Hector have ikke forventet, at Liv ville slippe Juno specielt hurtigt, men det forhindrede ham ikke i at sidde vågen det meste af natten og vente på Juno. Det var ikke, fordi det var særligt spændende, men Hector havde fundet nogle bøger i kahytten, som han havde brugt natten på at stave sig igennem. De var allesammen pisse kedelige, men det var bedre end at stirre ind i væggen. Hver gang, Hector hørte en lyd udenfor sin kahytsdør, løftede han hovedet og så afventende på, om døren blev åbnet eller ej. Det gjorde den aldrig, men det var jo heller aldrig Juno på gangen. Hector syntes nok, at han kunne genkende Junos måde at gå på, men han så op hver gang alligevel, for man kunne jo aldrig vide...
Selvom det slet ikke var sikkert, så håbede Hector, at Juno ville komme til ham, når han engang var færdig. Ligegyldigt hvor frisk Juno havde virket, da han forlod Hector i kahytten, så vidste Hector godt, hvordan Juno havde det med det der med at bruge sin krop på den måde. De havde aldrig talt direkte om det (der var
mange ting, de aldrig havde talt direkte om), så mente Hector godt, han kunne fornemme det. Juno kunne umuligt have det specielt fedt lidt nu.
Klokken var omkring 4 om morgenen, da Hector endelig måtte give op. Han lå så maven på sengen og læste, men var faldet i søvn med ansigtet ned i bogen, hvilket egentlig havde været fint nok (Hector var faldet i søvn på mærkeligere steder), hvis det, da han vågnede, ikke havde vist sig, at han havde svedt en smule, så siden var klistret fast på hans kind og efterladt et par sætninger om ørkenens geografi på hans hud i afsmittet blæk. Det lagde han dog ikke mærke til, da han ikke havde noget spejl.
Han så sig straks om efter Juno, men kahytten var tom. Han sukkede, skuffet og irriteret. Efter at dømme på solen, som Hector kunne se ud gennem koøjet, så var det stadig relativt tidligt på morgenen. Måske var Juno ikke kommet tilbage endnu? Hector hyggede lidt på sin underlæbe, inden han kravlede ud af sengen og gik mod døren. Han ville bare lige tjekke...
Efter at have sørget for, at der var fri bane (Hector orkede ikke at skulle håndtere voksne lige nu), snittede Hector over gangen og hendes til Junos dør. Han lod sine fingerspidser glide over den, inden han forsigtigt skubbede den op og stak hovedet ind i kahytten.
Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig