Gåsehud spredte sig straks over Atlas' lår, da Asad lagde en hånd mod hans nøgne hud, og i et par sekunder kunne han slet ikke fokusere på noget andet. Men så læste Asad resten af brevet op, og Atlas slap et suk, han slet ikke vidste, han havde holdt på. Han blev varm over det hele, og hans hjerte begyndte at slå hurtigere.
"Jeg holder dig til det løfte," mumlede han og lagde sin hånd på Asads og gav den et klem. Han vidste ikke helt, hvad han skulle sige. Nu havde han fejret to fødselsdage uden Asad, og det havde været de mest elendige fødselsdage, han kunne huske, han havde haft. At Asad nu lovede ham, at det aldrig ville ske igen... det betød så meget, at han slet ikke kunne sætte ord på det.
Atlas var pludselig lidt nervøs, da han vendte opmærksomheden på æsken. Han vidste ikke helt hvorfor, for han vidste, at han ville elske indholdet, ligegyldigt hvad det var, men han var alligevel slet ikke forberedt på, hvad det viste sig at være. Han tog armbåndet op og holdt det op, så han bedre kunne se det. Det var smukt, men da Atlas så inskriptionen, tabte han fuldstændig pusten. Hans hals snørrede sig sammen, og hans mund føltes tør og hans øjne våde. Han havde slet, slet ikke forventet sådan en gave fra Asad, og han vendte sig mod Asad med store øjne, mens han knugede armbåndet i sin hånd.
"Jeg elsker dig," hviskede han og lagde en hånd om nakken på Asad, så han kunne se ham direkte i øjnene.
"Jeg... jeg elsker den her gave, og jeg elsker dig, Asibi."