"Tjo, jeg besidder få kræfter, men det er intet at snakke om, mine øjne skifter farve til tider, og så har jeg en nyopdaget evne inden for telekinese, men den er næsten helt ustyrlig da den er ny for mig!" sagde hun og sendte ham et skævt smil, hun havde ikke tænkt sig at uddybe hendes første evne yderligere, det kunne ende med at blive hendes eneste og stærkeste forsvar, og hun foretrak bestemt at blive undervurrderet, når det kom til fremmede.
Hun lod en hånd løbe gennem en af de lange glatte lokker som hun stoppede sn gang få meter fra Morgoth, denne gang væsentligt mere kry.
"Og Dem? Jeg har svært ved at forestille mig en Dæmon uden nogen form for relationer til magien!", Hendes smil falmede ikke et sekund, mens hendes interesse for emnet steg.
Forsigtigt og diskret lod hun fingrene løbe ned langs siden, til en lille sort bog der hang ved hendes side, deri havde hun noteret det meste viden og de fleste opdagelser hun havde gjort sig, og det trak i hende for at begynde at skrive ned, dette måtte hun tilsyneladene vente med, Morgoth ville højst sansynligt finde det mistænksomt at hun lige pludselig begyndte at skrive ned som en sindssyg.
Hun skævede ind mellem træerne og kneb øjnene en smugle sammen, hun syntes at have hørt et dyr tæt på, men det var nok bare noget hun bildte sig ind, havde hun været alene havde hun alligevel slet ikke været ude på dette tidspunkt, eller i hvert fald ikke i dette område, det var sikkert

Krystallandet