Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 01.12.2015 16:43
Florence små grinte for sig selv da hun kunne høre vandet plaske rundt inde på den anden side af væggen. Hun tog sig slør af og knappede sin krave op. Hun lagde sit tøj fra sig på et bord og tog en balge med det nyvarmede vand og blandede sæbe i det. Hun tog en svamp og begyndte at vaske sig fra tå til top på en skammel med fødderne i vandet.
Hun vaskede sit hår og hælde balge vandet ud over sig.
Det var ikke så ofte hun havde tid til at være i det store bassin især uden nogen andre deri så hun satte sit korte hvide hår op og trådte forsigtigt i kvindernes del af det og åndende udmattet ud.

Credit: tofuvi.tumblr.com
Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 01.12.2015 16:51
Makoto hørte hende smågrine men tænkte at det nok var meget sjovere på pigernes side af væggen. Han legede lidt med vandet med hænderne og sæbede sig så ind en ekstra gang for at være sikker på at alt var rent. Han kunne godt lide at være ren og nu hvor han ikke længere havde en skade at tænke på, slog han sig løs og plaskede lidt rundt i bassinet. Han blev dog enig med sig selv om at han nok skulle præsentere sig overfor kvinden. "uhem..." begyndte han tøvende at tale til hende bag sivvæggen. "Hvad hedder du egentlig? Jeg hedder Makoto Viltess."
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 01.12.2015 17:00
Florence som havde haft lukkede øjnene kikkede hen imod sivvæggen. "God aften Makoto, mit navn er Florence Desjardins" svarede hun med en afslappet stemme. Det var ikke så ofte hun blev på fornavn med folk der kom til kirken. "Men folk plejer bare at kalde mig Søster Fleur" sagde hun og pustede til nogle af sæbe boblerne hun havde taget med sig fra sin krop. Vandet var efterhånden blevet varmt og det gav hendes en fornemmelse om hvordan det var at have normal krops temperatur. En for for guilty pleasure hun havde haft siden hun var helt lille.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 01.12.2015 18:07
Makoto smilede over at hun svarede. "Hej Florence. Vil du være min ven?" spurgte han og gik op ad vandet da han havde fået varmen. Han ledte lidt efter nogle håndklæder men fandt dem så og begyndte at tørre, først sin overkrop og sit hår og dernæst hestekroppen. Han bøjede sig i nogle halvsmidige stillinger for at nå alt, men overraskende nok kunne han faktisk nå hele sin krop. Han sluttede af med at tørre halen hvor fletningen næsten var gået op. Han sukkede lidt da han så det. Han kunne godt flette en ny, men han var ikke så god til at flette. Han pillede fletningen op og gav sig til at flette en ny, rodet fletning som kunne erstatte den gamle.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 01.12.2015 22:27
Florence smilte bare til hans anmodning om venskab, hun syntes det lå lidt i hendes opførsel at venskab nok skulle komme ud af det. Hun lagde hovedet tilbage på kanten af bassinet med lukkede øjnene.
Lidt ubevist begyndte hun at nynne, det var ikke helt det samme som at synge i katedralens store sale men det gav alligevel en fin klang syntes hun selv hernede i kælderlokalet. Hendes nynnen blev til er vers fra en af de sange de sang under kriser som krige og nød for at lette håbet og troen for folk. På tråds af at de blev sunget i kirken i sådanne stunder var det blide toner med opløftende tekst der lovede lysere tider.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 01.12.2015 22:33
MakotoSmilede lidt da hun begyndte at nynne som svar. Han havde mest lyst til at hoppe i vandet igen, men nu var han lige blevet tør. Han tog tæpperne om sig igen for ikke at miste varmen han lige havde fået. "Du synger smukt." fortalte han hende omme bag væggen. "Er det sjovt over på pigernes side?" spurgte han så en smule dumt måske. Han havde ikke været derover så det kunne godt ske der var både historiefortællere, hånddukker og glaserede æbler. Han drømte sig lidt væk, hvis bare han havde haft en ordentlig barndom.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 01.12.2015 22:42
Florence stoppede og vendte sig om så hun havde sine dryppende arme hængende ud over bassin kanten. "Der er ikke nogle synderlig forskel. Jeg tror bare vores skamler er lidt lavere" sagde hun imens hun kikkede lidt rundt for at finde forskellene. Udover skamlerne var 'rummene' identiske. Hun rejste sig op ad vandet og trådte ud på det glatte gulv. Hun rakte ud efter et klæde og begyndte at tørre sig af.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 01.12.2015 22:47
Makoto nåede lige at høre hvad hun sagde da et brag lød fra endnu et lyn der slog ned. "..Mon det vækker de små med det tordenvejr?" spurgte han en smule retorisk... Selvfølgelig var der nogen der lå vågne når de havde mistet alt og var et fremmes sted. De var sikkert i chok mange af dem og kunne næppe sove selvom de var trætte. Makoto havde ondt af dem selvom han aldrig selv havde prøvet at miste. Han havde jo aldrig ejet noget... Dog havde han mistet sin bedste ven til sygdom og tanken fik hans øjne til at blive blanke. Han så ned og sagde ikke mere lige nu.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 11:48
Efter florence havde tørret sig af tog hun sin kjole på igen og knappede kraven op nakken. Hun slyngede sit nonneslør over armen og gik ud til Makoto. "det henner ja med det her vejr, men de har en voksen med sig eller har fået tildelt sig en til at passe på dem hen over natten" sagde hun og fjernede sit hår fra nakken "Vil De gøre mig den tjeneste at knappe min krave helt op i nakken jeg er ikke så fingrenem når jeg ikke kan se hvad jeg laver" sagde hun og vendte ryggen til Makoto da hun stod foran ham.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 12:25
"Ja." svarede Makoto og knappede hendes krave. Han syntes det var lidt mærkeligt at hun gik med den.... jah og alt det andet. Han gik jo ikke med tøj så han havde lidt svært ved at forstå det. "Sådan ^^" Smilede han og tog hænderne ned da han var færdig med at knappe hende, selvom han nu syntes at hun skulle have beholdt tøjet af. Dog sagde han ikke noget til det. Han samlede tæppet op over sine skuldrer igen efter det var røget ned på hans ryg og skuttede sig lidt. Det var hyggeligt sådan at have tæpper.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 12:37
"Mange tak" sagde hun og rettede på sit hår inden hun lagde sit nonneslør hen over det. Hun følte sig altid mere sikker når hun var iført sit tøj da hun altid havde fået af vide det var det repræsenterede hendes rustning for verdens udåd og ondskab. Florence vendte sig om med et smil "De skal vel..." hun stoppede dog bræt og hendes smil forsvandt som dug for solen da hun så på ham igen. Hhn stirrede på hans bare mave, overkrop, ansigt... og hals. "Have et sted at overnatte.. De kan jo ikke bare blive i kælderen" sagde hun og smilet var hurtigt tilbage igen. "hvor godt har De det med smalle trapper?" spurgte hun og samlede hænderne bag ryggen.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 13:18
Makoto Lagde hovedet på skrå da hun standsede sin snakken og han betragtede hende som hun stirrede.. Havde han gjort noget galt? Han så lidt ned af sig selv, måske var der noget ivejen. Men så begyndte hun at tale igen og hendes smil vendte tilbage. Han vidste ikke lige hvad der var gået galt men han valgte ikke at tænke mere over det. "Jeg har svært ved at gå ned af smalle trapper, men det er fint at gå op ad. ^^" forklarede han venligt.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 13:22
Florence så ned og lagde sin ene hånd over munden imens hun tænkte sig om. "Nej så går det nok ikke så højt oppe" sagde hun for sig selv. Hun vendte sig om og gik hen til pejsen der holdt vandet varmt og slukkede ilden igen. "Jamen så må de få æren af at overnatte i vores bibliotek." sagde hun lystigt imens hun gik med raske skridt rundt og slukkede falkerne og åbnede døren for Makoto til at kunne ud af badekælderen.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 14:21
Makoto nikkede lidt. "Tak." sagde han taknemmeligt og gik foran hende gennem døren hvorefter han ventede på hende. Hun kendte vejen til biblioteket. Han selv kunne ikke læse så bøger havde ikke en særlig stor interesse for ham, dog kunne han nemt blive imponeret over de tegninger der var i bøgerne. Han fulgte stille med. Stille fordi han ikke ville vække de familier der sov.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 14:30
Hun lukkede døren efter sig, trak op i sin kjole for ikke at træde i den og trippede op ad trappen. Ned af gangen som de kom fra før åbnede Florence en af de midterste døre der førte til en anden gang. Dette stod på et stykke tid indtil de stod i et stort rum med vinduer der lignede dem fra det store kirkerum, bare mindre.
"De skal være velkommen til at læse i de bøger vi har stående" sagde hun og tænde op i det lys der var i biblioteket og gik hen til et hjørne med nogle bænke og stole. Hun rykkede rundt på dem så de formede noget der mindede om en seng. Hun vendte sig så og så triumferende på Makoto over hendes nyskabte sove kammer til ham.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 14:49
Makoto så rundt i det store bibliotek. "Det skal du ikke være bange for at jeg gør. Jeg kan ikke læse." forklarede han og grinede lidt. Han var blevet i godt humør efter et bad, ly og læ. Desuden syntes han at dette var meget luksus. "Du behøves ikke det der, jeg sover på gulvet." forklarede han. Han var bange for at bænkene skulle knække under hans vægt så han ville helst ikke prøve på at lægge sig på dem. Han smilede stort og venligt til hende. Han havde tæpper og det var mere end rigeligt til at han kunne sove. Han var meget træt så han kunne næsten sove ude i regnen hvis det skulle være. Endnu et brag lød og et glimt af et lyn kunne ses. Det var måske en smule skummelt, men ikke for Makoto.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 14:59
Florence's smil blegnede lidt og hun så lidt ned "oh, jeg er ked af hvis jeg gør nogen ulejlighed" sagde hun og flettede fingrene foran sig. Det var ikke så ofte at folk afviste det hun gav fra sig så det virkkede næste akavet at begå den fejl.
"De.. sagde De ikke kunne læse" sagde hun næsten mere til sig sen til Makoto inden hun trådte til side så han kunne lægge sig ned ved siden af bænkene istedetog gik så ned igennem en af bibliotekets rækker af bøger inden han kunne nå at få et ord indført.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 15:06
Makoto smilede bare til hende. "Det skal du ikke tænke på, men der er ingen grund til at jeg lægger mig på jeres fine bænke, de går bare i stykker." forklarede han og lagde sig ned ved siden af bænkene dog med oprejst overkrop så han stadigvæk var opmærksom på hvad der skete omkring ham. "Ja, jeg kan ikke læse. Jeg har ikke gået i skole og faktisk har jeg ikke rigtig brugt min barndom særlig fornuftigt."
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 02.12.2015 15:30
Florence var væk i et par minutter hvor efter hun godt til syne igen fra bag en reol men 6 brede men tynde bøger i favnen. Hendes smil var tilbage da hun trippede spændt hen imod ham. "Jamen så hber jeg du vil sætte pris på dem her" sagde hun og satte sig på knæ foran ham. "Der er ikke mange der rent faktisk vil kikke i dem ud over mig selv da folk er mere interesseret i nedskrevet viden" fortalte hun og lagde dem foran ham. Der var titler som "Sølvflodens farver", "Dybt i Mørkets skov" og "Krystalbjerges Mysterier" og hun åbnede selv en af dem og gav sig til at kikke i den. Alle sammen bøger fyldt med malerier af Krystallandets forskellige områder og byer.

Makoto Viltess

Makoto Viltess

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 233 cm

Taco 02.12.2015 15:35
Makoto så på hende som hun kom gående med de større, men tynde bøger. Han kiggede med i dem da hun bladrede i en. "Wauw." udbrød han stille. Det var flotte billeder. Han var imponeret, men der skulle heller ikke så meget til at imponere Makoto. Han Tog selv en bog og kiggede på første side. Han kunne kigge i den i evigheder, men den gik ikke. Han var her jo for at få søvn, men spørgsmålet var om han overhoved ville komme til at sove nu. Han trillede om på ryggen og lå med armene strakte og bogen over sig hoved. Det var lidt svært at bladre sådan, men det gik.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0