"Jo, det er jeg, men jeg har nu ikke købt ham. Jeg reddede ham fra en grovsmed der mishandlede ham, og da jeg gik til byvagterne overlod de hesten i min varetægt. Jeg kunne ikke bære at se det stakkels dyr misrøgtet." Han fortæller hende det ikke for at få hendes velvilje eller for at imponere hende, det ligger langt fra hans tanker, men han er blot så ærlig, det ikke volder ham skrupler at fortælle. spørgsmålet er dog lidt mærkeligt for ham; det er ikke så tit folk spørger ind til hans økonomi, men han vælger at ignorere det og tænker slet ikke videre over det.
"Hvilket jeg er meget glad for du er!" tilføjer han så med et blændende smil. "Marc Wilhelms gård..." Han tænker kort. "JEg tror den ligger herovre i denne retning... Kan jeg følge dig på vej? I fald jeg skulle være forkert på den, vil jeg snart kunne sige det og lede dig i den rigtige retning - jeg er ikke så kendt her så det gør noget." Hans øjne undskylder for han ikke kan være til mere hjælp end det, men på den anden side er udsigten til at følge hende på vej ikke uvelkommen. Om hun så ikke viser sit ansigt har hun stadig en meget tiltrækkende figur, der ikke just efterlader ham upåvirket.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Krystallandet