Et tilbud, der lummer kan afslås

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 01.10.2019 00:06
Atlas vidste godt, at der ville være konsekvenser, og han hadede det. Han hadede Marrot for at tvinge ham væk, når han endelig havde fået låst bare en lille smule op for Asad. Det her ville låse Asad igen, Atlas vidste det bare, men der var intet at gøre, og Atlas var klar til at tage kampen hundrede gange igen, hvis det blev nødvendigt.

Han sukkede, da Asad trak sig væk, og havde allermest lyst til at holde ham fast. Det gjorde han ikke, men han slap heller ikke velvilligt, selvom han dog til sidst slap sit tag om Asad.

"Jeg var ved at dø af sult," mumlede han og kradsede igennem sit korte, krusede hår. "Marrot var kendt i den by, jeg boede i, for at låne krystaller ud, og... selvom jeg godt vidste, at det var dumt, så lånte jeg af ham. Senere tvang han mig til at arbejde min gæld af. Jeg troede... jeg troede, jeg havde betalt det hele af, inden jeg kom tilbage til Dianthos, og det havde jeg også, men... jeg var åbenbart så god til mit job, at han ikke havde lyst til at undvære mig. Han har gravet i mit liv, fundet frem til dig og Mahir. Før truede han bare med at slå mig ihjel, men nu..." Atlas sukkede igen og gned over sit ansigt. "Jeg kommer ud af det. For alvor. Jeg ved ikke, hvordan endnu, men jeg kommer ud af det. Han skal ikke have magt over mig."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 01.10.2019 00:26
Asad så op og ned ad Atlas, da han fortalte at han havde været ved at dø af sult. I de år de havde været adskilt, havde Asad altid forestillet sig at Atlas levede det bedste, nemmeste liv. Des mere han hørte fra det, des mere gik det op for ham at han havde taget fejl.

Asad vendte ryggen til Atlas imens han talte, for at gå hen og sætte sig i den fjerne ende af sofaen. Han gjorde plads til Atlas og inviterede ham på den måde indirekte til at sætte sig med ham. Han lyttede i tavshed og så for det meste væk fra Atlas imens, hvor han kun skævede til ham til sidst.

"Gør det her, nu. Så finder vi ud af det når du kommer hjem." Asad så pludselig Atlas an som om han ikke var andet end en forretningspartner. "Du ved hvad mine drenge og jeg kan. Hvis jeg er nødt til det, slår jeg ham ihjel for dig." Asads tanker var allerede ved at løbe løbsk med ideer; hvordan de kunne sørge for at denne Marrot var fanget i sit hjem, imens det brændte til grunden, hvordan det ville føles at skære hans hals åben. Der var ingen forestillinger om trusler eller forhandlinger, kun forestillinger om at slippe af med ham ved at slå ham ihjel. Mænd som ham var ikke til at forhandle med, fordi de ikke var til at stole på. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 01.10.2019 00:48
Atlas havde mest lyst til at sige til Asad, at han nok selv skulle klare det, men han forblev stille. Dén diskussion skulle de tage lige nu. Han havde allerede tænkt tanken, at Marrot skulle skaffes af vejen, men han havde ikke en konkret plan endnu. Han nikkede blot og gik over til sofaen og satte sig ved siden af Asad, så deres knæ rørte hinanden. 

"Jeg skal afsted i morgen tidlig," sagde han stille og vendte sig lidt, så han kunne se på Asad. Han rakte en hånd ud og lagde den på Asads knæ. "Må jeg blive i nat?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 01.10.2019 00:53
Asad sank en klump og skubbede sit knæ tættere op imod Atlas'. Det var utroligt så svært det stadig kunne være for ham bare at indrømme med små hentydninger, at han holdt af ham. Hvordan en eller anden mafiaboss havde fundet ud af det, forstod Asad ikke. De fleste dage ville han knap nok lade Atlas røre ved sig i offentligheden.

Asads blik gled fra Atlas' ansigt og ned til hans hånd på sit knæ. Han lod være med at svare længe nok til at så et frø af tvivl hos Atlas. "Du må gerne blive," tillod han endelig og løftede sit blik til hans ansigt igen. "Men du skal ikke tro at det betyder at du må andet." Asad havde endnu ikke besluttet sig for om han gad at Atlas så meget som rørte ved ham, inden han tog af sted, men han kunne ikke benægte at det var rart at have hans hånd på sit knæ. Selv det mindste betød så meget, når han inderst inde var i tvivl om om Atlas nogensinde ville komme tilbage. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 01.10.2019 01:00
Atlas smilede en smule uden helt at vide hvorfor. Asad var bare... Asad, og på en eller anden måde var det rart at få bekræftet, at Asad stadig var den, han var, selvom de stod midt i en krise.

"Jeg gør kun det, jeg må," svarede han og klemte en smule om Asads knæ. Det faktum, at Asad endnu ikke havde flyttet Atlas' hånd eller trukket sig væk, tog Atlas til at betyde, at hans hånd gerne måtte ligge dér. Han havde virkelig meget lyst til at kysse Asad nu, men han holdt sig tilbage, selvom hans varme og kærlige blik på Asad ret kraftigt afslørede, hvad han tænkte på.

"Skal vi spise et eller andet?" spurgte han, mens hans tommel kørte over Asads knæ i langsomme cirkler.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 01.10.2019 01:06
Asad mødte Atlas' blik og slikkede langsomt sine læber. Hans hånd var stadig om hans knæ, varm og ru, hans hænder tydeligt vant til fysisk arbejde. Asad tog en dyb indånding og forsøgte at tænke på noget andet end Atlas' hænder på sig, men han hørte knap nok hvad Atlas sagde, da hans tommel pludselig kærtegnede hans hud. 

"Nej," svarede han lavmælt og trak sit knæ op imellem dem på sofaen og helt ud til ryglænet. "Jeg gider ikke spilde på min tid på at spise, hvis vi kun har et døgn mere sammen." Han ville være nødt til det på et tidspunkt, men han var ikke nødt til det endnu. 
Han greb fat om Atlas' hånd og trak ham insisterende mod sig, imens han lod sig selv falde tilbage imod armlænet, indtil han kun holdt sig selv oppe med sine mavemuskler, sin mund let åben og hungrende efter Atlas' mod sin, stadig med et greb om Atlas, med ét ben imod ryglænet og ét ben slængt ud over kanten, klar til at lade sig falde ned at ligge, hvis bare Atlas ville følge med ham. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 01.10.2019 20:03
Atlas kendte godt det udtryk i Asads øjne, og han lod sig mere end villigt trække med ned. Han lænede sig ned over Asad og pressede ham langsomt ned at ligge, så han lå mellem Asads lår. Med en albue på hver side af Asads hoved stirrede han blot ned i sine kærestes øjne og forsøgte at lade alle sine følelser skinne igennem sine egne. Han var ikke god med ord, og han troede heller ikke, Asad ville høre dem lige nu, så han lod sine øjne tale for sig.

Så sænkede han sit hoved længere ned og stødte blidt sine læber mod Asads. Kysset var roligt og blidt, men der gik ikke ret lang tid, før Atlas kunne mærke desperationen blusse op i sig. Han ville ikke afsted! Men der var intet valg for ham. Selvom det måske kun drejede sig om nogle få dage, vidste Atlas allerede nu, at han ville savne Asad så meget, at det ville gøre fysisk ondt på ham. Bekymringen og savnet i ham gjorde kysset hårdere, mere insisterende, og Atlas skubbede en hånd under Asads nakke, så han kunne holde fat i ham, mens han kyssede ham.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 01.10.2019 20:37
Atlas kom ned at ligge præcis hvor Asad ville have ham og da først de kyssede, var der intet der kunne gøre øjeblikket bedre. Atlas' tunge krop var et tæppe af tryghed imod Asad, som han allerede vidste at han ville have svært ved at leve uden, selv hvis det bare var for to dage.

Asad lagde en arm op over Atlas' skulder og én ind under hans arm på den anden side, så han kunne røre mest mulig af hans ryg og nakke og røv.
"Vi gør det officielt når du kommer hjem," lovede han ham ind imellem et kys. "Dig og mig. Kærester."
Han kunne ikke gøre de officielt nu. Ikke når Atlas forlod ham om lidt. Ikke når det kunne være sidste gang de så hinanden.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 01.10.2019 21:57
Asads løfte fik Atlas til at smile mod Asads læber. Det betød måske ikke så meget for ham, om de var officielle eller ej, så længe de var sammen, men han vidste, at den slags betød meget for Asad - hvordan andre så ham og hvad han delte med omverdenen - og derfor vidste han også godt, hvor stor en ting det var for Asad at love. 

Atlas sagde ikke noget, men han tog fastere fat om Asads nakke og kyssede ham endnu dybere, mens han rykkede sig lidt, så hans skridt kunne gnide mod Asads. Det gjorde han dog kun et lille stykke tid, inden han igen rykkede sig lidt, så han kunne række sin frie hånd ned mellem dem og tage fat om Asads pik igennem hans bukser. Han klemte om skaftet og kælede for det, indtil det var hårdt og tungt i hans hånd.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 01.10.2019 23:00
Asad sukkede tungt imod Atlas' læber fra det øjeblik han førte deres skridt imod hinanden. Han vidste, hvad der var på vej, havde vidst det lige siden han inviterede Atlas til at ligge med sig. Han kyssede ham og kyssede ham igen, slikkede over hans underlæbe, suttede på den, bed i den, skubbede deres tænder op imod hinanden, sukkede ind i hans mund, og kyssede ham igen.

Han skubbede sin hånd ned ad Atlas' ryg og helt ned til hans røv, som han tog godt fat om, inden han møvede sin hånd ind imellem dem og skubbede den op imellem Atlas' ben. "Lad os tage det langsomt," bad han i en hvisken ind imellem kys. "Jeg har ikke lyst til at komme, før sekundet inden du forlader mig." 
Med sin anden hånd hev han op i Atlas' trøje, men kun lige nok til at kunne mærke den bare hud på hans ryg, ikke nær nok til at hive den af ham. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 01.10.2019 23:11
Atlas gryntede og nikkede, selvom han ikke var helt sikker på, at det ville lykkes dem at holde i så mange timer. Han kunne i hvert fald nok ikke, men Asad havde også altid haft tolv gange mere selvdisciplin end han nogensinde kunne håbe på at have.

"Hvad vil du have?" hviskede han mod Asads bløde læber - hans egne gjorde behageligt ondt efter Asads "mishandling" af dem. De ville sikkert være hævede i morgen. "Vil du give mig finger? Jeg vil gerne... have dig i mig. Bare lidt?"

Mens han talte, blev Atlas ved med at gnide mod Asads pik, men han gjorde det langsommere nu, roligere, og lidt efter bevægede han sin hånd længere ned for at tage om hans nosser igennem stoffet. 

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 01.10.2019 23:20
"Nå, så du vil have mig lidt i dig?" Asad kunne ikke lade være med at drille Atlas og han så på ham uden at afsløre, hvordan han selv havde det med hans forslag, bare for at lade ham lide i usikkerhed bare lidt. "Jeg skal nok nå at give dig finger inden du går," lovede han, og havde tænkt sig at holde sit løfte, men for nu gjorde han ikke andet end at fjerne sin hånd fra mellem Atlas' ben og føre den op langs hans nøgne mave og op, hvor hans trøje stadig hang over ham, indtil hans fingre strejfede hans brystvorte.

"Og hvad så efter det?" spurgte han, inden han slikkede over Atlas' læber igen. "Vil du så have min pik? Vil du kunne mærke resterne af mig løbe ud af dig, når du sidder i en hestevogn, på vej væk fra mig?" Han klemte om hele Atlas' veltrænede bryst, inden han hev i hans brystvorte. "Vil du sidde uroligt, bange for at få pletter på dine bukser? Vil du sidde og rødme foran Marrots håndlangere, fordi du kommer til at stinke mere og mere af sex?"

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 01.10.2019 23:27
"Ja," svarede Atlas omkring et støn. Gåsehud spredte sig over hans brystkasse, og hans brystvorte blev hurtigt hård og stiv mellem Asads fingre. "Ja, det vil jeg gerne, Asibi."

Han var stenhård mellem sine lår, og det var næsten ulideligt, at Asad havde fjernet sin hånd fra stedet. "Tag mig så hårdt, at jeg ikke kan sidde ned, uden det gør ondt," næsten klynkede han mod Asads mund. Det dér med at tage det langsomt, blev han mere og mere overbevist om, at han umuligt kunne holde til. Med bare få berøringer og ord havde Asad allerede fået ham til at føle sig desperat.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 01.10.2019 23:39
Asad lo tilfredst imod Atlas læber. "Åh, skat, jeg kommer til at tage dig så hårdt, at du kommer til at klynke hver gang I rammer et hul eller en sten. Du vil ikke kunne skjule noget som helst." Asad kyssede ikke længere Atlas, men udåndede tungt imod hans kind, skubbede sine næse op imod hans og strejfede hans læber med sine. 
Atlas kunne på ingen måde skjule sin desperation og Asad nød det i fulde drag. 

"Vis mig, at du har fortjent det først," beordrede han med et smil og løftede en hånd for at stryge sine fingre over Atlas' nakke og ned til hans hals. Det var en farlig ordre, for han havde også beordret Atlas til at tage det langsomt og han skulle helst overholde begge dele, og selvom han var i godt humør lige nu, kunne det hurtigt vende, især når de var i gang lige præcis fordi Atlas skulle rejse. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 01.10.2019 23:51
Et varmt dunk gik igennem Atlas' krop, da Asad kaldte ham for 'skat', og han vred sig lidt over Asad og rullede en smule med sine hofter for at gnide sin pik mod Asads inderlår.

"Jeg vil gøre hvad som helst," stønnede han og lænede sin pande mod Asads tinding. "Vær sød, Asibi... Sig hvad jeg skal gøre for dig."

På nogle måder virkede det helt absurd, at han, stor og bred som han var, var så villig til at underkaste sig Asad, der slet ikke var lige så stor som ham, men der var intet Atlas kunne stille op mod det. Asad havde altid haft ham i sin hule hånd. Atlas kunne godt være den dominerende, når de var sammen, men det var kun, hvis Asad gav ham lov. Asad var boss. Sådan havde det altid været.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 02.10.2019 00:02
På trods af hvor selvdisciplineret Asad ellers førte sig frem, kunne han ikke holde et støn tilbage, da han mærkede Atlas' tykke pik gnide imod sit inderlår.

"Okay," svarede han med et tungt suk og et løft i sit lår, som han skubbede insisterende op imod Atlas' pik. "Åbn mine bukser," bad han åndeløst. Det var hundredevis af gange bedre at få Atlas til det end at gøre det selv. "Og rør ved alt du kan, undtagen min pik." Hvis Atlas ikke selv vidste, hvad han kunne gøre for ham, så kunne Asad godt guide ham igennem det. 
Han gned sig op imod Atlas' krop en sidste gang, inden han lod sig falde ned at ligge på sofaen igen og dovent genoptog deres kys, selvom han vidste, at det kun ville blive sværere for Atlas at fokusere på det han havde besked på, hvis de kyssede imens. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 02.10.2019 00:16
Atlas nikkede ihærdigt til Asads ordre, og selvom det var lidt svært, når de kyssede samtidig, fik han åbnet Asads bukser og skubbet dem lidt ned. Det var uendeligt fristende at røre ved Asads pik, især fordi Atlas kunne mærke varmen fra den stråle mod sin hud, men han holdt sig i skindet. Han skubbede Asads bluse lidt på også. så han først kunne stryge sin store hånd over det bløde maveskind. Han kærtegnede huden lidt, inden han kradsede sine negle igennem Asads kønshår. 

Forsigtigt, uden at så meget som strejfe Asads pik, bevægede Atlas så sin hånd lidt lavere ned, så han kunne tage fat om Asads nosser og blidt klemme om dem og rulle dem mellem sine fingre.

Det var nærmest tortur, men han nød det i fulde drag.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 02.10.2019 00:28
Der gik gradvist længere og længere imellem deres kys, fordi Asad pludselig skulle kæmpe efter sine indåndinger, når Atlas rørte ved ham. Han havde gjort det ved sig selv, men det gik hurtigt op for ham at han blev nødt til at bede Atlas om at stoppe, hvis han skulle gøre sig nogen forhåbninger om at holde længere end et par minutter.

"Heller ikke dem," rettede han, men løftede op i sin røv, for at gøre det nemmere for Atlas at få hans bukser længere ned, hvis han skulle have nogen forhåbninger om at røre ved hud, der hverken var hans pik eller hans nosser. Imens Atlas rørte ved ham, skubbede Asad sit hoved op, så han kunne kysse og bide i huden ved Atlas' hals. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 02.10.2019 00:37
Atlas skulle til at beklage sig, men så løftede Asad røven, så Atlas kunne få hans bukser af, og Atlas glemte at være utilfreds. I stedet for bed han i sin underlæbe, mens han hev bukserne af Asads lange ben og smed dem på gulvet. Så snart Asads bukser var væk, tog Atlas fat om hans hofter og vendte ham nemt om, så Asad nu lå på maven. Så rakte han en hånd ned og klemte hårdt om Asads ene balle, mens han begyndte at kysse ned langs hans rygsøjle.

Måske var det snyd, men Asad havde jo ikke sagt noget om, at Atlas kun måtte røre med hænderne, vel? Atlas smilede lidt for sig selv, mens han bevægede sig længere og længere ned, indtil hans tunge kunne glide ind mellem Asads baller. Han stoppede, ventede et par sekunder, inden han bed Asads ene balles bløde, varme hud.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 02.10.2019 00:46
Asad spændte i kroppen, da Atlas vendte ham om, men gjorde ellers ikke modstand. Det her var ikke hvad han havde haft i tankerne - han ville bare gerne lære Atlas at røre ved ham, langsomt, uden at blive opslugt af sin lyst, men nu ville han alligevel gerne se, hvad det var Atlas havde tænkt sig. 

"Atlas, din narrøv," mumlede han med et støn, da Atlas' tunge gled ned mellem hans baller. "Du får 10 minutter til at vise, hvad du kan, uden at røre mig, og efter det ødelægger jeg dig." Det var en trussel, men en trussel han vidste Atlas ville glæde sig til at se udført. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12