Der var engang to drenge i lummer badekar...

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 01.08.2018 18:52
"Jeg troede – ahh, jeg troede, vi allerede var blevet enige om, at du ikke kan smadre mig, chef," stønnede Hector til svar, mens hans hofter stadig bevægede sig i et jævnt og støt tempo. Hver gang han bevægede hofterne fremad, kunne han gnubbe sig mod Junos maveskind, og følelsen sendte hver gang rystelser igennem hans krop.

"Men okay," fortsatte han og lod sine fingre glide ned ad Junos nakke og over hans skulderblade, hvor de borede sig ind. "Du- du myrder ham først, så myrder jeg ham bagefter, og – og så kan vi deles om den anden. Aftale?"

Hector vidste godt, at de nok aldrig fik muligheden for at udføre nogle af deres kollektive voldsfantasier på Thanos eller Vargas, men det var betryggende og opmuntrende at tænke på det.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 02.08.2018 02:29
Juno vidste at han kunne smadre Hector, men han vidste også at det kun lykkedes ham omkring halvdelen af gangene. Derfor lod han det gå denne gang, og sagde ikke noget. Dét, og så kunne han næsten ikke få ord ud. Hector var for hård ved ham, og det meste af tiden var han åndeløs. 

Han brød ud i stakåndet latter, da Hector fordelte deres kommende mord. Havde det været en ægte diskussion, ville Juno ikke have holdt tilbage med at få Thanos for sig selv, men det var det heldigvis ikke.

"Og Liv? Vil du også dele hende?" spurgte Juno og lagde en hånd om Hectors lår for at holde ham nede, imens han stødte op i ham. Denne gang var det ikke en voldsfantasi, men en sexfantasi. Juno var ikke et øjeblik i tvivl om hvorfor en kvinde på hendes alder ville købe to unge drenge, især ikke efter han havde set hende stort set uden tøj på og mærket hendes høje energi. Han manglede bare at finde ud af, om det, at se dem blive fysisk straffet, havde gjort noget for hende eller ej. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.08.2018 03:12
"Nej føj, hende kan du få for dig selv," lo Hector stakåndet og lod sig holde nede af Juno. Når Juno holdt ham nede på den her måde, ramte han Hectors indre helt rigtigt, og Hector blev nødt til at bøje hovedet forover og hvile panden på Junos skulder, mens hurtige, gispede støn forlod ham. Han sneg også en hånd ned mellem dem for at gnide mellem sine ben. 

En varme var ved at samle sig dybt i ham, og han drejede hovedet lidt, så han kunne stønne mod siden af Junos hals. 

"Bliv ved, chef," hviskede han mod den varme hud. "Du må ikke stoppe."

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 02.08.2018 03:32
Juno forstod ikke, hvordan Hector kunne reagere så kraftigt på tanken om sex med Liv - hun var en smuk kvinde, og det eneste dårlige ved hende var, at hun ville komme til at eje dem. Indtil videre havde hun virket sympatisk og Juno havde intet imod at dele med Vargas. Manden havde jo udmærket smag, og desuden var Juno ikke kræsen med kvinder.

Havde han haft energien, ville han have hjulpet Hector med en hånd, men lige nu kunne han kun fokusere på at bevæge sig under ham.

"Okay, okay," lovede han med et smil og lagde hovedet tilbage, imens han pligtopfyldende blev ved, som beordret. Han havde det godt, og han lukkede øjnene i koncentration for at holde sig tilbage, indtil Hector havde fået hvad han fortjente. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.08.2018 03:47
Der gik kun ganske få sekunder, før Hector kom med en dyb og næsten skælvende udånding mod Junos hals. Hele hans krop sitrede og spjættede lidt, inden han mere eller mindre sank sammen i Junos skød. Han havde ikke haft så god en orgasme, siden den tid de havde brugt i jordkælderen, og han kunne med det samme mærke, hvor meget han havde haft brug for det. Han kunne mærke, hvordan hver eneste af hans muskelfibre slappede af, som de havde været helt spændt op i månedsvis, hvilket de nok også havde. 

"Mmh," gryntede han og klemte om Juno indeni sig. Hans hånd bevægede sig dovent fra mellem hans ben til Junos brystkasse, hvor han strøg ligeså dovent over musklerne, der var mere veldefinerede nu, end de havde været sidst han mærkede på dem. Vargas havde virkelig forsøgt at fylde nogle flere muskler på Juno.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.08.2018 03:45
Juno var ikke helt med, og selvom Hector, der klemte om ham, hjalp ham godt på vej, stødte han op i sin ven flere energiske gange, indtil han også selv kom i ham.

"Nyder du, hvad du kan mærke?" spurgte han med et kækt smil og holdt Hectors hånd op imod hans muskler. Det var ikke den helt store forbedring der var sket, men nogle gange så Juno da på sin egen krop og var lidt overrasket. Ikke at det havde været turen værd overhovedet, han ville langt hellere have undværet det hele. Musklerne skulle nok komme på det ene eller andet tidspunkt alligevel.

"Nå, jeg skal fandme være ren inden madamen beslutter sig for at svine mig til igen." Han klappede utålmodigt Hector på røven for at få ham af sig.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 04.08.2018 03:50
"Som du dog kan sige det, chef," gryntede Hector med et grin, og han løftede sig langsomt, så han kunne nyde følelsen af Junos pik, der gled ud af ham. Han slikkede sine læber og satte sig i den modsatte ende af karret, så han kunne se på.

Det havde ikke været lang tid siden, at sådan en kommentar fra Juno ville have gjort hector vild af jalousi, men et eller andet havde ændret sig for ham. Det generede ham ikke længere... i hvert fald ikke lige nu. 

Han kløede sig i de våde krøller omkring sine horn, inden han sagde, "Tro du virkelig, det er dét, hun vil?"

Selvom han ikke var jaloux, så var det heller ikke ligefrem, fordi han så frem til tanken om at være potentiel sexslave.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.08.2018 03:58
Juno tog helt ukritisk 90% af alt Hector sagde til ham som et kompliment, og han smilede også bare da Hector grinede af hans kommentar.
Imens Hector satte sig i den anden ende af karret, dukkede han selv hovedet under, og da han kom op igen, begyndte han at sæbe sit hår ind. Han trak på skuldrene imens, som svar til Hectors spørgsmål.

"Jeg ved det ikke. Jeg håber det ikke. Tror det ikke. Hun..." Han stoppede for at gnubbe sit ansigt rent også, men fortsatte så, med sæbe over det hele; "Hun virker som om hun gerne vil overbevise en eller anden om at hun er et godt menneske? Det virker seriøst som om hun bare gerne vil redde nogen. Og så er vi så heldige at blive valgt på grund af vores skønhed, eller hvad ved jeg." 

Han dukkede under vandet igen, for at få sæben af, og gned derefter sine øjne tørre, så han kunne se på Hector igen. "Ville du gøre det? Hvis det er det, hun vil have fra os?"
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 04.08.2018 04:03
Hectors smile blev helt automatisk blødere og varmere, hver gang Juno var under vandet og ikke kunne se ham. Når han kom op igen, var smilet tilbage til det drilske, som han plejede at vise Juno, når han endelig smilede.

Han trak på skuldrene af Junos spørgsmål. 

"Hvis valget står mellem at blive her og duske en dame..." Han rynkede lidt på næsen ved tanken, "så kan jeg vel godt. Det er stadig klart at foretrække end at blive her, det er helt sikkert. Tror bare ikke rigtigt, jeg har noget at tilbyde hende."

Han tog sæben og begyndte at gnide den ind i sit eget hår, så det skummede ud over det hele. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 04.08.2018 15:59
Juno kunne ikke lade være med at grine af Hectors svar, selvom de på tragisk vis satte deres kroppe til salg - noget Juno havde kæmpet imod lige siden hans far havde forladt familien hjemme i Dianthos. I det mindste var Hector ikke helt håbløs ved det, og hvis Hector syntes det var okay, så havde Juno nemmere ved også at være okay med det.  

"Jeg skal nok udmatte hende for dig, så kan hun ligge og kramme dig, når hun indser hvor uroligt jeg sover om natten," svarede han, stadig med et smil, selvom han ikke helt vidste hvordan han skulle have det med tanken. I det mindste var det en kvinde der havde købt dem - ellers ville han slet ikke have været i tvivl.

Han var ren og kunne umuligt sidde stille i et sekund længere, så han sprang energisk ud af badet, vand skvulpende ud over det hele.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 04.08.2018 16:33
"En sand heltegerning," fnøs Hector med et smil, og han tillod sig at bruge et øjeblik på åbenlyst at spise Juno med øjnene, mens han blev siddende i karret. Men han skulle jo også op på et tidspunkt, så han dunkede hovedet under vandet for at få sæben ud, og få sekunder senere kravlede han ud af karret. Det var lidt lettere at komme ud end ind. I samme nu, som han havde stillet sig på gulvet, skete der en af de, der måtte være uløseligt forbundet med at være satyr. Som han stod her, helt våd fra top til tå, blev en refleks udløst, der fik han til at ryste sig. Han lænede sig en smule forover og rystede sig fra hoved til hale og sende en tåge af bittesmå vanddråber rundt i hele lokalet. Han havde aldrig set Juno gøre noget lignende, så det måtte være noget, som satyrer naturligt gjorde. Hector vidste ikke så meget om, hvad det ville sige at være satyr, for han havde aldrig rigtigt mødt en anden satyr. Han havde set dem på afstand på markeder, men aldrig talt med dem. 

Hector gned over sit ansigt, da han var færdig med at ryste sig og smilede til Juno. 

"Hey," mumlede han og så ned på gulvet et øjeblik, inden hans blik igen mødte Junos. "Bare... hvis vi nu ikke får lov at være alene igen, så... ville jeg bare sige, at du... ja, du ved, ik?"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 05.08.2018 00:19
Juno så ikke på Hector, men spændte bare grinende i en overarm, som var han virkelig en helt der spillede smart. Resten af hans opmærksomhed var på at blive tør, indtil Hector kom ud af badet også og øjeblikket efter fik vanddråber til at regne ud over Juno igen.

"Hey!" udbrød han og kastede grinende håndklædet efter satyren. "Du er fandme halv ged, halv gris," bandede han, dog kun i endnu bedre humør end før. Det havde været så normalt af Hector og pludselig føltes det som om de allerede var tilbage i Dianthos. Tanken kunne ikke gøre Juno andet end lykkelig.

"At jeg hvad?" spurgte Juno, uden at have den mindste fornemmelse for hvad Hector prøvede at sige. Det lød seriøst og måden Hector sagde det på, fik Juno til at føle, at han burde vide hvad det var, og han var lige ved at lade som om han forstod, men det gjorde han ikke. Han forstod til gengæld at det måtte være seriøst, og han stoppede op med sine bukser i én hånd og ignorerede dem, til fordel for at give Hector sin fulde opmærksomhed.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 05.08.2018 15:07
Hector burde have vidst, at Juno ikke ville ane, hvad "du ved" betød, og han kunne ikke andet end at smile lidt af sin egen dumhed. Han kløede sig i sine krøller, der nu stod ud fra hans hoved i et vildt, utæmmet virvar takket være rysteturen, inden han rømmede sig lidt og sagde, "Ja, at du er min bedste ven, chef. Min allerbedste ven, ik'? Det' bare... Jeg ville bare sige det til dig, hvis nu... hende Liv-damen viser sig at være syg i roen, ja, så ville jeg bare sig det."

Før Hector kunne stoppe sig selv, var han gået direkte hen til Juno og krammet han. Det var intet romantisk eller seksuelt i det kram. Det var intet andet end en ven, der krammede sin ven. Tanken om, at de måske var på vej fra asken ind i ilden, havde ikke rigtigt ramt Hector før, men det gjorde den nu, og han knugede Juno endnu hårdere ind til sig, mens han gemte sit ansigt mod Junos ene skuldre. 

Han blev stående et øjeblik sådan, selv da han hørte lyden af en vagts fortrin komme ned ad gangen med rummet.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 06.08.2018 10:26
Dét kunne Juno langt bedre forstå - risikoen for at Liv var syg i roen var langt højere end hvad han brød sig om at sætte sig liv i risiko for, men de havde ikke så meget valg.
Han løftede overrasket armene, da Hector kom hen for at kramme ham, men så snart styren havde lagt armene om ham, gengældte han det instinktivt, afslappet først, men knugede ham ind til sig da han også mærkede Hector stramme grebet.

"Du er også min bedste ven, Stump, jeg ved fandme ikke hvem der ellers skulle være det." Han trak ham helt tæt ind til sig og holdt ham sådan et øjeblik, inden han med et klap på Hectors skulder fortalte at dét var dét. Han hørte vagten og trak sig beslutsomt ud af krammet, og inden han gjorde andet, lænede han sig ned og gav Hector et kys. Et ganske kort og ellers uskyldigt ét, men et kys på læberne var det stadig, og Juno havde aldrig givet et kys som det væk før.

Men så blev lyden af vagtens skridt også for tunge og Juno var væk i samme sekund som han havde kysset ham, og trak sine bukser på. De var kun halvt på, da vagten kom ind, men det tog Juno udadtil afslappet. De var næsten fri.

"Er vi klar til at skride eller hvad?" spurgte han vagten, imens han lukkede sine bukser.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 06.08.2018 14:09
Hector stod næsten som forstenet, da vagtens kom ind. Junos kys kilder stadig på hans læber, og han kunne ikke lade være med at røre forsigtigt ved dem, som om kysset havde efterladt noget på dem. Han var varm over det hele, og et ret fjoget smil havde bredt sig på hans læber.

Han kom først ud af det, da vagtens vrissede, "Ja. Se så at komme i tøjet!"

Hector fnøs af vagten. "Jeg har sgu da ikke noget tøj, din nar."

Under normale omstændigheder ville vagten som minimum nok have stykke ham en lussing for den kommentar, men det var tydeligt, at vagten ikke turde beskadige Livs ejendom, så han nøjes med at sende Hector et olmt blik. Han gav Hector et puf i ryggen, da de få minutter senere forlod baderummet og begav til tilbage til stuen, hvor Liv og Vargas opholdt sig. Hector havde lyst til at tage Junos hånd, mens de gik, men han turde ikke.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13