Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 21:25
Hun smilede til ham og pustede på sin pote, der stadig gjorde lidt ondt.
"Du er stolt af dem?" spurgte hun og nikkede mod vingerne. "Det kan jeg godt forstå, de er meget flotte ... Men det må være svært at jage med dem.. og komme rundt mellem træerne." Hun lagde hunvedet på skrå til den modsatte side igen. "Jeg kan ikke regne det ud. men nu kender jeg ikke mange racer, og jeg er temmelig dum!" Hun grinede og slog sig let mod hovedskallen. Hun havde så tit fået at vide, hun var dum, så hun var udmærket godt klar over det.

Base: autumnpixels doll af mig
Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 21:36
han vidste ikke rigtig om hun var så dum som hun sagde eller om det bare var for sjov" hmm...tja det er jo bare vinger, men jeg jager ikke og hvis jeg vil jage kan jeg bare skille det hele fra hinanden også lede efter det jeg søger "smiler han lumsk selvom Le chaos var ond så kunne jo sagtens være venlig, han så på hende lidt " hører her ihsan du skal ikke lade folk gør dig dum hvis du ikke er det "
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 21:41
At han kunne være venlig, var hun ikke i tvivl om. Han var venligere mod hende end så mange var det, og hun følte sig godt tilpas over hans ærlighed. Så skulle hun ikke tænke så meget.
"Det var smart," sagde hun med en let latter. "det vil jeg også gerne kunne! I stedet har jeg bare de her!" Hun holdt hænderne op for ham og skød sine kløer ud, så han kunne se dem. Hans næste ord fik hende til at rødme let.
"Jeg tror nok, jeg er dum" sagde hun tænksomt, "jeg forstår mig ikke rigtigt på mennesker og deres måde at tænke på og leve på, og der er mange ord, jeg ikke kender. Det forvirrer mig. Kijo siger, det er fordi jeg er blevet holdt fanget mens jeg voksede op, så jeg ikke har lært det, men jeg tror jeg er dum, fordi min mor forsøgte at dræbe mig, og så skete der noget med mit hoved." Hun så lidt trist ud ved tanken om det lange fald på hovedet, da hun var barn. Det var noget, hun ikke havde fortalt til nogen før, ikke en gang Kijo.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 21:50
Le chaos fik for første gang i hans liv ondt af hende men det gik over igen, men det var første gang han havde oplevet det overfor en person han ikke kende.
han stille sig helt hen til hende sådan hun lige kunne holde varmen ud men kun lige holde den ud.
" hører her ihsan du skal ikke finde dig i noget jeg tror på du kan blivetil noget stort "han førte sin hånd på hendes hage og rykkede hendes hovede sådan han kunne se hende i øjne " du skal bare tro på det "
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 22:01
Hun lod ham rykke sit hoved og udholdt ganske rigtigt lige varmen. Hun så ind i hans øjne med sine egne grønne, let undrende, men også meget taknemmelige.
"JEg finder mig ikke i ret meget, men nogen gange prøver jeg at være klog. Jeg angriber ikke hvis der er for mange, eller hvis jg er hvor, jeg kan blive set og fanget, jeg kommer ikke de steder, jeg ikke er velkommen, og jeg forsøger at holde mig ude af problemer, selvom det ikke latid lykkes. Men jeg finder mig ikke i ret meget!" Det syntes hun i alt fald ikke selv, hun gjorde, og slet ikke i betragtning af hvad, hun var. "Og jeg tror ikke, jeg kan blive noget stort. Ikke i en menneskeverden. At være i live og have min veninde og min Kijo er nok for mig. De gør mig glad. De holder mit humør oppe, når folk er dumme ved mig." Hun smilede blidere end før ved tanken om de to.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2012 22:06
han så på hende msåke var det nemmer at prikke til hende angående den vampyr halløj" dit problem er selvtilid, det er du mangler ser du mig jeg mangler ikke noget jeg har det hele, der er ikke noget der gør mig ked af det eller glad, hvis en af mine søskende døde synd så måtte de bare passe bedre på "Le chaos kunne godt virke kold og ligeglad, men sådan var han bare som person
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 19.01.2012 22:21
Hun lagde hovedet let på skrå og smilede lidt forsigtigt.
"Men du mangler jo at føle dig glad?" sagde hun stille. "Det er en dejlig ting, og det er jeg meget meget glad for, jeg kan føle. Jeg har selv mistet mine søskende, men der rører mig ikke. Det rører mig ikke at slå ihjel eller se nogen dø, bortset fra hvis det er mine venner. Dem der betyder noget for mig, og der er ikke mange, der opnår den status." Hun så roligt på ham.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 21.01.2012 10:55
Le chaos vidste at denne person var en der også hvade masser af glæde i sig men som var i stand til at hade kraftigt" tsk...jeg har min måde at være glad på "smilte han ironisk." men jeg er faktisk mere interserret i din vrede til den der person som du fortalte om "han så undrene på hende og håbede på hun vil fortælle om det
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 21.01.2012 16:38
Hun sukkede og lagde hovedet på skrå, mens hun slog ud med armene.
"Det hele startede da min veninde og jeg var på eventyr og han overraskede os. Så bed han hende, så hun blev til en vamf... en vampyr ... Nu er hun ved at dø, fordi han ikke vil give hende sit blod ... Det er meget simpelt, hvorfor jeg hader ham, men desværre er min venindes had blandet op med følelsen af, han har bidt hende, og hun er mere forvirret end jeg er. JEg hader ham bare og ønsker ham væk så snart jeg har skaffet hans blod." Hun slog lidt med hovedet, så de flammerøde lokker dansede.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 21.01.2012 16:48
Han mærkede hende had og det var det han ville opnå" jamen du har vel også følser for ham nu? altså du tænker på ham så meget at du har en følse for ham mere ind had?Le chaos vil virkelig gerne ha at hun slap sin vrede fri, for han vidste den gemte sig i hende og hvis hun nu bare kunne gå mere amok så vil det være det bedste
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 21.01.2012 16:59
Hun fnøs let.
"Ingen følelse andet end rent afsky og had for ham, nej," sagde hun og knyttede sine næver. "Jeg forsøger at holde ham ude af mine tanker fra tid til anden, men så længe Maki er i livsfare er det svært ... Men han er virkelig ikke det værd!" Hendes øjne glimtede farligt, og hun viste tænder i en lydløst snerren.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12