Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 02.12.2010 09:45
Netrish nikkede taknemmligt "Det er meget generøst af Dem". Der var ikke mange der havde overskud nok til at byde andre til bords, og da slet ikke med de stigende skatter. Det var hårde tider for alle, men især for dem der hovedsageligt levede af andres taknemmelighed.

En mild, varm latter besvarede vagtens sidste kommentar, og Netrish satte farten op for at holde trit med ham. Hun brugte begge hænder til at holde sin hætte på plads mens de løb, men det hjalp et fedt. Hendes kappe var allerede gennemblødt, og derfra tog det ikke den intense regn mange sekunder at gennemvæde resten af hende.

Men tros regnen, førte Netrish dem sikkert igennem byens gader mod den kro hvor hun og Lurrien boede. De endte hurtigt i den fattigere del af byen. Det var der, inde på en lille sidegade, at de fandt deres destination. På det knirkende skilt over døren hang et udskåret svinehoved, der identificerede stedet som 'Det halve svin'. Det var ikke et sted med meget omdømme, for der skete sjældent noget. Ejeren var en halvblind gammel mand, og klientellet var oftest bare bønder, der trængte til en pause fra deres koner.

Netrish åbnede hurtigt døren blev mødt af den efterhånden velkendte stak af sure tær og gammel mælk. Hun holdt døren så Asbjörn kunne nå ind i varmen. Netrish slog hætten ned. Hendes hår klæbede lige så meget til hendes ansigt, som hendes tøj gjorde til hendes krop. "Jeg går lige op og snakker med Lurrien" sagde hun med et lille smil, og forsvandt op af trappen ved siden af bardisken.
Stedet var ikke særlig stort. Udover bardisken og trappen var der klemt 6 borde ind, med tilhørende bænke, og det efterlod ikke meget gulvplads.

Kort efter Netrish var forsvundet op af trappen, gik døren til baglokalet op. Ud kom en gammel, gråhåret mand, i en beskidt skjorte og et endnu mere beskidt forklæde. "Hvem kommer? Er det dig Neelah?" kaldte han ud i rummet mens hans dårlige øjne prøvede at finde hvem end der dryppede på hans gulv.
You got what everybody gets. You got a lifetime.

Asbjørn

Asbjørn

Tidligere byvagt

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 192 cm

Alwyn 02.12.2010 17:49
Da den unge præstinde havde talt om 'kroen', havde Asbjörn selvfølgelig straks tænk på den velkendte, og i disse stunder måske ligefrem eksklusive Kro i Tusmørkedalen. Dog gik det op for ham, i takt med at fint-klædte mænd og kvinder i bybilledet blev skiftet ud med tiggere og smalle gader, at de ikke var på vej hen til "Kroen", men et helt andet sted. Byvagten genkendte området, og det var skam ikke fordi det var fyldt med kriminelle sind eller voldsforbrydere, men snarere fordi det var et af de få steder i landet, hvor han ikke behøvede sende sine vagter ud ugentligt. Dette beskedne dog tydeligt fattige område, havde ry for ikke at have ry. Hvilket måske var lidt ironisk.

Asbjörn måtte indrømme, at han selv havde måttet skære lidt ned på mange af livets goder, efter de stigende skatter og urimelige plyndringer, som fandt sted. Heldigvis for ham, var byvagterne lidt hellige, når det kom til lønnen; de mistede ikke mange penge, men de mistede selvfølgelig noget. Man Asbjörn klagede ikke; han havde skam set hvordan folk omkring ham havde det. Naboer og venner måtte gå fra hus og hjem. Byvagten frygtede at fattiggården ville genåbne, hvis dette fortsatte!

Endelig nåede de frem. Præstinden åbnede døren og byvagten takkede, da han kom ind i krostuen. Der gik ikke mange øjeblikke, før det gik op for Asbjörn, at han bestemt ikke hørte hjemme her. Stedet var fyldt med bønder - hvilket han ikke havde noget imod, men de var bønder og ikke andet. Ikke en eneste adelig. Ikke en eneste læge. Ikke engang en tømrer! Byvagten hørte at kvinden, som nu havde ført ham helt hertil, gik. Han så hende forsvinde ud af rummet og følte sig pludselig helt alene i verden. Han stod blot dér, foran døren. I en kro, fyldt med mennesker, som dag ud og dag ind passede høns og høstede korn. Asbjörn selv var jo langt højere stillet i fødekæden. Han var byvagt. En ædel kriger. Sådan da.
Asbjörn lod blikket glide ned ad sig selv, og opdagede at han jo faktisk ikke havde sin uniform på. Faktisk var det eneste, som indikerede at han var en vagt amuletten, der hang på sin plads om hans hals. Han stobbede den straks ind under skjorten. Man kunne lige så godt forsøge at passe ind.

Asbjörn vidste ikke helt hvad han skulle gøre nu. Han stod forsat blot indenfor døren, og lod blikket glide henover forsamlingen - dog uden at stirre. Han vippede en smule på fødderne, og fornøjede sig med den sagte knirkelyd, som det gav. Der gik dog ikke lang tid, før en række mænd sendte ham advarende blikke - måske var det ikke en god ide at vippe på en kro. Pludselig skete der noget - eller pludselig og pludselig; der var faktisk ikke gået så lang tid, siden præstinden havde forladt ham, men det virkede allerede som en evighed.

Så pludselig stod der en ældre mand i den modsatte ende af krostuen, med blikket rettet imod byvagten. Den ældre talte og den unge forholdt sig tavs. Asbjörn forventede at den ældre snakkede til en anden person, hvilket han jo i grunden også gjorde... Med blikket vendt imod byvagten...
Det gik op for Asbjörn at denne 'Neelah' kunne være præstinden, hvis navn han endnu ikke havde fået fat på! Men på den anden side, så kunne det også være hvilken som helst anden person - hell, det kunne endda være en mand. Hvordan skulle han vide det? Måske var det præstindens søn. Eller en helt anden ... hvilket det jo nok var.
"Ugh... Nej Hr., mit navn er Asbjörn." svarede han endelig, efter en del overvejelse. "Jeg beklager... Altså at jeg ikke er Neelah. Jeg beklager ikke over mit navn." Han tav. Hvorfor tale, når det tydeligvis var klogere at være stille?
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 03.12.2010 13:09
Den gamle mand kløede sig lidt i skægget. "Nårh ikke? Jeg var ellers sikker på jeg.." han mumlede lidt for sig selv og rodede lidt rundt bag disken. Pludselig stoppede han dog og kiggede over mod døren, hvor Asbjörn stod. "Men kom da ind Asbjörn! Du står jo der og drypper. Kom og sæt dig, så skal jeg finde dig noget du kan varme dig på" sagde han indbydende og begyndte igen at rode en smule forvirret rundt bag disken.
De 5 bønder der ellers var til stede, og sad sammen ved bordet nærmest disken, mistede derefter hurtigt interessen for Asbjörn, og vente tilbage til deres snak om en ødelagt plov, dårlige tider og hvordan den forbistrede regn skyllede deres vintersæd væk.

I en tid var det som om Asbjörn slet ikke eksisterede i den lille kro, men heldigvis gik der ikke længe før Netrish igen dukkede op på trappen. For foden af trappen stoppede hun kort og vendte sig mod bardisken "Godmorgen Gram. Jeg er lige tilbage for en kort bemærkning, men Lurrien er her stadig" sagde hun til den gamle mand, der stoppede sin forvirrede søgen, og vendte sig mod lyden af hendes stemme. "Ja det er fint Neelah. Jeg skal nok tage mig af den lille spirrevip når han får øjne!" svarede han og gnækkede lidt for sig selv.
Netrish nikkede for sig selv, og fortsatte hen til Asbjörn. "Han sover stadig deroppe. Jeg lod ham vist være lidt for længe oppe i går" sagde hun stille og smilte.

Asbjørn

Asbjørn

Tidligere byvagt

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 192 cm

Alwyn 04.12.2010 22:47
Asbjörn kastede nogle hurtige blikke rundt. Han priste sig lykkelig for at have taget sit arbejdstøj på i dag. Han ville ikke have passet særligt godt ind, havde han været iklædt en rustning og dyr kappe. Han følte sig næste godt tilpas - men også kun næsten!

Da den ældre herre bød ham ind, satte han straks i bevægelse. Det var den ene kommando han havde ventet på og han gik da også hurtigt op til bord nær disken, for at sætte sig til rette.
"Mange tak, hr." takkede han ydmygt og sendte den ældre herre et smil.
Bordet ved siden af var bemandet af nogle bønder. Byvagten spidsede ører, og lyttede til bøndernes samtaler. Ganske interesseret, faktisk. Asbjörn selv var jo en amatør-bondemand, så når han fik chancen for at få nogle små råd og tricks, så tog han gerne imod dem. Det tog ikke lang tid, før det gik op for Asbjörn at han var ganske alene i denne lille kro. Og lige som han havde tænkt den tanke, kom præstinden tilbage til krostuen. Byvagten betragtede hende indgående og lyttede til hendes ord. Den gamle mand hed altså Gram. Og hun hed Neelah.

Da præstinden nu satte kursen imod Asbjörn selv, rejste han sig straks med hånden bag ryggen, som man nu stod, når en dame var ved at sætte sig. Det våde hår og tøj fik ham til at fremstå lettere pjusket, men hans holdning indikerede at han ikke "bare" var en almindelig bonde.
"Så var det nok klogest at lade ham sove, så han kan få sin energi tilbage. Skoler De ham? Nej undskyld, det vedkommer selvfølgelig ikke mig. Skal vi sætte os og få lidt at spise? Jeg fik forresten aldrig introduceret mig selv." han rakte sin hånd frem imod hende, med et mildt smil. "Asbjörn Peregrine."
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 05.12.2010 23:20
Netrish smilte da han rejste sig for hende. En mand med manerer var en kærkommen afveksling fra de bønder og bøller hun ellers havde med at gøre. Hun var på ingen måde en kvinde der gad hoffet eller gav meget for adelen, men en simpel, dog sjælden ting som manerer var altid nogen hun nød.
Hun rakte ham sin hånd og nejede. "Netrish Nardarlah, eller blot Neelah hvis De foretrækker" hun rettede sig op igen "Det har været en fornøjelse at møde Dem Asbjörn"
Efter deres introduktion bevægede Netrish sig om på den modsatte side bordet mens hun trak sin gennemblødte kappe af. Hun lagde den over bænken og satte sig derefter ned overfor Asbjörn. "Men for at besvare deres spørgsmål, så ja, jeg underviser ham til min bedste formåen"

Asbjørn

Asbjørn

Tidligere byvagt

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 192 cm

Alwyn 08.12.2010 12:50
Efter deres introduktion satte Asbjörn sig atter til rette på stolen. Han ville have fuldt hendes eksempel, og smidt overtøjet, hvis han da egentlig havde båret noget. En lys skjorte og grå-grøn vest var alt han havde på overkroppen, og han så ingen mening i at tage vesten af, eftersom der alligevel ikke ville være noget tørt under den. Han sendte endnu en taknemlig tanke til hesten Cotton, som var skyld i denne lemfældige påklædning.
Indvendigt gentog han præstindens efternavn et par gange, dels fordi det var lidt usædvanligt efter hans mening, men også fordi det ligge skulle ind og vende. Efter al den tid de havde spenderet sammen i dag, så skulle det da lige mangle, at han glemte hendes navn.
Han satte sig ret på stolen og vendte opmærksomheden imod hende. Han hørte hvert et ord, som forlod hendes læber, og nikkede bekræftende når hun talte.
"De opdrager ham helt alene? Hvor gammel er drengen?" spurgte han roligt. Asbjörn kendte dels godt til ansvaret, når det omhandlede at holde øje med uromagere. Han trænede jo selv håbefulde unge mennesker, i nærkamp og strategi. Det kunne meget hurtigt blive meget hårdt.
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 25.12.2010 21:12
Netrish nikkede roligt. ”Det er blot ham og jeg. 14 er han. Jeg har hørt det skulle være en problemfyldt alder for krystalisianere, men det har jeg nu ikke mærket noget til endnu.” svarede hun roligt mens hun kørte en hånd igennem håret, for at fjerne det der sad og klæbede til hendes ansigt. Hun havde mødt mange der sagde drenge i Lurriens alder var uvorne og ustyrlige, men hun havde talt sandt da hun havde sagt at hun ikke havde mærket noget til den slags. Lurrien var, alt i alt, en god dreng, og ikke så lidt sin mors dreng.

Der gik ikke længe efter de havde sat sig, før Gram igen kom til syne ved bardisken og banede sig vej til deres bord med en bakke mellem sine let rystende hænder. ”Sååådan der. Så har i lidt at få varmen på”[/i] sagde han mens han fordelte skåle, skeer og krus mellem dem. Suppen var mere eller mindre smagløs og tynd, men ikke nær så tynd som det lune øl der var i krusene. ”Velbekomme”[/i] sagde han med et tandløst smil, inden han begav sig tilbage mod bardisken med bakken.

Asbjørn

Asbjørn

Tidligere byvagt

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 192 cm

Alwyn 26.12.2010 19:26
Asbjörn rettede sig op på stolen og nikkede til alt hun sagde. Selv mindede han sin egen ungdom. Teenage-årene var ikke altid helt nemme, hverken for forældre eller børn. Han måtte indrømme at han ikke selv havde været helt nem for sine forældre, men sådan var det jo. Han trak på smilebåndet.
"Det kommer nok," lo han og trak på skuldrene. "frist ikke skæbnen."

Det var ikke så ofte at man fandt kvinder alene med børn. Men desværre var det en stigende tendens, havde byvagten bemærket. Mange mænd, unge som gamle, mistede hovedet under den nye lovgivning. Dette sendte mange familier i fattiggården og efterlod en række enkefruer.

Asbjörn satte sig lidt tilbage i stolen, da den ældre mand bragte dem mad og drikke. "Mange tak," Byvagten sendte den gamle et smil og et anerkendende nik, før han atter vendte opmærksomheden imod Neelah.
"Og I bor her?" spurgte han - det havde hun vidst sagt.
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 27.12.2010 11:27
Netrish nikkede taknemmeligt til Gram inden han gik, og lagde hænderne om det lune krus og smilede mens han lo. Det var så sjælden en ting efterhånden, at hun næsten helt havde glemt den varme følelse der spredte sig i brystet når en mand lo fra hjertet. Og så hjalp det da også at han havde en ganske behagelig latter!
"Vi bor her så længe vi er i byen, ja. Gram og jeg har efterhånden en del historie sammen, så han lader os bo her gratis" hun smilede "Det er ingen luksus kro, men det giver mig da mulighed for at vise Lurrien lidt flere af byens undere end vi ellers ville have haft tid til" svarede hun roligt og tog tog en tår fra sit krus med en lille rynken på næsen. Det smagte ikke ligefrem godt, men det gav da varmen. Hun kiggede en smule på den pisgule væske i kruset inden hun igen vendte blikket mod Asbjørn og fortsatte "Livet i Kiles tjeneste er ikke ligefrem glamourøst, og siden der ingen rigtige templer er, kræver det at vi rejser meget" tilføjede hun med et roligt, lille suk.

Asbjørn

Asbjørn

Tidligere byvagt

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 192 cm

Alwyn 27.12.2010 19:23
Asbjörn lod sin ske synke ned i suppen, betragtede dens vandede konsistens, samt de små bølger, som var dannet, før han atter lod blikket glide op til hendes øjne. Han nåede at fange hendes grimasse, da hun drak, og trak på smilebåndet. Han ønskede ikke at kommentere maden eller drikkelsen - når mennesker kunne bo her gratis, så kunne man ikke forvente de store festmåltider. Byvagten hævede endelig skeen fra suppens dyb, og smagte på indholdet. Langt fra et festmåltid, måtte han erkende. Men det var varmt og mættede - på en eller anden måde.
Han overvejede stadig, hvordan hun kunne få det hele til at løbe rundt. Egentlig kunne han ikke se hvorledes en præst eller præstinde kunne tjene penge på sit arbejde. Han valgte ikke at tænke mere på det.

Han vidste ikke hvad han skulle sige. Denne kro lå ikke ligefrem i centrum. Den lå i udkanten af byen, hvor folk ikke havde så mange penge i forvejen. Men hvis det passede dem, så var det vel godt.
"Byens undere?" spurgte han interesseret. Hvilke monumenter så drengen mon på?
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 27.01.2011 00:19
Netrish nikkede. "Du ved, ønskebrønden, markedet, det store krystalpalads, katedralen og alt det. Teateret ej at forglemme!" svarede hun med et smil "Ja, det er nok ikke noget særligt når man ser det hver dag, men når man kun er i byen et par gange hvert årti eller mindre så er det noget for sig" tilføjede hun og slog blikket en smule genert ned. Hun kunne levende forstille sig hvor dumt det måtte lyde for ham, at hun tog sin søn med rundt for at se så banale ting som markedet og ønskebrønden, men sandheden var, at hun aldrig havde fundet noget helt som det, noget andet sted i Krysstallandet. Om det var stemningen eller blot stederne i sig selv kunne hun end ikke selv svare på. "Du bor her i byen kunne jeg forstille mig?"

Asbjørn

Asbjørn

Tidligere byvagt

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 192 cm

Alwyn 28.01.2011 15:07
Asbjörn lyttede høfligt til alt hun sagde og nikkede en gang imellem. "Jeg mener at det er vigtigt at vise ungdommen landets kulturelle seværdigheder. De skal jo vide lidt om landet." påpegede han og trak en anelse på smilebåndet. Han huskede selv hvordan han var blevet introduceret til de forskellige seværdigheder i byen, da han havde været en lille dreng. Der var mange gode minder. "Jeg tror, at mange af de folk, som netop ser katedralen eller paladset hver dag, taget det forgivet. Så det er bestemt positivt at du tager tid til at vise din søn omkring."
Han rettede sig og tømte sin suppe. Endnu var den lidt kedelig, men i det mindste var det mad. Man skulle spise når man kunne - det var hans holdning. Eller, det var det vel egetlig ikke. Han spiste når han var sulten. Hvilket måske gav mening.
"Her i byen? Nej nej. Jeg har en gård i Medianen," sagde han med et smil. "Når man arbejder i byen, så er det en lettelse at kunne trække sig tilbage på landet." indrømmede han. Han nød sin gård. Der var intet så godt som hjemmet.
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 14.02.2011 19:57
Netrish nikkede "Jeg gør hvad jeg kan for at vise ham alle sider af livet" bekræftede hun. Hun var måske selv Kiles barn, og Lurrien havde også taget Kile til sig, men Netrish havde lært ham om de andre guder ligeså, objektivt, så han kunne danne sin egen mening, og tage sine egne valg.

"Medianen?" gentog hun overrasket "Det er da en lang vej at rejse" hun smilede skævt "Men hvis du og dine mænd ikke laver andet end at holde arenaen ren, så har du vel tid nok?" sagde hun en smule drillende. Hun havde talt så meget selv, at han slet ikke havde haft en chance for at fortælle hende noget om sig selv.

Lurrien Nardarlah

Lurrien Nardarlah

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 153 cm

Lurrien 17.02.2011 17:36
Lurrien kom gående ned ad trappen, små gabende. Han var stort set lige vågnet men havde dog klædt sig på inden han forlod sit værelse. Ned af trappen, indsnusende duften a rummet han steg ned i, han snakkede lidt spøgelset af en pige kaldet Tilda som havde begået selvmord i huset for mange år siden.
Observerende kiggede han rundt i krostuen da han kom ned i krostuen. Han sugede på det øjeblik hvor hans blik gled rundt over lokalet indtryk ind. Han lagde mærke til bønderne som diskuterede nogle bonde ting om plove, regnen og andet som han ikke rigtigt havde noget stort forhold til. Han vidste hvad det var, men ikke stort mere end det og var heller ikke helt sikker på hvordan det skulle bruges.
Hans blik faldt på den rare gamle krofatter Gram og han sendte Gram et smil som han ikke var sikker på om Gram kunne se, men han kunne godt lide den gamle krofatter. "Godmorgen Gram", han lavede et halvt buk som hans mor havde lært ham burde han være høflig over for alle. Tilsidst nåede hans blik til hans mor og en mand han ikke kendte, en halv snes spørgsmål rumsterede rundt i hans hovede og han prøvede at resonerer sig frem til forskellige svar, men selv de svar han kom frem til ledte kun til flere spørgsmål. Han nåede deres bord, og bukkede for manden som Tilda sagde havde præsenteret sig som heddende Asbjørn, "Godmorgen og vær hilset eder Asbjørn?" virkeligt håbende at Tilda havde hørt rigtigt. "Godmorgen Mor" Han gik over og gave sin mor et kram inden han satte sig da Gram kom med en skål grød til ham
Asbjørn

Asbjørn

Tidligere byvagt

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 192 cm

Alwyn 18.02.2011 21:10
Byvagten lo mildt af hendes kommentar. "Javist," indrømmede han, "Det er en tur på nogle timer, men på de lange arbejdsdage bor jeg enten i hovedkvarteret eller lejer et værelse i kroen." Det var ofte et problem, at han havde valgt at bosætte sig så langt væk, men der var mange muligheder i det, syntes han. Det gav rig mulighed for lange spadsereture, stille og roligt arbejde på marken, træning af elever i sommertiden, når byen var for ulidelig, og meget andet. Det var slet ikke noget ringe sted - det var bare en lang ridetur væk.

"Nogle gange kan arenaen være meget problematisk," sagde han muntert, "eller kosten være knækket. Så kan det tage lang tid." Han trak på smilebåndet og derefter på skuldrene. "Arbejdet svinger meget, ro og orden kommer nogle gange af sig selv, og så behøver vi ikke være så mange i byen. Men når der er store handelskaravaner, fester, stormvejr eller andet spektakel, så finder vi ofte os selv i byen i flere dage i træk. Da er Medanien for langt væk." (Jeg beklager at jeg stavede det Medianen lige før. I min verden hedder det Medianen og ikke Medanien xD)

Asbjörn betragtede drengen, som henvendte sig til Neelah som 'mor'. Det måtte så være drengen. Byvagten sendte den unge fyr et skævt smil og et nik med hovedet. "Godmorgen unge Lurrien." lød det fra ham. Han lod drengen få et øjeblik med sin 'morgen'mad, før han atter henvendte sig til ham. "Jeg hører at du får set en masse seværdigheder i byen? Fortæl mig så, hvad synes du bedst om?"
Asbjörn havde normalt ikke nemt ved at snakke med børn - det var ikke fordi han ikke kunne lide dem, men han havde det med at tale forkert til dem. Det kunne ikke beskrives. Nogle gange behandlede han dem for voksent, andre gange for barnligt. Det var svært, syntes byvagten, som jo ellers normalt var vant til at behandle den samme type mennesker; de kriminelle. Dem vidste man altid hvor man havde; med børn var det noget andet. Og så var Lurrien måske alligevel ikke helt et barn.
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Forvirret

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 194 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 22.02.2011 14:25
Netrish smil blev bredt og varmt da Lurrien kom hen til dem. Hun gengældte varmt Lurriens kram, men forsøgte samtidig at undgå at hendes gennemblødte kjole gjorde ham alt for våd "Godmorgen sovetryne" svarede hun drillende.

Som Netrish og Lurrien sad der, side om side, blev en ting dog tydeligt. Nok havde de begge kul sort hår og blå øjne, men der holdt ligheden også op. Fra Netrishs træk var der ingen tvivl om at hun var fuldblods elver. Lurrien derimod bar ikke det fjerneste tegn på at have den mindste smule elverblod i årene overhoved!

Lurrien Nardarlah

Lurrien Nardarlah

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 153 cm

Lurrien 24.02.2011 11:46
Lurrien smilede ad sin mor, om end en let rosa farve dukkede op i hans kinder da hun kaldte ham en sovetryne foran Asbjørn. Han tænkte sig om et øjeblik, som reaktion på Asbjørns spørgsmål, Inden han smilende svarede "Jeg kunne rigtigt godt lide de grønne arealer på katedral området, der var så dejligt roligt, Helbredernes hus var også meget spændene, omend jeg ikke er sikker på hvorfor folk er så bange for at nå Kiles rige. Det eneste de opnår hos en Helbreder er jo at udskyde det uundgåelige og Kiles rige er ikke videre noget at frygte." Lurrien tog endnu en mundfuld som han tykkede inden han fortsatte "Men det var da spændende at se så mange folk som var tæt på at skulle videre til Kiles rige samlet, og så mange som sad fast og ikke ville videre selvom deres tid forlængst var ovre på et sted" Et øjeblik vendte han sig smilende imod spøgelset ved hans side, som stod lige det skridt tættere på kiles rige at de fleste ikke kunne se hende "Ja ja, jeg ved godt at der er en grund til at du ikke vil videre, men det ville nu stadigt være bedst"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12