forbandet eller velsindet.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 12.04.2020 13:02
Furry såpå hende og smilte så forsigtigt. hun var glad for at folk ville hjælpe. tænk på alle dem der ikke ville hjælpe en som furry. hun lyttede til coffey da hun sagde hun skulle se efter, så hun efter og så hvordan hun lavede skade på sig selv for at det så healede. "woaw" sagde hun og så ned på sine hænder der havde handsker på. hun ønskede lige nu det var den evne hun havde kopiret. alt andet ville ikke være godt.
da hun nævnte at bide grinte furry. "gider kun i min mad" hun kom dog pludselig i tænke om.... "men vil jeg blive forgiftet vis jeg bed i noget mad og det så kom ind i min krop?" hun så meget tænksom ud. hun var ikke sikker på om det kunne virke sådan men hellere spørger for en sikkerhedsskyld. for coffey var jo nok imun over for den gift vis det fungerede sådan.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 12.04.2020 13:10
Den måde hvorpå Furry kom til at se helt overrasket ud, morede Coffey. Hun lagde hovedet let på skrå, inden hun rakte hænderne frem for at hjælpe hende op, folk omkring dem havde sendt dem mange undrende blikke over det pludselige udbrud, og hvis hun kunne var det nok en god ide at dæmpe deres hadske blikke på dem. "Kom du nu med mig op, så besøger vi skrædderen og snakker mere om det sammen.." lød det muntert fra hende, som hun selv rettede sig helt op. Hun vred halen ganske let omkring sig, for at få lidt gang i den igen, men hele tiden påpasselig ikke at få den i nærheden af nogen, da hun ikke ønskede nogen skulle træde på den igen, og slet ikke med vilje.
Hun kunne dog ikke holde sin latter tilbage, da Furry kom med et spørgsmål om sin mad. Hun rystede let på hovedet af hende. "Nej du er selv immun overfor giften, om du så bider dig selv sker der ikke noget, da den allerede løber i dit blod.." forklarede hun ganske rolig. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 12.04.2020 21:38
hun tog imod hånden og kom op at stå. og gik med hende ganske meget roligere, hun lyttede til coffey og slikkede sig over sine ulve tænder. imun over for giften. så måtte hun virkelig være påpasselig. især over for folk hun holdte af. hun gik op på siden af hende og så på coffey med store spørgerne øjne. "hvordan ved du at du er imun over for giften... har du prøvet at bide dig selv?" hun vidste hun havde en kniv i lommen og kunne tjekke om hun havde det ene eller andet men turde ikke for vis nu det var giften og hun så kom til at røre nogle det ville hun ikke engang holde ud at tænke på. hun var dog facineret over denne healene evne coffey fortalte og vidste. at heale sig selv. hun så ned på sine handsker og sukkede. den evne kunne hun godt ha brugt som ung. eller yngre, da hun fik brand sår. det var bare store ar nu som aldrig forsvandt. mest fordi hun ikke kunne klare sin mors healing dengang.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 13.04.2020 16:27
En klukkende latter forlod hendes læber, som hun gjorde en ganske lille diskret nikken. Det var ikke ligefrem hendes stolteste øjeblik, ej heller noget hun egentligt ønskede at tale om, men hvis det kunne berolige Furry måtte hun vel hellere gøre det. "Ja, da jeg var en lille pige gjorde jeg det, og der skete intet.." forklarede hun med et lille smil om læberne. Efter at have bidt sin moder og været årsagen til hendes død, havde hun forsøgt at tage sit eget liv på den samme smertefulde måde, men der var intet sket dengang. Tvært imod var bidemærket blot forsvundet lige så hurtigt som hun kunne bide sig selv igen og igen.

"Hvis du vil teste hvilken evne, så lav et lille sår, forsvinder det kan du heale dig selv og andre, hvis ikke kan jeg heale dit sår igen og du må være lidt påpasselig med ikke at sætte tænderne i nogen.." Der lå en varme i hendes stemme, som hun blinkede drillende til Furry. Af alle evner hun kunne kopiere, følte hun ikke at hendes egne evner var de værste. Kuren til giften lå jo i hendes tårer, hun skulle blot fælde en tårer og lade den falde ned på et sår eller hvor blod havde ramt nogen, og så ville det blive godt igen.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 13.04.2020 16:36
Furry så på coffey da hun grinte og kunne ikke andet end små grine selv. det var smittende sådan en latter. hun nikkede og tog fat i sin dolk hun havde bag sig. hun trak op i ærmet og så ned på sin arm. meget bleg pga mangel på sol. hun tænkte lidt på hvad coffey sagde et lille sår. 
Furry så ned på kniven og så på sin arm. hun begyndte at ryste. turde hun virkelig det. turde hun risikere at skade andre med gift eller skade sig selv. hun så op på coffey med et forsigtigt smil. "ved ikke om jeg tør. min søster og mor vil blive rasende vis de finder ud af det" hun havde stor respekt for sin søster og mor. hun håbede virkelig at Coffey ville berolige hende. hun så på den skarpe dolk. den skindede helt. og den var næsten ny. en rigtig kaste kniv. men mon hun ville kunne skade sig selv?

hun trak vejret dybt ind og stak hurtigt kniven ned i armen så der kom et langt sår, hun bid sig i læben og rystede lidt imens hun trak den op. langsomt kom blod til synes på kniven. og uden hun turde se på såret begyndte hun at heale sig selv op. hun håbede på det. men hun turde ikke se på det.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 14.04.2020 17:07
Det var en behagelig følelse, endelig at høre den unge pige le igen. Det betød stemningen var på vej til at blive bedre imellem dem, og hele situationen måske ikke var så slem som den ellers kunne have været. Coffeys blik fulgte hende nøje, som hun begyndte at trække op i ærmet og afslørede den yderst blege hud, men hun forstod godt hvorfor hun holdt sig tildækket hvis hun kopierede evner ved at røre andres hud. Det måtte kunne give nogle ganske frygtelig evner.

Da hun trak en kniv frem, måtte hun bremse sig selv i at lægge en beroligende hånd på hende, hun vidste ikke om hun ville kunne kopiere endnu en evne, eller hvordan det fungerede og hvis det var den helende hun havde fået, ville det være en skam at bytte den eller få endnu en. I stedet sendte hun et varmt smil, mens hun lyttede til hendes ord. "Jeg lover, at hvis det er giften så heler jeg dit sår så hurtigt jeg kan.." svarede hun blidt, hun behøvede ikke røre ved hende men blot holde hånden tæt på hende for at kunne hele et sår.

Hun mærkede et stik af lettelse, da hun så at såret helede hurtigt, da hun først havde trukket kniven ud. Hun havde oprigtigt frygtet giften, for hun kendte intet til Furry og hvordan hendes temperament måtte være. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 14.04.2020 17:16
Furry var meget underlig. hun kunne gå fra et sammen brud til at grine på få sekunder. hun var dog nervøs for at hun hvde fået denne gift evne. hun stak hårdt ned i sig selv for at få det ovre. hun strak kniven op imens hun havde lukkede øjne. som kniven kom længere op kunne man se såret lukkede sig sammen. hun  turde dog stadig ikke åbne øjnene.

"sig det er den healende evne jeg har fået og ikke gift" sagde hun med lukkede øjne. hun var bange for at gift ville skade andre, men måske Coffey havde styr på det. måske var det bare at hun healede såret vis det var gift.
men frygten sad i hende. hun ønskede også at hendes mor og søster ikke fandt ud af dette. det ville virkelig skabe ballade i det lille hjem de havde. kniven var dog stadig blodig efter hendes dolkende forsøg i armen.

Furry var meget forvirrende når man kendte lidt til hende. hun var klodset. hun jægede, og faldt nogle gange selv i sine egne fælder. hvilket kun fik hendes mor og søster til at grine. det var måske meget godt. så dræbte hun ikke hver dag men hun fik motionen hver dag for at jæge.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 15.04.2020 17:13
Coffey så beroligende på hende, da hun bad om svar på hvilken evne det var hun havde fået. "Furry, det er min helende evne du har kopieret.." forklarede hun med en mild stemme, og inden hun var færdig lod hun blikket glide ned på det sår, der lige så fint helede sig selv, og kun efterlod nogle dråber blod tilbage på hendes arm. 
"Hvis du tørre blodet væk, er såret forsvundet nedenunder.." forklarede hun videre, idet hun stadig ikke turde lægge en hånd på den unge Furry igen. Hun kendte jo intet til hendes evner, udover at hun kunne kopiere, men hvor mange? Og hvor hurtigt efter hinanden?
Pludselig kom hun i tanke om det tøj Furry skulle ud og købe, hun blev lidt usikker på, om hun mon stadig havde det mål for øje, eller om denne episode mon havde afskrækket hende fra at skulle handle videre. I stedet forsøgte hun bare at skærme dem begge fra flest mulige nysgerrige og forargede blikke. Hun forstod virkelig ikke hvad der var med mennesker denne dag, som om to halvdyr ikke havde tilladelse til at snakke med hinanden midt på gaden. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 15.04.2020 18:43
Furry sukkede lettet  da coffey fortalte hvad det var for en evne. hun åbnede øjnene og så ned på de to dråber blod. godt hun ikke besvimede ved synet af blod... så vilel hun være en dårlig jager. hun så på de hvide handsker og så på blodet. hun trak kort og hurtigt på skuldrene og tværede det ud med den ene handske. lidt rødt gjorde ingen skade. "du har ret." hun så helt facineret ud over såret var væk. hun havde hørt om sådan en evne. men aldrig prøvet den selv.
hun så på coffey og da hun afskærmede dem trak Furry ærmet ned og kom til at så på sin pung. "vis Changes også, jeg skulle købe en heldragt mere" hun havde fået ødelagt en af de heldragter hun havde der hjemme så hun skulle ha en reserve. hun så på coffey med et undskyldene smil. "undskyld for alt dette påstyr jeg har skabt.... jeg ved godt jeg er lidt..... hmmm forvirrende" hun kunne ikke finde et mere passende ord til denne situation.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 15.04.2020 20:57
Et smil dannede sig om hendes læber, idet hun så Furrys blik lysne helt op da såret var væk, og alle hendes bekymringer der så ud til at forsvinde som dug for solen. Det gav hende lidt ro i sindet at vide det nok skulle gå alt sammen, og at Furry også virkede mere rolig ved situationen. Det i hvert fald indtil hun blev mindet om sit formål med besøget i byen. "Bare rolig, skrædderen lukker ikke før om nogle timer, og han det er mit indtryk at han arbejder meget hurtigt.." lød det beroligende fra Coffey, hun havde indtrykket af Furry kunne være klar til at komme videre, så hun satte igen i bevægelse, indtil nu nåede ned til hvor skrædderen boede. Hun stoppede ude foran og rakte en hånd guidende imod døren. "Så er vi her.." svarede hun muntert, ligeglad med de mange blikke der havde fulgt dem imod skrædderen.
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 19.04.2020 15:09
Furry smilte forsigtigt hun fulgte med over til skræderen og så op på coffey med et smil. "tusind tak for alt din hjælp. jeg smutter lige ind" hun smilte og skyndte sig ind og talte med manden der inde. hun fortalte hvordan landet lå og hvad hun skulle bruge. manden nikkede og begyndte at måle hendes tøj op. hun var trodsalt stadig en jager og i vokse alderen så den skulle kunne tåle til noget forskelligt. og også at ha en hale inden under. han nikkede og Furry kom ud og kløede sig i nakken. "han siger der vil gå en dag før det er færdigt" sagde hun mest til sig selv men håbede inderligt at coffey stadig var der ude. hun virkede så sød. og måske hun kunne lærer hende lidt mere om verden uden for skoven.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 19.04.2020 22:51
Coffey blev stående udenfor, imens det var Furry smuttede ind til skrædderen. Hun stod ganske rank, med halen snoet let op omkring som krop, så hun ikke fyldte for meget. Hun vidste menneske ikke altid var det mest tolerante, når det kom til hendes slags, så hun så ingen grund til at gøre noget der kunne aflede kommentarer fra de forbi passerende. Et smil lå om hendes læber, for trods alt de bød hende, var hun mentalt indstillet på aldrig at lade deres blikke eller kommentarer trænge igennem til hende. Hun mærkede alle de små rystelser i jorden, fra menneske der passerede forbi hende, men hun kunne også fornemme Furry inde i hos skrædderen. Hendes blik gled let over skulderen imod døren, for hun vidste ikke helt om hun blot skulle blive stående, eller søge videre, til sidst besluttede hun sig dog for at blive stående. Måske det unge halvdyr havde brug for hjælp til andre ting, og hun virkede som godt selskab. 
Ikke længe efter kom Furry ud igen, og Coffey lyste op i et stort smil. Hun gjorde et lille nik til hende ord, men kunne ikke lade være med at tænke på, om hun mon havde et sted at overnatte? "Har du et sted at overnatte?" spurgte hun ganske roligt, for hvis ikke måtte de heller også finde vej forbi en af kroerne. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 21.04.2020 16:32
Furry så op på coffey  og smilte forsigtigt. "nej... er der en skov i nærheden?" hun var nød til at sove i en skov for hun havde ikke penge med til en kro nat også. men hun boede jo også normalt ude i skoven så hvorfor ikke igen. hun skulle dog lige sørger for at finde et sted hvor der var lå for blæst. hun smilte til coffey, "jeg håber ikke jeg har ulejliget Dem Coffey." sagde hun med et stille smil. hun skulle nok ha været gået lige her til i stedet for altid at være så diskredt som hun altid fik at vide hun var.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 28.04.2020 19:57
En forundret mine lagde sig over hendes ansigt, da Furry spurgte efter en skov. Hun kunne næsten ikke nænne tanken om, at så ungt et menneske måtte overnatte i en skov. Hun havde ikke mange krystaller på sig, livet som slave var ikke ligefrem forgyldt, men hun var sikker på der måtte være nok til en enkelt nat på en kro, for hun kunne ikke risikere at slæbe Furry med hjem, hvad ville Valtor ikke tænke? Hun gøs let ved tanken, om han kunne risikere at beholde hende, eller endnu værre sælge hende til en fremmed som ikke var nær så rar.
"Jeg tror måske jeg har til en enkelt nat på kroen, så du ikke skal sove ude.." svarede hun stille, sæt der skete hende noget i skoven, Coffey ville ikke tilgive sig selv, hvis hun endte med at være skyld i Furrys lidelser. "Åh nej, det skal du slet ikke tænke på, tvært imod har jeg hygget mig i dit selskab.." lød det fornøjet fra hende, som hun lagde den formelle tone fra sig. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 22.05.2020 13:40
Furry så på hende og rystede på hovedet og tog hænderne op foran sig. "nej det kan jeg da ikke tage imod Coffey. du kan jo sikkert bruge dem på noget mere fornuftigt" hun så rundt og tænkte over hvad coffey sagde. ikke sove ude. hun var selv halvt dyr, så hun vidste at dyr sov ude normalt.
Furry så på sin pung og tænkte sig om men kunne ikke finde en løsning. "jeg bor jo ude i skoven der hjemme hos min mor og søster. vi har en lille hytte mit i skoven tæt på en plantage" sagde hun og så op med et smil til coffey. hun anede ikke hvorfor coffey der var slave ville bruge pengene på en lille halvdyr pige som Furry. hun havde jo ikke rigtigt gjort noget stort for coffey.
da hun sagde hun hyggede sig rødmede Furry mens hun smilte. det var altid rart at høre. især når man måske kunne ha skadet denne person pga den klodsethed der var i Furrys natur.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 18.08.2020 16:52
En varm latter slap over Coffeys læber, da Furry tilsyneladende ikke ville tage imod hendes hjælp, hun havde dog ikke i sinde sådan at lade sig affeje, så i stedet rakte hun frem og lukkede hånden blidt om Furrys ene håndled, meget omhyggelig med kun at røre hendes hanske og ikke hendes hud, inden hun løftede hendes hånd let op, og lagde et par enkle safirer i hendes hånd. "Jeg vil ikke acceptere et nej eftersom den frygt jeg satte i dig tidligere.." hendes stemme var bestemt men kærlig, næsten med en moderlig omsorg, omend Coffey aldrig havde kunne mindes den slags. 

Hun slap roligt hendes hånd igen, efter hun havde lukket hendes fingre omkring de krystaller hun havde i sin hånd nu, før hun slap igen og foldede hænderne foran sig. Hun lyttede med et smil om læberne til Furrys fortælling om hvor og hvordan hun boede hjemme hos sin familie, og hun gjorde et lille nik for at vise hun lyttede interesseret med. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 18.08.2020 21:12
Furry så helt forvirret ud. hvorfor brugte coffey sine penge på hende. hun kunne jo sove i et træ. eller i en lade. hun så helt overrasket ud da hun sagde hun ikke tog nej til svar. "men...." andet kom der ikke ud. hun så op på hende og smilte forsigtigt. hun havde ikke mange venner men dem hun havde følte hun alverden for. Coffey var nu med i den gruppe. selv om hun måske var slave og ikke måtte ha venner? det kunne furry ikke lige svare på.
hun knugede hånden og så ned på den. "tak...."  hun smilte og fik næsten tårre i øjnene. hun var nok meget barnlig, men det var klart. hun var i psykisk ikke mere end 1 år gammel. hun havde fået unddomseleksir som gjorde hun nu så ud som 14 årig. hvilket jo var sådan det var følte hun. hun prøvede at være voksen men hendes klodsethed fik hende til at fremstå yngre. og også med det faktum at hun grinte af at hun var klodset. men det var jo ikke noget hun gjorde med vilje. det samme med de flyvske tanker.
Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 20.08.2020 20:33
Da Furry endelig overgav sig til Coffeys stædighed, og accepterede hendes tilbud om at tage imod et par krystaller, så hun kunne sove ordenligt på en kro og ikke ude i naturen, lettede en sten fra hendes hjerte. Alle fortjente en god nattesøvn i en blød seng fra tid til anden, trods hendes liv som slave havde hun bestemt intet at klage over i Valtors tjeneste. Han sørgede godt for hende, og hun var glad for at kunne tjene ham. "Det var godt, tak Furry, så kan jeg sove med ro i sindet i aften.." lød det mildt fra hende. Tanken om hvad Coffey kunne have gjort ved hende, og været skyld i, i tilfælde af hun havde fået giftevnen, gav hende følelsen af at hun var nød til at passe lidt bedre på den unge pige, hun skyldte hende så meget, det var i hvert fald hvad Coffey følte. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 23.08.2020 15:31
furry smilte venligt til coffey. hun var taknemmelig men hun kunne ikke rigtigt ha på ig at coffey brugte sine penge på hende. hun tænkte sig om og smilte til hende. "når vi mødes en dag igen.... så betaler jeg dig tilbage det lover jeg" hun så rundt og fik øje på kroen. hun så på hende og var taknemlig for alt coffey gjorder for hende. "tak for alt coffey." hun gabte og forsatte. "jeg vil ikke opholde dig mere" hun gik over til kroen og vinkede taknemmeligt til coffey som nok også skulle hjem.

//out

Furry har forladt tråden.

Coffey Sinope

Coffey Sinope

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 150 cm

Vejby 23.08.2020 15:34
Coffey havde en fornemmelse af det ikke var sidste gang at hun ville støde på det lille halvdyr, smilet om hendes læber bredte sig som Furry gav hende et løfte om at betale krystallerne tilbage ved næste møde. Hun gjorde blot et lille accepterende nik, for hun vidste det aldrig ville kunne svare sig at modsætte sig den besked. Først da Furry var ude af syne, og sikkert inde på kroen hvor hun kunne overnatte, lod Coffey blikket glide rundt. Der var ikke længere nok som tog sig af hende, og i stilhed begav hun sig langsomt hjem til Herrens hus igen. Hun trængte til at krybe op foran ildstedet på hendes værelse og varme hele kroppen op igen. 

Coffey Sinope har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11