Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

hjemme dyrket frugt og grønsags handler

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 08.09.2024 19:47
Cujimi mærkede hvordan manden slap hende og hun faldt ned til jorden. hun kunne mærke pels mod hende, hun kunne mærke hvordan hun blev løftet op i armende på en. det måtte være jack.

der gik næsten en halv nat før Cujimi pludselig vågnede langsomt op. hun tog sig til baghovedet og satte sig op. hun så sig om og fik øje på jack. hun så skamfuldt ned i jorden og tog benene ind under sig. hun skammede sig over at måtte reddes.

Jack havde ført hende til en hule, men vis hun havde været ved bevidsthed kunne hun ha ført dem til hendes hjem. hun lagde armene på jorden og det samme med hovedet. imens sagde hun "undskyld for mit besvær. undskyld for at De måtte frelse mig. undskyld at jeg ikke kunne hjælpe mere til" hun holdte hovedet lavt og holdte kroppen mod jorden.

Cujimi vidste ikke hvordan hun skulle gøre af sig selv. hun havde mest af alt lyst til at løbe hjem og ikke være til besvær for ham igen. Cujimi var svag. hun var ikke særlig stærk og det gjorde hende sårbar.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 08.09.2024 20:20
jack kikket lidt ned over den lille person som så der  lå der ned han ryste på hovdet på og lage en pande mod hendes hånd og tog dem omkring sig og gav den et klim der kom et smil over ham men et også lidt bekymmert et af slages så lage han sig stille ned ved siden af hende og lage og så i  hendes øjne " du var ikke til besvær... men ... du var fantasiks du har ild ligeso mig og min klang den er kun bygge op ved hjælp af ildens styrke " svaret han blidt og tog sin våben skjold frem der var knytte en pote med en ilde kring rundt om men også med små træer ude i siden 

"min famille har lavet med ild i mange generisoner  vors mål er at bygge en halvdyrs pardis men der er lang vej i nu vi befiere slaver og dem som ønsker det kan bo hos os vi tænker ikke så meget over fortiden men fremtiden alle gør deres for at få byen i berdigen "  han kikket lidt ned på ders hænder og smilte svagt  han hadet ikke kunne lappe såret sammen så det gjorder stadige ondt han har måtte sikker sig for at cujimi var i sikkerhed han lugte nok også lidt røget men  men det var ikke godt bad gøre noget ved selv om han haddet vand 

jack  lage stille sin pote mod hendes kind og strøg den blidt med et varmt smil på læben hun hadet brug for at lære at bruge ilden både til det gode og det og pratikes " du har brug for trænigen min ven... der er ikke andet i vejen " svaret han blidt og blinket blidt  han var så trææt  og ud kørt alt den enskter enagie hadet  tageret meget på ham 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 08.09.2024 21:22
hun lå med hovedet ned i jorden og følte sig til besvær. hun lyttede og havde ja ild magi i sig. hun var trænet i det. men hun havde ikke trænet det meget mere efter hendes familie blev brændt ihjel. hun var rigtig bange for ild men hun var også facineret af det.
hun satte sig op igen da han havde lagt sig. hun så på ham og skammede sig stadig. "De har brug for at sove Jack.... jeg skal nok holde vagt" sagde hun og så mod grottens udgang. hun så på ham og lagde en hånd ned på jorden og lod en lille gren fra jorden komme op, den var fra et frø nede i jorden som hun kunne få til at vokse. hun vidste hun trænede begge sine evner. hun vidste at hendes magi var stærk. men hun var ikke fysisk stærk, faktisk ligemodsat.

Cujimi så på grenen som voksede og kom med små blade i toppen. der stoppede hun og strøg den med en finger. der var liv overalt. fra natur til mennesker og dyr. hun elskede naturen og hun vidste at hun kunne meget med sin magi. hun så på jack for at sikre han sov.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 08.09.2024 21:36
jack kikket længe på Cujimi han resjte sig stille op og lage stille armen omkring hende i et kram han ville ikke have hun skulle forsvinde lige med det sammen " kun vis du også sover du fik et slag i hovdet "  svaret han blidt og smilte varmt til hende han lage blidt sit hovde mod hendes skuller men ømmet sig og tog sig på den han faldt ned det gjorder ondt han fjernet alt over tøjet og så sig ned over skudleren den pil hadet ramt ham temlige godt men han kunne ikke nå det sted han sukket og så over på Cujimi med et stille udtryk i ansiget 

" du um du kan vel ikke hjælpe mig med det her jeg tror nok jeg ikke kan nå eller se den " svaret han og vendte ryggen mod sig han måtte jo lappes sammen på en eller anden måde han kunne self godt bruge noget af sin ild til at ranse såret men  men han tænke også det måske var for dumt vis hun var i nærheden han ville ikke srkamme hende mere ind hvad godt var lige nu han sukket blidt og vente på cujimi 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 09.09.2024 17:59
ja hun havde fået et slag i hovedet men hun havde været black outet i en halv nat. så hun var ikke lige træt nu. hun så på ham da han ømmede sig og da han tog tøjet af rødmede hun også selv om det kun var overkroppen. hun så på hans sår og fik endnu mere skyldfølelse. hun var skyld i han var såret. hun gik over ved hans ryg og så på det. "vent lige her. jeg kan finde noget der kan tage smerten. " hun snussede ind og begyndte at gå ud af hulen hvor efter hun kom til en lille plante der virkede lidt vissen. hun satte sig på hug ved den og lod den vokse ved at røre den. hun takkede den og tog et par blade. hun rejste sig og snussede igen. hun kunne lugte noget bestemt... det kunne kun være den plante. hun fulgte lugten og kom til en mørkegrøn plante med lillae blade. hun tog dens rodder og skyndte sig over til hulen igen, uden at løbe.

hun satte sig bag jack og gav ham bladene. "her tyg på dem her. de smager ikke godt men de er gode mod smerter" hun tog roden hun havde plukket og pressede noget sat ud i såret i jacks skuldre. det ville svie meget men han ville ikke få betændelse. "dette vil virke" sagde hun stille og så rundt efter noget til at holde væsken inde i. hun så ned af sig. hun havde sin kimono. hun sukkede. ja det var hendes ynglings kimono men en kimono var en ting, det kunne erstates det kunne et liv ikke. hun rev en strimmel af for neden og bandt den om såret så godt hun kunne.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 10.09.2024 20:01
jack kikket lidt over skulderen da hun sagde han skulle vente her han hadet skam heller ingen problemer at skullle gå nogle steder det var ikke fordi hun skulle følge sig skyld følge for det da hun kom med et blad snusset han til den lidt det var stærkt han trak sig lidt tilbage og kikket ned på  " er det nu også sikkert at tygge på den her jeg er ikke så meget til grønt du ved ulv ?" sagde hanmed et smil på læben  og vfite lidt med den men tog den så ind i munden og tykket på den at det svæg lidt gjorder ham ikke noget man kunne se mange ar på hans krop han var  

at han var en som kæmpet og hadet kæmpet mange kampe i gemmen sit liv han sukket og lage dog ørne lidt til bage han nød hendes begerøgeren han smilte stille " det føltes rat " svart han blidt  og vendte sig rundt så man kunne se hans bryst kasse og  musklere komme frem han så dybt ind i cujimi smukke øje  igen han kunne mærke det svinget lidt og stadige meget efter det hun hadet gjordt men han hadet det meget beder ind før han smilte svagt til hende 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 16.09.2024 16:39
"ja du skal jo ikke sluge det bare tygge på det. det er saften fra bladene der er smerte stillende" sagde Cujimi roligt og vidste da godt han var ulv og selv ulve halvdyr var stadig halvt menneske og det gjorde de godt kunne spise grønt jo. 
Cujimi gjorde alt hun kunne for at behandle hans sår. hun var trodsalt skyld i det. hun så på ham da han vendte sig om mod hende. hun så på ham og gik om bag ham igen for at sikre sig at hendes forbindning på ham var fast nok og ikke faldt af. for ellers ville det jo ikke hjælpe på noget som helst.

Cujimi rejste sig roligt og så på forbindningen der allerede var lidt mørkere. hun havde ikke forstand på at sy så hun kunne ikke sy det om hun så ville. hun så på jack med skamfulde øjne. "det er nok bedst vi tager mod byen så De kan få en healer til at se på det. jeg er trodsalt kun grøntsagshandlener. så jeg ved intet om at gøre sår hele. eller at sy dem." sagde hun og så på Jack og så ned i jorden. hun tog fat i grottens væg da hun var lidt svimmel. mest af alt fordi hun jo havde et slag i hovedet. + hun var virkelig tørstig.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.09.2024 11:33
jack kikket lidt mod sin skulder men kunne ikke helt se det at tage til byen var for lagt at tage de hade gode heler i byen hos ham han kunne godt se det gjorder ondt det her på hende han rejste sig blidt for at gå langsomt hen til cujimi med et stille varmt smil han ragte hende noget vand som han hadet i bælet  han lage hovde stille mod hendes og slappet af men også for at sige han var der for hende " det var ikke din skyld jeg var bare ikke hurtige nok " svaret han blidt og strøg hende over kinden med en forstånde mine

og det var ganske regtit det var ikke hendes skyld hun kunne ikke vide der skete det som skete men det var nomalt  der for jack holdte sig væk fra stigerne netop på grund af det her han kunne godt lide at være der hvor han var lige nu med hende det føltes regtit godt  han kunne dog godt måske forstå vis hun vilel have ham til byen men det ville tage for lang tid 

han forsatte sin små kærteng og ømmet sig lidt for at lænde sig lidt op han tog på skulderen " det ville tage for lang tid mit hjem er tætter på vi har gode helere der så kan du også se det sted jeg kommer fra " svaret han med et smil på læben han løfte hendes hage blidt for at se i  hende smukke øjne med et blidt smil på læben 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 18.09.2024 17:31
Cujimi kunne ikke gøre for det. men hun var bange for at folk hun holdte af blev såret. også selv om de kun var bekendte. hun var bange efter det hendes søster havde gjort. hun nikkede bare og da han sagde det var tættere på hvor han boede trak hun lidt på skuldren. "om det er i tusmørkedalen eller dianthos eller hos Dem er en healer en healer og De har brug for en meget snart. jeg kan ikke lukke sår." sagde hun og smilte forsigtigt. hun ville bare ha at han blev lappet sammen inden han besvimmede med blodmangel pga såret.

Cujimi så på ham og så så ud af grotten. det var stadig tørvejr og det var godt. måske de bare skulle se at komme afsted. Cujimi var dog bekymret. hvad vis hendes søster var i hans hjemby? hun ville ikke mødes med sin søster. en der ville dræbe dem hun havde i familie. hun vidste ikke hvor hendes søster befandt sig men hun kunne være hvor som helst. selv i jacks by.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.09.2024 17:50
 jack gav hende et stille kys på kinden og smilte til hende mens han vendte sig om for at pakke stille sammen men han måtte holde nogle pauser for han svedte lidt men det var måske det smerte stillene han hadet fået der gjorder ham så mærklige måske

han sukket lidt og puste lidt mere mens han prøvet at holde tinge afskilt men han kunne løfte det i et stykke tid han stillte sig blidt over til cujimi og sagde med stille smil på læben " så er jeg klar til at tage af sted "  han kunne godt mærke på Cujimi at hun hvirkede meget nede han sukket stille og to sin pote ned mod hendes hånd blidt han så i hendes øjne også og smilte varmt 

" men vi bliver nød til at forlade stierne for at komme der hen det kun en vej halvdyr ellersådan nogle som mig kender til for at beskytte byen lidt " svaret han stolt og gav et klim i Cujimis hånd han mærkede varmen og gav stille slip i den med blikket rette mod sit hjem han sukket og begyndte at gå 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 19.09.2024 16:55
hun var lidt usikker. hun så på han da han sagde han var klar til at tage afsted. hun nikkede og så frem for sig. hun mærkede han klemte hendes hånd lidt og hun så over på ham og man kunne næsten høre hendes sunk da han sagde de skulle ud fra stierne. hun hadede at gå forbi en sti. men det var nok fordi stier førte en til de rigtige steder mente hun.

hun så på jack og lod ham føre ham. hun gik lidt bag ham og begyndte stille at synge lavt for at berolige sig selv. hun kunne dog mærke som hun sang blev hun mere rolig. hendes stemme var klar også selv om hun havde slået sit hoved. Sangen var nok ikke noget hun kendte til men hun huskede sin mor sang den da hun var barn ja det handlede om pirater og ingen var pirater i hendes familie men det var en dejlig sang synes hun og det gv hende altid gode minder om hendes mor.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.09.2024 19:05
at hun gik og sang gjorder ham ikke noget det hjalp fraktis mere på hans humør han måtte dog stoppe op da de var kommet et godt stykke hen han tog sig på skulderen og lændte sig til træet svedet bagte ned ham han puste og stønede lidt " jeg må holde et hvil " svaret han stille og rolige mens han kikket rundt de var tæt på meget ttæt på men han vidste ikke om han kunne klare et stykke mere  han spå Cujimi med et blidt smil på læben  " din sang gør mig rolige det ellers sjælnden nogle gider synge for mig " svaret han stille mens hans øre vifte lidt rundt i hop en spejer måske lå skjult fra hans klang men det så ikke sådan ud han sukket lidt igen og mærkede hvordan det svæg i skulderen han skulle nok gøre det godt for Cujimi det skulle han nok sørger for men lige nu måtte han tænke på at få sig self hjem 

jack så lidt op og tænke lidt ove sangen det lød som når en mor skulle putte sit barn han vendte blikket mod det " Den sang er det en som din mor sang for dig " svaret jack stille selv han måtte holde sig self i gang for ikke at falde i søvn eller falde om men jo mere han tænke over det jo mere ondt gjorder det sjovt nok også han sukket lidt og vente næsten på ath un ville komme og sætte sig ved siden af ham han holdte stadige hendes hånd i hans pote og hadet ikke givet slip 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 22.09.2024 20:28
Cujimi så på ham da han stoppede op og sagde han måtte hvile. hun stoppede op og så bekymret på ham. hun kunne ikke heale og det gjorde det så meget svære for hende at se ham i smerter. hun sank en klumb og da han sagde hendes sang hjalp på at være rolig og ingen gad synge for ham så hun flovt på ham. "jeg synger for at berolige mig selv. det samme når jeg danser"
da han spurgte til sangen nikkede hun. hun så på ham da han satte sig og rystede på hovedet. "nej De må ikke sætte Dem. jeg ved det er svært men... men vis De bliver træt er De nød til at forsætte, for det kan være farligt at sove når man er blevet beskudt." sagde hun bekymret og så rundt. hun havde lyst til at råbe en vidste ikke om det var smart. hun anede ikke hvem der var her ude. hun så på ham og bed sig i læben. "hvor langt er vi fra Deres by?" spurgte hun og så rundt efter noget hjælp. hun kunne jo ikke bære ham. hun havde ikke nok styrke til det.

Cujimi så rundt og havde helt glemt hans spørgsmål om sangen da hun ville se efter hjælp. hun vidste ikke hvad hun skulle se efter eller hvem hun skulle kalde på for at få hjælp. hun så ind mod skoven. den var dyb og mørk.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.09.2024 18:27
jack kikket lidt med tungt hovde mod cujimi han kikket hen i mod den Retingen hvor stigen var han kunne self godt se den men kunne Cujimi han peget  hen af den lugt stige " vi bor længer inde men det lagt igen... jeg ved ikke om jeg har kræfter " svaret han stille og puste lidt han prøvte at rejse sig op men han endte med at falde dumpe ind  i Cujimi han landet sit hovdet mod hendes skuller mens han puste og stønned lidt han var en ulv med stolthed han hadet at ligge sådan her og han vilel heller kæmpe han prøvte at tag sig sammen og løfte sig op igen " du.. du ..må .. se om du ikke kan finde vejen brug dine sanser Cujimi og så kan du se stigen for dig " svaret han blidt og og rystede lidt på hovdet han vendte sig om for at prøve at gå lidt men det hele rystede sådan og han kunne mærke en feber også eller var det bare hans krop der sagde han skulle passe på sig self

jack holdte sig dog ind til cujimi stille  mens han prøvte at tænke over tinge det ville være for langt at gå self kun vis Cujimi kunne finde deres landsby kunne de hjælpe ham han sukket lidt " du må finde en af vagterne....eller min bror " svaret han stille og kikket ned af sig selv han hæv halskæden af sig selv med våben skjoldte og lage den i hendes hånd   han vidste med den her kunne hun være beskytte ikke fordi hun ikke  var det i forvejen men han tænke vist en af vagteren måske ikke helt trode på hende  

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 23.09.2024 18:43
Cujimi så mod hvor han pegede og nikkede lidt før hun pludselig blev bumbet ind i af jack som næsten faldt. hun skyndte sig at sætte ham ned og så på ham da han talte igen. hun nikkede og havde lidt problemer med at efterlade ham men hun vidste hun måtte hjælpe ham på en måde. 
hun fik hans halskæde og så p ham og tog sine sandaler af og lagde dem ved siden af jack og begyndte at løbe.

hun snussede rundt efter andre halvdyr men selv om hun løb og snusede synes hun ikke hun fandt nogle sti. hun havde løbet i 5 min og valgte nu at bruge sin anden halvdel af sig. "HJÆLP! ER HER NOGLE!... jeg har virkelig brug for hjælp. en som mig er skadet, han hedder Jack....!" hov... hvad var det nu han hed til efternavn. hun var sååå dårlige til navne. og det var ikke fordi Jack og Cujimi havde kendt hinanden i årvis så hun huskede det meget dårligt.
"be om at der er nogle i nærheden der kan hjælpe!" råbte hun en sidste gang før hun begyndte at løbe videre. hun vr ved at gi op. hun var smidig ja, men styrke havde hun intet af så hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. hendes ben syrede og hendes hoved snurrede. alt var virkelig ikke på hendes side.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.09.2024 19:04
jack kikket lidt på hendes  sandaler og lage dem stille over sig mens han vente på noget hjælp det vare enlige underlige han smilte lidt over sig og lukket øjne blidt i mens han tænke de hadet godt nok ikke kendt hianden længe men de hadet en form bor bånd nu han sukket lidt og hoste mens han kikket han hørte hende skrige og tænke at hun var i problemer men han kunne stadige ikke komme op nu han lukket stille øjne i og lage sin hånd han elskede at lave små dyr som barn af sin ild den bliv til en lille ræv som løb stille hen mod Cujimi den var ombart klar over at jack behøvet hjælp hans blik rette sig igen og lukket sig i han var så træt han ville bare sove

ræven løb som den kunne i gemmen skoven og stoppet hen for and Cujimi den ssatte sig lige forand hende den var værken varm eller kold elelr sådan som den kunen brande noget  den strækket sig og løb den vente stille på Cujimi mens den flaveret med halen lidt og løb igen  den stoppet så  ved et træ og hoopet op mens den vente sunden i den vej hun skulle gå  det var dumt der var andet ind bare dem i skoven og råbe ville være dumt 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 28.09.2024 17:26
Cujimi håbede en af jacks vagter/spioner hørte hende og kom hende i møde. derfor råbte hun. hun så rundt panisk og løb videre og så op i træerne efter nogle. da en ild ræv pludselig dukkede op bag fra hende og hun så undrene på den da den løb ind i skoven. hun bed sig i læben. så om bag sig og fulgte ræven selv om hun var bange. men hun kunne ikke stoppe nu.
"er der nogle! en eller anden fra jacks flok?! spurgte hun imens hun løb efter ræven. hun håbede inderligt på et svar snart. hun var ved at få et panisk anfald, og det var ikke det bedste når de skulle hjælpe jack jo. hun stoppe op da hun ikke havde mere luft i lungerne og måtte holde en pause for at få vejret. 
*kom nu.... en eller anden opdag mig* hun håbede at blive opdaget af et halvdyr snart.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.09.2024 19:19
ræven førte hende næsten til indgagen til hans hjem by men her begyndte den at fakkel den stoppet op og begyndte at skrige som om den hadet ondt og forsvandt en ung halv dyr kom frem med spyedet peget mod Cujimi og ansiget sagde han ikke tøvet med at  bruge alle mildere " hvad gør du her unge  halv dyr " svadet han på dyre sprog som om hun forståd eller det vidste han ikke hvad hun gør  en anden kom stille for and hende det var en lidt ælder en der linget jack meget han kikket op og ned af hende hun så  meget ung ud i hans øjne han fnøs lidt og tog stillet spydet væk fra halvdyret der hadet peget det mod hende " slap af Rakag der må være en grund til hun er her? " svaret han og gik stille hen mod cujimi  han kikket in mod skoven  for at sikker sig der kun var hende og ikke nogle ander men den unge ulv var ikke så tilbage holnde som den ælder der var kommet han knoret af den ælder " det kan godt være men stede her vramler med spioner der prøver at finde os og hvordan en kvinde som hende har kunne finde vej her til er lidt skrammene " svaret han og kikket ned mod  kvinden ikke fordi han hadet noget i mod hende men han passet på sin by 

den ælder fnøs igen og ryste på hovde  han bugget sig lidt ned mod hende og lage en hånd på hendes skulder " hvad kan jeg hælpe dem med unge ven du ser ud til at være oppe og slås næsten " svaret han og ratte sig op igen den anden unge halv dyr Rakag  vendte sig mod hende og løfte sin pote op han kunne drømme om at sprøger til en fremdet som lige var kommet dympe ud af skoven 

Cujimi Suzukimi

Cujimi Suzukimi

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Alder / 25 år

Højde / 175 cm

Mong 01.10.2024 16:42
Cujimi var forpudset da ræven stoppede. hun trak vejret hurtigt og da den skreg måtte hun tage sig til ørene. hun nåede kun lige at åbne øjnene da et spyd blev peget mod hende.. hun faldt nærmest bagover i frygt, hun sad på jorden da halvdyret talte halvdyresprog. hun forstod det godt men var næsten i chok over et spyd i hovedet. hendes øre lange sig ned i frygt. hendes gyldne øjne så bange på ham og det hvide hår lå klasket om hendes ansigt. ".... jeg... jeg...." hun kunne ikke trække vejret. hun hyperventilerede. da den ældre ulv kom og talte så hun ind mod skoven bag sig. hun var alene ja. men hvordan sagde man det i et panik anfald.

hans pote på hendes skuldre gjorde hun næsten kryb sammen. hun så ind mod skoven og pegede. "en ven..... såret..... halvdyr..... kan ik..... hjælpe...." hun prøvede så godt hun kunne at forklare sig selv om hun var i panik. hun ville gerne hjælpe jack. men hvordan gjorde man det  med et spyd i hovedet.? hun havde ikke mulighed for at forklare sig på andre måder. hun vidste kun at de ord hun fremstammede fremsagde godt det hun skulle ha hjælp til. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 02.10.2024 18:53
den ælder herre kikket lidt over på den anden og nikket med hovdet " kom så vi må se om det halv dyr er en af vores " svaret han lidt og kikket lidt mod kivnden som sagde det paniks han sukke og nikket til person for and ham " kom så du må heller føre vejen frem for du ved jo hvor vi skal hen "  sagde  han og ragte hånden hen for at finde ud han kikket lidt hen mod om de skulle tage en båre med han sagde det til den unge halv dyr som løb hen for at tage en hurtige der efter tog de sammene med cujimi 

jack lå still og så op på tærne han håbet på den lille ræv var nok hjæp til hend han ville nødige have at Cujimi skulle komme i vanskligheder på nogle måde han sukket træt han var så træt han kunne se solen var ved at gå ned det ville snart blive mørkt og så ville han have et problem  for det var der de vilde dyr kom frem og ville sikker finde ham han sukket igen og faldt så stille i søvn han lå og træk vjeret mens han tænke lidt over tinge han ville smader godt tæt på cujimi noget mere gøre hende en del af sin folk hun hadet nolge evner som de sikkert også kunne bruge og så var hun halv dyr 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12