Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.04.2019 23:22
Det tog ikke ret lang tid med kys og Asads fingre, før Atlas' klimaks kom snigende igen. Han begyndte at stønne dybt mod Asads læber, og hans hofter begyndte at bevæge sig hurtigere. Men... der manglede et eller andet. Hans klimaks ville ikke komme så nemt som det første.

Atlas brød kysset og stirrede op på Asad med spredte og hævede læber og varme kinder.

"Giv mig en finger til," halvgispede han med et næsten desperat udtryk i sine mørke øjne. Mellem dem lå hans pik stenhård og våd og så spændt, at det føltes, som om den var ved at briste.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.04.2019 23:33
Mest af alt havde Asad lyst til at sige ham imod. Benægte ham en finger til. Gentage, at han ikke var klar til den slags. At det ville gøre ondt og at han ikke ville gøre ham ondt. Men Atlas var varm under ham, hans pik hård imod hans mave, og hans hul stramt om ham. 

"Når nu du beder så pænt," svarede han i deres kys, inden han gjorde, som han blev bedt om, selvom han vidste, at det ikke ville blive behageligt for Atlas. Der var intet til at få hans fingre til at glide nemmere, hverken olie eller savl, og Atlas var i forvejen spændt om ham, men han havde bedt om det på en måde Asad ikke kunne modsætte sig, og øjeblikket efter var tre af hans fingre begravet dybt i Atlas. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.04.2019 23:39
Dét var lige præcis, hvad Atlas havde haft brug for. Så snart han mærkede den første stik af smerte, buldrede en serie dybe rystelser igennem hans krop, da hans klimaks ramte ham på få sekunder. Hans pik hoppede imellem dem og sprøjtede over hele hans mave og Asads trøje, mens Atlas' muskler klemte hårdt om Asads fingre.

Atlas, der havde været spændt som en bue, faldt sammen på sengen og snappede efter luft. Hans hånd faldt væk fra Asads nakke, og hans svedige brystkasse faldt og rejste sig i takt med hans gispende vejrtrækning.

"T-tak," hviskede han og smilede over hele hovedet, selvom hans øjne stadig var lukkede i nydelse og udmattelse.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 07.04.2019 23:46
Asad betragtede Atlas med samme forundren og glæde, som under hans første orgasme, og igen var han overladt til at se ned på Atlas, fastfrosset imens Atlas kom sig. Der gik flere sekunder, hvor Asad ikke gjorde andet end at genspejle Atlas' dumme smil, som han var taknemmelig over at Atlas ikke så, inden han satte sig tilbage på madrassen og så ned ad sig selv og det rod Atlas havde skabt ud over hans trøje. 

Asad hev den over hovedet og lagde den fra sig på Atlas' mave - den kunne lige så godt bruges til at gøre ham ren med også nu. Så rejste han sig og gik på jagt imellem Atlas' tøj, indtil han fandt en trøje han kunne lide, som han hev på. Den passede ham helt forfærdeligt, for Atlas var både bredere rundt om skuldrene og rundt om brystkassen, og højere end ham også, men den var ren og den duftede af Atlas, så Asad sagde ikke noget til det, men satte sig i stedet blot på madrassen, hvor han tøvede et øjeblik, inden han lagde sig ned ved siden af Atlas, med sit hoved over hans arm og deres ansigter alt for tætte på hinanden.
Hans pik var stadig stiv og gemt væk i hans bukser, men han var ikke sikker på om han gad gøre noget ved den. Atlas var kommet, det var det vigtigste. Han vidste alligevel at han ville komme senere, med pikken dybt begravet i ham. Mere behøvede han ikke. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 07.04.2019 23:53
Atlas åbnede først sine øjne igen, da han mærkede Asads trøje lande på sin mave, og han løftede hovedet og tørrede sig nogenlunde ren, inden han smed trøjen over i bunken af snavset tøj. Han havde egentlig brug for et ordentligt bad, men det gad han ikke lige nu; det kunne han tage, inden han tog hjem til Asad i aften.

Han smilede, da Asad lagde sig ned ved siden af ham, og han vendte sig lidt om på siden, så han bedre kunne se Asads dejlige ansigt.

"Hej, smukke," mumlede han og løftede en hånd for at stryge ned langs Asads side. "Det gjorde du sgu meget godt. Er der noget, jeg kan gøre for dig?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 08.04.2019 00:02
Asad ville egentlig gerne have undgået Atlas' blik lidt endnu, men han løftede det for at møde hans så snart han kaldte ham 'smukke'. Hans blik gled uforstående over Atlas, imens fyren tilbød sig selv til ham. Det var hans fødselsdag og Asad havde ikke bedt om noget - vidste han ikke, at selv hvis han bare lagde sig til at sove lige nu og her, så ville Asad bare forstå det og tilgive ham for det. 

Igen følte han sig utilpas ved Atlas' fornemmelse for romantik og måden han behandlede ham på, som var de ligeværdige partnere. Asad lå få centimeter fra en fyr, der ville give ham hele verden, hvis han fik lov, og alt han kunne føle var, at han ikke havde fortjent det. 
Fysisk gjorde det helt ondt at se på den smukke mand, der glinsede svagt af sved langs kæben, og som smilede, som var det lige så naturligt for ham, som det var for solen at skinne. Asad havde elsket ham så højt og var alt det her bare sket for to år siden, ville han have været helt uovervindelig af lykke, men som det var nu, fik han kun en klump i halsen og følelsen af en jernnæve knyttet om sit hjerte. 

"Bare giv mig et øjeblik," bad han hæst og vendte både blikket og sin krop op imod loftet, som han stirrede tomt op i, i et forsøg på at få sit hjerte til at falde til ro og sin sorg til at lægge sig. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 08.04.2019 00:10
"Mm'kay," brummede Atlas blidt. Han kunne godt se, at der skete et eller andet indeni Asad - Asads blik ændrede sig, hele hans aura skiftede stemning - men han anede ikke, hvad det var, eller hvad han skulle stille op for at gøre det bedre. Han overvejede, om han måske skulle lade Asad være alene lidt, mens han gik ud i det lille køkken for at hente noget vand, men han kunne ikke helt få sig selv til at gøre det. I stedet besluttede han sig for at gøre noget helt andet.

"Hvad sker det indeni dig?" spurgte han og skubbede sig sig op på sin ene albue, så han bedre kunne se Asad. "Lige nu. Jeg kan se, der sker et eller andet."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 08.04.2019 00:31
Asad så op på Atlas med noget nær chok, da han valgte at skubbe til ham i stedet for bare at føje ham og rent faktisk give ham det øjeblik, han havde brug for. 

Han åbnede munden, men ingenting kom ud. Han overvejede at rejse sig, men hans krop reagerede ikke. Han overvejede at bide af Atlas, indtil han ramte noget der gjorde ondt og ville få ham til at trække sig væk, som han selv lige havde gjort, men tanken fik kun hans hals til at snørre sig strammere sammen.

Hans blik gled fra Atlas' øjne, ned til hans læber og op igen. Ville Atlas lade ham være, hvis han kyssede ham? Det var et forsøg værd. Asad løftede sig op til deres læber strejfede hinanden igen, men kunne ikke få sig selv til at gøre mere end dét. Hans mund og læber føltes tørre, hans hals som om den var i gang med at afspærre ham fra ilt fuldstændig. Han var nødt til at gøre noget andet.

"Mit hjerte er stadig lige så knust, som den dag du forlod mig." Han vidste ikke, hvad der fik ham til at sige det. Han havde sagt det første der faldt ham ind, det, det føles som om hans krop ville have ham til at sige, og alligevel følte han sig stadig tynget ned. Han var glad for ikke at kunne se Atlas i øjnene.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 08.04.2019 00:45
Atlas sukkede let - på en trist måde, ikke en opgivende eller frustreret måde - og han lagde en hånd på Asads brystkasse, lige over hans hjerte, og mærkede blot på slagene, han kunne mærke derinde.

"Et hjerte er ikke noget, man bare lige fikser," mumlede han stille og strøg over Asads varme hud med sin tommelfinger. "Det ved jeg godt. Du må ikke tro, at jeg bare forventer, at alt bliver fint med et trylleslag... Heller ikke selvom jeg godt kunne ønske, at det var sådan."

Han bed sin underlæbe et øjeblik; han havde lyst til at kysse Asad igen, men han følte, at det måske ikke lige var det, Asad havde brug for lige nu. 

"Nu får du dit øjeblik," sagde han i stedet og klemte blidt over Asads brystkasse, inden han trak sig væk og rejste sig fra sengen for at hente noget vand til dem begge.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 08.04.2019 00:57
Asad sank en klump og faldt tilbage på madrassen så snart Atlas gav ham sit øjeblik. Tårer, Atlas' ord havde tvunget frem, trillede langsomt ned ad Asads kinder, men blev straks tørret væk. De kunne ikke hjælpe ham og det ville slet ikke nytte noget at lade Atlas se dem.

Asad vendte sig om at ligge på maven og begravede sin næse under sin arm, for virkelig at få duften af Atlas fra fyrens trøje ind. Sengen var blød og Atlas' duft var overvældende. Det var som at begrave sig i den seng de engang havde delt og Asad slappede straks af i den. Hans øjne faldt i og han koncentrerede sig om sin vejrtrækning indtil han kunne høre Atlas vende tilbage.

"Kom og hold om mig, dit store brød," mumlede han, stadig en smule misundelig over de skuldre han ikke kunne fylde ud i Atlas' trøje.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 08.04.2019 01:03
Atlas tog sig lidt ekstra tid ude i køkkenet, hvor han drak et helt glas vand, inden han fyldte to glas og tog dem med ind til sengen. Han stillede dem på gulvet ved siden af madrassen.

Han havde egentlig været forberedt på, at Asad stadig var mut og ked af det, da han kom tilbage, så et stort smil spredte sig på hans læber ved Asads krav.

"Så gerne!" svarede han og lagde sig straks ned ved siden af Asad og lagde en arm om ham, så han kunne hive Asad helt tæt på sig og lægge et ben over bagsiden af Asads lår. Han begravede sit ansigt mod Asads skulder og lukkede øjnene. Selvom det ikke var lige så godt som at ligge med hovedet på Asads brystkasse og lytte til hans hjerteslag, så var det her bestemt heller ikke dårligt.

Atlas vidste ikke, om han skulle sige noget, så han forblev stille for at lade Asad tale først, hvis han stadig gerne ville tale om tingene.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 09.04.2019 14:59
Asad tog en dyb indånding så snart Atlas lagde sig med ham igen. Indeni ham brølede hans kærlighed til ham, som en tiger fanget i et bur. Asad havde brugt så længe på at bygge mure om sit hjerte, når det kom til Atlas, og her lå Atlas og havde alt for nemt ved at bryde dem ned igen. Han skulle slet ikke gøre andet end at eksistere i nærheden af Asad - Asads egne følelser skulle snart nok få revet den mur ned, der holdt dem inde. Asad følte det som en kraft der længtes efter at få ham til at handle, få ham til at bevæge sig tættere på Atlas.

Asad skubbede sit ansigt helt ind imod Atlas', hans næse skubbet akavet op imod Atlas' kind. Han var varm og han duftede af sig selv. Asad følte ikke at han blev beskyttet, sådan som han lå under Atlas' arm, tværtimod betragtede han Atlas som en lille koala, der klyngede sig til sin mor. Det skulle han også bare gøre, Asad skulle nok holde ham sikker.

Der gik flere sekunder før Asad brød stilheden. Han vendte sig om på siden, lagde en hånd om Atlas' hage og så ham i øjnene med et mildt blik.

"Nu tager vi hjem til mig. Så forbereder jeg dig til min pik, hvis du stadig vil have den."

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 09.04.2019 15:06
"Der er ikke noget, jeg hellere vil have," indrømmede Atlas med en lille smule rødmen. Han var ikke flov over, hvor meget han havde lyst til at blive taget af Asad, men det var trods alt stadig lidt nyt at sige sådan noget til Asad. Han grinede lidt forlegent og løftede hovedet for at presse et kys mod Asads læber, inden han fik rullet sig ud af sengen. 

Hans mave var stadig lidt klistret efter hans sidste klimaks, så han smuttede ud i køkkenet for hurtigt at skrubbe sig ren, inden han tog tøj på. Mens han stod derude, fik han øje på en lille æske med et brev, der stod på køkkenbordet.

"Hvad er det her?" spurgte han og holdt æsken frem, da han kom tilbage i stuen. "Er den til mig?"

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 09.04.2019 15:30
Den mørkere farve i Atlas' kinder gik ikke Asad forbi, men det lykkedes ham at skjule hvilken effekt det havde på hans egen hjerterytme. Selvom han mest af alt havde lyst til at kysse Atlas igen, slængede han sig blot i sengen, hævet op på en albue og med et distræt blik efter Atlas.

Asad havde helt glemt sin gave til Atlas og han lå et øjeblik i anstrengt tavshed, imens han overvejede om han bare kunne tage den fra Atlas og kyle den væk, så der ikke var nogen der skulle blive skuffede over indholdet. I stedet nikkede han, med sine læber presset tæt sammen.

"Hvis du ikke kan lide den, finder vi bare noget andet," sagde han, fortsat uden at kunne slappe af og uden at kunne tage blikket fra Atlas. Inde i æsken lå et af Asads mange armbånd. I guld eller rødguld, han kunne ikke længere huske det og han kunne da slet ikke se forskel. Den eneste tilføjelse Asad havde gjort ved det, udover bare at give Atlas et af sine smykker, var at han havde fået indgraveret indersiden.

A ♡ A

Det var for meget. Det var alt, alt for meget. Asad havde lyst til at brække sig over sig selv.
Det var næsten umuligt, men brevet var på en eller anden måde værre.

Atlas.
Du får aldrig lov til at fejre din fødselsdag uden mig igen.
Asad.

Asad havde helt lyst til at bede Atlas om at åbne det senere, men samtidig var han også nødt til at se Atlas' reaktion. Han havde det som om han så en ulykke udspille sig foran sig.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 09.04.2019 15:41
"Som om jeg nogensinde ikke ville kunne lide noget, du har givet mig," grinede Atlas og tog æsken op til øret for at ryste den lidt og se, om han kunne høre noget interessant i den. Det raslede lidt, men det lød ikke bekendt. Det lille brev var også interessant, så Atlas valgte at udholde spændingen lidt endnu; han tog brevet først og foldede det ud med et bredt smil på sit ansigt. Smilet falmede lidt, og brynene blev lidt rynkede over næsen, da han begyndte at stave sig igennem den lille besked. Hans eget navn stod først, og Asads navn stod til sidst, men resten tog lidt længere tid.

"Du f... får al... Hmm... alder... aldrig lov til at fe... feje?" mumlede Atlas for sig selv, mens han kløede sig i håret med den frie hånd. Han så op på Asad og smilede lidt fjoget, inden han gik hen og satte sig på sengen igen. "F-E... Hvad er det for et bogstav?" Han pegede på J'et og smilede lidt fåret til Asad. Læsning og stavning var langt fra hans stærke side, men han havde aldrig skammet sig over det. I hvert fald ikke overfor Asad.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 09.04.2019 15:59
Asad himlede med øjnene, selvom han var lettet over at høre Atlas sige, at han ikke kunne blive skuffet over gaven.

Smilet var dog tilbage på hans ansigt så snart Atlas begyndte at stave sig igennem brevet. Han havde holdt det kort med vilje, mest for Atlas' skyld, men han havde heller ikke det mindste imod at hjælpe ham. Faktisk havde han slet ikke troet at Atlas ville komme så langt af sig selv - det var flere år siden Harkan havde opgivet at lære ham mere end det helt basale og for alt Asad vidste havde Atlas ikke læst noget siden da.

Han satte sig op og lagde en hånd mod Atlas' inderlår, som han blidt strøg sine fingre over, imens han så ned på brevet, selvom han ikke behøvede at læse det, for at vide hvad der stod.

"J," svarede han. "Fejre." Og så, selvom han ikke var blevet bedt om det, læste han det hele, med blikket mod Atlas' ansigt fremfor brevet. "Du får aldrig lov til at fejre din fødselsdag uden mig igen."

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 09.04.2019 16:09
Gåsehud spredte sig straks over Atlas' lår, da Asad lagde en hånd mod hans nøgne hud, og i et par sekunder kunne han slet ikke fokusere på noget andet. Men så læste Asad resten af brevet op, og Atlas slap et suk, han slet ikke vidste, han havde holdt på. Han blev varm over det hele, og hans hjerte begyndte at slå hurtigere.

"Jeg holder dig til det løfte," mumlede han og lagde sin hånd på Asads og gav den et klem. Han vidste ikke helt, hvad han skulle sige. Nu havde han fejret to fødselsdage uden Asad, og det havde været de mest elendige fødselsdage, han kunne huske, han havde haft. At Asad nu lovede ham, at det aldrig ville ske igen... det betød så meget, at han slet ikke kunne sætte ord på det.

Atlas var pludselig lidt nervøs, da han vendte opmærksomheden på æsken. Han vidste ikke helt hvorfor, for han vidste, at han ville elske indholdet, ligegyldigt hvad det var, men han var alligevel slet ikke forberedt på, hvad det viste sig at være. Han tog armbåndet op og holdt det op, så han bedre kunne se det. Det var smukt, men da Atlas så inskriptionen, tabte han fuldstændig pusten. Hans hals snørrede sig sammen, og hans mund føltes tør og hans øjne våde. Han havde slet, slet ikke forventet sådan en gave fra Asad, og han vendte sig mod Asad med store øjne, mens han knugede armbåndet i sin hånd.

"Jeg elsker dig," hviskede han og lagde en hånd om nakken på Asad, så han kunne se ham direkte i øjnene. "Jeg... jeg elsker den her gave, og jeg elsker dig, Asibi."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 09.04.2019 16:23
Det havde ikke været et løfte, men en trussel. Atlas var fanget med Asad nu. Selv hvis Atlas prøvede at stikke af igen, ville Asad følge efter ham. Denne gang ville overkomme hvad end der havde holdt ham fra at følge med Atlas dengang for to år siden.
Men Asad kunne ikke få sig selv til at rette på Atlas. Hvis han så det som et løfte, så var det et løfte nu.

Asads hals snørede sig straks sammen igen, da Atlas fortalte ham at han elskede ham. Og elskede gaven. Og kaldte ham Asibi igen.

"Yeah, jeg elsker også dig," svarede han hæst, og slog straks både blikket væk og Atlas' hånd væk. Det var alligevel for meget. Asad følte sig efterhånden sikker på at hans hjerte ville eksplodere hvis Atlas fortsatte på den her måde.

"Skal jeg hjælpe dig med at få det på, eller?" spurgte han, med håndfladerne rakt frem, hvis Atlas da ville have hans hjælp eller overhovedet have det på.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 09.04.2019 16:28
Atlas' lykke var gjort; Asad elskede ham. Asad elskede ham. Så behøvede Atlas intet andet i sit liv for at være lykkelig, og der var intet, absolut intet, der kunne slå ham af pinden nu. Heller ikke da Asad så væk og fjernede hans hånd fra sin nakke. Det var okay, for Asad elskede ham, og Atlas kunne slet ikke få tørret smilet af sit fjæs.

"Ja," sagde han og måtte lige synke en klump for ikke at lyde, som om han var ved at tude. Han lagde armbåndet i Asads ene hånd og holdt selv sin venstre hånd frem. Han var venstrehåndet, og han ville have armbåndet på den hånd, han brugte mest og så mest på, så han kunne nyde synet af Asads gave så ofte som muligt.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 09.04.2019 17:28
Armbåndet passede perfekt, som Asad havde vidste at det ville, og Asad brugte et øjeblik på at stryge sine fingerspidser over det kolde metal og Atlas' bløde hud under det, inden han slap ham og skubbede til ham med knæet.

"Få noget tøj på, så vi kan komme hjem til mig," mindede han ham om, inden han selv bare smed sig tilbage på sengen, så han kunne se på imens. Atlas var flottest nøgen og Asad havde ikke tænkt sig at gå glip af et eneste sekund af showet.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12