Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 15:29
Katah hørte et par slæbende fodtrin, havde det været i norden havde hun sprunget op og grebet spydet, men hernede var det de færreste der kunne true hende, og hun vendte i stedet dovent hovedet mod manden der kom vraltende som et såret dyr der hjælpeløst prøvede at slippe væk.
Hun lod blikket følge ham, men han lod ikke rigtig til at bemærke hendes tilstedeværrelse, ignorante sydboer.
"Det der, det ser sgu ikke for godt ud!" brummede hun og rejste sig til sidst op, og skævede ned til Alexander, hernede lignede de alle børn små og skrøbelige. I Norden var sår som Alexanders meget normale, nogle gange måtte Shamanen kigge på det, men det skete kun sjældent og hvis det passede ham, men hernede skulle folk bare knipses til, og så var de dødeligt sårede.
Da han fandt bandagen frem og begyndte at vikle den om maven, kiggede hun bare på ham, som var det årets cirkus "Det skal bare have lidt luft knægt, så går det let over!" brummede hun så, men gjorde ikke tiltag til at bevæge sig, eller hjælpe ham. Hendes stemme var dyb og autoritær, men på trods af hendes muskuløse kropsbygning var man ikke ét sekundt i tvivl om, at det var en kvinde man stod overfor.

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 15:43
Alexander kunne ikke lade være med at smile en smule til hende og grine idet hun sagde at det ikke så så godt ud, det var simpelthen for komisk, "Thank you captain obvious" Var det eneste han overhovdet kunne tænke på, men det var også først der han faktisk lagde mærke til kvinden, eller kvinde og kvinde i forhold til hende var Alexander jo et lillebarn, ihvertfald når det kom til størrelse, men han måtte indrømme at han så også forventede at hun var dummere end en dør, såret var meget tyndt, og det kunne se ud som om det ikke var noget slemt, men var rimelig dybt.
Alexander fik hurtigt afsluttet bandagen, det var ikke ligefrem den bedste han nogensinde havde lavet, men det gik an, han rejste sig op og kiggede roligt på hende, det skulle bare have luft? Hun var sku da ikke alt for intelligent, sandt han ville nok kunne klare sig uden at forbinde det, men det ville bare have en indflydelse på ham senere da han ville miste alt for meget blod.
"Tja jeg foretrækker nu at gøre sådan her, men hyggeligt at møde dem frøken, Navnet er Alexander"
Sagde han og smilede en smule til hende
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 16:00
Katah gav et lille fnys fra sig "Nåja, det bliver din begravelse når der går infektion i det!" sagde hun bestemt og skar en grimasse, hvis der var nogle der vidste noget om sår og krigsskader var det hende! Hun kiggede indgående på ham, med et blik der hæmningsløst tænkte: Hvad fanden laver han overhovedet, an er sgu da helt væk! Men valgte at holde sin mund og sendte ham et skævt smil, som på ingen måde var venligt, men udtryk for at hun morede sig over ham.
Dog forsvandt smilet lynhurtigt da han pludselig præsenterede sig, frøken, knægten var jo helt fra forstanden. "Mit navn er Katah, Katah af Kathork, datter af Ramil af Kathork!" sagde hun så bestemt og rettede sig op i sin fulde højde, mange ville undre sig over at præsentere sig som hun gjorde, men i hendes slægt og blandt de andre medlemmer var det uhøfligt og æreløst ikke at gøre det sådan, og desuden var Katah stolt af sin slægt, Ramil havde siddet som slægtens overhovedet i over 20 år, hvilket var sjældent, da lederen altid blev udfordret til døden af en overmodig sjæl, der håbede på at kunne sætte sig på magten.

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 16:11
Alexander sukkede.
"Der går ikke infektion i det, bandagerne er vædet i en speciel blandet, der beskytter mod alt form for infektion, gift og lign."
Sagde Alexander, det kunne godt være at hendes viden omkring skader var stor, men Alexanders var slet ikke dårligt, og han var altid forberedt, en ting var at tabe i kamp, noget andet var at tabe på grund af noget der skete i kampen, nej det ville han ikke tillade, hvis han skulle dø så skulle det være fordi hans hoved blev hugget af eller lign. han skulle ikke dø af forblødning når han laver sin retræte.
Alexander kiggede lidt underligt på hende, han havde ikke forventet hun var af en fin slægt, hvilket det jo ellers tydede på selvom han ikke ligefrem kunne sige at han kendte den. Alexander tænkte sig lidt ekstra om, det kunne være at han havde dømt hende for hurtigt? hun var måske ikke den mest høflige, men i det mindste var hendes hilsen af en rigtig god standard.
"Alexander Schwartz
Sagde Alexander, han følte at han i det mindste også burde give hende hans efternavn når hun nu gav ham så fin en introduktion.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 16:48
Katah rystede på hovedet "Jaja, den er fin med dig knægt!" fnøs hun og strakte sig, før hun tog sin stre tohåndsøkse af ryggen og lagde den ved siden af det store spyd, Alexander lignede ikke en der kunne finde på at rende med den slags, og desuden var våbnene masive og dermed mere eller mindre umulige at bære et længere stykke, med mindre man naturligvis besad Kathorks specielle gave.
Da han introducerede sig nikkede hun bare med et hævet øjenbryn, hun ville nok aldrig forstå sydboernes måde at navngive på, men hun hvade efterhånden fundet ud af at mange brugte slægtnavne på samme måde som Katah bekendte kulør med hendes klan-navn.
"Hvad har du så lavet knægt? Er du blevet overfaldet af en grævling?" sagde hun med en stemme der let kunne lyde hånende, efterfulgt af en tør hæs latter.
Katah selv havde rifter, blå mærker og sår der var ved at læges rundt omkring på kroppen, men det var ikke noget hun tog sig af, det var standarden når hun havde været hjemme hos klanen, hvor de drak sig fulde, og kom op at slås, endten for sjov, eller hvis der var en som fornærmede en andens ære eller slægt, det var noget af nogle gilder der blev holdt deroppe, dem kunne man ike kimse af!

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 17:07
Alexander kiggede over på hende igen, en kende provokerende, det var hun, men det var også forståeligt nok når ens våbn var på størrelse med personen man snakkede til, alligevel irriterede det ham lidt at hun af alle mennesker skulle se ham blive såret og bestemt over noget så dumt som det at blive overfaldet.
"Jeg blive overfaldet af en gruppe på 14 banditter, endte med at få dræbt 11 af dem, men en af dem fik ramt mig med sin magi"
Sagde Alexander sukkende, han brød sig egentlig ikke om at tale om det, men det kunne heller ikke skade at fortælle sandheden, det var trodsalt bedre end at hun troede at det bare var et eller andet diverst dyr der lige havde givet ham en kradser.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 17:44
Katah gav en lille latter fra sig "Jaså!" sagde hun og løftede øjenbrynene, det var tydeligt at hun ikke troede på ham, han lignede ikke en som der var i stand til at myrde 11 mennesker midt i et overraskelsesangreb, men på den anden side var der ret mange folk hernede der havde alle mulige underligt kræfter, f.eks. hende den lille trunte som op til flere gange havde pusset en eller andet stor stendæmon på Katah og hendes bror, og mens de havde nedlagt monstret selv stukket af, dumme tøs, hvis Katah nogensinde fik fingrene i den lille satan igen, ville hun ikke tøve et sekundt med at knuse hendes hovedskal mellem hænderne.
Katah fnøs ved tanken, hun brød sig ikke om folk der ikke kunne tage en sag i egen hånd, hvorfor hun overhovedet kom til syden overraskede hende gentagewnde gange, men hun havde med sig selv konstanteret at de andre tosser fra klanen var for uudholdelige i længden, der var trods alt ikke mange kvinder iblandt dem deroppe, og hernede kunne man også sætte sig i respekt uden problemer, hvorimod alle var mindst lige så store og stærke som Katah selv oppe i stammen.
Hurtigt tog hun en lille håndfuld vand op og skyllede ansigtet, hun var stadig svedig og klam efter den lange rejse, på trods af at hun havde siddet med benei koldt vand i 10 minutters tid, og var der noget Katah ikke brød sig om, så var det følelsen af at være svedig!

Lillesøster til Tarrak

Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 17:45
Katah gav en lille latter fra sig "Jaså!" sagde hun og løftede øjenbrynene, det var tydeligt at hun ikke troede på ham, han lignede ikke en som der var i stand til at myrde 11 mennesker midt i et overraskelsesangreb, men på den anden side var der ret mange folk hernede der havde alle mulige underligt kræfter, f.eks. hende den lille trunte som op til flere gange havde pusset en eller andet stor stendæmon på Katah og hendes bror, og mens de havde nedlagt monstret selv stukket af, dumme tøs, hvis Katah nogensinde fik fingrene i den lille satan igen, ville hun ikke tøve et sekundt med at knuse hendes hovedskal mellem hænderne.
Katah fnøs ved tanken, hun brød sig ikke om folk der ikke kunne tage en sag i egen hånd, hvorfor hun overhovedet kom til syden overraskede hende gentagewnde gange, men hun havde med sig selv konstanteret at de andre tosser fra klanen var for uudholdelige i længden, der var trods alt ikke mange kvinder iblandt dem deroppe, og hernede kunne man også sætte sig i respekt uden problemer, hvorimod alle var mindst lige så store og stærke som Katah selv oppe i stammen.
Hurtigt tog hun en lille håndfuld vand op og skyllede ansigtet, hun var stadig svedig og klam efter den lange rejse, på trods af at hun havde siddet med benei koldt vand i 10 minutters tid, og var der noget Katah ikke brød sig om, så var det følelsen af at være svedig!

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 18:01
Alexander blev en smule irriteret, tvivlede hun på hans evner? Det var noget han ikke var særligt glad for, Alexander rullede lige så stille bandagen sammen, blot for at vise at såret var nogenlunde healet allerede, det var ihvertfald allerede kommet en skorpe og såret var fuldstændig lukket.
"Tvivler de på mine evner bare fordi de er større end mig? Der er andet til kamp end simpel styrke"
Sagde Alexander og var en anelse irriteret, han kunne ikke tage at folk så ned på ham, og hvad så hvis han kun var 1.70 høj, han havde stadig praktisk set ikke mødt nogen der kunne banke ham i kamp, han havde dog ikke lyst til at slås med hende, såret var stadig helt nyt og kunne springe op hvis det endelig var, desuden var det tydeligt at hun var en nærkampstype, og en rimelig farlig en af slagsen så det ud til.
"Hvad laver de forresten her"
spurgte Alexander og smilede til hende.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 18:55
Katah sendte ham et lille smil da hun hørte hvor irriteret han blev over hende, hun vidste udemærket godt at hun havde en provokerende natur, og mange fra syden kunne heller ikke håndtere deres temperament, og havde ligeledes endt deres dage i kløerne på Katah.
"Har jeg nogensinde påstået det lille Alex?" sagde hun så og vendte sig mod ham, hun stod ret tæt på ham, stadig med det skæve smil, hun vidste hun havde ret, hun havde aldrig sagt at han var svagere end hende, og teknisk set var han mindre end hende, og hun var derfor i sin fulde ret til at kalde ham lille, hvis det var det hun havde lyst til.
Katah kløede sig i et forholdsvis friskt sår som var på vej til at læges, hun brugte aldrig noget til sine sår, med mindre de var så alvorlige at de let kunne slå ihjel. "Hernede er det let at jage, folk giver en hvad man vil have og så er vejret mildt!" sagde hun og tog en dyb indånding.

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 19:50
Alexander kunne ikke lade være med at grine en smule over det smil hun sendte til ham, men det skiftede fuldstændig.
"det virkede som om de tvivlede på hvorvidt jeg var istand til at dræbe 11 banditter under et overraskelses angreb, men måske var det bare mig"
Dog sagde hun noget der virkelig kunne provokere Alexander var at blive kaldt lille, han var jo selvfølgelig klar over det, men ikke desto mindre var det provokerende at blive mindet om det på denne måde, de stod rigtig tæt på hinanden, Alexander bakkede ikke tilbage, og han var på ingen måde skræmt af hende, selvom hun var en del større end ham selv, ja faktisk rimelig meget.
"Jeg er ikke bange for dig hvis du tror det"
Sagde Alexander og stod nu helt op ad hende.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 19:58
Katah kunne ikke lade være med at grine af hans overmod "Det er okay, det har du heller ingen grund til at være .. endnu!" sagde hun leende og klappede ham et par gange på hovedet med en stor stærk kvindehånd, før hun vendte ryggen til ham og gik over mod sit spyd "Jeg kan ligeledes afsløre at jeg ikke er bange for en fårekylling som dig!" sagde hun så og satte sig på en stor sten, hvor hun kunne mærke vandet bruse op på hendes højre side.
Hun skævede ind mellem de omkringliggende træer, når man vokser op i norden, vokser man op med en hvis årvågenhed.
"Så, hvad laver en fårekyllign som dig her, på denne årstid?" sagde hun så og hev en slibesten frem af den flossede læderpung hun havde ved den ene side, hvorefter hun greb spydet, og gav sig til at slibe spidsen, det havde godt af at få en ordentlig omgang, så hvorfor ikkke gøre det nu, når man alligevel hvilede ud fra rejsens strabadser?

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 20:16
Alexander så rødt, samtlige afmærkninger på hans krop lyste op, og hans venstre øje gik over til en fuldstændig blodrød farve, og det var simpelthen for meget da hun klappede ham på hovedet hvad fanden i helvede bildte den forvoksede bøffel sig lige ind? Han kunne slet ikke styre det og indenfor sekunder var hans ene arm dækket af antistoffet, efter et par sekunder var det størknet og det lignede nu allermest en kæmpe rustning han havde på den ene arm.
"Hvem fanden i helvede tror du lige at du er, dit forvoksede, stupide, kvindelignende væsen? Nej vent skal jeg bruge langsommere ord så du kan forstår mig? Hvor vover du at tale sådan til mig"
Råbte Alexander nærmest og svarede ikke på spørgsmålet om hvad han lavede her, han kastede sig derimod lynhurtigt hen, og cirka samtidigt med at han afsluttede sin tale stod han med sin kårde klar i højre hånd, antistof kloen i den venstre og hans blodrøde øje fokuserede på hende.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 20:29
Katah følte sig på ingen måde truet, hun skævede en enkelt gang op på Alexander før hun brød ud i en lille kort latter "DU minder mig sgu lidt om min bror, bortset fra at du er tre gange mindre!" lo hun og lagde så slibestenen tilbage i den lille lædertaske. Faktisk mindede han lidt om hendes bror, han lyste også op når han blev overdrevet hidsig, Tarrak transformerede sig bare til metal i stedet.
"Årh, sydboer, hvorfor er i så primitive?" fortsatte hun med et skævt smil, hun vidste udemærket godt, at det højst sandsynligt bare ville pisse ham mere af, da folkene fra syd som oftest anså hendes klan for primitive væsner, men nu hørte Katah også til de klogere i stammen.
"Læg nu dit legetøj fra dig knægt, du ender med at komme grimt til skade, og så er det ikke sikkert at en lille urteinsssvøbt bandage kan redde dig!" sagde hun bestemt, men hun hævede ikke sin stemme for at understrege sin pointe, det behøvede hun slet ikke, Katah var intimiderende nok i sig selv!

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 20:46
Alexander kiggede på hende, hun var ikke ligefrem den smarteste.
Godt være jeg er 3 gange mindre, men jeg har nok også 3 gange så meget lyst til at dræbe dig"
Sagde Alexander og var praktisk talt rødglødende, eller vent på grund af hans afmærkninger var det ikke bare praktisk, nej han glødede faktisk fuldstændigt rødt, og en perfekt rund kugle af anti stof lå i hans hånd klar til at blive slynget direkte ind i ryggen på hende.
"Kalder de mig Primitiv? Det er da vidst dem der er primitiv siden de på den måde provokere folk"
Sagde Alexander vredt, men han tog en dyb indånding, han ville bevise at den primitive var hende, og så ville det ikke nytte noget at angribe hende først, tværtimod det ville egentlig mest af alt bevise hendes pointe.
"Tro mig, de ville aldrig være i stand til at røre mig i en kamp, og jeg kunne få dig til at ligge og vride og skrige som en stukkent gris indtil du ville være klar til at gøre hvad som helst for mig"
Sagde Alexander vredt, han lod sin arm forblive transformeret og det samme galdt hans øje hvis hun nu valgte at angribe ham pludseligt.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 23:00
Katah slog en stor latter op og vendte rundt, mens hun stirrede ham direkte i øjnene "Tro mig knægt, hvis der er en modstander du ikke har lyst til at møde, så er det mig hvalp!" sagde hun og smilede stort til ham, det var tydeligt at han slet ikke kendte til hendes unaturlige styrke, hun kunne bare rive armen af ham, hvis det var, hun havde set mange former for magiske evner i sit liv, og hun havde endnu ikke mødt nogen der havde forbløffet hende.
"Det er jo dig der er den primitive søde, det er dig der trækker våben, og hidser dig unaturligt op over sandheden!" fortsatte hun og grinede igen af ham, hele situationen faldt hende ualmindelig komisk.
"Desuden søde ven, er vreden kun et sølle led i din destruktion, men på den anden side, hvis du virkelig vælger så dumt, skal det naturligvis være mig en ære, at fortælle folk som kendte dig, at det var Kathork som kvaste dit sølle korpus, dét i sig selv, er jo en ære!" lo hun fortsat, men lod varsomt blikket hvile på ham, i tilfælde af, at han skulle finde på noget

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 23:19
Denne kvinde var ingenting, besværlig bestemt men Alexander havde trodsalt prøvet at kæmpe mod Spike og udfra hendes evner at bedømme vil hun ikke være noget i forhold til ham, desuden var hun ren styrke, og med Alexanders øje ville han aldrig tillade hende at lægge sine beskidte hænder på ham.
"Tro mig når jeg siger at jeg har mødt modstandere meget farligere end dig"
Sagde Alexaner, han lod ikke sit blik slippe hendes på noget tidspunkt, hvor vovede hun at kalde ham en hvalp han havde mest af alt lyst til at fylde hende så meget op med sit antistof at det ville stå ud af begge ender.
"Sandheden? de påstod at jeg var svag, de kalder mig en fårekylling og provokere mig, så hvem er det lige der er den primitive"
Alexander selv kunne ikke helt se det sjove i denne situation.
"Det er godt at de har så god en fantasi, nej jeg ville til gengæld nyde at fortælle folk hvor de ville kunne finde din grav"
Svarede Alexander vredt
"Jeg kunne påføre dig smerte du aldrig nogensinde havde drømt om, jeg behøver ikke engang at bruge et våben mod en som dig"
Sagde Alexander idet han lod sin kårde tilbage i sin skede, han holdte dog konstant øjnene på hende... men hvorfor i alverden var det lige hun begyndte at kalde ham søde.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 23:34
Katah rystede igen på hovedet "Der er en ting du skal lære om livet lille ven...." sagde hun før hun samlede den enorme økse op, og bandt den på ryggen, hvor den hørte til, mens hun tog et fast greb om spydet, det lignede dog bestemt ingen offentsiv "Og det er, at folk bruger deres styrker forskelligt! sagde hun med et smil.
Hun rørte sig ikke ud af flækken, men hendes sanser var spændt til det yderste, hun var en dygtig jæger, og en endnu dygtigere kriger, hun vidste hvornår hun skulle være varsom, og hvornår hun kunne slappe af, og i dette tilfælde kunne hun ikke tillade sig selv ro, Alexander var for ustabil en modstander.
"Og til din orientering, fårekylling, så er du mindst 20 cm lavere end jeg, og derned lille. Du har højst sandsynligt ikke halvt så meget livserfaring som jeg, og er dermed en hvalp, så teknisk set kan jeg ikke se hvad du hidser dig sådan op over, lille ven!" sagde hun så med en sukkersød stemme, som dybest set var dybt dybt hånende.

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 28.10.2010 23:47
"Hvor gammel er det helst præcist lige de tager mig for at være"
Alexander var nærmest rød i hovedet, med skinnende røde afmærkninger overalt på hans venstre side, han var sikker på at selv om hun var en del større end mig så var hun da vidst ikke særlig meget ældre end ham, måske et enkelt år eller lign.
"Det er jeg udmærket klar over, alligevel selv om de siger dette undervurderer de mig åbenlyst på grund af min højde"
Alexanders stemme var meget hadefuld, det var tydeligt at han var vred, men han begyndte lige så stille at få sig selv køldt ned, han orkede næsten ikke at spille mere energi på hende, han havde bare lyst til at hoppe i vandet og slappe af.
"Jeg er ikke lille! jeg er mindre end dig, uden tvivl, men jeg er stadig ikke lille! Og jeg tvivler på at du har nær så meget livserfaring som mig, og hold så op med at kalde mig lille"
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 28.10.2010 23:59
"Det her har ikke noget med år at gøre, men erfaring!" sagde hun bestemt, han havde aldrig nedlagt en bjørn med de bare næver, heller ikke var han blevet sendt ud som 8 årrig for at klre sig selv til han blev 14, eller for den sags skyld overhovedet klaret sig i Kathork, dét i sig selv krævede en del!
"Så jeg ville holde op med at skabe mig som en lille hjælpeløs sydlændingetøs der ikke kan noget selv, hvis du vil vise mig, at du er i stand til noget som helst!" sagde hun, denne gang ganske alvorligt, mens hun gik tættere på ham.
"Dit ustyrlige temperament morer mig ualmindeligt meget, hvad kan i sydlændinge overhovedet, i kan ikke jage, i kan ikke sige fra, i kan ikke stå op for jer selv, i tør ikke sige jeres mening, og i lader vildt fremmede træde på jeres ære. Hahaha!" sagde hun hårdt, mens hun igen grinede af Alexander, det var tydeligt at hun tirrede ham, og at det kun var til hendes store morskab

Lillesøster til Tarrak

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12