Han kiggede en smule undrende på hende, hvorfor sagde hun det sådan? Kunne hun ikke bare rejse ud i verden hvis hun ville? Han blev lidt fanget i hans egne tanker inden han vendte sin koncentration imod hende igen, og kommenterede på det hun havde sagt.
"jamen hvis du gerne vil ud at se verden kan du så ikke bare pakke sammen og rejse ud?" han sendte hende et smil, det havde ikke været noget problem for ham, men måske hun alligevel så sin familie ofte nok til at hun ikek ville langt væk fra dem? Han havde jo selv valgt at forlade hans familie lang lang tid før han rejste ud af bjergene. Han kunne ikke lade være med at slippe et lille indeklemt grin da han så hendes en smule besmertede grimasse da hun rodede i sit hår.
"Da jeg var ret så ung, valgte jeg at rejse fra min landsby ud i bjergene, jeg ville opleve verden allerede dengang. Så jeg begyndte at rejse rundt i bjergene alene og klare mig selv. Men en af de mange dage jeg var der ude, begik jeg den fejl at bevæge mig igennem et pas uden at kende forholdende. Under gennemrejsen skete der så et stenskred." han stoppede kort og sendte hende et smil, ville lige sørge for at hun ikke troede det var besværligt for ham eller noget i den stil, men alligevel skulle han lige bruge tid til at tænke over hvad han havde tænkt sig mere at sige til hende.
"Så jeg blev fanget i stenskredet, slået omkuld og fanget under sten, sammen med mit ene øre som lå mast under en sten. Så for at være ærlig var jeg ekstremt heldig, da den sten lige så godt kunne være landet på mit hoved. For at komme fri, var jeg nød til at rive min ene arm fri fra stenene." Han hentydede til armen med alle arene på, inden han fortsatte sin historie. "Og skære det meste af mit øre af." han stoppede der med at fortælle, da resten af historien hovedsageligt bare var om hvordan han lærte sine evner at kende og derved overlevede. "Undskyld den meget lange historie, men det er ikke altid lige nemt at forklare ting kort." han grinede lidt som han rystede på hovedet af sig selv og kiggede ind i ilden.