamp, de vil hellere lade sig burde inde!" grinede hun så med hån i stemmen "Min sidste såkaldte modstander fra syden var en såkaldt lejesoldat. Hans sværd var elendigt, hans morale dårlig og hans færdigheder ikke-eksisterende!" brummede hun tørt, mens hun lagde kammen fra sig, og gav sig til at studere sine tattoveringer "Hans hjerneskal brast i løbet af ingen tid, og det eneste han efterlod sig, var en sølle skræmme en kat kunne have lavet bedre!" sagde hun så, og strøg hånden over den tattoverede skulder.

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 06.01.2011 23:33
han kiggede irriteret på hende, hvad fanden var det hun talte om, hvordan i alverden kunne hun kalde ham for den uopdragne? denne kvinde gjorde ham simpelthen sindsyg!
"jeg er lige så stille begyndt at vænne mig til deres selvskab, måse vil jeg på et tide faktisk komme til at nyde det, men det kommer næppe til at ske før om rigtig lang tid, hvis det da nogensinde sker"
Sagde han og lod sin krop synke lidt længere under vandet, han havde virkelig brug for dens kølende effekt for at få ham til at slappe af, men hendes lille historie fik ham rent faktisk til at grine en smule, folk som dem var komiske tænk at de rent faktisk kunne kalde sig til soldater, de manglede alle former på tegn på dette, de var direkte ynkelige, og han nød faktisk at dræbe sådan nogen som dem, de var trodsalt en skamblet for alle krigere i verden.
"Katah, jeg tror vi har fundet noget vi er enige om, sådanne mennesker er ynkelige, og jeg er glad for at de straffede idioten, han fik hvad han fortjente"
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 06.01.2011 23:47
"Jamen dog" mumlede kvinden dybt optaget af sin ene tattovering, idioten har lavet den skæv, tænkte hun småirriteret i sit stille sind, på den anden side var det trods alt shamanlærlingen der havde lavet den, hun havde selv givet ham lov og desuden var det næsten umuligt at tattovere på arvæv, den eneste der mestrede det i stammen var Imunak, klanens ældste shaman, den viseste. "Så er du snart klar til at møde min familie!" grinede hun, og slap så armen med blikket for at kigge over mod Draikon der lå og flød i vandet.
Hun nikkede kort mod ham "Idioter der tror de er noget som de ikke er skal bare have den tur!" brummede hun så, lidt mere gnavent, var der noget hun ikke kunne fordrage var det typen som soldaten hun havde mødt

Lillesøster til Tarrak

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12